Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 28 af 28

Emner: Hvilket hold vinder Super Bowl 2022?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Hvilket hold vinder Super Bowl 2022?

    Go Rams!
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    Re: Hvilket hold vinder Super Bowl 2022?

    Efter den præstation som Bills viste imod Patriots i nat, så ser jeg nu Bills som de største favoritter fra AFC til at nå til Superbowl og også have gode chancer for at vinde den !!!
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Hvilket hold vinder Super Bowl 2022?

    Citat Oprindeligt indsendt af -Altid FC København- Se meddelelser
    Efter den præstation som Bills viste imod Patriots i nat, så ser jeg nu Bills som de største favoritter fra AFC til at nå til Superbowl og også have gode chancer for at vinde den !!!
    17 - 47(!)

    Buffalo saved its best for the playoffs. The Bills led 27-3 at halftime, becoming the first team to score 25 or more points in the first half against a Bill Belichick Patriots team. It was also the first time the Patriots trailed by 20 or more points at halftime of a playoff game under Belichick, according to NFL Research.
    Sidst redigeret af djurlander : 16.01.22 kl. 11:21

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    Re: Hvilket hold vinder Super Bowl 2022?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    17 - 47(!)
    Ja det gør ondt det nederlag og ikke bare et nederlag men en pinlig nedslagtning.....tager nok noget tid inden jeg kommer over den, men også kun lige indtil september i år hvor en ny sæson starter ;)

    Og så er det bare at råbe igen: LETS GOOOOOOOO PATRIOTS !!! :)
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Hvilket hold vinder Super Bowl 2022?

    Mit bud bliver nu at Vinderen mellem Bills vs. Chiefs, bliver dette års mester :)

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    Re: Hvilket hold vinder Super Bowl 2022?

    Nu her hvor Packers røg ud i nat, må jeg jo ændre mit bud på en Superbowl vinder og jeg ser nu Chiefs som kæmpe favorit til at snuppe Lombardi trofæet. Så det tror jeg sker.
    Men en fed Superbowl ville være Bills - Rams, fordi så har vi et hold som aldrig har vundet en Superbowl før og vi har et hold, som kun har vundet trofæet en gang før. Og det håber jeg på sker.
    Og hvis det skulle ende sådan at vi får en Superbowl imellem Bills og Rams, ser jeg klart Bills som en favorit, men Rams er et godt hold så ikke en kæmpe favorit.
    Sidst redigeret af -Altid FC København- : 23.01.22 kl. 11:12
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Hvilket hold vinder Super Bowl 2022?

    Er du sindssyg nogle kampe i nat. :O

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    Re: Hvilket hold vinder Super Bowl 2022?

    Ja må man sige sindssyge afslutninger og du får nok ret i det indlæg du skrev tidligere: Mit bud bliver nu at Vinderen mellem Bills vs. Chiefs, bliver dette års mester :)

    Så det bliver sku nok Mahomes og Chiefs som bliver dette års Superbowl vindere, de er ihvertfald KÆMPE favoritter nu ;)
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    Re: Hvilket hold vinder Super Bowl 2022?

    Ja så fandt vi dette års Superbowl deltagere, og imens det ene holds deltagelse nok ikke er så overraskende, så er det andet hold en stor en af slagsen !!!

    Cincinnati Bengals vs. Los Angeles Rams

    Og her har vi så et hold som alrdrig før har vundet en Superbowl men nu er i deres tredje nemlig Bengals, så efter 2 Superbowl nederlag onder jeg dem at vinde deres første.
    Rams som så har en Superbowl win, men man skal helt tilbage til 2000 altså 22 år siden for at finde den sejr, og det er nok en lidt mindre overraskelse, da de har et hold fyldt med gode stjerner.
    Og derudover er det for andet år i træk et af de deltagende holds hjemmebane, at dette års Superbowl bliver afholdt nemlig på Sofi Stadium i Los Angeles.

    Så af de hold som var tilbage i playoffs, er det efter min mening nok de bedste 2 hold, som skal møde hinanden i Superbowl 56, nu her hvor det så ikke blev Patriots.
    Jeg håber lidt på at Bengals endelig vinder deres første Lombardi trofæ, men må sige at Rams er rimeligt store favoritter, men efter et playoffs med mange overraskelser, så kan alt jo ske !!!
    Sidst redigeret af -Altid FC København- : 31.01.22 kl. 23:48
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Hvilket hold vinder Super Bowl 2022?

    Nu sagde jeg i mit oprindelige svar, at Rams ville vinde Super Bowl og det håber jeg sådan set stadig. Også selvom det er en af "mine" divisions rivaler. Men jeg må indrømme, at jeg virkelig under Aaron Donald at få den ring. En af de bedste defensive spillere nogensinde og jeg kan rigtig godt lide ham. Og efter den sæson Kupp har haft, så kan jeg også godt unde ham både MVP og en ring.

    But still.... Fuck the Rams!! :D

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Hvilket hold vinder Super Bowl 2022?

    Jeg kan slet ikke finde ud af hvem jeg håber vinder i år.

    Ville være den fedeste historie at Burrows og Bengals kunne gå hele vejen. Deres defense har virkelig spillet godt og man kan ikke andet være fan af Chase, som i mine øjne er den store offensive stjerne i år.

    Som skrevet af DaneX så ville det at Aaron Donald vinder være smukt. Og har været kæmpe fan af Kupp de sidste 2 år, som har spillet sindssygt af en white boy (ligesom Kelce) :D
    Og tror også mange under Stafford den succes som han har lige nu. God QB som bare skulle have et bedre hold.

    God kamp til alle.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #27
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Hvilket hold vinder Super Bowl 2022?

    Hvis man gerne vil slippe for NENT's dækning, kan man købe adgang til Super Bowl på NFL Gamepass for kun 7 kroner! Så får man i stedet hele den amerikanske dækning, inklusiv de berømte reklamer undervejs: https://www.nflgamepass.com/en/subscribe/plans

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    Re: Hvilket hold vinder Super Bowl 2022?

    Så fandt vi vinderen af dette års Superbowl - Los Angeles Rams, som så vinder klubbens Lombardi trofæ nummer 2 i deres klubhistorie:



    Tillykke til alle Rams fans derude og nu er der igen laaaaaaang tid til september og NFL sæson 22/23 start....
    Sidst redigeret af -Altid FC København- : 14.02.22 kl. 15:37
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  21. De følgende 3 brugere er enige:

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Super Bowl XLI
    By EALP in forum Diverse
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 05.02.07, 08:22
  2. Årets to Super Bowl-hold
    By EALP in forum Diverse
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 24.01.06, 22:01
  3. Hvem vinder Super Bowl XXXIX?
    By EALP in forum Diverse
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 28.01.05, 11:02
  4. SUPER BOWL!!!
    By FC-Chris in forum Diverse
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 26.01.05, 22:12
  5. Hvem vinder Super Bowl XXXVIII ??
    By CF21 Jakob in forum Diverse
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 20.01.04, 10:06

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •