Side 118 af 138 FørsteFørste ... 1868108115116117118119120121128 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,756 til 1,770 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1756
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Om vi så fik Lewandowski, ville det næppe være nok til at gå videre i CL, så jeg håber da sandelig, at den angriber, man vil købe, passer ind til den måde, vi gerne vil spille på i Superligaen. Med alle de relationelle spillere vi i forvejen har, ser jeg det ikke som en decideret ulempe at have en klassisk targetman i boksen.
    Bekymringen går vel på, at Piatek netop ikke er en klassisk targetman, men derimod det, man på engelsk kalder en poacher – en spiller, der primært opererer i feltet og ikke agerer spilstation, lidt a la hans uduelige landsmand hvis trøjenummer han nok skal arve, såfremt han kommer til klubben. Den type angriber har vi sjældent haft succes med, men det er da muligt, at vi netop her har at gøre med en målscorer på så højt niveau, at det kan fungere alligevel. Jeg må indrømme, at jeg er lidt skeptisk.
    Mvh.
    Dane

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #1757
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    68

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg husker også Piatek som en væver kontraspiller med en masse fart, også derfor hans bedste sæson er i Genoa, hvor hele holdet stod dybt. Han er ikke en stor 9er der kan hjælpe med at holde i bolden, og deltage i opspillet.

    Men kvalitetsmæssigt er det stadig bedre end hvad vi har, men det kommer ikke til at hjælpe på vores spillemæssige udfordringer. Og så kan man også sætte et stort spørgsmålstegn, hvis løsningen på vores angriberproblem bliver en 12 måneders lejeaftale. Nu har PC og staben kraftedme haft mere end et år til at finde den rette.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #1758
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Problemet er at hold nu op hvor har man efterhånden set “de dér typer” falde igennem mange gange.

    Der er vel ingen af følgende der rigtigt brændte ligaen af. Nogle dumpede fælt, men de bedste var vel også kun ok.

    Kadlec
    Van der Vaart
    Max Meyer
    Mellberg
    Bergdølmo (ok)
    Love
    Trajkovski
    Wilshire
    Babacar
    Boularouz
    Roy Carrol (ok)
    Varela
    Djourou
    Djemba - Djemba (ret ok)
    Albäck (virkelig ok)
    Linderoth (virkelig ok)
    Ha
    Elmander (ok, men han lugtede)

    Prunier er selvfølgelig også en undtagelse ;-)

    Men rimelig sløj hitrate alligevel…

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 29.08.22 kl. 22:34

  6. #1759
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Problemet er at hold nu op hvor har man efterhånden set “de dér typer” falde igennem mange gange.

    Der er vel ingen af følgende der rigtigt brændte ligaen af. Nogle dumpede fælt, men de bedste var vel også kun ok.

    Kadlec
    Van der Vaart
    Max Meyer
    Mellberg
    Bergdølmo (ok)
    Love
    Wilshire
    Babacar
    Boularouz
    Roy Carrol (ok)
    Varela
    Djourou
    Djemba - Djemba (ret ok)
    Albäck (virkelig ok)
    Linderoth (virkelig ok)
    Elmander (ok, men han lugtede)

    Prunier er selvfølgelig også en undtagelse ;-)

    Men rimelig sløj hitrate alligevel…

    Zan
    Er jeg den eneste, der ikke kan gennemskue, hvad fællesnævneren er i den liste spillere...? Hvad menes der med "de dér typer?"
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  7. #1760
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Mjoh, solidt og solidt. Jeg synes egentlig ikke, det ser solidt ud overhovedet, og BT kommer behændigt uden om at diskutere, hvad han koster i drift. Men i foråret lejede Fiorentina ham for sin fulde løn på godt 20 mio. kr. for en halv sæson.

    Jojo, bevares, det er Bild, men alt tyder på at hans nuværende løn ligger mere end fire gange over vores lønførende spillere. Så enhver aftale vil enten være finansielt utilfredsstillende for Hertha, os eller spilleren.

    Bevares, han skulle være velkommen ;-) Men både han og Hertha skal nærmest være desperate efter hhv. spilletid og at slippe for at have ham rendende det kommende år.
    "Solidt" handlede blot om kødet på rygtet (sammenlignet med Niane-rygtet, som vist var ren spekulation).

    Om Piatek er svaret på vores bønner kender jeg ham ikke godt nok til at kunne vurdere. Men på papiret er vi vel i hvert fald oppe i nærheden af den der hylde, PC har lovet os. At det så angiveligt er en dyr lejeaftale uden fremtidsperspektiver trækker helt sikkert ned.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. #1761
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Er jeg den eneste, der ikke kan gennemskue, hvad fællesnævneren er i den liste spillere...? Hvad menes der med "de dér typer?"
    En lidt halvrandom opgørelse over udenlandske transfers til Superligaen, hvor man tænkte “vildt nok” (som man også ville med Piatek), hvorefter de falder igennem. Jeg siger ikke mit indlæg var lige til en Cavling, men troede pointen var ret åbenlys. Med andre ord, mystikken i hvorfor nogle af de (semi) stjerner har så svært ved at brænde ligaen af.
    Motivation? Forventningspres? Fejlcasts? Nok lidt af hvert. Anyways, indrømmet, det er nok en anden snak end her.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 29.08.22 kl. 23:42

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1762
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Skal man være bekymret? Eneste rygte er vel 9'eren fra Herta, men jo tydeligt at vi også mangler forstærkninger andre steder på banen. Under 48 timer tilbage af vinduet og endnu ikke sket noget. Er PC lige pludselig blevet handlingslamet?
    - Torben

  11. #1763
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Skal man være bekymret? Eneste rygte er vel 9'eren fra Herta, men jo tydeligt at vi også mangler forstærkninger andre steder på banen. Under 48 timer tilbage af vinduet og endnu ikke sket noget. Er PC lige pludselig blevet handlingslamet?
    Der er lidt flere rygter. I går i BT's podcast sagde de, at Piatek (som i øvrigt i følge BT's polak skal udtales lige som Sepp Piontek) er førsteprioritet til angrebet, men at de ikke - i modsætning til tidligere - ville udelukke Dolberg. Der var i hvert fald kræfter, der arbejdede på den også.

    Derudover mente de, at Jacob Bruun Larsen i høj grad stadig var en mulighed, og så smed de Xeka i spil. Men i hvor høj grad der er noget kød på den, eller det bare er en oplagt tanke, fordi han står uden klub, kan jeg ikke gennemskue.

    Jeg tror, PC er pæonrød i hovedet lige nu. Men det er selvfølgelig ikke nogen garanti for, at han er opgaven voksen...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. #1764
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://www.fck.dk/nyhed/daniel-haar...jes-til-fc-wil

    Som rygtet tidligere bliver Daniel Haarbo udlejet til FC Wil.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #1765
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvad med en spiller som Adolfo Gaich han er til salg og har måske ikke haft den store succes de senere år, men han er kun 23 år og har tidligere bombet for Argentina's u-hold og har en enkelt A-landskamp.
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  15. #1766
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Corner rygtes nu tilbage, kan vi få ham til fornuftige penge vil det ikke være en skidt løsning. Kender klubben, altid garant for mål.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...N-JjjDfrpXNCaY

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1767
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Fc Devil Se meddelelser
    Corner rygtes nu tilbage, kan vi få ham til fornuftige penge vil det ikke være en skidt løsning. Kender klubben, altid garant for mål.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...N-JjjDfrpXNCaY
    Det kunne være rigtig fint at få Corne tilbage, men det får mig endnu engang til at undre mig over hvad de laver i vores scouting afdeling. Der kommer mere eller mindre nul brugbart output fra den side.

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #1768
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Fc Devil Se meddelelser
    Corner rygtes nu tilbage, kan vi få ham til fornuftige penge vil det ikke være en skidt løsning. Kender klubben, altid garant for mål.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...N-JjjDfrpXNCaY
    Absolut. Det ville være den perfekte løsning.

    Når nu vores Scouting afd. ikke kan finde noget så må vi jo ty til noget vi kender i forvejen :). Seriøst den afdeling skal der seriøst ryddes op i og det kan kun gå for langsomt.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1769
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Bt melder om 6 millioner euro for corner

  22. #1770
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022


  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •