Viser resultater 1 til 15 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #160
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kunne nu godt tænke mig en venstre kant med lidt mere fut i støvlerne. Og hov, dem har vi jo faktisk to talentfulde styks af allerede! :-)

    Uden at kende det store til Vallys mener jeg, vi skal overveje, hvad vi har siddende på bænken/tribunen, før vi går ud og finder erstatninger for enhver spiller, der måtte forlade os til sommer. Jeg ville være helt tryg ved Mukairu og Bøving på venstre kant i den kommende sæson. Til gengæld ville det måske give ret stor mening at rykke Claesson ind centralt, hvis (når) Pep Biel bliver solgt.
    Jeg synes ikke, at Mukairu har vist noget som helst, der berettiger ham til at være førstevalg i næste sæson. Bøving har stort potentiale, men det er altid fint at have forskellige typer til rådighed – om nu nævner du jo selv, at vi har to med fart allerede. Til gengæld ville det, i scenariet hvor Claesson smutter, være fint med en spillertype, der har mere fysik, er bedre relationelt, (langt) mere målfarlig, og som også vil kunne vikariere på 10'er positionen, således at alt presset ikke ligger på Hakons skuldre alene, når Pep Biel som forventet forlader os. Og der synes jeg, at Vallys passer glimrende ind.

    Men jeg vil da gerne lige understrege, at jeg først og fremmest håber, at Viktor Claesson bliver, og dermed er pladsen besat.
    Mvh.
    Dane

  2. De følgende 4 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •