Side 121 af 138 FørsteFørste ... 2171111118119120121122123124131 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,801 til 1,815 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1801
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Fuldstændig enig ... Så kan det ikke gøres bedre.
    Også svært enig, meeeeeen jeg kan stadig ikke se meningen med de spillere vi har, de spillere som er rygtet til os og måden vi spiller vi på.
    Thorup insisterer på at spille 4-3-3 med Pep på toppen - PC vil hente Corne - hvad skal Pep så?
    På kanten igen? Hvis ja, så står vi tilbage med Daramy, Claesson og evt JBL? Imo har Pep vist, at han ikke skal spille på kanten, men fra et centralt udgangspunkt. Jeg har svært ved at se enten kommer af med eller udlejer Roony, Amoo, Mukairo og Bøving.
    Og så har vi så også Isak og Harald + vores 6'ere og 8'ere, men de er irrelevante lige her.

    Jeg savner virkelig en eller anden form for mening eller sammenhæng mellem trup, opstilling, spillestil og transfers.
    Var det ikke netop dét Kvist, PC og Thorup æraen skulle skabe?

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1802
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Pep Biel spiller jo kun angriber i mangel af bedre og vil blive rykket ned på 10’er-positionen, hvis vi lander Cornelius eller en anden duelig angriber. Men ja, det gør jo ikke kampen om spilletid nemmere for en række af vores spillere, og er selvfølgelig også en del af grunden til, at Bøving nu sendes videre.

  4. #1803
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Også svært enig, meeeeeen jeg kan stadig ikke se meningen med de spillere vi har, de spillere som er rygtet til os og måden vi spiller vi på.
    Thorup insisterer på at spille 4-3-3 med Pep på toppen - PC vil hente Corne - hvad skal Pep så?
    På kanten igen? Hvis ja, så står vi tilbage med Daramy, Claesson og evt JBL? Imo har Pep vist, at han ikke skal spille på kanten, men fra et centralt udgangspunkt. Jeg har svært ved at se enten kommer af med eller udlejer Roony, Amoo, Mukairo og Bøving.
    Og så har vi så også Isak og Harald + vores 6'ere og 8'ere, men de er irrelevante lige her.

    Jeg savner virkelig en eller anden form for mening eller sammenhæng mellem trup, opstilling, spillestil og transfers.
    Var det ikke netop dét Kvist, PC og Thorup æraen skulle skabe?
    Vi har hele sæsonen spillet noget som mere ligner 4141 end 433. Pep kan derfor sagtens spille bag Corner sammen med Falk, Claesson eller Lerager. Udover forhåbentlig at styrke startopstillingen, så giver et evt indkøb af Corner (og gerne JBL) også pludselig en bænk som har noget at skyde med. Det har vi i den grad også manglet. En opstilling kunne f.eks i en 4141 hedde

    Målmand
    Forsvar
    Zeca
    Claesson, Pep, Falk, Daramy
    Corner

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #1804
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi har hele sæsonen spillet noget som mere ligner 4141 end 433. Pep kan derfor sagtens spille bag Corner sammen med Falk, Claesson eller Lerager. Udover forhåbentlig at styrke startopstillingen, så giver et evt indkøb af Corner (og gerne JBL) også pludselig en bænk som har noget at skyde med. Det har vi i den grad også manglet. En opstilling kunne f.eks i en 4141 hedde

    Målmand
    Forsvar
    Zeca
    Claesson, Pep, Falk, Daramy
    Corner
    Jeg er enig.

    Jeg har aldrig forstået Pep som 9'er og spids angriber. Tag lige Brøndby og PSV kampen på udebane væk, hvor mange mål scorer han så i åbent spil?. Der er simpelthen ikke nok output og fylde fra hans side. Pepe er ikke og bliver aldrig angriber i min bog.

    Han er netop typen som skal ligge lige bag angriberen. Her får vi absolut mest ud af hans kvaliteter fordi han er virkelig dygtig.


  7. #1805
    Tilmeldingsdato
    Oct 2020
    Indlæg
    33

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Så mangler vi bare at Babacar bliver solgt, så nummeret er ledigt til den rigtige targetmand ankommer!?

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #1806
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Håber vi henter følgende:

    -Corner
    -Delaney eller Lasse Berg
    -Christian Sørensen

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #1807
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://www.fck.dk/nyhed/william-boe...til-sturm-graz

    Bekræftet: Bøving solgt til Storm Graz.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1808
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/william-boe...til-sturm-graz

    Bekræftet: Bøving solgt til Storm Graz.
    Jeg havde håbet på en lejeaftale, meen ohh well.

    Held og lykke til Bøving, han har helt sikkert et talent. Jeg håber det forløses.


  14. #1809
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Han kan heldigvis også bidrage med så meget andet end målene.

    Men en del af mig er nu også lidt skeptisk.

    Først og fremmest til jeg lige set det ske først - champagnepropperne er ikke sprunget her endnu. Tyrkerne kan lave den vildeste hævn over FCK ved lige at springe fra i sidste øjeblik.
    Dernæst så er der i hvert fald en lille del af mig der tænker, at man godt nok kunne have fået noget andet spændende for den pris. Om det så skulle være Dolberg, Piatek en ukendt brasilianer eller andet, så kunne det være spændende med andet end det vi plejer :-)

    Når det er sagt, så forstår jeg godt, at man går med Corner. Han kender klubben, han er populær, han er (burde være) i form og kan gå lige ind på holdet, han kan meget af det vi mangler og som andre skriver, så er han vel på papiret det nærmeste vi kommer en sikker gevinst. Det er et sikkert kort for PC. Det er til gengæld også en lille presbold til Thorup, for hvis han ikke kan for Corner af alle til at fungere, så ligger hele lorten på ham :-)
    Det er bare det der med at være en sikker gevinst eller en garant for mål, som jeg sætter spørgsmålstegn ved. Når man kigger på Cornelius' karriere, er det gennemgående træk jo mangel på stabilitet. Han brændte Superligaen af i en sæson (reelt kun en halv), og så floppede han i Cardiff, hvor man selvfølgelig med en vis ret kan argumentere for, at han ikke fik en reel chance. Men da han kom tilbage til FCK, skulle han igennem 2½ sløje sæsoner, før han genfandt målformen. Så floppede han i Atalanta og i Bordeaux, havde en rimelig sæson i Parma, før han også gik i stå der. Hans sæson i Trabzonspor var god, men heller ikke mere end det.

    Så hvor meget jeg end holder af Cornelius, når han er i topform, føler jeg mig slet ikke sikker på, at han er garant for mål. Heller ikke hjemme i trygge rammer har han vist sig som en konstant målsluger. Men jeg håber virkelig!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1810
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg havde håbet på en lejeaftale, meen ohh well.

    Held og lykke til Bøving, han har helt sikkert et talent. Jeg håber det forløses.
    Bøving var granen vinder i 2021 og u21 landsholdsspiller. Der er en ret stor chance for at hans talent forløses.

    Gad vide hvordan Højlund og Bøving havde performet på et hold der havde en plan eller bare en smule stabilitet?

    Er sgu lidt træt af at PC sælger ud af alt arvesølvet for at erstatte det med det med helt random spillere som Luther Singh, Andri Baldursson, Ruben Gabrielsen, Ísak Bergmann Johannesson, Khouma Babacar, Paul Mukairu, Akinkunmi Amoo, Mamoudou Karamoko og Nicolai Jørgensen.

    Det er vel kun tidligere AGF/FCK spillere der har været gode indkøb indtil videre? I form af Kamil Grabara, Kevin Diks, Denis Vavro og så David Khocholava der var på scoutinglisten i årene før og så Viktor Claesson som den enlige svale.

    Er det football manager det her?
    M

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #1811
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Valid Se meddelelser
    Bøving var granen vinder i 2021 og u21 landsholdsspiller. Der er en ret stor chance for at hans talent forløses.

    Gad vide hvordan Højlund og Bøving havde performet på et hold der havde en plan eller bare en smule stabilitet?

    Er sgu lidt træt af at PC sælger ud af alt arvesølvet for at erstatte det med det med helt random spillere som Luther Singh, Andri Baldursson, Ruben Gabrielsen, Ísak Bergmann Johannesson, Khouma Babacar, Paul Mukairu, Akinkunmi Amoo, Mamoudou Karamoko og Nicolai Jørgensen.

    Det er vel kun tidligere AGF/FCK spillere der har været gode indkøb indtil videre? I form af Kamil Grabara, Kevin Diks, Denis Vavro og så David Khocholava der var på scoutinglisten i årene før og så Viktor Claesson som den enlige svale.

    Er det football manager det her?
    Vi har da fået en ret god målmand for pebbernødder. Singh mener jeg ikke man kan klandre PC for, han blev jo syg. Babacar havde jo på papiret alt hvad vi kan stile efter, det var et sats der ikke gik, men Isak tror jeg vi ser udvikle sig til en profil.

    Hvis PC kan lande en fornuftig angriber så ser jeg det faktisk som godkendt indtil videre

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1812
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Valid Se meddelelser
    Bøving var granen vinder i 2021 og u21 landsholdsspiller. Der er en ret stor chance for at hans talent forløses.

    Gad vide hvordan Højlund og Bøving havde performet på et hold der havde en plan eller bare en smule stabilitet?

    Er sgu lidt træt af at PC sælger ud af alt arvesølvet for at erstatte det med det med helt random spillere som Luther Singh, Andri Baldursson, Ruben Gabrielsen, Ísak Bergmann Johannesson, Khouma Babacar, Paul Mukairu, Akinkunmi Amoo, Mamoudou Karamoko og Nicolai Jørgensen.

    Det er vel kun tidligere AGF/FCK spillere der har været gode indkøb indtil videre? I form af Kamil Grabara, Kevin Diks, Denis Vavro og så David Khocholava der var på scoutinglisten i årene før og så Viktor Claesson som den enlige svale.

    Er det football manager det her?
    Granen vindere siden 2000:




    2000 Christian Traore
    2001Thomas Lundbye
    2002Martin Bergvold
    2003William Kvist Jørgensen
    2004Mads Torry
    2005Nicolaj Hansen
    2006Jacob Neestrup
    2007Mads Thunø Laudrup
    2008Saban Özdogan
    2009Thomas Delaney
    2010Kenneth Zohore
    2011Andreas Cornelius
    2012Danny Kwasi Amankwaa
    2013Mikkel Wohlgemuth
    2014Daniel Jespersen
    2015Julian Kristoffersen
    2016Mads Roerslev
    2017Jonas Wind*
    2018Mohamed Daramy
    2019Ludvig Henriksen
    2020Victor Kristiansen
    2021William Bøving

    Ud fra den liste er det altså langt fra givet at man bliver en stor succes. Det er vel i bedste fald 50/50 alt afhængig af hvor man sætter baren.

    Der bliver solgt en smule ud af arvesølvet, men det er fordi at der ikke er nogen der gider at købe vores fejlkøb og nok også fordi der er en del andre potentielle supersalg i hangaren i form af VK, Hakon, Orri, Roony, Isak, Grabara m.fl. Men der er bare ikke plads til spilletid til dem alle og vi er nødt til at tynde lidt ud i truppen. Kunne det være fedest at Højlund og Bøving slog igennem her og blev solgt for 100 mio hver? Klart nok, det ønsker vi alle, men det er umuligt at lave 0 fejl som sportschef i fodbold og man bliver nødt til at spille den hånd man får tildelt.

    PC har rigtig nok været med til selv at sætte sig i denne situation, men jeg synes faktisk at han forsøger at rette op på sit katastrofale vintervindue, men det er nemmere sagt end gjort.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1813
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Corner skal nok løfte vores offensiv.
    Det et ikke mange måneder siden at han scorede to klassemål for landsholdet på udebane imod Frankrig. Mon ikke at han har en del gode år i sig endnu.

    Vildt i øvrigt at vi sprænger banken for en spiller uden videresalgspotentiale. Det er nye tider i København….

    Hvad mon hans løn havner på? Han har jo med garanti en pæn (skattefri?) hyre i Tyrkiet. Når man lægger transfersum og hans løn sammen så bliver det en dyr herre som render rundt oppe foran… Men mon ikke det bliver betalt hjem med nogle mesterskaber og efterfølgende EL/CL gruppespil de kommende sæsoner? Jeg både tror og håber det…

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #1814
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    FC Københavns Johan Guadagno er tæt på et klubskifte:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ej-til-italien
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #1815
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    PC har rigtig nok været med til selv at sætte sig i denne situation, men jeg synes faktisk at han forsøger at rette op på sit katastrofale vintervindue, men det er nemmere sagt end gjort.
    Skal han ligefrem roses for at forsøge at reparere på sit eget amatøragtige arbejde i januar ved at sælge et af vores største talenter og (indtil videre) beholde det æsel, der skubbede ham ud af klubben?
    Mvh.
    Dane


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •