Side 119 af 138 FørsteFørste ... 1969109116117118119120121122129 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,771 til 1,785 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1771
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Det kunne være rigtig fint at få Corne tilbage, men det får mig endnu engang til at undre mig over hvad de laver i vores scouting afdeling. Der kommer mere eller mindre nul brugbart output fra den side.
    Ja for der har jo ikke været andre angrebsemner rygtet til klubben......
    Helt galt bliver det jo, når scouting heller ikke kommer frem med emner til midtbanen og vi i stedet henter Delaney hjem ;)

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #1772
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja for der har jo ikke været andre angrebsemner rygtet til klubben......
    Helt galt bliver det jo, når scouting heller ikke kommer frem med emner til midtbanen og vi i stedet henter Delaney hjem ;)
    Enig, og det ville være endnu mere underligt, hvis man lod en mulighed for at hente Corner, passere uden at handle på det.

    Det ville nok starte sin egen tråd ...
    Goldbæks Højrefod

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1773
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Da jeg så denne

    https://fb.watch/fdDhqIV6pO/

    efter kampen i Trabzon, tænkte jeg, "Den er sgu' god nok". Han kan jo ikke skjule det.

  6. #1774
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det er så vildt!!...PC er hermed urørlig de næste par år!!
    -It is the dirty fucking wins-

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #1775
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    557

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det er fandeme vildt!

  9. #1776
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Kæft hvor er det fedt ✌️

  10. #1777
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det kræver i sagens natur, at vi begynder at spille på en anden måde, men en type som Cornelius oppe i front vil give holdet en helt anden tyngde. Udover at Cornelius er en rigtig god spiller, så giver han typemæssigt også mere mening for mig end de andre angribere vi er sat i forbindelse med.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #1778
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Det er så vildt!!...PC er hermed urørlig de næste par år!!
    Hvorfor dog det? Han har bortset fra Ryan fejlet stort i sine indkøb indtil nu, og mht. Corner er det jo et indkøb som de fleste andre også kunne finde ud af at forsøge sig med, at det er lykkedes tæller self op, men jeg synes stadig, PC generelt set er en fiasko.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1779
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,851

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Hvorfor dog det? Han har bortset fra Ryan fejlet stort i sine indkøb indtil nu, og mht. Corner er det jo et indkøb som de fleste andre også kunne finde ud af at forsøge sig med, at det er lykkedes tæller self op, men jeg synes stadig, PC generelt set er en fiasko.
    Tjek lige igen hvem han har hentet dette vindue. Han fejlede eklatant i januar, men dette vindue tegner til at blive godt. Når PC lærer af sine fejl, skal han også dømmes derefter.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #1780
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Hvorfor dog det? Han har bortset fra Ryan fejlet stort i sine indkøb indtil nu, og mht. Corner er det jo et indkøb som de fleste andre også kunne finde ud af at forsøge sig med, at det er lykkedes tæller self op, men jeg synes stadig, PC generelt set er en fiasko.
    Vavro og Claesson er vel også mere end godkendt? Set i det lys er det fire stærke indkøb i sommervinduet.

    PC har heller ikke overbevist mig endnu, men jeg forestiller mig, at det er et job, som han kan vokse sig ind i, og der skal formentligt opbygges et andet netværk end det, han havde med fra Randers og AGF. Men jeg er enig i, at det er nu, PC skal levere: Han får næppe bedre forudsætninger end at hente til et hold i CL.

    Fuck, hvor bli'r det fedt at have Corner tilbage!

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1781
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det kræver i sagens natur, at vi begynder at spille på en anden måde, men en type som Cornelius oppe i front vil give holdet en helt anden tyngde. Udover at Cornelius er en rigtig god spiller, så giver han typemæssigt også mere mening for mig end de andre angribere vi er sat i forbindelse med.
    1) Corner kan godt finde ud af at presse
    2) Corner har flere gange bevist, at han godt kan tage en løbeduel
    3) Vi kan rent faktisk få bolden hurtigt op på en opspilsstation
    4) Det er rigtigt, at vi nok skal justere vores indlægsspil

    Umiddelbart mener jeg ikke, at vi skal ændre sååå meget, men at vi derimod får et våben eller to mere at true med, hvilket vil styrke vores offensive spil. Det er vel også tendensen rundt om i Europa, at man godt kan have en mere rendyrket 9'er og samtidigt spille "flydende" (i mangel af bedre ord). Defensivt har vi nok større problemer, når Zeca skal have en pause.

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #1782
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Hvorfor dog det? Han har bortset fra Ryan fejlet stort i sine indkøb indtil nu, og mht. Corner er det jo et indkøb som de fleste andre også kunne finde ud af at forsøge sig med, at det er lykkedes tæller self op, men jeg synes stadig, PC generelt set er en fiasko.
    Det skal du også bare have lov til! PC har hentet Vavro, Claesson, Daramy, Ryan og nu Cornelius. Og lur mig om der ikke kommer mere endnu! .. Samtidig så handler han i stedet for at sætte sig ned og tude over han får kritik. PC er en kæmpe Champ!
    -It is the dirty fucking wins-

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #1783
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Troede virkelig ikke man kunne hente Corner allerede nu. Men timingen for ham føles nok god da han så ihvertfald når at spille CL gruppespil 1 gang med fck i hans sidste tid. Hvem ved om vi kvaller igen inden for de kommende år.
    Det er virkelig vildt. Men hænger nok også sammen med han har fået barn og tænker rart at være tilbage i kbh. Men vi får ham i sin bedste alder. Han er bestemt ikke på vej ned. Der har man set. Bare tænk på landskampen imod Frankrig. Der havde jeg da helt forkastet tanken om vi så ham de næste par år.
    drømmer nu om Delaney kunne tænke det samme, komme hjem og spille CL med kbh.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #1784
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    740

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Drømmer om følgende (ikke helt urealistiske) aktivitet de næste 35 timer:

    Ind:
    - Corner
    - Delaney (eller anden kvalitetsspiller til 6/8 positionen)
    - JBL

    Ud:
    - Bøving (udleje for sæsonen)
    - Roony (forlængelse + udleje for sæsonen)
    - Babacar
    - Johnsson
    - Guadagno
    - Oikonomou
    - Mudrazija
    - Mukairu

    Evt. udleje Amoo og beholde Roony (hvis de vurderer han igen er tæt på kamptruppen)
    Det giver 26 spillere i truppen, hvor alle kan (foruden Dithmer) generelt være i spil til kamptruppen. Og må også siges at være top 3 transfervinduer (i min optik) samt et hold gearet til både suppen og CL.

    Kom så PC - jeg tror på dig!
    Zanka-Mania

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #1785
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Der findes vel ikke en mere oplagt angriber end Cornelius – han er så tæt på en garanteret succes, vi kan komme. Holdet skriger på en opspilsstation, og især i Europa kommer det til at gøre en kæmpe forskel. Mon ikke VK kommer til at shine mere, når nu han har en at slå indlæg ind på. Det vil også give mere plads til Daramy på kanten. Hold nu kæft det er en drømmesigning at hente den tyrkiske topscorer fra deres mesterhold, som tilmed er dansk landsholdsspiller, i sin bedste alder og så til en god pris!


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •