Side 22 af 138 FørsteFørste ... 12192021222324253272122 ... SidsteSidste
Viser resultater 316 til 330 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #316
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kunne nu godt tænke mig en venstre kant med lidt mere fut i støvlerne. Og hov, dem har vi jo faktisk to talentfulde styks af allerede! :-)

    Uden at kende det store til Vallys mener jeg, vi skal overveje, hvad vi har siddende på bænken/tribunen, før vi går ud og finder erstatninger for enhver spiller, der måtte forlade os til sommer. Jeg ville være helt tryg ved Mukairu og Bøving på venstre kant i den kommende sæson. Til gengæld ville det måske give ret stor mening at rykke Claesson ind centralt, hvis (når) Pep Biel bliver solgt.
    Jeg synes ikke, at Mukairu har vist noget som helst, der berettiger ham til at være førstevalg i næste sæson. Bøving har stort potentiale, men det er altid fint at have forskellige typer til rådighed – om nu nævner du jo selv, at vi har to med fart allerede. Til gengæld ville det, i scenariet hvor Claesson smutter, være fint med en spillertype, der har mere fysik, er bedre relationelt, (langt) mere målfarlig, og som også vil kunne vikariere på 10'er positionen, således at alt presset ikke ligger på Hakons skuldre alene, når Pep Biel som forventet forlader os. Og der synes jeg, at Vallys passer glimrende ind.

    Men jeg vil da gerne lige understrege, at jeg først og fremmest håber, at Viktor Claesson bliver, og dermed er pladsen besat.
    Mvh.
    Dane

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #317
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg synes ikke, at Mukairu har vist noget som helst, der berettiger ham til at være førstevalg i næste sæson. Bøving har stort potentiale, men det er altid fint at have forskellige typer til rådighed – om nu nævner du jo selv, at vi har to med fart allerede. Til gengæld ville det, i scenariet hvor Claesson smutter, være fint med en spillertype, der har mere fysik, er bedre relationelt, (langt) mere målfarlig, og som også vil kunne vikariere på 10'er positionen, således at alt presset ikke ligger på Hakons skuldre alene, når Pep Biel som forventet forlader os. Og der synes jeg, at Vallys passer glimrende ind.

    Men jeg vil da gerne lige understrege, at jeg først og fremmest håber, at Viktor Claesson bliver, og dermed er pladsen besat.
    Jeg har sjældent set en spiller med så fine start-aktioner og så lidt slut-produkt som Mukairu.

    Det kan lige pludselig komme, men enig, han bør ikke være 1. valg næste sæson.

    Claesson har faktisk heller ikke imponeret mig. Usynlig i mange kampe og lever i høj grad på et flot navn og cv.
    Jeg er dog helt med på han lader til at have noget god erfaring, og ligesom andre gad jeg også godt se ham mere centralt.
    Af de grunde håber jeg også han bliver.

    Bøving har fået en hård skæbne. Jeg så egentlig gerne han fik mere spilletid.

    Men alt i alt må vi bare sige at vores kanter og backs ikke rigtigt har fungeret - måske en væsentlig årsag til det har været så sløjt?

    Det skal der kigges på! Om det er nye spillere eller hardcore træning. Don’t know.

    Zan

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #318
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det ville være fjollet at påstå, at Mukairu har brændt banen af i sine første måneder i klubben, men jeg synes, I glemmer, at han faktisk spillede nogle ganske udmærkede kampe med chanceskabende afleveringer - eller slutprodukt - før han blev rykket over i højre side.

    Og vi ved også, at Bøving kan noget, så jeg ville være tryg ved at lade de to slås om den plads næste sæson. Så kan Claesson rykke ind centralt og samtidig være gardering, hvis de to unge slet ikke kan finde ud af det på kanten.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #319
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det ville være fjollet at påstå, at Mukairu har brændt banen af i sine første måneder i klubben, men jeg synes, I glemmer, at han faktisk spillede nogle ganske udmærkede kampe med chanceskabende afleveringer - eller slutprodukt - før han blev rykket over i højre side.

    Og vi ved også, at Bøving kan noget, så jeg ville være tryg ved at lade de to slås om den plads næste sæson. Så kan Claesson rykke ind centralt og samtidig være gardering, hvis de to unge slet ikke kan finde ud af det på kanten.
    Enig

    Så dårlig syntes jeg hellere ikke Mukairu har gjort det. Jovist han mangler et slutprodukt, men det kan man sige om mange spillere efterhånden. Mukairu har altså noget fart i sig og kan også udfordrer mand mod mand som er noget vi i den grad mangler.

    Jeg er ret sikker på der er et stort forbedrings potentiale for Mukairu som vi forhåbentlig ser næste sæson.
    Sidst redigeret af EraZ : 20.05.22 kl. 09:01

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #320
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg er ikke så sikker på at vi sælger Peb Biel, som mange af jer andre åbenbart er. Han er ikke gammel (25 år), men heller ikke ung og hans alder vil helt klart gøre at nogle klubber slet ikke overvejer ham. Derudover kan jeg ikke forstille mig at vi sælger ham billigt (Under 50 millioner), da han er meget vigtigt for holdet. En pris deromkring vil være for højt for mange spanske klubber (Som skulle være interesserede), da de ikke vælter sig i penge.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #321
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er ret sikker på der er et stort forbedrings potentiale for Mukairu som vi forhåbentlig ser næste sæson.
    Helt enig. Især hvis han får lov at spille i venstre side, hvor han kan konkurrere med Bøving, der i mine øjne har et kæmpepotentiale. De to kan gøre hinanden bedre, når de skal konkurrere om samme plads. Så må vi have gang i Roony igen på højrekanten. Ærgerligt han gik i stå her i foråret, men der er ingen tvivl om, han kan blive en værdifuld spiller, hvis han finder sin form og selvtillid igen.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #322
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Nikolaj Se meddelelser
    Jeg er ikke så sikker på at vi sælger Peb Biel, som mange af jer andre åbenbart er. Han er ikke gammel (25 år), men heller ikke ung og hans alder vil helt klart gøre at nogle klubber slet ikke overvejer ham. Derudover kan jeg ikke forstille mig at vi sælger ham billigt (Under 50 millioner), da han er meget vigtigt for holdet. En pris deromkring vil være for højt for mange spanske klubber (Som skulle være interesserede), da de ikke vælter sig i penge.
    Man skal heller ikke glemme, at vi er to kampe fra Champions League, hvis vi som forventet vinder Superligaen. Hvornår får en mand som Biel lige mulighed for at spille Champions League igen? Jeg har svært ved at se, hvilke klubber, der skulle købe ham, som også nærmest er sikre på at spille i Champions League. Det SKAL han da prøve, og så kan han jo altid skifte efter. Der kan altså også komme noget større klubber på banen, hvis han gør det godt i et Champions League gruppespil. Jeg kunne i hvert fald godt se en model, hvor han forlænger med 2 år fx og så er aftalen, at vi skyder ham afsted efter næste sæson.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #323
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det ville være fjollet at påstå, at Mukairu har brændt banen af i sine første måneder i klubben, men jeg synes, I glemmer, at han faktisk spillede nogle ganske udmærkede kampe med chanceskabende afleveringer - eller slutprodukt - før han blev rykket over i højre side.

    Og vi ved også, at Bøving kan noget, så jeg ville være tryg ved at lade de to slås om den plads næste sæson. Så kan Claesson rykke ind centralt og samtidig være gardering, hvis de to unge slet ikke kan finde ud af det på kanten.
    Det er korrekt, at Paul havde et par lovende indhop i starten af foråret samt en fin kamp fra start i 3-0 sejren over Randers, men han nåede nu også at levere et par ganske rædderlige præstationer i venstre side, bl.a. ude mod FCM i grundspillet og på hjemmebane mod FCN, hvor han blev flået ud i pausen. Jeg kan godt se, at han har nogle spidskompetencer i sin fart og sin ofte fine førsteberøring, men jeg synes, han virker enormt ufærdig og ganske dårligt taktisk skolet af en 22-årig at være. Han kramper fuldstændigt sammen, når han nærmer sig modstandernes felt, han tager ofte elendige beslutninger, og han kan overhovedet ikke forsvare eller presse. Måske kan han komme efter det, det håber jeg da, men indtil videre er jeg mere end almindeligt skeptisk.
    Mvh.
    Dane

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #324
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Det er korrekt, at Paul havde et par lovende indhop i starten af foråret samt en fin kamp fra start i 3-0 sejren over Randers, men han nåede nu også at levere et par ganske rædderlige præstationer i venstre side, bl.a. ude mod FCM i grundspillet og på hjemmebane mod FCN, hvor han blev flået ud i pausen. Jeg kan godt se, at han har nogle spidskompetencer i sin fart og sin ofte fine førsteberøring, men jeg synes, han virker enormt ufærdig og ganske dårligt taktisk skolet af en 22-årig at være. Han kramper fuldstændigt sammen, når han nærmer sig modstandernes felt, han tager ofte elendige beslutninger, og han kan overhovedet ikke forsvare eller presse. Måske kan han komme efter det, det håber jeg da, men indtil videre er jeg mere end almindeligt skeptisk.
    Jamen, jeg er helt enig i, at han har masser af forbedre. Jeg bliver blot lidt træt af den der "slutprodukt"-diskussion (udover at jeg hader udtrykket i sig selv), fordi han - med de svingende præstationer in mente - trods alt har vist, at han kan være chanceskabende. Jeg ville gerne linke til højdepunkterne fra en kamp, jeg tidligere har peget på, hvor han nemt kunne have fået et par assist, hvis hans afleveringer var blevet behandlet efter fortjeneste, men jeg kan simpelthen ikke huske, hvilken det var.
    Anyway, han har samme alder, som Pep Biel havde, da han kom til klubben. Han viste også kun i glimt dengang, at der var et potentiale, og heldigvis blev han ikke kasseret så hurtigt. Det er ikke nogen garanti for, at Mukairu vil vokse på samme måde, men tegnene på potentiale er der, så lad os give ham noget tid - især på hans foretrukne plads. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #325
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Helt enig. Især hvis han får lov at spille i venstre side, hvor han kan konkurrere med Bøving, der i mine øjne har et kæmpepotentiale. De to kan gøre hinanden bedre, når de skal konkurrere om samme plads. Så må vi have gang i Roony igen på højrekanten. Ærgerligt han gik i stå her i foråret, men der er ingen tvivl om, han kan blive en værdifuld spiller, hvis han finder sin form og selvtillid igen.
    Jeg er ret sikker på Roony bliver solgt.

    Jeg tror ikke han vil forlænge, og at FCK håbede på en forlængelse, var én af årsagerne til den relativt lange snor i foråret.

    Så vi er nødt til at skyde ham af nu, såfremt vi skal have en pæn sum for ham.

    Det er mine egne gisninger, men hvis han ville forlænge så var det vel sket...?

    Zan

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #326
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jamen, jeg er helt enig i, at han har masser af forbedre. Jeg bliver blot lidt træt af den der "slutprodukt"-diskussion (udover at jeg hader udtrykket i sig selv), fordi han - med de svingende præstationer in mente - trods alt har vist, at han kan være chanceskabende. Jeg ville gerne linke til højdepunkterne fra en kamp, jeg tidligere har peget på, hvor han nemt kunne have fået et par assist, hvis hans afleveringer var blevet behandlet efter fortjeneste, men jeg kan simpelthen ikke huske, hvilken det var.
    Anyway, han har samme alder, som Pep Biel havde, da han kom til klubben. Han viste også kun i glimt dengang, at der var et potentiale, og heldigvis blev han ikke kasseret så hurtigt. Det er ikke nogen garanti for, at Mukairu vil vokse på samme måde, men tegnene på potentiale er der, så lad os give ham noget tid - især på hans foretrukne plads. :-)
    At man hader vrøvl som "2-0 er farligste føring" osv. forstår jeg, men slut-produkt er da et ganske sigende og meningsfuldt begreb?

    At tage en rigtig beslutning med power og kompetence, når den sidste aflevering skal falde, skuddet skal skydes osv. osv.

    Og jeg mener bestemt at lige netop dét, er Mukairus store udfordring.

    Det handler jo et meget langt stykke om overblik. Én ting er at tonse afsted med bolden - der er jeg enig - der har han faktisk vist et ret fint drive.

    Men det er som om tingene dør ud, fordi han har svært ved at omsætte i næste fase (aflevering, afslutning, holde på bold... etc.).

    Tror dog at dette kan komme med erfaring og ikke mindst selvtillid, så har ikke afskrevet ham. Men pt er han bare SÅ langt fra færdigbagt, og jeg ser hans mulighed for gennembrud i næste sæson som fifty/fifty.

    Zan

  22. #327
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    At man hader vrøvl som "2-0 er farligste føring" osv. forstår jeg, men slut-produkt er da et ganske sigende og meningsfuldt begreb?

    At tage en rigtig beslutning med power og kompetence, når den sidste aflevering skal falde, skuddet skal skydes osv. osv.

    Og jeg mener bestemt at lige netop dét, er Mukairus store udfordring.

    Det handler jo et meget langt stykke om overblik. Én ting er at tonse afsted med bolden - der er jeg enig - der har han faktisk vist et ret fint drive.

    Men det er som om tingene dør ud, fordi han har svært ved at omsætte i næste fase (aflevering, afslutning, holde på bold... etc.).

    Tror dog at dette kan komme med erfaring og ikke mindst selvtillid, så har ikke afskrevet ham. Men pt er han bare SÅ langt fra færdigbagt, og jeg ser hans mulighed for gennembrud i næste sæson som fifty/fifty.

    Zan
    Jeg forstår udmærket meningen med udtrykket. Det er det merkantile management-agtige i det, der irriterer mig. :-)

    Nå, jeg kan ikke rigtigt sige andet end at gentage, at Mukairu IMO netop viste "slutprodukt" med chanceskabende afleveringer i nogle af kampene i starten af foråret, så det kan han forhåbentlig gøre endnu mere fremover.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. #328
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er ret sikker på Roony bliver solgt.

    Jeg tror ikke han vil forlænge, og at FCK håbede på en forlængelse, var én af årsagerne til den relativt lange snor i foråret.

    Så vi er nødt til at skyde ham af nu, såfremt vi skal have en pæn sum for ham.

    Det er mine egne gisninger, men hvis han ville forlænge så var det vel sket...?

    Zan
    Det er jeg bange for, at du har ret i - selv om BT påstod for nogle uger siden, at forlængelsen var så godt som sikker. Men jeg håber virkelig, for han kan ting, som ingen andre på holdet kan. Kan man mon håbe på, at en annoncering af en forlængelse gemmes til den forventede fejring på søndag?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. #329
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Da jeg alligevel ikke stoler på PC, så giver jeg ham opskriften på FCK’s stærkeste hold til dato:

    Kalle
    Grabara
    Guadagno

    Diks
    Jelert

    Vavro
    Boilesen
    Khocholava
    Lund Jensen

    VK
    Augustinsson (ja ja den er svær)

    Falk
    Lerager
    Johannesson
    Ekdal (kan lykkedes)

    Amoo
    Bardghji

    Biel
    Haraldsson

    Bøving
    Daramy (sæson leje)

    Oskarsson
    Santander (vores nye nr 32)
    En top stjerne angriber. Altså som i uhørt stjerne

    Det er 24 spillere og kan eventuelt suppleres med Claesson eller Mukairu. Så vi skal altså af med:

    Ankersen (kun fordi Jelert er for god til at være 3. valg)
    Oikonomou
    Stage (måtte meget gerne blive, men bliver vel solgt)
    Singh
    Zeca (han så ikke for god ud til sidst)
    Mukairu eller Claesson
    Baldursson
    Jørgensen
    Karamoko
    Babacar

  25. #330
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Tror det er ret bevist at der ikke har været meldt nogle forlængelser ud. Kun de mest nødvendige, hvor agenten presser på (Boilesen kunne være et oplag element i denne kategori) er gennemført. Mon vi ikke ser en række forlængelser i de kommende uger når sæsonen er slut. Specielt for unge spillere så må kontraktsnak ikke skabe forstyrelser her i mesterskabs slutspillet. Om Ronny er en af dem er et godt spg. På den ene side har Thorup sat ham i skammekrogen og på den anden side vil han vil gerne spille CL, hvor der samtidig kommer noget ekstra i løn posen.
    - Torben

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •