Side 8 af 18 FørsteFørste ... 567891011 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 257

Emner: PSE vil sælge Parken og Lalandia

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: PSE vil sælge PARKEN og LaLandia

    Dertil skal lægges hele deres holdning. Ingen humør, ingen smil, ingen positiv arrogance. De står alle med mundvigene nedad og har en mærkelig negativ indgang - de er super meget i forsvarsposition. Jeg savner godt nok NCH

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: PSE vil sælge PARKEN og LaLandia

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Dertil skal lægges hele deres holdning. Ingen humør, ingen smil, ingen positiv arrogance. De står alle med mundvigene nedad og har en mærkelig negativ indgang - de er super meget i forsvarsposition. Jeg savner godt nok NCH
    Altså den samme NCH som om muligt var en endnu større nar og om muligt endnu mere nedladende og arrogant end PC, hvis man gik i flæsket på ham?

    Efter at have læst en række indlæg fra forskellige debattører, så må jeg må bare sige, at det ser sjovt så forskelligt man kan se på et pressemøde og måske især det som blev fremlagt. Ikke at jeg synes, at hverken Agerholm eller PC brændte igennem, men i mine øjne virker de fleste fremlagte ting gennemtænkte og umiddelbart også indenfor mulighederne, omend man bestemt er meget ambitiøse.
    Måske handler det mest om, hvad ens øjne gerne vil se. Og det gælder sikkert både for mig og andre i denne tråd....

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    320

    Re: PSE vil sælge PARKEN og LaLandia

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Altså den samme NCH som om muligt var en endnu større nar..
    Det er vel det tætteste vi kommer på majestætsfornærmelse, det der. Er du overhovedet fan af FC København, Kasper?


  6. #109
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: PSE vil sælge PARKEN og LaLandia

    Helt forsimplet sagt skal vi være herrer i eget hus!
    Det bliver vi ikke hvis vi sælger Parken, men skal indordne os og vil alt andet lige miste indflydelse på tingenes gang.
    Giver Parken da underskud? So what hvis DBU vil have moderniseringer?! De må komme i det tempo som vi kan klare. Landskampe i Parken er forhåbentlig ikke det der balancerer budgettet.
    Mht Lalandia, så har jeg det igen sådan, at hvis det giver overskud, hvorfor så sælge? Hvis det er pga forestående vedligehold, så må der kunnes laves en bæredygtig plan for det.
    Virker som om ejerne gerne vil have pengetanken fyldt så det kan smitte af på aktieprisen for derefter at cashe ud!

    /CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: PSE vil sælge PARKEN og LaLandia

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Altså den samme NCH som om muligt var en endnu større nar og om muligt endnu mere nedladende og arrogant end PC, hvis man gik i flæsket på ham?
    What did I just read? Tag lige Brøndbytrøjen af næste gang du skriver om NCH :o

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #111
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: PSE vil sælge PARKEN og LaLandia

    https://www.bt.dk/fodbold/kvindefodb...fa-turneringer

    Hvis man gik og var bange for, at ledelsen i FCK var blevet ramt af metoo-bølgen, med planerne om et kvindehold, så behøver man ikke bekymre sig. Jeg sætter gerne en lunken Somersby på, at Daniel Rommedahl havde fået et heads up, før man lagde planer for ligestilling i FCK.

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #112
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: PSE vil sælge PARKEN og LaLandia

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://www.bt.dk/fodbold/kvindefodb...fa-turneringer

    Hvis man gik og var bange for, at ledelsen i FCK var blevet ramt af metoo-bølgen, med planerne om et kvindehold, så behøver man ikke bekymre sig. Jeg sætter gerne en lunken Somersby på, at Daniel Rommedahl havde fået et heads up, før man lagde planer for ligestilling i FCK.
    "Metoo-bølgen" og kvindefodbold? Fortæl fortæl.


  13. #113
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: PSE vil sælge PARKEN og LaLandia

    Mon ikke der skulle have stået “woke” isf. “metoo”?

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #114
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: PSE vil sælge PARKEN og LaLandia

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Mon ikke der skulle have stået “woke” isf. “metoo”?
    Jeg er for gammel til at gide kende forskel, men orker du tjekke Pip'er eller Bolds kommentarspor, så skulle man næsten tro, at UEFA havde sluppet et hold katolske præster løs på Københavns Drengekor med denne beslutning.

    Og så undskylder jeg overfor Døren, at jeg på en fredag, mellem arbejde, børnehentning og håbet om en kold øl, kom til at skrive MeToo og ikke Woke. Pointen var den samme, men det valgte man måske at ignorere?
    Sidst redigeret af Devil : 11.11.22 kl. 21:23

  16. #115
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: PSE vil sælge PARKEN og LaLandia

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Mon ikke der skulle have stået “woke” isf. “metoo”?
    Fint man vil "Støtte" op og se om det er bæredygtigt med et kvindehold. I sidste ende handler det jo om at flere Piger/kvinder skal til at støtte op om projektet og møde op på stadion. Held og lykke med at få lokket damerne væk fra Reality/Drama TV og ud på stadions :)

    Beklager, men jeg vil altså holde mig til at se Herrebold som af naturlig fysiologiske årsager er langt mere medrivende og spændende at følge.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #116
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: PSE vil sælge PARKEN og LaLandia

    Citat Oprindeligt indsendt af JoséStardust Se meddelelser
    Det er vel det tætteste vi kommer på majestætsfornærmelse, det der. Er du overhovedet fan af FC København, Kasper?
    Kasper er legemliggørelsen af en troll.

    Pudsigt at så få herinde har indset det.

  19. #117
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: PSE vil sælge PARKEN og LaLandia

    Citat Oprindeligt indsendt af Nosferatu Se meddelelser
    Kasper er legemliggørelsen af en troll.

    Pudsigt at så få herinde har indset det.
    Kan vi ikke løfte niveauet på debatten? K@sper er med til at gøre debatten spændende ved ofte at tilbyde en velartikuleret modstående holdning til den mest udbredte fortolkning. Det er ikke at være troll at bidrage til en nuanceret debat.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar


  20. #118
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: PSE vil sælge PARKEN og LaLandia

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Kan vi ikke løfte niveauet på debatten? K@sper er med til at gøre debatten spændende ved ofte at tilbyde en velartikuleret modstående holdning til den mest udbredte fortolkning. Det er ikke at være troll at bidrage til en nuanceret debat.
    “Altså den samme NCH som om muligt var en endnu større nar og om muligt endnu mere nedladende og arrogant...”

    Jeg anser ikke ovenstående udsagn som værende hverken spændende, velartikuleret, eller nuanceret.
    Derimod passer det ganske eksakt på følgende definition af en troll:

    “En troll (på dansk også kaldet internettrold) er et fænomen, der huserer på internettets forskellige debatfora, bl.a. i nyhedsgrupperne (også benævnt Usenet), hvor vedkommende skriver indlæg egnet til at provokere folk og fremkalde en hidsig diskussion.....”

  21. #119
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: PSE vil sælge PARKEN og LaLandia

    Citat Oprindeligt indsendt af Nosferatu Se meddelelser
    “Altså den samme NCH som om muligt var en endnu større nar og om muligt endnu mere nedladende og arrogant...”

    Jeg anser ikke ovenstående udsagn som værende hverken spændende, velartikuleret, eller nuanceret.
    Derimod passer det ganske eksakt på følgende definition af en troll:

    “En troll (på dansk også kaldet internettrold) er et fænomen, der huserer på internettets forskellige debatfora, bl.a. i nyhedsgrupperne (også benævnt Usenet), hvor vedkommende skriver indlæg egnet til at provokere folk og fremkalde en hidsig diskussion.....”
    Du læser ikke mit “ofte” som jeg bevidst satte ind grundet det citat du fremhæver. Et citat taget uden om hans væsentligeste point i pågældende indlæg. Dvs cherrypicking af data, for at stå fast i at gå efter manden frem for bolden.

    Men det ændrer ikke på at langt de fleste af K@spers indlæg reelt bidrage med synspunkter og nuancer som andre ikke kommer med. At man så finder forsvar af Jess eller PC for provokerende, det må stå for egen regning, det kan ikke tilskrives at pæågældende debatør troller.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  22. De følgende 10 brugere er enige:

  23. #120
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: PSE vil sælge PARKEN og LaLandia

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Kan vi ikke løfte niveauet på debatten? K@sper er med til at gøre debatten spændende ved ofte at tilbyde en velartikuleret modstående holdning til den mest udbredte fortolkning. Det er ikke at være troll at bidrage til en nuanceret debat.
    Meget enig. Og jeg er ellers ofte uenig med Kasper, men det er da fuldstændig vanvittigt at kalde ham “troll” og “ikke fan af FCK”. Kom nu lidt altså! Man kan være uenig i de ting Kasper skriver, men han argumenterer sgu altid fint for sin sag, og derfor er det altid en fornøjelse at diskutere med ham, også selvom man er uenig!


Side 8 af 18 FørsteFørste ... 567891011 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Fondsbørsmeddelelsen om Lalandia
    By Mattsson#1988 in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 31.10.07, 15:34
  2. Godt tidspunkt at sælge ud?
    By fckcs in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 09.12.06, 18:29
  3. UEFA giver FCK lov til at sælge "øl" i PARKEN
    By niknik in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 25.10.06, 22:22
  4. Hvor var du da FCK købte Lalandia?
    By FC 335 in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 27.01.04, 14:47
  5. Aab Vil Sælge Spillere For 9 Millioner!
    By Manolo in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 26.11.03, 17:15

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •