Side 117 af 138 FørsteFørste ... 1767107114115116117118119120127 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,741 til 1,755 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1741
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    I den forbindelse er det interessant, at Cornelius Gabe fra Kvart i Sundays Ungdom i sin forgæves jagt på Bruun Larsen i Roskilde her til aften tilfældigt fik en bonusoplysning op under neglene: En fodboldspiller af "alternativ kulør" skulle være landet fire timer tidligere fra enten Stavanger eller Paris. Det kunne jo godt passe med Niane fra Metz, der ikke ligger langt fra Paris. I så fald er vores nye angrebsstjerne allerede i landet. Og så må man bare håbe, at man ikke skal lægge for meget i, at han blot scorede 3 mål i 26 Ligue 1-kampe sidste sæson...

    https://mobile.twitter.com/Cornelius...83364452909056
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1742
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    I den forbindelse er det interessant, at Cornelius Gabe fra Kvart i Sundays Ungdom i sin forgæves jagt på Bruun Larsen i Roskilde her til aften tilfældigt fik en bonusoplysning op under neglene: En fodboldspiller af "alternativ kulør" skulle være landet fire timer tidligere fra enten Stavanger eller Paris. Det kunne jo godt passe med Niane fra Metz, der ikke ligger langt fra Paris. I så fald er vores nye angrebsstjerne allerede i landet. Og så må man bare håbe, at man ikke skal lægge for meget i, at han blot scorede 3 mål i 26 Ligue 1-kampe sidste sæson...

    https://mobile.twitter.com/Cornelius...83364452909056
    Den må da være en kæmpe and... 23 år og har ikke vist noget, der berettiger interesse, fra os.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1743
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    På hvilket grundlag vurderer du det? Kender du spilleren?
    Tjek hans stats og karriereforløb. FCK har hentet flere spillere med nærmest identiske tal, beskrivelse, baggrund og fysiske beskrivelse over de sidste 10 år. Jeg gider simpelthen ikke se flere af den type indkøb. Lige nu render der to af hans type rundt i klubben, og man skal være både døv og blind, hvis man ikke kan se, at de to ikke er gode nok til FCK.

    Men jeg kan jo tage fejl, og ham her rent faktisk er Damen V. 2.0. Jeg har bare en meget velbegrundet frygt for det modsatte.

    EDIT: Det er som om scoutingafdeling siden 2009 har været overivrige efter at kopiere casen med Damen én til én, at de ikke fatter, at det ikke er muligt.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #1744
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvis det er fra Stavanger, så er Maï Traoré vist eneste mulighed:

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Maï_Traoré
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  8. #1745
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    I den forbindelse er det interessant, at Cornelius Gabe fra Kvart i Sundays Ungdom i sin forgæves jagt på Bruun Larsen i Roskilde her til aften tilfældigt fik en bonusoplysning op under neglene: En fodboldspiller af "alternativ kulør" skulle være landet fire timer tidligere fra enten Stavanger eller Paris. Det kunne jo godt passe med Niane fra Metz, der ikke ligger langt fra Paris. I så fald er vores nye angrebsstjerne allerede i landet. Og så må man bare håbe, at man ikke skal lægge for meget i, at han blot scorede 3 mål i 26 Ligue 1-kampe sidste sæson...

    https://mobile.twitter.com/Cornelius...83364452909056
    Det kan også være, at der er en fra personalet som har taget tykt pis på manden.....Alternativt er vi måske ikke den eneste klub som bruger lufthavnen. Der er vist også en anden mindre klub på Sjælland som leder efter en angriber pt....

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #1746
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det kan også være, at der er en fra personalet som har taget tykt pis på manden.....Alternativt er vi måske ikke den eneste klub som bruger lufthavnen. Der er vist også en anden mindre klub på Sjælland som leder efter en angriber pt....
    Det kan sagtens være. Og det er bestemt ikke, fordi jeg sidder og håber, at han lige nu sidder på PC's kontor. Men hvis oplysningen står til troende, passede den blot meget godt ind i rygterne om Niane andetsteds.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1747
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det kan sagtens være. Og det er bestemt ikke, fordi jeg sidder og håber, at han lige nu sidder på PC's kontor. Men hvis oplysningen står til troende, passede den blot meget godt ind i rygterne om Niane andetsteds.
    Men er det ikke en lidt mere dubiøs spekulation, med Niane, end et solidt rygte?

  13. #1748
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Men er det ikke en lidt mere dubiøs spekulation, med Niane, end et solidt rygte?
    Givetvis.

    Det her ser både en del mere solidt og ikke mindst ophidsende ud!

    Piatek: https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...roemmeangriber
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #1749
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det er godt nok en hel ny strategi at ville leje spillere, uden mulighed for køb (jeg tænker at Piatek er for dyr uanset?).

    Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om det. Jeg elsker at vi kan se spillere for vores hold, vi under normale omstændigheder ikke ville kunne se som Daramy og Piatek - men ja, muligheden for at lave de store transfersummer er jo samtidig væk.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1750
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det er godt nok en hel ny strategi at ville leje spillere, uden mulighed for køb (jeg tænker at Piatek er for dyr uanset?).

    Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om det. Jeg elsker at vi kan se spillere for vores hold, vi under normale omstændigheder ikke ville kunne se som Daramy og Piatek - men ja, muligheden for at lave de store transfersummer er jo samtidig væk.
    Jeg håber virkelig ikke, at vi henter flere spillere på leje - uden realistisk mulighed for et permanent skifte. Har dog forståelse for, at Daramy er en special case.

    CL-kvalifikationen bliver forhåbentligvis en mulighed for at opbygge et hold, der kan dominere ligaen (selvom det p.t. virker som en illusion) og hæve klubben i international sammenhæng. Jeg frygter, at flere midlertidige aftaler vil føre til det modsatte, hvis vi med korte mellemrum skal forsøge at lappe de huller på holdkortet, der er vanskeligst at udfylde.

    Hvis en udenlandsk spiller kun skal være her i en kort periode, kan det muligvis også gå ud over spillerens motivation ift. til de ligakampe, der gerne skal sikre os adgang til europæisk bold igen til næste år.

  18. #1751
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg er helt med på at pisse i bukserne for at holde varmen, hvis det er det, der skal til. Men jeg kender ikke Piatek godt nok til at vurdere, om han er løsningen. Personligt ser helst en dygtig targetspiller oppe foran. Det er, hvad vi historisk har haft mest held med, og umiddelbart også hvad holdet skriger på, når nipserne oppe foran ikke kan få spillet til at flyde - hvilket er de fleste kampe. Det kræver selvfølgelig, at vi begynder at spille med indlæg igen.

  19. #1752
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    88

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://www.bz-berlin.de/berlin-spor...nspielbar-sein

    Piatek er ikke den type angriber vi har behov for. Han agerer kun i straffesparks feltet, og er meget lidt deltagende i spillet ude på banen. Han skal fodres med en masse indlæg, det er jo ikke sådan vi spiller. Hvis vores problem alene var, at vi producerede 10 friløbere i hver kamp, men ikke formåede at score, så ville han være den rigtige spiller. Når han er faldet igennem i Hertha, skyldes det jo netop, at Klinsmann i sin korte tid som træner troede, at de kunne få lagt spillet op omkring modstandernes felt, og bare skulle have bolden derind. Virkeligheden har vist, at Hertha også skal bruge en spiller, der kan indgå i relationerne - linke, spillet. Vi risikerer, at Piatek er ligeså nærkampsvag og usynlig for os, som for Hertha, i CL komme rvi jo næppe til at have meget etableret spil, der har vi brug for en raket, som med og uden bold kan løbe fra modstanderne.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #1753
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kloge Åge Se meddelelser
    https://www.bz-berlin.de/berlin-spor...nspielbar-sein

    Piatek er ikke den type angriber vi har behov for. Han agerer kun i straffesparks feltet, og er meget lidt deltagende i spillet ude på banen. Han skal fodres med en masse indlæg, det er jo ikke sådan vi spiller. Hvis vores problem alene var, at vi producerede 10 friløbere i hver kamp, men ikke formåede at score, så ville han være den rigtige spiller. Når han er faldet igennem i Hertha, skyldes det jo netop, at Klinsmann i sin korte tid som træner troede, at de kunne få lagt spillet op omkring modstandernes felt, og bare skulle have bolden derind. Virkeligheden har vist, at Hertha også skal bruge en spiller, der kan indgå i relationerne - linke, spillet. Vi risikerer, at Piatek er ligeså nærkampsvag og usynlig for os, som for Hertha, i CL komme rvi jo næppe til at have meget etableret spil, der har vi brug for en raket, som med og uden bold kan løbe fra modstanderne.
    Om vi så fik Lewandowski, ville det næppe være nok til at gå videre i CL, så jeg håber da sandelig, at den angriber, man vil købe, passer ind til den måde, vi gerne vil spille på i Superligaen. Med alle de relationelle spillere vi i forvejen har, ser jeg det ikke som en decideret ulempe at have en klassisk targetman i boksen.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #1754
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Den skal lige med i tråden. Vi lejer Oliver Svendsen i Esbjerg til U19-trupoen:

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-talent-...dsen-i-esbjerg
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #1755
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Givetvis.

    Det her ser både en del mere solidt og ikke mindst ophidsende ud!
    Mjoh, solidt og solidt. Jeg synes egentlig ikke, det ser solidt ud overhovedet, og BT kommer behændigt uden om at diskutere, hvad han koster i drift. Men i foråret lejede Fiorentina ham for sin fulde løn på godt 20 mio. kr. for en halv sæson.

    Jojo, bevares, det er Bild, men alt tyder på at hans nuværende løn ligger mere end fire gange over vores lønførende spillere. Så enhver aftale vil enten være finansielt utilfredsstillende for Hertha, os eller spilleren.

    Bevares, han skulle være velkommen ;-) Men både han og Hertha skal nærmest være desperate efter hhv. spilletid og at slippe for at have ham rendende det kommende år.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •