Side 120 af 138 FørsteFørste ... 2070110117118119120121122123130 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,786 til 1,800 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1786
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Fck-Emil Se meddelelser
    Drømmer om følgende (ikke helt urealistiske) aktivitet de næste 35 timer:

    Ind:
    - Corner
    - Delaney (eller anden kvalitetsspiller til 6/8 positionen)
    - JBL

    Ud:
    - Bøving (udleje for sæsonen)
    - Roony (forlængelse + udleje for sæsonen)
    - Babacar
    - Johnsson
    - Guadagno
    - Oikonomou
    - Mudrazija
    - Mukairu

    Evt. udleje Amoo og beholde Roony (hvis de vurderer han igen er tæt på kamptruppen)
    Det giver 26 spillere i truppen, hvor alle kan (foruden Dithmer) generelt være i spil til kamptruppen. Og må også siges at være top 3 transfervinduer (i min optik) samt et hold gearet til både suppen og CL.

    Kom så PC - jeg tror på dig!
    Fuldstændig enig ... Så kan det ikke gøres bedre.
    Goldbæks Højrefod

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1787
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Sætter lige røven i klaskehøjde. Håber virkelig, at Cornelius kommer hjem og løfter sit scoringssnit, siden han sidst var her. For det er godt nok mange penge for en 29-årig... Men jeg krydser fingre! :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. #1788
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    535

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Der findes vel ikke en mere oplagt angriber end Cornelius – han er så tæt på en garanteret succes, vi kan komme. Holdet skriger på en opspilsstation, og især i Europa kommer det til at gøre en kæmpe forskel. Mon ikke VK kommer til at shine mere, når nu han har en at slå indlæg ind på. Det vil også give mere plads til Daramy på kanten. Hold nu kæft det er en drømmesigning at hente den tyrkiske topscorer fra deres mesterhold, som tilmed er dansk landsholdsspiller, i sin bedste alder og så til en god pris!
    Med Corner på holdet giver det mening at hente Christian Sørensen til vb, vi kan ikke blive ved med at skamride VK (i sidste sæson endte dette jo i en længere pause). CS er jo en fremragende assistmager og vil fungere med NCHs ord som fodermester for Corner.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #1789
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg forstår ikke, hvorfor PC skal have så stor ros for indkøbene denne sommer. 3 ud af 5 spillere er gamle FCK'ere, hvor 2 af dem mere eller mindre direkte har givet udtryk for, at de gerne ville tilbage til FCK og Daramy havde ikke udsigt til spilletid. 3 transfere der nærmest ikke kan gå galt.

    Det var vel ikke de sværeste spillere at finde og få forhandlet på plads.

    Claesson var på papiret en stærk tilføjelse. Han mangler dog stadig sådan for alvor at slå i gennem på holdet.

    Ryan derimod kan vise sig at være et af klubbens bedste indkøb nogensinde.

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #1790
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,431

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...m-salg/9404053

    Ifølge EB er Bøving måske på vej til Sturm Graz

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1791
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Der findes vel ikke en mere oplagt angriber end Cornelius – han er så tæt på en garanteret succes, vi kan komme. Holdet skriger på en opspilsstation, og især i Europa kommer det til at gøre en kæmpe forskel. Mon ikke VK kommer til at shine mere, når nu han har en at slå indlæg ind på. Det vil også give mere plads til Daramy på kanten. Hold nu kæft det er en drømmesigning at hente den tyrkiske topscorer fra deres mesterhold, som tilmed er dansk landsholdsspiller, i sin bedste alder og så til en god pris!
    Preach!

    Bedste indkøb jeg kunne forestille mig. En 6'er til at aflaste Zeca og vi er i mål
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1792
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    -It is the dirty fucking wins-

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1793
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    FCK’s scouting afdeling er sidelinien :)


  15. #1794
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,431

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...illiam-boeving

    Ifølge Farzam er FCK og Sturm Graz enige om Bøving.

  16. #1795
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...illiam-boeving

    Ifølge Farzam er FCK og Sturm Graz enige om Bøving.
    Egentligt fint nok. Dog håber jeg, vi har lært af Højlund-salget og enten har en rigtig god videresalgsklausul eller en tilbagekøbsklausul!

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #1796
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Et lidt mærkeligt spørgsmål, men i en handel som Cornelius, hvor der jo skal betales UEFA træningskompensation og talentkompensation... Får FCK så egentligt "rabat" på 5-10%, eller hvad den samlede procentsats nu er?

  19. #1797
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Jeg forstår ikke, hvorfor PC skal have så stor ros for indkøbene denne sommer. 3 ud af 5 spillere er gamle FCK'ere, hvor 2 af dem mere eller mindre direkte har givet udtryk for, at de gerne ville tilbage til FCK og Daramy havde ikke udsigt til spilletid. 3 transfere der nærmest ikke kan gå galt.

    Det var vel ikke de sværeste spillere at finde og få forhandlet på plads.

    Claesson var på papiret en stærk tilføjelse. Han mangler dog stadig sådan for alvor at slå i gennem på holdet.

    Ryan derimod kan vise sig at være et af klubbens bedste indkøb nogensinde.
    Jeg har været ganske hård ved den kære PC, men her er jeg altså uenig. Han har ansvaret for køb og salg, så uanset hvor spillerne kommer fra, eller hvor de tidligere har spillet, så er det ham som godkender de forskellige handler. Han skal have hug når indkøb ikke lykkedes, men han skal også have ros når indkøb præsterer. I PCs tilfælde har han alligevel hentet Khocholava, Vavro, Grabara, Diks, (Lerager), Ryan og Claesson, som alle har haft en positiv effekt på holdet. I forhold til Claesson, så bør det endvidere noteres, at han altså har lavet 6 kasser i 8 kampe (hvor det ene endda var i mod Trabzonspor).

    PCs tid har bestemt ikke været uden fejl, men han skal altså også have ros når han så lykkedes.

    Edit: Ikke at scoutingafdelings arbejde ikke bør tages op til debat, for der lavet nogle elendige (og ulogiske) køb de seneste 5 år.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #1798
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Sætter lige røven i klaskehøjde. Håber virkelig, at Cornelius kommer hjem og løfter sit scoringssnit, siden han sidst var her. For det er godt nok mange penge for en 29-årig... Men jeg krydser fingre! :-)
    Han kan heldigvis også bidrage med så meget andet end målene.

    Men en del af mig er nu også lidt skeptisk.

    Først og fremmest til jeg lige set det ske først - champagnepropperne er ikke sprunget her endnu. Tyrkerne kan lave den vildeste hævn over FCK ved lige at springe fra i sidste øjeblik.
    Dernæst så er der i hvert fald en lille del af mig der tænker, at man godt nok kunne have fået noget andet spændende for den pris. Om det så skulle være Dolberg, Piatek en ukendt brasilianer eller andet, så kunne det være spændende med andet end det vi plejer :-)

    Når det er sagt, så forstår jeg godt, at man går med Corner. Han kender klubben, han er populær, han er (burde være) i form og kan gå lige ind på holdet, han kan meget af det vi mangler og som andre skriver, så er han vel på papiret det nærmeste vi kommer en sikker gevinst. Det er et sikkert kort for PC. Det er til gengæld også en lille presbold til Thorup, for hvis han ikke kan for Corner af alle til at fungere, så ligger hele lorten på ham :-)

  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  23. #1799
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Han kan heldigvis også bidrage med så meget andet end målene.

    Men en del af mig er nu også lidt skeptisk.

    Først og fremmest til jeg lige set det ske først - champagnepropperne er ikke sprunget her endnu. Tyrkerne kan lave den vildeste hævn over FCK ved lige at springe fra i sidste øjeblik.
    Dernæst så er der i hvert fald en lille del af mig der tænker, at man godt nok kunne have fået noget andet spændende for den pris. Om det så skulle være Dolberg, Piatek en ukendt brasilianer eller andet, så kunne det være spændende med andet end det vi plejer :-)
    Hvis den bedste angriber, Midtjylland kunne finde for 33 mio. kr. i Brasilien, efter intens scouting, er Marrony, er jeg sgu mere lun på at hente en kæmpe dansk profil i sin bedste alder for 45 mio. kr :-)

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #1800
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvis den bedste angriber, Midtjylland kunne finde for 33 mio. kr. i Brasilien, efter intens scouting, er Marrony, er jeg sgu mere lun på at hente en kæmpe dansk profil i sin bedste alder for 45 mio. kr :-)
    Enig og jeg vil da også blive ganske glad, hvis Corner ender i KBH i dette vindue.

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •