Side 23 af 138 FørsteFørste ... 13202122232425263373123 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 345 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #331
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg forstår udmærket meningen med udtrykket. Det er det merkantile management-agtige i det, der irriterer mig. :-)

    Nå, jeg kan ikke rigtigt sige andet end at gentage, at Mukairu IMO netop viste "slutprodukt" med chanceskabende afleveringer i nogle af kampene i starten af foråret, så det kan han forhåbentlig gøre endnu mere fremover.
    Hehe, kender godt følelsen. Men der er "output" da 100 gange værre og Viaplay-agtigt :-D

    Slut-produkt er da dejligt amatør-agtigt at sige. Haha.

    Anyways, det bliver spændende at følge Mukairus udvilking - det er nok det vigtigste output af denne snak... ;-)

    Zan

  2. #332
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Tror det er ret bevist at der ikke har været meldt nogle forlængelser ud. Kun de mest nødvendige, hvor agenten presser på (Boilesen kunne være et oplag element i denne kategori) er gennemført. Mon vi ikke ser en række forlængelser i de kommende uger når sæsonen er slut. Specielt for unge spillere så må kontraktsnak ikke skabe forstyrelser her i mesterskabs slutspillet. Om Ronny er en af dem er et godt spg. På den ene side har Thorup sat ham i skammekrogen og på den anden side vil han vil gerne spille CL, hvor der samtidig kommer noget ekstra i løn posen.
    Jeg kan altså sagtens se Roony forlænge. I klubber over vores niveau vil han komme betydeligt længere fra førsteholdet. Se bare Daramy i Ajax, som trods alt var en meget mere færdig spiller, da han forlod os. Og han kommer i hvert fald ikke til at finde kombinationen af tophold, mange tilskuere, meget pres og europæisk fodbold.

    Jeg tror dog, at en kontraktforlængelse vil indeholde en frikøbsklausul.

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #333
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hehe, kender godt følelsen. Men der er "output" da 100 gange værre og Viaplay-agtigt :-D

    Slut-produkt er da dejligt amatør-agtigt at sige. Haha.

    Anyways, det bliver spændende at følge Mukairus udvilking - det er nok det vigtigste output af denne snak... ;-)

    Zan
    Output er helt sikkert også slemt! :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  6. #334
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jamen, jeg er helt enig i, at han har masser af forbedre. Jeg bliver blot lidt træt af den der "slutprodukt"-diskussion (udover at jeg hader udtrykket i sig selv), fordi han - med de svingende præstationer in mente - trods alt har vist, at han kan være chanceskabende. Jeg ville gerne linke til højdepunkterne fra en kamp, jeg tidligere har peget på, hvor han nemt kunne have fået et par assist, hvis hans afleveringer var blevet behandlet efter fortjeneste, men jeg kan simpelthen ikke huske, hvilken det var.
    Anyway, han har samme alder, som Pep Biel havde, da han kom til klubben. Han viste også kun i glimt dengang, at der var et potentiale, og heldigvis blev han ikke kasseret så hurtigt. Det er ikke nogen garanti for, at Mukairu vil vokse på samme måde, men tegnene på potentiale er der, så lad os give ham noget tid - især på hans foretrukne plads. :-)
    Jeg er heller ikke ude i, at han skal hældes ud med badevandet. Det var mere udsigten til, at han og Bøving skulle være potentielt eneste alternativer til venstre kant, som ville bekymre mig – men det løser sig jo, hvis Claesson forlænger.
    Mvh.
    Dane

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #335
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022



  9. #336
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Kvists halve år som sportsdirektør er bare gaven, der bliver ved med at give. Æv.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #337
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Kvists halve år som sportsdirektør er bare gaven, der bliver ved med at give. Æv.
    Ja, og nu ender FCK gudhjælpe mig med at blive mestre.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello


  12. #338
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Kvists halve år som sportsdirektør er bare gaven, der bliver ved med at give. Æv.
    Jeg synes egentlig at det er lidt plat, at blive ved med at skyde efter Lerager.
    Vi kan snildt blive enige om at være glade for at Kvist ikke er permanent sportsdirektør, men det er vel ligeså tydeligt at Lerager har spillet sig gevaldigt op, i slutningen af efteråret og i foråret, selvom han startede lidt sløjt.


  13. #339
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    ... det er vel ligeså tydeligt at Lerager har spillet sig gevaldigt op, i slutningen af efteråret og i foråret, selvom han startede lidt sløjt.
    Det er muligt, at han er blevet bedre, men han er stadig ganske ordinær. Han er i bedste fald middelmådig i pasningsspillet, udover mål bidrager han meget lidt til det offensive spil, og defensivt udmærker han sig først og fremmest ved sit hovedspil.

    Jeg kan ganske enkelt ikke se, at han er spilleren eller spillertypen, der FCK tilbage på den rigtige hylde. Vi vinder sandsynligvis mesterskabet i år, men spillemæssigt er der stadig en del at forbedre, og det skyldes for mange spillere på Leragers niveau (eller lavere ligefrem). Min påstand er, at havde alle spillere været klar, ville han højest være fjerdevalg til den centrale midtbane. Jeg gætter på, at han ikke er helt billig i drift, og jeg tvivler meget på, at han er det bedste, vi kan få for pengene. Samtidig har vi jo set, at han ikke befinder sig godt i rollen som indskifter, da han tidligere har klynket til medierne over mængden af spilletid. Jeg havde gerne set ham være fortid ved lejeaftalens ophør (hvis ikke før).

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #340
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg er ganske tilfreds med Lerager. Han har forbedret sig, han er målfarlig og der er 10 andre spillere jeg hellere så ryge. Bare en smule stabilitet er ok


  16. #341
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Oliver Abildgaard fra Rubin Kazan

    Han er i periferien til landsholdet, var anfører i den sidste kamp samt at Rubin Kazan lige er rykket ned.
    Kunne han ikke være en mulighed hvis Zeca ikke vurderes god nok til næste sæson.

    Tænker han ville være en stor profil fra en højere hylde.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #342
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vallys flirter med FCK :) - https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...il-fck/9265804

    Jeg får Robert Skov Vibes når jeg tænker på Vallys i KBH. Jeg kan snildt se ham få succes i FCK. Vi skal nok af med 15-20 mil vil mit gæt være, men det er jo småpenge i det store hele.
    Sidst redigeret af EraZ : 22.05.22 kl. 21:29

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #343
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Vallys flirter med FCK :) - https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...il-fck/9265804

    Jeg får Robert Skov Vibes når jeg tænker på Vallys i KBH. Jeg kan snildt se ham få succes i FCK. Vi skal nok af med 15-20 mil vil mit gæt være, men det er jo småpenge i det store hele.
    Han er 25, og han har haft én god sæson i suppen. Vel at mærke på et hold med en markant spillestil. Jeg synes bestemt han er god, men jeg håber FCK ser bort fra typer som ham i fremtiden. Skal typer som Vallys hentes, skal de have vist mere og have mere erfaring fra EC-kampe. Alternativt skal de være 18-19 år, så der er et videresalgspotentiale eller de skal komme op fra FCK talent.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #344
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Han er 25, og han har haft én god sæson i suppen. Vel at mærke på et hold med en markant spillestil. Jeg synes bestemt han er god, men jeg håber FCK ser bort fra typer som ham i fremtiden. Skal typer som Vallys hentes, skal de have vist mere og have mere erfaring fra EC-kampe. Alternativt skal de være 18-19 år, så der er et videresalgspotentiale eller de skal komme op fra FCK talent.
    Det ved jeg nu ikke. Jeg syntes netop han har den perfekte alder. Vi har jo rigeligt med unge talenter i 18-19 års alderen. Det vigtigste vil jeg dog sige vi får en flyvefærdig spiller som kender ligaen og virker til at passe ind i JTs system. Det korrekt han mangler EC erfaring, Men de spillere hænger ikke ligefrem på træerne og er formentlig også meget dyre. Men det kan være jeg bliver overrasket i hvad vi henter. Men bedømt på seneste Transfer vindue, hvis vi lige ser bort fra Vavro og Cleasson så har jeg ikke været imponeret på den front. Det kan være på sigt de blive gode who knows.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #345
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Bør vi ikke gå all in på Deeyer? Ved godt vi tabte første slag til FCM, men det var også en anden situation end nu, hvor vi dels kan lokke med CL-kval og minimum EL samt kan udstyre ham med en kontrakt der er langt bedre end den Herning kan tilbyde. Forsøget skal gøres i hvert fald. Og så hent også gerne en dygtig 9’er som kan deltage i opspillet..

  25. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •