Side 113 af 138 FørsteFørste ... 1363103110111112113114115116123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,681 til 1,695 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1681
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Nå, Højlund er historie.. Vi må videre.. Hvem drømmer folket om at vi napper her på falderebet? Og tror vi på mere end én spiller?

    Jeg går med en stille drøm om Delaney. Hvis han skal komme og løfte os fra dag 1, skal det ikke være om 3 år, når poweren og dynamikken er forsvundet. Der tales godt nok om interesse fra Bundesligaen og beløb omkring 30 mio, men for fanden han kunne løfte vores midtbane til CL-klasse (zeca-falk-delaney)…

    Ved godt der snakkes meget 9’er.. Det kan også godt være vi får sådan en, men jeg har svært ved at pege på en meget oplagt, som også er realistisk. Dolberg har været nævnt adskillige gange, og Nice har lige hentet Pepe i Arsenal, meeeen, det ville godt nok være voldsomt.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #1682
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Lad os nu lige se Højlund i en større liga end den østrigske før vi vurderer om det var en fejl at skibbe ham afsted eller ej....
    Det forstår jeg ikke - hvis han bliver solgt til en stor liga for 125, så var det vel en fejl ikke at holde ham og give ham spilletid i 6 mdr? En eventuelt succes eller fiasko ændre ikke på den salgspris der er nu.

    Var Graz nu heldige :)))). I er ikke meget for at indrømme når der laves fejl, så på den kommentar kan jeg så melde mig enige i “det er historie” og jeg har ikke brug for at trække diskutionen i langdrag

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1683
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Nå, Højlund er historie.. Vi må videre.. Hvem drømmer folket om at vi napper her på falderebet? Og tror vi på mere end én spiller?

    Jeg går med en stille drøm om Delaney. Hvis han skal komme og løfte os fra dag 1, skal det ikke være om 3 år, når poweren og dynamikken er forsvundet. Der tales godt nok om interesse fra Bundesligaen og beløb omkring 30 mio, men for fanden han kunne løfte vores midtbane til CL-klasse (zeca-falk-delaney)…

    Ved godt der snakkes meget 9’er.. Det kan også godt være vi får sådan en, men jeg har svært ved at pege på en meget oplagt, som også er realistisk. Dolberg har været nævnt adskillige gange, og Nice har lige hentet Pepe i Arsenal, meeeen, det ville godt nok være voldsomt.
    Jeg ville også kigge på en 6'er og 9'er, hvis det gælder om at højne niveauet for hele holdet. Delaney samt en angriber ville være super. Det er præcis en klasse-midtbane a la Delaney, vi savner.

    Spørgsmålet er, om vi på angriber-fronten mest har behov for en som Dolberg, der har gode løb og pasningsevner, eller om vi ville blive styrket bedre af en stor fyr med fysisk tilstedeværelse i feltet (a la Babacar - bare med fodboldevner)?

    Derudover er vi vel egentlig også tynde på backerne i forhold til CL niveau? VK var god i Trabzonspor, men har ellers virket usikker i sæsonen indtil nu. Ankersen er ofte ikke engang god nok til Superligaen. Jelert er fortsat uprøvet.

    Bredden på holdet er fin - så vi taler KUN klasseforstærkninger og en del afskibninger af overskudslageret.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1684
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,856

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Nå, Højlund er historie.. Vi må videre.. Hvem drømmer folket om at vi napper her på falderebet? Og tror vi på mere end én spiller?

    Jeg går med en stille drøm om Delaney. Hvis han skal komme og løfte os fra dag 1, skal det ikke være om 3 år, når poweren og dynamikken er forsvundet. Der tales godt nok om interesse fra Bundesligaen og beløb omkring 30 mio, men for fanden han kunne løfte vores midtbane til CL-klasse (zeca-falk-delaney)…

    Ved godt der snakkes meget 9’er.. Det kan også godt være vi får sådan en, men jeg har svært ved at pege på en meget oplagt, som også er realistisk. Dolberg har været nævnt adskillige gange, og Nice har lige hentet Pepe i Arsenal, meeeen, det ville godt nok være voldsomt.
    Jeg drømmer om, at personligt om, at PC henter Xeca på en fri transfer - han er jo allerede blevet rygtet i vores retning, og jeg tror simpelthen ikke på at Delaney vil hjem endnu. Han er en spiller som vil kunne spille både 6'er og 8'er, og han vil derfor løfte konkurrencen centralt markant. Han vil i mine øjne være en klassetilgang, og måske CL og de mange millioner kan lokke ham til FCK nu.

    Derudover skal PC bare hente den 9'er. Ifølge Farzam og andre guruer jeg har lyttet til de sidste par måneder, så kan PC smide op imod 8 mio Euro for spilleren, og en løn på de +10 mio kr er heller ikke urealistisk. Jeg mener Farzam sagde 1 mio om måneden var mulig, hvis de var inklusiv store bonuser. Hvem der passer til den profil ved jeg ikke. Dolberg ville naturligvis være drømmen, men vigtigst er dog, at PC endelig finder en spiller som kan udfylde pladsen som 9'er med mere fysik end Pep.

    Så er der det evige rygte om Jacob Bruun Larsen. Skal jeg være helt ærlig, så kan jeg ikke se hvorfor PC skal gå efter ham. Var han højrekant, så var det langt mere oplagt, men hvorfor skulle vi hente en starter til en plads, hvor vi allerede har Daramy. Det virker mere som et fanønske, end noget som truppen har behov for.

    Sidst men ikke mindst, så håber jeg, at PC får skibet en del af overskudslageret væk. Som jeg har hørt det, så vil truppen og trænerne være glade hvis Babacar forsvinder, da han ikke bringer meget positivt til holdet, derudover er der de sædvanlige omvandrende lønkroner, som der tydeligvis ikke er behov for længere. Kan PC slippe af med 3-4 spillere, hvor den ene er Babacar, ja så er jeg tilfreds.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #1685
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jeg ville også kigge på en 6'er og 9'er, hvis det gælder om at højne niveauet for hele holdet. Delaney samt en angriber ville være super. Det er præcis en klasse-midtbane a la Delaney, vi savner.

    Spørgsmålet er, om vi på angriber-fronten mest har behov for en som Dolberg, der har gode løb og pasningsevner, eller om vi ville blive styrket bedre af en stor fyr med fysisk tilstedeværelse i feltet (a la Babacar - bare med fodboldevner)?

    Derudover er vi vel egentlig også tynde på backerne i forhold til CL niveau? VK var god i Trabzonspor, men har ellers virket usikker i sæsonen indtil nu. Ankersen er ofte ikke engang god nok til Superligaen. Jelert er fortsat uprøvet.

    Bredden på holdet er fin - så vi taler KUN klasseforstærkninger og en del afskibninger af overskudslageret.
    Helt enig. Jeg ser gerne 3-4 stigninger - og en del salg. Så jeg er nok pænt urealistisk :)

    Ud:
    Guadagno
    Oikonomou
    Mudra
    Babacar

    Eventuelt!
    Karamoko (fint han er i truppen, men ham eller Babacar må ud)
    Mukairu

    Ind:
    Venstre back: Christian Sørensen
    6er: Delaney eller lej en eller anden spiller
    Angriber: Dolberg eller en Corner/N’Doye/Santander type
    Bonus: JBL

  10. #1686
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Min drøm er (I prioriteret rækkefølge):

    - Christian Sørensen (ikke det mest sexet, men kan aflaste VK og kan være hans erstatning til næste sommer, hvor mon ikke VK sælges. Så vidt jeg ved har vi ikke lige nogle talenter til VB på vej fra ungdomsafdelingen. Foråret har vist at vores spil virkelig halter når vi ikke har en god back. Dicks på ikke igen blive flyttet derover. Ødelægge ham fuldstændigt. Jelert kan godt, men så gerne han blev primær backup for Dicks)
    - Top 9'er (Jeg tror at trænerteamet stille og roligt har fået lavet Biel om til en falsk 9'er, så han både kan spille den og en 10'er. Men det ændre dog ikke på at Biel ikke holder sit høje niveau, hvis han skal spille to kampe om ugen. Skal nok ikke helt være samme type, men skal have nogle af de samme kvaliteter. God presspiler og målscorer. Har ikke lige et navn)
    - Højre wing (JBL er vel ham der har været nævnt mest, men han er vist bedst på venstre side. Kunne Sebastian Jørgensen være en mulighed? Ellers svært ved lige at sætte et navn på)
    - Central midt til at indgå i rotation med Lerager, Stage og Zeca. Mest oplagt vil være Delaney, men kan ikke se Sevillla sælge til os når vi nu er i gruppe sammen.
    - Torben

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1687
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg synes vi er sårbare på den højre kant. Amoo mangler stadig en del selvom han rykker pt og tilsyneladende kommer tættere på holder. Roony er en ukendt størrelse pt. Og så står vi altså sårbart. JBL virker som en overvejende sandsynlig transfer. Men jeg har altid anset ham som bedst på venstre. Kan han spille ligeså godt på højre? For ellers ser jeg det som et af holdets store sårbarheder.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  13. #1688
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Nå, Højlund er historie.. Vi må videre.. Hvem drømmer folket om at vi napper her på falderebet? Og tror vi på mere end én spiller?

    Jeg går med en stille drøm om Delaney. Hvis han skal komme og løfte os fra dag 1, skal det ikke være om 3 år, når poweren og dynamikken er forsvundet. Der tales godt nok om interesse fra Bundesligaen og beløb omkring 30 mio, men for fanden han kunne løfte vores midtbane til CL-klasse (zeca-falk-delaney)…

    Ved godt der snakkes meget 9’er.. Det kan også godt være vi får sådan en, men jeg har svært ved at pege på en meget oplagt, som også er realistisk. Dolberg har været nævnt adskillige gange, og Nice har lige hentet Pepe i Arsenal, meeeen, det ville godt nok være voldsomt.
    Vangelis Pavlidis fra AZ.

    Jeg håber så meget at det navn kædes sammen med København inden en uge - den største adresse der skulle være kædet sammen med ham er Brügge, men det virker til at han ikke er deres top prioritet. Han skal hentes nu i hvert fald, inden han kommer udenfor rækkevidde.
    Han er så vanvittig, og kan lidt af det hele. Hurtig, god 1-1, god i opspillet, god med hovedet, god positionering i feltet, god med begge ben og ligeledes på det græske landshold. Jeg har ikke kunne finde estimat på pris desværre - men håber at han ligger på de omkring 50 mio. han er stadig trods alt kun 23 år.
    Det gik også fint sidste gang vi hentede en græker.
    Sidst redigeret af scoring : 26.08.22 kl. 15:03
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1689
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Jeg synes vi er sårbare på den højre kant. Amoo mangler stadig en del selvom han rykker pt og tilsyneladende kommer tættere på holder. Roony er en ukendt størrelse pt. Og så står vi altså sårbart. JBL virker som en overvejende sandsynlig transfer. Men jeg har altid anset ham som bedst på venstre. Kan han spille ligeså godt på højre? For ellers ser jeg det som et af holdets store sårbarheder.
    Jeg har været enormt skuffet over Amoo, men jeg synes faktisk at jeg begynder at se tegningen til noget. Samme med Karamoko. Men de er der nok ikke helt endnu. Vi må dog ikke glemme, at vi allerede har både Claesson og Daramy til kanterne. Kommer der en ny angriber og en ny CM, så er der simpelthen ikke også plads til en ny højrekant.

    Mht angriberen, så hører jeg mange omtale Dolberg, som en lidt anden type, end den vi har brug for. Men jeg ser altså Dolberg som værende fuldstændig perfekt. På landsholdet har han måske ikke spillet sådan, men jeg husker ham fra Ajax-tiden som en brølstærk opspilsstation med ryggen til mål. Og en dygtig afslutter på låget.. Derudover kan han også deltage i presset.. Jeg tror virkelig vi kunne forløse ham her.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1690
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det gik også fint sidste gang vi hentede en græker.
    Virkelig?

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #1691
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Touché.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  20. #1692
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    9'eren er en no-brainer. Pep Biel er en nødløsning deroppe, uanset hvor meget Thorup og PC prøver at gøre det til en åbenbaring. Hans kreative evner kommer ikke til sin ret, og så er han altså ikke nogen giftig afslutter. Men at der bliver hentet en angriber er vel nærmest også garanteret. Der løber tonsvis af gode angribere rundt, eksempelvis i Sydamerika, som kun de mest stædige fodboldnørder kender til, så jeg føler ikke noget behov for at kunne pege på en oplagt. Men Dolberg ville være en fantastisk signing!

    Delaney ville også være forrygende. Udover det indlysende, at han er et FCK-ikon, har han den udstråling, som Lerager mangler. Men jeg tvivler på, at han er klar til at tage hjem nu. Men ellers synes jeg ikke, 6'eren er så vigtig at få forstærket. Zeca har jo taget røven på os alle ved at komme tilbage, som om han kun har været skadet i en uge, og både Falk og Lerager kan gardere på den plads. Og vi har nogle unge centrale midtbanespillere, som hurtigt kan komme meget langt fra spilletid, hvis vi henter flere ind der.

    Jeg er enig i, at vi ser tynde ud på backerne. Hvis vi hentede en venstre back, ville jeg egentlig være tryg ved Jelert som backup i højre side. Men som backup i venstre, som han først er ved at lære at spille nu, virker for tyndt. Men skal det virkelig være Christian Sørensen? Han imponerer bestemt, men er han god nok til CL, og er vi trygge ved, at han ikke er et one season wonder (ja, jeg ved godt, han også var god sidste sæson, men han er godt nok en meget late bloomer)?

    Bruun Larsen bliver ved at spøge, fordi man ved, han har et potentiale, der aldrig rigtig er blevet forløst. Og Daramy er her formentlig kun denne sæson, så på den måde er det ikke helt skørt at hente en venstre kant. Og han kan formentlig også gøre det fint i højre side. Men vi har en håndfuld unge kanter, der også har brug for spilletid, hvis de skal realisere deres potentialer.

    Jeg har stor fidus til Amoo. At være skuffet over ham virker ret meningsløst, når man tænker på, at han aldrig har fået chancen for alvor. Det bliver spændende, om ikke CL-kvalen kan lokke Roony til at forlænge, for hans potentiale skal også bruge spilletid. Men det er selvfølgelig et sats at håbe på de to, og så bruge centrale midtbanespillere derude som i de gamle Ståle-dage. Det bliver jeg i hvert fald skør af at se på. Så en højre kant (eller Bruun Larsen) ville nok give mening.

    Og ja, ud med Babacar, Mudrazija, Johnsson, Guadagno, Oikonomou og Ankersen (hvis der hentes en ny back til en af siderne). Og en lejeaftale til enten Bøving eller Mukairu.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1693
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg håber virkeligt ikke at vi henter JBL. Da han var udlejet til Anderlect delte ham og Mukairo spilletiden imellem sig, hvilket vil sige at deres træner har vurderet dem til at være lige gode. JBL virkede længe som en kommende fast mand på landsholdsholdet, men hans mangel på fart og klejne fysik har gjort det svært for ham at etablere sig i de klubber han har været i. Jeg tror desværre ikke på ham mere. Han har allerede fået chancen i mange klubber nu og er ikke lykkedes, så hvorfor skulle det lykkes nu ? Det giver ikke mening at bruge så mange penge på en reserve til Daramy.
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  23. #1694
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det jeg kender til JBL er da, at han er ret så hurtig.

  24. #1695
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Gentleman Finn Se meddelelser
    Jeg håber virkeligt ikke at vi henter JBL. Da han var udlejet til Anderlect delte ham og Mukairo spilletiden imellem sig, hvilket vil sige at deres træner har vurderet dem til at være lige gode. JBL virkede længe som en kommende fast mand på landsholdsholdet, men hans mangel på fart og klejne fysik har gjort det svært for ham at etablere sig i de klubber han har været i. Jeg tror desværre ikke på ham mere. Han har allerede fået chancen i mange klubber nu og er ikke lykkedes, så hvorfor skulle det lykkes nu ? Det giver ikke mening at bruge så mange penge på en reserve til Daramy.
    Han er ingen raket, men teknikken giver ham farten og fysisk er han da stærk?
    Mukariu har klare kompetencer, men ikke dem, der fungerer her. Det tror jeg til gengæld at JBL har
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •