Side 128 af 138 FørsteFørste ... 2878118125126127128129130131 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,906 til 1,920 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1906
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ej-til-danmark

    Kunne det være FCK?

    Som erstatning for Biel? Eller er det helt blæst at tænke Faghir bag Corner?

    Han spiller vel i virkeligheden helt fremme?

    Jeg er ikke Faghir-ekspert.

    Zan
    Det virker umiddelbart ikke oplagt efter Cornelius' ankomst, tænker jeg. Men Brøndby har jo også fået deres angriber, så gad vide hvem?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  3. #1907
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://bold.dk/short/FVap

    Så blev Sørensen handlen officel. Velkommen til. Han kan godt bidrage med nogle af de ting vi mangler i det offensive

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #1908
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Christian Sørensen virker nu som en god dreng - mand: https://youtu.be/cQ6G3wV2hSM

  6. De følgende 13 brugere er enige:

  7. #1909
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Er der en der kan give en form resumé af Christian Sørensen? Kender ham pinligt nok ikke særlig godt. Kan selfølgelig læse mig til hans klubber etc, men der ved lidt mere om hvordan hans karriere har udvikler sig gennem årene etc? Bare af ren nysgerrighed.

  8. #1910
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvor fa'en bliver den officielle præsentation af Corner af? Hvad venter vi på? Er det fordi, at der er noget andet stort på vej, som skal præsenteres samtidig? Trækker man den, fordi der ikke kommer andet nu? Er der problemer med lægetjekket? Kan man ikke blive enige omkring de personlige vilkår?

    Puha, man gik ind til dagen med forventninger om et eller andet spændende udover Corner. I stedet sidder man næsten og bliver nervøs for, om den overhovedet går hjem :-(

    Edit: Corner blev så åbenbart officielt nu her kl 21
    Sidst redigeret af k@sper : 31.08.22 kl. 20:02

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #1911
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg har det noget ambivalent med at vi sælger Biel. Synes virkelig han har løftet sit niveau og været en afgørende spiller. Han har været brugt noget forkert på det seneste og er derfor kun sjældent kommer i de rum, hvor han ellers har set bedst ud. Økonomiske giver salget vel fin mening når vi køber Cornelius dyrt, men Biel i en fri rolle bag/omkring Cornelius ville jeg nu gerne have set (i øvrigt må dem der kritiserer Biels sparketeknik have en noget selektiv hukommelse).

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #1912
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg har det noget ambivalent med at vi sælger Biel. Synes virkelig han har løftet sit niveau og været en afgørende spiller. Han har været brugt noget forkert på det seneste og er derfor kun sjældent kommer i de rum, hvor han ellers har set bedst ud. Økonomiske giver salget vel fin mening når vi køber Cornelius dyrt, men Biel i en fri rolle bag/omkring Cornelius ville jeg nu gerne have set (i øvrigt må dem der kritiserer Biels sparketeknik have en noget selektiv hukommelse).
    Helt enig og salget giver ikke super meget mening synes jeg. Hverken for Biel eller FCK - men indtil det er officielt så håber jeg på det ikke sker :). Er stille håb om at Valleys hos BiF, JBL som ikke kommer osv gør at FCK ikke vil sælge Biel

  13. #1913
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Helt enig og salget giver ikke super meget mening synes jeg. Hverken for Biel eller FCK - men indtil det er officielt så håber jeg på det ikke sker :). Er stille håb om at Valleys hos BiF, JBL som ikke kommer osv gør at FCK ikke vil sælge Biel
    Men hvis Pep virkelig gerne vil væk, så er det bedst for alle parter. Alting har en ende, og vil hellere huske en Pep som slutter på toppen, fremfor et måske rodet forløb det næste års tid.
    Det er i hvert fald en underlig timing at han vil væk nu hvor vi skal spille CL. Det lugter af at et eller andet ikke er som det skal være.

    Men ja, der skal en erstatning ind for ham, Corner er ikke nok.

  14. #1914
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Mens vi venter i spænding på flere store signings i de sidste timer.
    Til de af os som gerne ser PC ekspedere Babacar videre står her at der har været forespørgsler og at en del store lande ikke lukker vinduet så tidligt som DK. Så lige her vælger jeg at give PC lidt snor til at gøre det rigtige.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-fck-angriber

  15. #1915
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Mens vi venter i spænding på flere store signings i de sidste timer.
    Til de af os som gerne ser PC ekspedere Babacar videre står her at der har været forespørgsler og at en del store lande ikke lukker vinduet så tidligt som DK. Så lige her vælger jeg at give PC lidt snor til at gøre det rigtige.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-fck-angriber
    Den dag han ikke er her mere bliver en mærkedag fremover.
    En af de største fejlkøb i nyere tid….

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1916
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    I det mindste scorede han et vigtigt mål i sidste sekund mod FCM. Men det er vel også det mest positive, man kan sige om hans ophold i FCK.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #1917
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    I det mindste scorede han et vigtigt mål i sidste sekund mod FCM. Men det er vel også det mest positive, man kan sige om hans ophold i FCK.
    1: Den skulle være klappet sikkert i kassen i første forsøg
    2: Kæmpe målmandsdrop

    Om så han havde lavet 30 mål, så vil jeg aldrig kunne tilgive den lade attitude. Pinligt hele vejen igennem….

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1918
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Mens vi venter i spænding på flere store signings i de sidste timer.
    Til de af os som gerne ser PC ekspedere Babacar videre står her at der har været forespørgsler og at en del store lande ikke lukker vinduet så tidligt som DK. Så lige her vælger jeg at give PC lidt snor til at gøre det rigtige.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-fck-angriber
    Farzam var i Kvartibold og nævnte interessen men nævnte også, at Babacar ikke vil skifte. Hvilket forøvrigt blokerer for yderligere indkøb i offensiven.
    Det ser desværre ud til, at der er lukket for indkøb. Jeg er godt nok lidt rystet over den manglende defensive midt ikke er blevet købt.

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #1919
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Den dag han ikke er her mere bliver en mærkedag fremover.
    En af de største fejlkøb i nyere tid….
    Ja, det har desværre vist sig at være et ringe output, men ved første øjekast virkede det for godt til at være sandt...
    Det blev heller ikke den store jubel til conference League kampene med Baba registreret som eneste af truppens tre angribere efter salgene forinden og hvor han ikke var spilleberettiget...man skal vel tilbage til Per Frimann sagen der kostede DK en OL deltagelse for at toppe fejlen.
    Nok en trade som PC helst vil glemme men vi andre har lidt for let ved at huske.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #1920
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    22:40 og Farzam melder at der nok ikke sker mere i FCK i denne omgang.

    Jeg er sgu målløs hvis det virkelig passer...
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  26. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •