Side 125 af 138 FørsteFørste ... 2575115122123124125126127128135 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,861 til 1,875 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1861
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://twitter.com/fabrizioromano/s...nudeo1us3NLzjA

    Fabrizio Romano melder 8 mill. EUR + add-ons på Pep Biel-handelen med Olympiakos.
    Det synes jeg er et ret pænt salg!

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #1862
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg synes, vi står i en vanskelig situation ift. midterforsvaret, hvor vi har tre rutinerede spillere, der nok har forventninger om spilletid samt et ungt talent, der har vist sig dueligt. Til gengæld er to af vores rutinerede kræfter ofte skadede eller syge, og så bliver det lidt skrøbeligt. Kan vi få en fornuftig gardering, som kan affinde sig med at være 4./5.-valg, vil det for mig give fin mening.
    Eller... Er man lidt hård, kan man godt mene at vi mangler en virkelig klasse CB...

    Zan

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1863
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Pep Biels venstreben har scoret nogle fantastiske mål, men at påstå, at det er en spidskompetence, holder IMO ikke, når man tænker på, hvor ofte der også kommer slatne afslutninger fra det ben. Tallene bakker det indtryk op. Blandt sidste sæsons mest scorende midtbanespillere ligger Pep Biels scoringsprocent i bunden - kun "undergået" af Vallys'.
    Jeg er enig med scoring her. Jeg ser også Biels venstreben som en klar spidskompetence. Vi skal også huske på, at det ikke kun skal måles på scoringer, men at Pep også står for alle vores dødbolde. Dvs frispark (afslutninger og indlæg) og ikke mindst hjørnespark. Og selvom vi måske scorer for lidt på begge dele, så ligger bolden ofte virkelig godt, når Pep sparker.

    Antager vi, at Pep byttes lige over med Corner, så har vi faktisk en lille udfordring med dødboldene, for hvem pokker skal sparke dem nu? Når Pep har været ude, så har enten Ankersen eller Johansson sparket, men begge virker langt væk fra en startopstilling. Vi har tidligere ofte haft en venstre back som kan sparke, men det kan VK næppe. Diks ej heller for han skal være inde i feltet. Det skal Lerager, Claesson, Corner og midterforsvarerne også gerne, og det efterlader os formentlig med enten Falk eller Daramy......
    Dette faktum kan måske endda godt være en af årsagerne til, at man åbenbart kigger lidt mod Christian Sørensen i Viborg. Udover at han er en hæderlig back, så sparker han (så vidt jeg husker) nogle virkelig gode dødbolde. Udover at skulle aflaste VK, så vil det give rigtig god mening med ham i mange superligakampe, hvor vi skal dominere med bolden og hvor han kan sparke dødboldene. Så kan VK spille CL-kampene, hvor power måske er lidt vigtigere end finesse.

    Og frisparkene....ja der kommer vi nok til at se Vavro tyre den langt over de næste mange gange :-)

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #1864
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er enig med scoring her. Jeg ser også Biels venstreben som en klar spidskompetence. Vi skal også huske på, at det ikke kun skal måles på scoringer, men at Pep også står for alle vores dødbolde. Dvs frispark (afslutninger og indlæg) og ikke mindst hjørnespark. Og selvom vi måske scorer for lidt på begge dele, så ligger bolden ofte virkelig godt, når Pep sparker.
    Hehe fedt som folk ser fodbold forskelligt.

    Hmm Biels venstreben som en spidskompetence?. Altså rigtige mange gange så ser jeg altså "Slatne" spark fra hans side. Han mangler "Power" i det ben. Javel i ny og næ laver han en genialitet, men der er godt nok langt mellem snapsne. Dødbolde fra hans side er altså hellere ikke noget at råbe hurra for.

    Biel har så mange andre kvaliteter som mellemrumsspiller som jeg kommer til at savne.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #1865
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hehe fedt som folk ser fodbold forskelligt.

    Hmm Biels venstreben som en spidskompetence?. Altså rigtige mange gange så ser jeg altså "Slatne" spark fra hans side. Han mangler "Power" i det ben. Javel i ny og næ laver han en genialitet, men der er godt nok langt mellem snapsne. Dødbolde fra hans side er altså hellere ikke noget at råbe hurra for.

    Biel har så mange andre kvaliteter som mellemrumsspiller som jeg kommer til at savne.
    Så, du baserer din mening på at Pep simpelthen bare et heldig 'i ny og næ' med de drømmescoringer han har lavet mod FCN, Brøndby, Vejle osv?

    Jeg håber at Olympiakos får smidt de mange mio. hurtigt vores vej, før Biel er heldig igen.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1866
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg kan virkelig godt lide Biel. Men hvis nu han virkelig gerne vil væk, synes jeg, at 60 mio. kroner plus klausuler (formentlig på 15 mio. kr) er en fin handel af PC. Han er snart 26 år og alternativet med under 2 år tilbage af kontrakten ville være en stor lønforhøjelse.

    Jeg håber også, at det betyder, vi henter en endnu større profil ind som erstatning.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #1867
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Herligt med Corner og med de seneste meldinger om prisen på Corner vs. Biel, så giver det endnu mere mening.

    Alligevel bliver jeg også lidt træt og håber på det bedste de næste 12 timer. For hvor Biel har været et omdrejningspunkt for hele vores offensive spil i en længere periode, baseret på et spil, der bedst foldede sig ud offensivt, når vi kørte contra, baseret på løb ind over midten af banen med hurtige kombinationer, inden modstanderne kunne nå at komme på plads, så de kunne modtage løbene, så vil et angrebsspil med Corner skulle bygges helt anderledes op.

    Selvfølgelig kan Corner løbe Contra, men han er bedst på et hold med meget posession spil, hvor bolden bliver kørt rundt i egne rækker, hvor banen gøres bred og der bygges op til indlæg.

    Handlen er stadig helt rigtig, men jeg bliver bare træt af, at vi nu endnu en gang skal ændre spillestil - for det kræver mere end Corner, hvis Corner skal blive god for os.

    Han skal have en god makker foran VC? Der skal være gode kantspillere, vi har en, der skal være stærke backs, som spiller bredt, med gennembrudsstyrke, som kan komme til baglininen, vi har en (VK) måske to (EJ).

    Og så mangler vi stadig en ekstra 6'er.
    Goldbæks Højrefod

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1868
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg kan virkelig godt lide Biel. Men hvis nu han virkelig gerne vil væk, synes jeg, at 60 mio. kroner plus klausuler (formentlig på 15 mio. kr) er en fin handel af PC. Han er snart 26 år og alternativet med under 2 år tilbage af kontrakten ville være en stor lønforhøjelse.

    Jeg håber også, at det betyder, vi henter en endnu større profil ind som erstatning.
    Ja umiddelbart må man håbe at man kiggede efter en angrebsforstærkning (Cornelius) under antagelse af at Biel ikke blev solgt. At Biel så bliver solgt, må forhåbentlig betyde at der kommer en ekstra spiller ind og at en stor del af de 60 millioner bruges på at finde det helt rigtige.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1869
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    En kvalitet man ikke skal glemme, nu hvor vi siger farvel til Pep, er hans stabilitet. Han har stort set aldrig været skadet og har i alt trukket 7 kort i sine 128 kampe for FCK. Sidste sæson spillede han 47 kampe og fik blot 3 gule kort, mens han leverede 18 mål og 12 assist. Der er med andre ord tale om en absolut nøglespiller, som man altid har kunnet regne med.

    Forestiller vi os, at Corner er tænkt som en direkte erstatning for Pep på holdkortet, skal vi huske, at der næppe er lige så mange spilleminutter i ham, da han efter eget udsagn er meget opmærksom på at dosere sig selv - både i kamp og i træning for at holde sine notoriske muskelskader i ave. Samtidig må man påregne et par karantænedage om året, da Corner plejer at lave en del frispark og trække gule kort. Pep leverede sidste år 3.800 kampminutter, mens Corner kun leverede 2.600.

    Så enten skal der være et par gode reserver for Corner, eller også skal træneren acceptere at indarbejde en plan B, så man veksler imellem at spille med indlæg i boksen, når Corner er inde - og i højere grad spille bolden indover målstregen, når han ikke er til rådighed.


  18. #1870
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,431

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022


  19. #1871
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Vildt nok hvis man får noget som helst for den gode Marios. Som der også står i artiklen, så har han ikke synderligt travlt med at komme videre.

    Ender nok med en lejeaftale, hvor vi betaler en del af lønnen.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1872
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Så, du baserer din mening på at Pep simpelthen bare et heldig 'i ny og næ' med de drømmescoringer han har lavet mod FCN, Brøndby, Vejle osv?

    Jeg håber at Olympiakos får smidt de mange mio. hurtigt vores vej, før Biel er heldig igen.
    Nej jeg basere min mening om Pep om hvad jeg har set i alle de kampe jeg har set. Det er min egen subjektive holdning. Du har jo ret til din :)

  22. #1873
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det er jo ikke utænkeligt at Haraldson kan spille sig ind i en pep biel rolle. Det kunne jo godt være en underliggende antagelse at Haraldson har vist så meget potentiale biel skal ud for at gøre plads til cornelius i truppen. Det er jo ikke mængden af spillere i truppen der er et issue, men nærmere kvaliteten af fyldet.

  23. #1874
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,625

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Så enten skal der være et par gode reserver for Corner, eller også skal træneren acceptere at indarbejde en plan B, så man veksler imellem at spille med indlæg i boksen, når Corner er inde - og i højere grad spille bolden indover målstregen, når han ikke er til rådighed.
    Jeg frygter, at det er for meget at bede vores kære træner om :-(
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #1875
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kan sagtens dele din bekymring, men ikke så meget på grund af Biel-salget. Uanset hvor god han har været for os, burde han ikke som type være så svær at erstatte. Og han er jo ikke en leder, så på den led bliver vi ikke så svækket af det salg. Vi har brug for ledere og specifikt en vikar for Zeca, når han ikke kan spille. Og så mangler vi nok en træner, som har opbakning. Det er nok det store problem lige nu.
    Du har selvfølgelig helt ret i, at vi først kan vurdere betydningen af salget, når vinduet er lukket, og​ vi har spillet et par kampe med det nye setup. Pep er bare en fuld, fuldt integreret, pakke, som ikke let kan erstattes.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •