Side 86 af 138 FørsteFørste ... 36768384858687888996136 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,276 til 1,290 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1276
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Chmpen85, du skal spørge "Koebenhavn" ;-)

    Hvis vi reelt havde muligheden for at signe Skov Olsen, skal PC under et af PETs vidnebeskyttelsesprogrammer og gelejdes ud af landet. Intet mindre.
    Skov Olsen har selv udtalt at han ikke ville hjem.. Men thumbs up til PC for at gøre forsøget - jeg er helt sikker på det ikke var økonomi der bremsede et skifte til os. Trods alt.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #1277
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,140

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg ved ikke, om det her indlæg passer ind her., og jeg ved heller ikke, hvor det går galt, men jeg bemærkede, at Thorup i nedtakten i Onside i går (Viborgkampen) sagde, at han havde reageret ved at sætte Babacar på banen, da der manglede 30 minutter, og at han spiller med det, han har. Det lød for mig som en klar kritik af PC. Hvilket får mig til at tænke, hvordan blev Babacar og Karamoko scouted? Jeg har forstået (jeg husker ikke, om der er under Ståle eller nu, men det er helt sikkert det samme), at scoutingafdeling anbefaler en spiller, og at sportsdirektøren og trænere herefter vurderer spilleren. Sådan må det nødvendigvis foregå. Om det foregår ved at se spilleren spille live, eller om man glor youtube, ved jeg ikke, men jeg tænker, at scoutingafdelingen i hvert fald ser spillere, de anbefaler live. Et par gange. Kocholava havde man set på længe, og vi ramte efter min opfattelse rigtigt. Men hvad har man valgt Babacar og Karamoko ud fra?

    Babacar er virkelig ringe. Han er ikke i nærheden af N'Doye. Han virker ugidelig, og teknisk og fysisk svag. Noget tyder måske på, at han ikke kan sætte sig op, når træneren er rare Thorup.

    Karamoko har vi slet ikke set. Nogen af dem, der overværer træningerne siger, at han slet ikke har niveauet. Men hvad er han så scouted på? Jeg fatter det ikke.

    Karamokos Instagramopslag fra i går, som bare er helt sort, kan jo være et lommeopslag, og det kan betyde, at det ser lidt sort ud efter et nederlag i Viborg. Men det kan jo også betyde, at han har fået at vide, at han ikke får spilletid, og at han skal videre. Det samme kan Babacar have fået at vide, hvilket er grunden til, at han er så ugidelig. Jeg ved det ikke.

    Isak og Amoo kan jeg udmærket forstå, at vi har købt. Store talenter, som man har vurderet, at vi kan udvikle yderligere på og sælge med stor fortjeneste. Isak mener jeg allerede nu viser, at han er et stort talent og kan begå sig. Og som jeg tidligere har skrevet, er min svenske kollegas Hammerby-venner imponeret af Amoo. Det går måske ikke helt som ventet, men tanken bag købet af Amoo er ikke dum.

    Singh er et særligt tilfælde, og Mukairu var jo god på venstre kant i foråret. Også selvom han ikke rigtigt kan score mål. Men som så mange andre, skal han spille konstant for at falde til og udvikle sig, og han blev ret hurtigt smidt over på højre kant og så helt ud. Han skal efter min opfattelse blive og slås for det.

    I går aftes læste jeg et indlæg fra brugeren "Koebenhavn", som siger, at der kommer en spiller i +40M DKKs klassen ind i en af de kommende dage. Jeg kan ikke helt forklare hvorfor, men jeg tror, at den bruger er en insider, og at vi derfor de facto får en dyr herre ind i denne uge. Så må vi håbe, at det er en kynisk målscorer.

    Helt generelt er vi fans alt for meget i vores følelsers vold. Der er jo ikke grænser for, hvor mange gode spillere PC "bare" skulle have købt for længe siden, og den konstante fatshaming af PC er en ren børnehave og sgu' trættende at læse. Vi er formentlig ikke så attraktive, som vi selv mener.
    Der er vist flere forskellige måder "at få øje" på nye spillere. Det kan både foregå via scoutingafdelingen der vha deres databaser og livescouting kan udse sig potentielle indkøb, men det kan også ske via agenter som henvender sig med spillere. Hvad der er tilfældet omkring Babacar og Karamoko mfl. ved jeg selvfølgelig ikke. Mht scouting så mener jeg, at der arbejdes med "skyggehold" altså der laves lister for hver position/type, såfremt vi pludselig mangler en spiller pga salg eller skader. Jeg går også ud fra, at PC/Thorup kan komme med ønsker f.eks. en fysisk stor angriber som er god til at holde i bolden og så kan scouting finde spillere ud fra disse parametre. Uden at vide det, så kunne jeg forestille mig, at dette f.eks. var tilfældet med Mukairu, som passer ret godt i kategorierne hurtig, teknisk stærk, god en mod en, som Thorup i hvert fald efterlyste på et tidspunkt. Og så har man nok håbet, at han ville udvikle sig til at blive mere målfarlig end tilfældet er.

    Jeg kan egentlig godt se, hvorfor Babacar er scoutet og købt, hvis man kigger på hans tid i Italien. Han har umiddelbart de fysiske forudsætninger for at kunne alt det, som vi efterlyser, ligesom han også har haft pæn succes og spillet et pænt antal kampe og mål i Italien. Så hvad der præcis er gået galt i denne case ved jeg ikke. Men den mentale tilstand virker det ikke til, at man har haft styr på - eller også har man taget et gamble på det. Det lignede forøvrigt nærmest en "det er sidste chance Baba"-opsang, som Thorup gav ham inden han blev skiftet ind i går. Han kæmpede egentlig også meget fint, men lykkedes åbenlyst ikke med noget.

    Mht Karamoko så tror jeg, at man tog ham ind som et lille projekt - han kom reelt ind som 3. angriber i vinters. Igen ser den fysiske pakke god ud, ligesom han egentlig også teknisk ser fornuftig ud, men alt tyder på, at han ikke har taget de skridt i udviklingen, som man havde håbet og regnet med. Når man ikke inkluderer ham i en kæmpe trup som i går, så kan jeg ikke andet end at tro, at man har mistet alt tro på ham. Hans helt sorte opslag i går ser jeg også som et tegn på, at han har opgivet at få succes her. Det vil nok være bedst for alle parter, hvis han kommer videre. Fra hans side må det også være vildt frustrerende at se, at vi ikke kan score mål og at de offensive spillere ikke præsterer og samtidig kan han ikke engang komme i truppen.

    Mht Isak og især Amoo så er jeg godt nok en smule rystet over disse meget dyre indkøb. Jeg kan godt forstå, at man vil gå efter unge spillere som kan ende med kæmpe salg, men i sagen med Amoo så ligner det virkeligt, at vi har købt katten i sækken. Det ser ud til, at vi i den grad er hoppet lige i hype-fælden. Han har været snakket så meget op i svenske medier og blandt fans (også herinde, hvor der nærmest var kollektiv ekstase omkring ham) ligesom rygterne sagde at Ajax "så på ham". Det stinker af, at vi købte uden at gøre forarbejdet ordentligt. Set ud fra de få kampe hvor han har kunne kommet på holdet (træningskampe, reservekampe, en kamp mod FCN), så er han milevidt fra at kunne komme på vores hold. Han er taktisk helt væk og ærlig talt virker han teknisk udfordret. Ud over hans fart og et par klip fra Sverige, så kan jeg slet ikke se, hvad han kan byde ind med. Jeg håber virkelig, at jeg tager fejl (han er stadig ung, har været en del skadet etc)

    PC skal død og pine meget snart lykkes med at hente en god angriber (i den ideelle verden smutter både Babacar og Karamoko og der hentes to angribere - ikke at det er særligt sandsynigt), så vi kan slippe for det her falske 9'er show, som Thorup næsten er tvunget til at spille med. Og så kan det godt være, at PC er lykkedes med at få Vavro og Claesson ind på faste aftaler (fint arbejde forøvrigt), men truppen har siden sommer mistet både Nico og Stage, så vi står med en dårligere trup alt i alt. Det skal der gøres noget ved, hvis man drømmer om CL.

    Mht profiler som melder om viden om en snarlig tilgang af en spiller til 40+ mio.....det tror jeg ikke en skid på :)


  4. #1278
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det stinker af, at vi købte uden at gøre forarbejdet ordentligt.
    Jamen hvis det er rigtigt, så skal hele den sportslige afdeling ud. Lige nu. Man kan jo påstå det samme om mange af PCs køb. Det er så amatøragtigt og utilgiveligt, at jeg ikke kan være i min krop.

    Hvis Babacar og Karamoko brændte de ligaer af, de kom fra, og er gået helt i stå i København, så skal der også skiftes ud i vores setup.

    Der er stor forskel i forventningen og håndtering af spillere, om vi taler talenter, der skal udvikles, eller etablerede spillere, der skal virke fra dag 1 (plug 'n' play). Om vi taler det ene eller det andet, har vi fejlet kæmpestort, hvis vi følger dit indlæg, og der skal så ske noget drastisk. Et eller andet sted. Men hvad? Hystaderne foreslår jo fyring af Thorup, PC OG Kvist. Men altså.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #1279
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    At/hvis man ikke har sendt en mail med et bud på 55mio på Dessers, så er PC kraftedme en åndsbolle! Hvor svært kan det være at sende en mail?????
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  7. #1280
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    At/hvis man ikke har sendt en mail med et bud på 55mio på Dessers, så er PC kraftedme en åndsbolle! Hvor svært kan det være at sende en mail?????
    Jeg er altså ikke helt sikker på at det foregår på den måde :-)

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1281
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,140

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jamen hvis det er rigtigt, så skal hele den sportslige afdeling ud. Lige nu. Man kan jo påstå det samme om mange af PCs køb. Det er så amatøragtigt og utilgiveligt, at jeg ikke kan være i min krop.

    Hvis Babacar og Karamoko brændte de ligaer af, de kom fra, og er gået helt i stå i København, så skal der også skiftes ud i vores setup.

    Der er stor forskel i forventningen og håndtering af spillere, om vi taler talenter, der skal udvikles, eller etablerede spillere, der skal virke fra dag 1 (plug 'n' play). Om vi taler det ene eller det andet, har vi fejlet kæmpestort, hvis vi følger dit indlæg, og der skal så ske noget drastisk. Et eller andet sted. Men hvad? Hystaderne foreslår jo fyring af Thorup, PC OG Kvist. Men altså.
    Personligt er min tålmodighed med personalet nok længere end hos de fleste andre og jeg er slet ikke der, hvor jeg synes, at hverken Thorup eller PC skal fyres. Der er bestemt sket fejl hele vejen rundt, men det kan ikke undgås. Kigger man f.eks. på angriberkøbene i vinters, så synes jeg egentlig, at det hele gav god mening. Wind skulle nok afsted og man hentede (det man forventede var) en profil i Babacar, en udviklingsspiller (men stadig dygtig nok til at være med i EL for LASK og score mod Tottenham) i Karamoko og Nico som gardering, såfremt det andet slog fejl. Det virkede ikke - det kan desværre ske. Men så skal der også hentes noget til angrebet i dette vindue som ikke må fejle. Det er i hvert problematisk, hvis PC for 3. vindue i træk efterlader Thorup med et kæmpe hul på en position (efterår var det kant, vinter var det angreb) og lykkes det ikke, så vil PC's position også være til diskussion hos mig.
    Med til historien hører også, at han solgte Højlund, hvilket virkelig ser dumt ud nu. Men jeg må da indrømme, at jeg er særdeles overrasket over hans succes i Østrig. Han havde noget fysik og fart, men jeg synes ikke, at han var ret god i det relationelle spil, hvilket er vigtigt her. Så jeg tror ikke nødvendigvis, at han nogensinde ville være braget igennem her som i Østrig. Men dumme ser vi da ud, når han scorer mål på samlebånd dernede og vores erstatninger ikke engang kan komme i en 20-mands trup i superliagen.

    Mht Amoo så kan det godt være at jeg er hysterisk og tager fejl , når jeg skriver, at forarbejdet ikke er gjort ordentligt. Men når der er gået så lang tid uden at han bare har været i nærheden af en fast plads, så må man være negativ overrasket over et eller andet. I starten hed det sig, at han taktisk ikke var på plads. Med mindre han virkelig ikke er alt for smart, så kan det efter så lang tid næsten ikke være det eneste problem.
    Jeg håber dog, at han snart kommer sig over skaden og er bygget fysisk helt op. Hvis vi så ikke begynder at se ham der, så må man efterhånden stemple det som et kæmpe fejlkøb.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #1282
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Glemmer vi hurtigt hvor meget lort vi faktisk kastede efter NDole da han kom til klubben og ikke kunne en skid, andet end at sparke bolden væk og så dårlig, og med et blev han holdets helt store helt, og bankede mål ind på stribe.
    Jeg ved godt at hver gang vi møder en modstander så skal vi kunne banke dem langt ned under græstæppet unden de store problemer. Men med et hav af nye offensive spillere på holdet der lige skal spilles ind, og selv Babacar skal nok
    komme igang det er jeg sikker på. Sidder ikke her og sige at alle spillere er kanon gode eller kan deres lort til fingerspidserne, men tro ikke nogle af os har kunne gøre PC´s job bedre. Ting tager tid, også med indkøb af en ny angriber, det er
    jo ikke bare så lige til. Prisen skal være den rigtige, og tror med klubbens pengekasse i tankerne så skal PC nok have lidt is i maven, når han er ude og kikke på markedet.
    Jeg er selv en af dem der sidder og råber af spillerene til kampene, tænker på hvor mange penge de hæver i løn når de spiller som en pose nødder. og er også en af dem der sidder og håber på der snart sker noget ang, en ny angriber til klubben. Heller igår end imorgen :-)
    Tror der er mange faktore der spiller ind som spillet køre lige nu, nye spillere, ny træner, ny Sportsdirektør o,s,v ..... men vi blev sku mester og kan blive det igen, vi skal nok komme igen det er jeg sikker på...... er tosset over spillet men har troen :-)

  12. #1283
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Glemmer vi hurtigt hvor meget lort vi faktisk kastede efter NDole da han kom til klubben og ikke kunne en skid, andet end at sparke bolden væk og så dårlig, og med et blev han holdets helt store helt, og bankede mål ind på stribe.
    N'Doye var yngre end Babacar, og havde ikke et nær så flot CV på det tidspunkt.

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Men med et hav af nye offensive spillere på holdet der lige skal spilles ind, og selv Babacar skal nok komme igang det er jeg sikker på.
    Jeg er sikker på at Babacar er færdig. I hvert fald på vores niveau(eller hvor vi gerne vil være).

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    ....men tro ikke nogle af os har kunne gøre PC´s job bedre.
    og hvad så? ...
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #1284
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Glemmer vi hurtigt hvor meget lort vi faktisk kastede efter NDole da han kom til klubben og ikke kunne en skid, andet end at sparke bolden væk og så dårlig, og med et blev han holdets helt store helt, og bankede mål ind på stribe.
    Jeg ved godt at hver gang vi møder en modstander så skal vi kunne banke dem langt ned under græstæppet unden de store problemer. Men med et hav af nye offensive spillere på holdet der lige skal spilles ind, og selv Babacar skal nok
    komme igang det er jeg sikker på. Sidder ikke her og sige at alle spillere er kanon gode eller kan deres lort til fingerspidserne, men tro ikke nogle af os har kunne gøre PC´s job bedre. Ting tager tid, også med indkøb af en ny angriber, det er
    jo ikke bare så lige til. Prisen skal være den rigtige, og tror med klubbens pengekasse i tankerne så skal PC nok have lidt is i maven, når han er ude og kikke på markedet.
    Jeg er selv en af dem der sidder og råber af spillerene til kampene, tænker på hvor mange penge de hæver i løn når de spiller som en pose nødder. og er også en af dem der sidder og håber på der snart sker noget ang, en ny angriber til klubben. Heller igår end imorgen :-)
    Tror der er mange faktore der spiller ind som spillet køre lige nu, nye spillere, ny træner, ny Sportsdirektør o,s,v ..... men vi blev sku mester og kan blive det igen, vi skal nok komme igen det er jeg sikker på...... er tosset over spillet men har troen :-)
    Altså fordi Doye pludselig vågnede op til dåd, ud af det blå, kan man jo ikke bare bringe det argument op, hver gang en angriber ser dårlig ud. Der er jo langt langt flere eksempler på angribere, som har startet dårligt ud, og aldrig er blevet forløst, end omvendt. Så al skepsis omkring Baba er 100% på sin plads, for gud hvor ser han dog elendig ud… Det er ganske enkelt ikke til at få øje på, hvad der skulle få ham til at lykkes her. Han har dårligt touch på bolden, afslutter elendigt med både fødder og hovede, dårlig i presset, dårlige attituder. Så kan det godt være han har en landsmand, som også startede dårligt ud, men det er altså ikke noget der giver forhåbninger om, at det samme bliver tilfældet med Babacar.

  15. De følgende 14 brugere er enige:

  16. #1285
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    N'Doye var yngre end Babacar, og havde ikke et nær så flot CV på det tidspunkt.
    ... og så var han heller ikke så pløkumulig, som han gøres til. Han scorede fem mål det første halve år på et hold, hvor han skulle konkurrere om pladsen med Cesar Santin, Nordstrand og Ailton.

    Babacar scorede tre i sit første forår. Han kæmpede om pladsen mod ufærdige Karamoko og totalt færdige Nicolai Jørgensen. Til sidst tabte alle tre den kamp.

    Skulle vi ikke bare lade være med at sammenligne Babacar med den unge N'Doyes strabadser for at slå til? I det følgende efterår, 2009, scorede Doye 15 mål. Hænderne op, dem der tror, at Babacar når i nærheden af det.


  17. #1286
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    ... og så var han heller ikke så pløkumulig, som han gøres til. Han scorede fem mål det første halve år på et hold, hvor han skulle konkurrere om pladsen med Cesar Santin, Nordstrand og Ailton.

    Babacar scorede tre i sit første forår. Han kæmpede om pladsen mod ufærdige Karamoko og totalt færdige Nicolai Jørgensen. Til sidst tabte alle tre den kamp.

    Skulle vi ikke bare lade være med at sammenligne Babacar med den unge N'Doyes strabadser for at slå til? I det følgende efterår, 2009, scorede Doye 15 mål. Hænderne op, dem der tror, at Babacar når i nærheden af det.
    Jeg har svært ved at tro det, men jeg hælder alligevel til, at man giver Babacar til jul, særligt pga hans løn. Jeg vil gerne se ham spille 4-5 kampe i træk mere før jeg vurderer ham som færdig. Det der med at komme ind 30min hist og pist. Det kommer han jo ikke i kampform af.

  18. #1287
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Jeg har svært ved at tro det, men jeg hælder alligevel til, at man giver Babacar til jul, særligt pga hans løn. Jeg vil gerne se ham spille 4-5 kampe i træk mere før jeg vurderer ham som færdig. Det der med at komme ind 30min hist og pist. Det kommer han jo ikke i kampform af.
    Kampform er én ting. Andet er er noter og glimt fra det talent han engang var(eller var udråbt til af FM, er faktisk lidt i tvivl). De glimt har vi som sådan ikke rigtigt set noget til, kampform eller ej.
    Det startede ret smukt i Parken, da han på lækker vis tackle-sparke-knoklede en bold i kassen, hvorefter endetribunen straks røg ud i superstar-sang. Selv den aften gik jeg derfra med håb og tro på at ham her bare tilsnusker sig alle muligheder der opstår i feltet, samtidigt med at have fysikken og alt det der skulle til at blive publikumsfavorit. Det var han vel egentligt også, men desværre blev det allerede i kampene ligeefter, tydeligt at han er miles away fra fordumstyrken (39 kasser i Serie A osv).

    Vi har bare ikke 4-5 kampe mere til Babacar... det har vi ikke tid til med Derby og CL-kampene. Han har jo ikke vist at vi behøver stille med ham som angriber, på trods af at vores hold skriger efter en. Meget kan man sige om den sportslige afdeling, men på det punkt tror jeg også at de ved hvad klokken er slået. Det har ikke noget med kampform at gøre. Vi har bare fået en spiller som enten er ved at være ved det "sidste efterår i karrieren", eller måske bare en spiller som slet ikke har niveauet....

    Hent nu den 9'er(og/eller 11'er...) please!
    Sidst redigeret af crekke : 01.08.22 kl. 16:15
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  19. #1288
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022


  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #1289
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Daramy ❤️ Kom så luk den PC

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #1290
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Krydser fingre for det sker, men hvem trækker så nitten? Hvis Claesson spiller centralt, så er der ikke rigtig plads til Pep (når vi henter en angriber) - eller ofres Claesson? Alternativt fortsætter Pep som nr. 9 uden at vi henter en angriber.

    Så mangler vi bare en boldspillenes midt, en angriber og JBL på højrekanten.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •