Side 69 af 138 FørsteFørste ... 19596667686970717279119 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,021 til 1,035 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1021
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vallys til FCK ? - https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ler-om-vallys/

    Ja tak. Jeg har været fortaler for netop ham. Tror han vil passe godt ind. Men Bøving kommer formentlig til at trække nitten.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1022
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Vallys til FCK ? - https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ler-om-vallys/

    Ja tak. Jeg har været fortaler for netop ham. Tror han vil passe godt ind. Men Bøving kommer formentlig til at trække nitten.
    Sgu en kedelig transfer, når man igennem hele sommeren har drømt om en “spiller fra højeste hylde”. Derudover kan man selvfølgelig undre sig over, at man ikke har indledt forhandlinger tidligere - tænker han er scoutet intensivt i løbet af sidste sæson.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1023
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Sgu en kedelig transfer, når man igennem hele sommeren har drømt om en “spiller fra højeste hylde”. Derudover kan man selvfølgelig undre sig over, at man ikke har indledt forhandlinger tidligere - tænker han er scoutet intensivt i løbet af sidste sæson.
    Hehe udtrykket den "Høje Hylde". Den kommer til at Haunte PC forevigt :)
    Sidst redigeret af EraZ : 20.07.22 kl. 13:19

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #1024
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Vallys til FCK ? - https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ler-om-vallys/

    Ja tak. Jeg har været fortaler for netop ham. Tror han vil passe godt ind. Men Bøving kommer formentlig til at trække nitten.
    Jeg stoler på min mave fornemmelse, og den har puttet ham i min Nikolaj Thomsen-kategori. Han ringer alle de forskellige steder. En brede spiller, som ikke løfter noget.

    Han er IKKE Robert Skov v.2.0, men mere v.0.5. For mig et fuldstændigt unødvendigt og nok også alt for dyrt køb.

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #1025
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg stoler på min mave fornemmelse, og den har puttet ham i min Nikolaj Thomsen-kategori. Han ringer alle de forskellige steder. En brede spiller, som ikke løfter noget.

    Han er IKKE Robert Skov v.2.0, men mere v.0.5. For mig et fuldstændigt unødvendigt og nok også alt for dyrt køb.
    Nej da slet ikke, vi har kun Claesson, Bøving, Mukairu og Singh til den plads.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #1026
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg har ikke set nok af Silkeborgs kampe til at vurdere, om Vallys kan passe ind i vores hold. Hans stats for forrige sæson er fine, og tegner et billede af en spiller, der besidder mange brugbare kvaliteter - men har vi virkelig brug for endnu en venstrekant uden fart i støvlerne? På den anden side - hvis alternativet er spillere som Singh eller Mukairu, så er Vallys nok at foretrække.

    Det er i øvrigt fint med nogle rygter om tilgange, men jeg ville også gerne snart høre om nogle afgange. Thorup har været ude med en melding om, at truppen er for stor, og at der er behov for 2-3 afgange. Set i det lys giver det jo slet ikke mening at hente endnu en spiller til venstrekanten, hvor vi i forvejen har 3-4 spillere, der har venstrekanten som deres foretrukne/optimale position.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #1027
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg stoler på min mave fornemmelse, og den har puttet ham i min Nikolaj Thomsen-kategori. Han ringer alle de forskellige steder. En brede spiller, som ikke løfter noget.

    Han er IKKE Robert Skov v.2.0, men mere v.0.5. For mig et fuldstændigt unødvendigt og nok også alt for dyrt køb.
    Det er sgu altid svært at spå og spillerkøb bliver en succes efterhånden. Så ja mavefornemmelse må man jo efterhånden gå med. Tror også meget handler om "tillid" fra træneren. Robert skovs første halve år var hellere ikke noget at råbe hurra over.

    Men nej Vallys er ikke fra den Høje hylde, men jeg "føler" han kunne passe godt ind på holdet. Time will tell. Men Bøving og Mukairu kommer til at at trække Nitten. Mon ikke Bøving lejes ud.

  14. #1028
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Nej da slet ikke, vi har kun Claesson, Bøving, Mukairu og Singh til den plads.
    Må jeg tilføje Amoo
    Goldbæks Højrefod

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1029
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hehe udtrykket den "Høje Hylde". Den kommer til at Haunte PC forevigt :)
    I optakten til weekendens kamp udtalte PC, at den nye standard for hvor høj en hylde man kan hente fra allerede var bevist ved Vavro VC.

    Har manden været frosset ned i et kvart århundrede.
    Goldbæks Højrefod

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #1030
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Ifølge Mikkel Larsen fra Kvart i bold så har man forhørt sig på Iver Fossum

    https://twitter.com/mik1720/status/1549732306805563393
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  19. #1031
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Må jeg tilføje Amoo
    Amoo er højrekant.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #1032
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg er ikke så sikker på, at Vallys – hvis han kommer – skal spille venstre kant (primært) i København. Silkeborg spiller 4-3-2-1, den såkaldte juletræsformation, med to 10'ere i frie roller, som selvfølgelig også søger bredt. Men altså en anden rolle end kantspillerne typisk har hos os. Jeg bliver ikke overrasket, hvis det viser sig, at Vallys nærmere skal udfylde den plads i truppen, som Jens Stage har efterladt. De er selvfølgelig ganske forskellige typer, men dog begge målfarlige midtbanespillere, og jeg kan godt se Vallys kæmpe om spilletid som både 10'er og 8'er i København og dermed konkurrere med Hakon, Biel og til dels også Lerager. På den måde garderer man sig også lidt for det salg af Pep Biel, der muligvis ligger og lurer, når CL-kvalen er overstået.
    Mvh.
    Dane

  22. #1033
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Ifølge Mikkel Larsen fra Kvart i bold så har man forhørt sig på Iver Fossum

    https://twitter.com/mik1720/status/1549732306805563393
    Lige som man ikke troede det kunne blive værre end 25-årige Vallys, så bringes Fossum i spil😂

    Jeg forstår endelig hvad PC mente, da han sagde vi ville hente spillere fra en anden hylde, hvis vi henter Fossum og Vallys.

    Skulle der være sandhed i nogle af rygterne håber jeg inderligt vi går med Vallys frem for Fossum.


  23. #1034
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg er ikke så sikker på, at Vallys – hvis han kommer – skal spille venstre kant (primært) i København. Silkeborg spiller 4-3-2-1, den såkaldte juletræsformation, med to 10'ere i frie roller, som selvfølgelig også søger bredt. Men altså en anden rolle end kantspillerne typisk har hos os. Jeg bliver ikke overrasket, hvis det viser sig, at Vallys nærmere skal udfylde den plads i truppen, som Jens Stage har efterladt. De er selvfølgelig ganske forskellige typer, men dog begge målfarlige midtbanespillere, og jeg kan godt se Vallys kæmpe om spilletid som både 10'er og 8'er i København og dermed konkurrere med Hakon, Biel og til dels også Lerager. På den måde garderer man sig også lidt for det salg af Pep Biel, der muligvis ligger og lurer, når CL-kvalen er overstået.
    Vi har brug for kanter, der kan gå begge veje om en spiller, stærk i gennembrud mm. Alle vores gå ind i banen og i bredden. Ikke i dybden. Er Vallys spilleren, der løser det eller er han bare endnu en af dem vi allerede har? Han god, men i lyset af, at han er 25 år,vså synes jeg han skulle være længere, hvis han skulle være interessant for os.

    PC har vist givet op på den høje hylde.
    Goldbæks Højrefod

  24. #1035
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Vi har brug for kanter, der kan gå begge veje om en spiller, stærk i gennembrud mm. Alle vores gå ind i banen og i bredden. Ikke i dybden. Er Vallys spilleren, der løser det eller er han bare endnu en af dem vi allerede har? Han god, men i lyset af, at han er 25 år,vså synes jeg han skulle være længere, hvis han skulle være interessant for os.

    PC har vist givet op på den høje hylde.
    Vallys er da en udmærket spiller, men det stinker jo langt væk af panik, hvis vi henter ham nu. Enten det, ellers er en af vores spillere på vej væk, og så er han et hurtigt plaster på såret. Uanset hvad er det milevidt fra både den hylde vi normalt handler på og i særdeleshed den hylde, vi er mange der forventer der skal handles på i dette vindue. En hylde som hverken omfatter dybt superliga-ordinære Claesson eller en spiller vi havde på kontrakt i hele foråret.

  25. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •