Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 28

Emner: Hvilket hold vinder Super Bowl 2022?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Hvilket hold vinder Super Bowl 2022?

    Så er det snart det tidspunkt på året hvor verdens største en dags sports begivenhed vises på alverdens tv skærme, men hvilket hold løber i år med Lombardi trofæet !?

    Jeg laver lige en gennemgang af playoff holdene og mit bud på de 2 finalister og den endelige vinder:

    Cincinnati Bengals 4 seed i AFC playoffs:

    Det er et hold som ikke har vundet en playoff kamp siden 1991 !!! Men ser dem stadigt som en dark horse, og de starter playoffs med en hjemmebanekamp imod Las Vegas Raiders,
    som jeg mener godt kunne være en overkommelig modstander, og så er de måske videre i playoffs for første gang i 31 år !!!

    Las Vegas Raiders 5 seed i AFC playoffs:

    Hvis de kan slå Bengals på udebane, så tror jeg at de er bedre rustet til den kommende modstander, selvom det nok bliver en meget svær en af slagsen.
    Så det er et hold som jeg også ser som en dark horse i kampen om at komme til Superbowl i Los Angeles den 13 februar.

    New England Patriots 6 seed i AFC playoffs:

    Mit eget hold som jeg følger i tykt og tyndt, og selvfølgelig håber jeg at de går hele vejen, men den vej ser meget svær ud. Og så allerede i wildcard runden, hvor de på udebane skal møde Buffalo Bills !!!
    Divisions rivalerne som de tabte til sidst de var i Buffalo og møde dem, så ser ikke Patriots chancer så store, men hvis de vinder over Bills, så kan alt stort set ske.

    Buffalo Bills 3 seed i AFC playoffs:

    Efter min mening en af de helt store outsidere til at vinde Superbowl 2022 ! De har et af NFL's bedste angrab og et rigtigt godt forsvar, og så er det holdet som jeg helst ser Patriots ryge ud af playoffs til fra AFC East.
    Og det er jo nok også fortjent, hvis de vinder det hele, da i de 90'erne var i 4 JA 4 Superbowls i TRÆK !!! og tabte ALLE 4 !!! så hvis det bliver Bills som løber med trofæet, så er det sku helt ok med mig.

    Philadelphia Eagles 7 seed i NFC playoffs:

    Dem ser jeg ikke gå længere end første runde, fordi de skal nemlig møde Tom Brady og Buccaneers på udebane i Tamba !!!
    Meeeen hvis de nu skulle gå hen og vinde kampen alligevel, så møder der nok en endnu sværere modstander. Så som skrevet før: tror ikke på at Eagles snupper trofæet.

    Tamba Bay Buccaneers 2 seed i NFC playoffs:

    Endnu ligesom Bills en stor outsider til at vinde dette års Superbowl. Og det er jo også de forsvarende mestre, og hvis Brady spiller som han gjorde i slutspillet sidste år,
    Holdet har et stjerne spækket angreb som er et af NFL's bedste, men ikke et lige så godt forsvar, så det er klart en af deres svagheder, men heller ikke helt ringe igen.
    De kan de sagtens være holdet som tager trofæet hjem til byen og dens fans igen, og så har han 8 Superbowl ringe at prale med.

    San Fransisco 49ers 6 seed i NFC playoffs:

    Et hold som lige nåede ind i slutspillet i sidste kamp i regulær sæson, og de får det svært imod Cowboys på udebane i Dallas, men igen 49ers er ikke et dårligt hold,
    og hvis de har en kamp hvor det hele kører for dem, så er de en farlig modstander for hvert et hold i NFC slutspillet, så bestemt en dark horse.
    Mest fordi de nok har ligaens bedste forsvar og et ganske udemærket angreb, så et svært hold at skulle op imod for hvert af holdene i NFC playoffs.

    Dallas Cowboys 3 seed i NFC playoffs:

    Et af sæsonens bedst spillende hold både offensivt og defensivt, så et meget svært hold at skulle op imod. Deres chancer for en Superbowl deltagelse ser jeg som rimeligt store,
    og hvis de spiller op til deres bedste som de har gjort en del igennem regulær sæson, så er det slet ikke umuligt at de vinder i Los Angeles.

    Pittsburgh Steelers 7 seed i AFC playoffs:

    Det er nok det hold som jeg ser med mindst chance for noget som helst !!! Da de skal en tur til Arrowhead i Kansas City og møde Chiefs, og de var også et hold som lige præcis,
    på sidste spilledag i regulær sæson kom med i slutspillet ja faktisk på den aller sidste plads: nemlig 7 seed pladsen. Så det er det hold som jeg tror mindst på i playoffs.

    Kansas City Chiefs 2 seed i AFC playoffs:

    En af de helt store favoritter til at nå endnu en Superbowl, og så ville det være for tredje år i træk !!! De har nok et af NFL's bedste angreb, det har ikke været så overbevisende
    forsvars mæssigt i starten af sæsonen, men de er kommet godt efter det, og har på nuværende tidspunkt et rigtigt stærkt forsvar. Så en KÆMPE dark horse til at vinde Superbowl 2022.

    Arizona Cardinals 5 seed i NFC playoffs:

    Et hold som førte hele NFL i starten af sæsonen med 7 kampe vundet i træk, men faldte så af på den, og var ustabile resten af sæsonen, med et par gode vundne kamp her og der.
    De skal en tur til det andet af Los Angeles NFL hold, nemlig Rams som har været meget stærke på hjemmebane i den her sæson, så deres chancer for succes ser jeg heller ikke som stor.

    Los Angeles Rams 4 seed i NFC playoffs:

    De er nok NFC's helt store outsider til at snuppe deres anden Superbowl win i deres klub historie. Et hold som har et super godt angreb, og et ligeledes godt forsvar,
    så hvis de triumfere i deres egen by i Superbowl ville det slet ikke undre mig, fordi de har virkeligt et godt spillende hold som kan nå langt i playoffs.

    Nå så er vi kommet til de 2 oversiddere i første runde af playoffs:

    Tennessee Titans 1 seed i AFC playoffs:

    På mange måder et lidt mærkeligt hold at finde ud af, fordi de kan spille en kamp og ligne et super hold og slår Chiefs stort, og spiller fantastisk football,
    men så også spille kampe, hvor de falder helt sammen og taber stort bl.a. som de gjorde imod Patriots, og de har hjemmebane igennem playoffs helt til en evt. Superbowl.
    Så hvis de kan finde det gode spil frem, så er de bestemt en meget stor outsider til at vinde klubbens første Superbowl i historien.

    Green Bay Packers 1 seed i NFC playoffs:

    Ligesom Chiefs er dette hold en af favoritterne til at komme i Superbowl. Deres angreb er et af ligaens bedste og ligeledes deres forsvar er også stærkt.
    Så hvis ostehovederne som de jo bliver kaldt og deres quarterback Aron Rodgers spiller deres bedste spil, bliver de svære at vriste deres 5 Superbowl win fra i deres klub historie.

    Mit bud på de 2 Superbowl finalister er som følgende: Kansas City Chiefs vs. Green Bay Packers og jeg tror at Mahomes og Chiefs må se sig slået for andet år i træk.

    Så Superbowl 2022 vinderen bliver Green Bay Packers men som Patriots fan, håber jeg på det næsten umulige at de vinder Superbowl. Det skal jeg jo - GO PATS !!!
    Sidst redigeret af -Altid FC København- : 13.01.22 kl. 17:57
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  2. De følgende 12 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvilket hold vinder Superbowl 2022 ?

    Nu boede jeg i buffalo i midt 90erne mens Jim Kelly stadig regerede. Så min stemme/håb er nok lettere biased.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008
    Indlæg
    72

    Re: Hvilket hold vinder Superbowl 2022 ?

    Jeg håber alle andre end de ækle ostehatte vinder! Men de spiller jo godt. Ja, jeg holder med Vikings!

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Hvilket hold vinder Superbowl 2022 ?

    Har holdt med Chiefs i en lang årrække, så det er fantastisk at se udviklingen efter Andy Reid kom til. Jeg synes at AFC ser meget åben ud, imens Packers må være klare favoritter i NFC. Selvom Chiefs måske er favoritter til at gå i superbowl, så kan de tabe til alle resterende hold (de bør dog slå Steelers). Angrebet har haltet hele sæsonen og forsvaret har mistet pusten lidt efter en rigtig god periode i december. Bliver det ikke Chiefs, så holder jeg naturligvis med alle andre end Patriots :-)

    Der er nogle sjove mulige Superbowls. Mest sandsynligt er måske en gentagelse af Superbowl 1 med Green Bay v. Chiefs. Men opgør som Bills v. Cowboys (der er noget historie) og Buccaneers v. Patriots (Brady - Bilichick) kan virkelig også noget.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Hvilket hold vinder Superbowl 2022 ?

    Jeg holder med 49'ers, og selv med de mest optimistiske briller på, så bliver det nok ikke i år de går hele vejen. Jeg håber og tror de kan drille Cowboys, men det bliver en meget svær kamp. Jeg tror en mulig Superbowl, godt kunne blive mellem Tampa Bay og Kansas City, men jeg ser faktisk bare frem til et rigtig godt playoff, og håber at 49'ers kan finde det spil frem igen, som vi så i 2 halvleg mod Rams.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Hvilket hold vinder Superbowl 2022 ?

    Citat Oprindeligt indsendt af KMI Se meddelelser
    Jeg håber alle andre end de ækle ostehatte vinder! Men de spiller jo godt. Ja, jeg holder med Vikings!
    Ja forstår dig godt nu hvor du skriver at du holder med Vikings hehe
    Men som du også skriver, så spiller de jo godt og er også klare NFC favoritter til at komme i Superbowl.
    Jeg personligt kan også bedre lide Vikings end ostehovederne, men blev desværre ikke i år for dem :/
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    KMI

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Hvilket hold vinder Superbowl 2022 ?

    Citat Oprindeligt indsendt af KMI Se meddelelser
    Jeg håber alle andre end de ækle ostehatte vinder! Men de spiller jo godt. Ja, jeg holder med Vikings!
    Er helt enig! Jeg holder dog med Bears..

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    KMI

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Hvilket hold vinder Superbowl 2022 ?

    Fedt år med mange mulige kandidater og forhåbentlig overraskelser :)

    Kan rigtig godt li Josh Allen og hans offense, så håber lidt på dem !

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Hvilket hold vinder Superbowl 2022 ?

    Jeg kunne ikke være mere ligeglad med hvem, der vinder finalen i æggekast, jeg er der kun for half time showet med Eminem, Snoop Dogg, Dr. Dre og Mary J. Blige, og så at fru Kiwi har lovet nachos, hot wings, burgere og pølsehorn til formålet, ellers ville jeg prioritere søvn..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Hvilket hold vinder Superbowl 2022 ?

    Må det ske i år for det uendeligt sympatiske franchise fra Wisconsin og os hårdt prøvede fans. De har jo desværre en tradition for at tabe NFC finalen så det gør de sikkert også i år. Men håbet er da højt. De får en række spillere tilbage der slet ikke har været en del af regular season, så det kan jo være at holdet kommer endnu stærkere ud når det endelig bliver deres tur.

    David Bakhtiari (All pro sidste år)
    Za'Darius Smith (All pro sidste år)
    Jaire Alexander (All pro sidste år)
    Randall Cobb (Rodgers darling)
    Josh Myers (Stærk Center)

    Derudover skulle Aaron Rodgers også være ovenpå den tåskade der har generet ham den sidste måneds tid.

    Så man har da lov at håbe på det endelig bilver Green Bays tur igen.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    114

    Re: Hvilket hold vinder Superbowl 2022 ?

    Jeg glæder mig bare helt vildt til playoffs. Min søn er vild med Chiefs+Mahomes og QBs med masser af kast og sjov er jo også underholdende. Så jeg følger dem også tæt.

    Derudover har jeg fulgt Tom Brady i mange år. Var aldrig Patriot fans. Men var 100% Tom Brady fan. Og nu er han så i cool Florida. Eller måske et Florida der matcher min alder… Anyway: det ville da være vildt hvis Brady og Buccaneers vandt igen, ja?

    Når New York Giants nu ikke er i playoffs (eller vinder kampe), så må mit håb vende sig mod
    Flair & Flavour: Chiefs+Mahomes

    og som alternativ:

    Avocado Icecream, drilling former supermodels and ‘never sugar’: Tom Brady fra Tampa Bay

    Men i virkeligheden ser jeg bare frem til de pompøse, mega HQ, mega HD, High Tech cool producerede playoffs. Desværre er jeg også midt i en flytning… Helsingør->Vesterbro. Men man kan vel godt følge med i playoffs, selvom stuens møbler er dækket af flyttekasser.

    Thanks for attending my Ted Talk. Next years NY Giants will prevail with their new head coach! Go Giants!

    - a.nyholm
    In the land of the blind,
    the one-eyed man is king

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: Hvilket hold vinder Super Bowl 2022?

    Som mangeårig Pats fan ser jeg gerne et SB mellem Pats og Bucs, da det eneste hold fra NFC jeg føler noget for, Hawks, ikke er med i år. Det nok er en våd drøm med Pats, så jeg ser gerne et SB mellem Bills og Bucs. Så kan TB12 lige tage endnu en ring.
    Att.: Kiwi. Langbold burde da være en drømmesport for en statistiknørd som dig. Det er aldrig for sent!!1
    Das NT

  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    KMI

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Hvilket hold vinder Super Bowl 2022?

    Conference finalerne:
    Rams slår Packers
    Chiefs slår Bills

    Super Bowl:
    Rams slår Chiefs

    Bum, færdig.

    // Martin - som trods en 4. plads i NFC West stadig kan glæde sig over, at 49ers stadig er vore bitches efter 2 dejlige sejre i denne sæson.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: Hvilket hold vinder Super Bowl 2022?

    /me køber at 49ers er bitches.
    Das NT

  26. Den følgende bruger er enig i dette:
    KMI

  27. #15
    cl-cph Slettet

    Re: Hvilket hold vinder Super Bowl 2022?

    Chiefs snupper Cowboys i finalen.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Super Bowl XLI
    By EALP in forum Diverse
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 05.02.07, 08:22
  2. Årets to Super Bowl-hold
    By EALP in forum Diverse
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 24.01.06, 22:01
  3. Hvem vinder Super Bowl XXXIX?
    By EALP in forum Diverse
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 28.01.05, 11:02
  4. SUPER BOWL!!!
    By FC-Chris in forum Diverse
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 26.01.05, 22:12
  5. Hvem vinder Super Bowl XXXVIII ??
    By CF21 Jakob in forum Diverse
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 20.01.04, 10:06

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •