Viser resultater 1 til 15 af 311

Emner: PSE vil sælge Parken og Lalandia

  1. #269
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,557

    Re: PSE vil sælge PARKEN og LaLandia

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser

    Jeg er sådan set enig. Men det som vi måske synes er flosker er bare meget vigtigt for mange andre fans, og det vil uden tvivl skabe et ramaskrig blandt dele af vores fanbase, hvis man rykker træningsanlægget et sted hen, hvor der er plads....for det bliver uden tvivl langt væk og formentlig på en upopulær adresse. Jeg er dog enig i, at vi lige nu tisser i bukserne for at holde os varme, når det kommer til træningsanlægget. Det er uholdbart, især når man på sigt også vil have en kvindeafdeling inkl. talentafdeling på samme adresse.
    Det vil sikkert skabe et ramaskrig blandt nogle fans, ja, men det må aldrig være argumentet for ikke at gøre det rigtige. Jeg tænker i øvrigt at de ramaskrig vil forsvinde lige så hurtigt som de orange faner er forsvundet på vestegnen, sålænge de sportslige resultater er der (hvilket et topmoderne anlæg vil være med til at øge chancerne for).

    Jeg er dog også umiddelbart af den overbevisning, at det er nogle andre argumenter der gør, at klubben meget gerne vil blive på Frederiksberg, stadig kan jeg dog ikke se fidusen.

    Mht opgraderingerne af stadion, så forstår jeg bare ikke hvorfor man ikke venter med den 3-cifrede investering, til der er overblik over situationen. Som du selv nævner, aner vi ikke engang hvad det vil koste at forlænge hjemfaldspligten, og dermed ligger der formentlig ikke antegningen at et projekt i skuffen, men omvendt har man selv udtalt, at man nok skal forvente at der går 5-6 år, før et nyrenoveret Parken står klar. Det er en forholdsvis kort horisont i min bog, og må betyde at man forventer at kunne sætte noget igang inden for 2-3 år. I den kontekst forstår jeg slet slet ikke at man er villig til at smide mange millioner efter boder og toiletter i det nuværende Parken, når man ikke aner hvordan projektet ender (worst case smider vi jo millioner efter noget, som har en levetid på 4-5 år). Så hvorfor ikke afvente situationen, og så smide de 100 mio over i puljen der er allokeret til træningsanlæg?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Fondsbørsmeddelelsen om Lalandia
    By Mattsson#1988 in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 31.10.07, 15:34
  2. Godt tidspunkt at sælge ud?
    By fckcs in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 09.12.06, 18:29
  3. UEFA giver FCK lov til at sælge "øl" i PARKEN
    By niknik in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 25.10.06, 22:22
  4. Hvor var du da FCK købte Lalandia?
    By FC 335 in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 27.01.04, 14:47
  5. Aab Vil Sælge Spillere For 9 Millioner!
    By Manolo in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 26.11.03, 17:15

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •