Se afstemningsresultater: Hvem skal vi indregistrere

Stemmeafgivere
183. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Khouma Babacar

    165 90.16%
  • Denis Vavro

    159 86.89%
  • Paul Mukairu

    8 4.37%
  • Roony Bardghji

    118 64.48%
  • Orri Oskarsson

    1 0.55%
  • Akinkunmi Amoo

    68 37.16%
  • Mamoudou Karamoko

    4 2.19%
  • Nicolai Jørgensen

    22 12.02%
  • Sten Michael Grytebust

    1 0.55%
Multiple Choice Poll.
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 23

Emner: Afstemning: Hvem tager de tre europæiske pladser?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Afstemning: Hvem tager de tre europæiske pladser?

    Vinterens transfervindue er lukket, og vi har hentet flg. spillere til A-truppen:

    - Khouma Babacar
    - Denis Vavro
    - Paul Mukairu
    - Akinkunmi Amoo
    - Mamoudou Karamoko
    - Nicolai Jørgensen

    Derudover er der to spillere fra FCK Talent, som også banker kraftigt på døren til at komme op i A-truppen allerede i løbet af træningslejren, nemlig:
    - Roony Bardghji
    - Orri Oskarsson

    Derudover er Grytebust heller ikke registreret til den europæiske trup.

    Ud af alle de spillere, er der kun 3 af dem, som kan registreres til knock-out fasen i Conference League. PC og Jess Thorup skal beslutte sig for hvilke tre spillere, der er tale om, inden onsdag aften 2. februar kl. 23:59.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    264

    Re: Afstemning: Hvem tager de tre europæiske pladser?

    Denis Vavro - da situationen om Nicolai Boilesens skadestilstand er uklar. Der er behov for endnu en forsvarsspiller i truppen.

    Roony Bardghji - skal knægten overtales til at forlænge kontrakten, ville en Conference League-plads givetvis hjælpe.

    Khouma Babacar - Jonas Wind er solgt. Afløseren skal selvfølgelig være med i Europa.
    "Styrken ved FCK er, at det hele er så indgroet" /Thomas Kristensen
    Hjaltees#1's Avatar


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Afstemning: Hvem tager de tre europæiske pladser?

    Citat Oprindeligt indsendt af Hjaltees#1 Se meddelelser
    Denis Vavro - da situationen om Nicolai Boilesens skadestilstand er uklar. Der er behov for endnu en forsvarsspiller i truppen.

    Roony Bardghji - skal knægten overtales til at forlænge kontrakten, ville en Conference League-plads givetvis hjælpe.

    Khouma Babacar - Jonas Wind er solgt. Afløseren skal selvfølgelig være med i Europa.
    Jeg stemte det samme, men vil ikke blive skuffet hvis Amoo tager Roonys plads. Det handler om hvor hurtigt han bliver integreret, en forlængelse af kontrakten bør ikke være afhængig af et par europæiske kampe. Men det er godt nok kritisk med den forreste plads synes jeg, hvilket kan forsvare at bruge Barbacar og Mukairu, for at få en backup fremme og stadig en ekstra fløjspiller

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Afstemning: Hvem tager de tre europæiske pladser?

    Jeg har stemt på Khouma Babacar, Denis Vavro og Nicolai Jørgensen.

    I forhold til 2/3 af vores gruppespil, så er vores midtbane/offensive midtbane/fløjspil ikke bare intakt, den er også forstærket i form af Falks tilbagekomst. Så vi har muligheden for at stille op med en diamant på midtbanen med Stage, Falk, Lerager og Pep Biel, med de tre islændinge Isak, Hákon og Andri som back-up, ligesom vi har muligheden for at spille med Stage og Lerager som den centrale midtbane, med Falk, Andri, Isak eller Pep Biel som reserver, og den offensive kæde bag frontangriberen udgøres af en kombination af Falk, Pep Biel, Bøving, Hákon, Isak og evt. Singh, hvis han kommer i omdrejninger.
    Alle disse taktiske muligheder på midtbanen kan foretages uden en eneste ændring i truppen. Så Thorup har mulighed for at foretage taktiske ændringer, også i løbet af kampene, selv uden tilgang af nye spillere til truppen.

    Hvad angår pladsen som enlig angriber, så er der pt. ingen spillere, som er indregistreret i A-truppen, som kan varetage opgaven. Indregistrerer man to angribere, kan man starte med den ene på bænken, og evt. skifte til et to-mands angreb, hvis man skal jagte et mål til sidst, og der bare skal øses bolde ind i feltet. Man har også bedre mulighed for evt. at cleare boldene op til en angriber, hvis man er under pres, fordi der rent faktisk er nogen, den kan spilles op til. Og man er usandsynligt sårbar, hvis man kun har den ene spiller i truppen, der kan varetage den opgave. For hvad hvis han bliver skadet, eller får en karantæne?

    Ekstra kantspillere er "nice to have", især med de kvaliteter, Roony, Amoo og Mukairu har. Men centerforward angribere er "need to have".
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Afstemning: Hvem tager de tre europæiske pladser?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg har stemt på Khouma Babacar, Denis Vavro og Nicolai Jørgensen.

    I forhold til 2/3 af vores gruppespil, så er vores midtbane/offensive midtbane/fløjspil ikke bare intakt, den er også forstærket i form af Falks tilbagekomst. Så vi har muligheden for at stille op med en diamant på midtbanen med Stage, Falk, Lerager og Pep Biel, med de tre islændinge Isak, Hákon og Andri som back-up, ligesom vi har muligheden for at spille med Stage og Lerager som den centrale midtbane, med Falk, Andri, Isak eller Pep Biel som reserver, og den offensive kæde bag frontangriberen udgøres af en kombination af Falk, Pep Biel, Bøving, Hákon, Isak og evt. Singh, hvis han kommer i omdrejninger.
    Alle disse taktiske muligheder på midtbanen kan foretages uden en eneste ændring i truppen. Så Thorup har mulighed for at foretage taktiske ændringer, også i løbet af kampene, selv uden tilgang af nye spillere til truppen.

    Hvad angår pladsen som enlig angriber, så er der pt. ingen spillere, som er indregistreret i A-truppen, som kan varetage opgaven. Indregistrerer man to angribere, kan man starte med den ene på bænken, og evt. skifte til et to-mands angreb, hvis man skal jagte et mål til sidst, og der bare skal øses bolde ind i feltet. Man har også bedre mulighed for evt. at cleare boldene op til en angriber, hvis man er under pres, fordi der rent faktisk er nogen, den kan spilles op til. Og man er usandsynligt sårbar, hvis man kun har den ene spiller i truppen, der kan varetage den opgave. For hvad hvis han bliver skadet, eller får en karantæne?

    Ekstra kantspillere er "nice to have", især med de kvaliteter, Roony, Amoo og Mukairu har. Men centerforward angribere er "need to have".
    Enig med dig, men da Amoo også kan gøre sig helt i front, har jeg valgt ham i stedet for Jørgensen.

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Afstemning: Hvem tager de tre europæiske pladser?

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Enig med dig, men da Amoo også kan gøre sig helt i front, har jeg valgt ham i stedet for Jørgensen.
    Han vinder ikke mange luftdueller, medmindre Vavro lader sig inspirere..
    https://twitter.com/KbhFanradio/stat...53635305918469
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Afstemning: Hvem tager de tre europæiske pladser?

    Jeg aner ikke nok om Boiles skadessituation, men hvis forventningen er, at han er 100% fit den 20. februar, så ville jeg satse og indregistrere offensiv-spillere på alle 3 pladser. Baba og Roony er for mig selvskrevede. Det giver så meget til vores spil at have en venstrefodet højrekant som kan gå ind i banen, og han så bare igen igen piv skarp ud mod Talinn.

    Den sidste offensiv-plads er jeg i tvivl om. Amoo har formentlig det højeste niveau af de resterende, men i så fald bliver vi også ekstremt afhængige af, at Baba både præsterer og ikke bliver skadet eller render ind i karantæner. Derfor ville jeg lade den sidste plads stå mellem Karamoko (hvis han overhovedet kan registreres efter at have spillet for Linz) og NJ. Hvem af dem der skal have pladsen, ville jeg lade komme an på formen her i opstarten.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Afstemning: Hvem tager de tre europæiske pladser?

    Er enig i, at angriberpositionen skal styrkes, men har taget Mukairo med i stedet for Jørgensen/Amoo. Han har spillet 9 kampe som venstre wing og 9 som angriber i indeværende sæson i Tyrkiet. Han er vel også den af vores spillere, der senest har spillet en turneringskamp på klubplan (9. januar).

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Afstemning: Hvem tager de tre europæiske pladser?

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Enig med dig, men da Amoo også kan gøre sig helt i front, har jeg valgt ham i stedet for Jørgensen.
    Enig med dig om at Amoo skal med i truppen.
    Vi har manglet fart hvilket Babacar og Amoo kan stå for i evt. kontrafase og true dybt.
    Derfor må det blive Vavro, Amoo og Babacar, der skal i UCL truppen.

    Sjovt at Amoo har valgt trøje nummer 23, hvilket han ikke må spille med i Europa, fordi Wind har spillet med det nummer.
    (Lex Fischer, der blev til 77 efter Verbic havde spillet i nummer 7)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #10
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Afstemning: Hvem tager de tre europæiske pladser?

    - Khouma Babacar. Fordi vi har solgt 2 angribere og sagt farvel til Wilczek.

    - Denis Vavro. Den vigtigste. Forestil jer Boilesen skadet og Khocholava i karantæne. Det er et meget sandsynligt scenarie.

    - Roony Bardghji. Fordi han kan noget ekstraordinært, som kan afgøre en kamp.

    PS. Og så er det utroligt, at jeg har været nødt til at fravælge Amoo, som er det dyreste indkøb i truppen.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Afstemning: Hvem tager de tre europæiske pladser?

    Har valgt den lidt satsede Babacar, Roony og Amoo. Med henblik på at det er få kampe der tales om, så tror jeg godt vi kan rotere det sådan at vi har Boilesen og Khocholava klar til midterforsvaret uden Vavro. Udover naturligvis hvis Vavro anses som en stor forstærkning ift. Boilesen, men det vil jeg nok forholde mig lidt skeptisk overfor, og man sætter nok ikke anføreren af bare sådan. Så med disse 3 registreringer vil vi kunne bibeholde samme defensiv (knock-on-wood) som vores ganske godkendte efterårskampagne, men (udover at erstatte Wind direkte med Babacar), så har det været fart og offensiv kreativitet der har været vores største hæmsko. Det afhænger lidt af ambitionsniveauet - skal vi forsvare kampe hjem, eller vinde dem med mål? Hvis vi mener vi har en chance for at gå langt, så tror jeg vi vælger offensive spillere. Biel vil nok også spille falsk 9'er i de kampe, så den defensive midtbane vil fylde lidt mindre qua hans position lidt i det hul lige foran.

    Kan naturligvis også ske at Jørgensen vil anses som førstevalg over Babacar, men div udtalelser osv i baghovedet, så virker det ikke som om det er den vinkel vi har lige nu. If so, så NJ over Babacar.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Afstemning: Hvem tager de tre europæiske pladser?

    Har stemt på Babacar,Amoo og Roony.

    Tror og håber de satser. Boile og Kocho må tage tjansen i ECL, og så må Vavro spille kampen senere på ugen i superligaen og erstatte den der nu har mest brug for et hvil af de to først nævnte.

    Så kan Amoo og Roony spille på kanterne (vil meget gerne slippe for Bøving, han er slet ikke klar endnu)
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Afstemning: Hvem tager de tre europæiske pladser?

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Har stemt på Babacar,Amoo og Roony.

    Tror og håber de satser. Boile og Kocho må tage tjansen i ECL, og så må Vavro spille kampen senere på ugen i superligaen og erstatte den der nu har mest brug for et hvil af de to først nævnte.

    Så kan Amoo og Roony spille på kanterne (vil meget gerne slippe for Bøving, han er slet ikke klar endnu)
    Dvs gå ind til en europæisk kampagne, hvor vi ikke har erstatning til 3 ud af 4 pladser i forsvaret. Det handler jo ikke “kun” om et centralt forsvar, hvor skader/karantæner sagtens kan komme, men også Boilesen som backup til VK, hvor Vavro så spiller centralt. Det sats ville jeg ikke kunne forstå, skal vi rigtig langt - så skal forsvaret være på plads

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Afstemning: Hvem tager de tre europæiske pladser?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Dvs gå ind til en europæisk kampagne, hvor vi ikke har erstatning til 3 ud af 4 pladser i forsvaret. Det handler jo ikke “kun” om et centralt forsvar, hvor skader/karantæner sagtens kan komme, men også Boilesen som backup til VK, hvor Vavro så spiller centralt. Det sats ville jeg ikke kunne forstå, skal vi rigtig langt - så skal forsvaret være på plads
    Jeg tænker netop, at skal vi rigtig langt, så er det et must at vi får registreret tre offensive spillere.. At registrere Vavro er den “safe” løsning hvor vi garderer os i forhold til skader. Det er trods alt ikke så mange kampe vi skal spille, og i og med at vi nu har et alternativ til Boile i ligaen, så bliver risikoen for at han får skader trods alt mindre. Det er en chance at satse på Boile holder sig skadesfri, men så er den trods alt heller ikke større.. Registrerer vi Vavro, så bliver vi omvendt enormt sårbare fremme, da vi har solgt både Wind, Wilzcek og Højlund og eneste reelle kantspiller lige nu er Bøving..

    Med andre ord, så vil en registrering af Vavro øge bredden, mens en registrering af tre offensive spillere vil øge kvaliteten og de taktiske muligheder, men selvfølgelig gøre os sårbare i forhold til defensive skader.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #15
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Afstemning: Hvem tager de tre europæiske pladser?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    . At registrere Vavro er den “safe” løsning hvor vi garderer os i forhold til skader.
    Hvad med den uundgåelige karantæne til Kocholava. Vi kan ende med to U19 spillere som midterstoppere. Sammen VK på venstre back, bliver det til 3 U19 spillere i bagkæden.

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    .Det er trods alt ikke så mange kampe vi skal spille
    Det skal vi forhåbentlig :-)
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvem tager med til Benfica
    By Guds-son in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 13.08.07, 21:33
  2. Hvem tager Ståle med?
    By andersgroen in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 01.11.05, 15:47
  3. Vi tager en afstemning til: Er du fra Jylland?
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 06.05.05, 07:28
  4. Hvem får den store europæiske tud?
    By ottesen in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 30.05.04, 20:39
  5. Version 2: Hvem får den store europæiske tud?
    By ottesen in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 23.04.04, 12:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •