Side 122 af 138 FørsteFørste ... 2272112119120121122123124125132 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,816 til 1,830 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1816
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  2. #1817
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  3. #1818
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Skal han ligefrem roses for at forsøge at reparere på sit eget amatøragtige arbejde i januar ved at sælge et af vores største talenter og (indtil videre) beholde det æsel, der skubbede ham ud af klubben?
    Jeg synes godt han kan roses lidt for at lære af egne fejl. Ingen er mig bekendt fejlfri og det er markant bedre at lære af sine fejl end at fortsætte med at begå dem.

    Og jeg kan kun tale for mig selv, men jeg havde faktisk rimelig store forhåbninger og forventninger til vinterens angriberbonanza.
    Babacar lignede et potentielt superbomberkøb, med et flot CV og en god alder til forløse det uforløste potentiale i en liga under det niveau han plejede at befinde sig på.

    NJ var en næsten gratis chance med meget lille
    risiko, men med en lille chance dog stort håb for succes.

    Karomoko er stadig ung og uforløst og der er potentiale til mere omend det langt fra er så godt som man kunne have håbet på.

    At alle tre transfers indtil videre er mere eller mindre forfejlede synes jeg ikke var givet da vintervinduet lukkede og som jeg husker det, var der også overvejende optimistiske tilkendegivelser overfor PC's vindue.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #1819
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Og lige så interessant står der i samme tweet, at vi skulle være ude efter Bakasetas, hvis vi sælger Biel.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. #1820
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Det må i givet fald betyde, at der kommer en offensivspiller mere ind. Kan det mon være Bakasetas fra Trabzonspor, som der har været rygter om?

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #1821
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hvis vi sælger til en klub, vi er på niveau med, til sølle 45 millioner, så har jeg mistet alt for PC (med mindre Pep har en særlig klausul i sin kontrakt, der lader ham gå). Det er simpelthen elendigt købmandskab, og indtil videre er jeg ikke imponeret over andre af hans indkøb, end vores nye mand i buret.

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #1822
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg afventer endelig pris og at vinduet lukker, det giver meget lidt mening at sælge sin bedste offensivspiller uden en plan for erstatning.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1823
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvis ikke der kommer en fondsbørsmeddelelse, der annoncerer at vi har solgt Pep Biel for minimum halvanden Kamaldeen, eller at PC i morgen præsenterer Kevin de Bruyne, Delaney og Corner på én gang, så må han fandme skride.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #1824
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Jeg er i chok. Der må være noget kæmpestort på vej ind. Og to, bliver vi nu et bedre fodboldhold? Jeg tvivler. Ffs.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1825
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg er i chok. Der må være noget kæmpestort på vej ind. Og to, bliver vi nu et bedre fodboldhold? Jeg tvivler. Ffs.
    Både og. Afløseren er vel i og for sig Claesson, som nok bør betragtes som central offensiv midt, med Haraldsson som backup.

    Er dog forholdsvis skuffet over beløbet. Selvom vi nok ikke fik Daramy-penge for Pep, så havde jeg alligevel håbet på omkring 60 mio. kr.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1826
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det bliver spændende at gøre det samlede resultat op i morgen.

    At sælg vores topscorer i den nuværende situation, kan tyde på, at der er noget stort på vej.

    Fokuser på Delaney, Corner og JBL.

    Jeg tror på, at PC med crew må være langt med indgående transfers, hvis de har overskud til at sælge årets spiller.
    Goldbæks Højrefod

  19. #1827
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Både og. Afløseren er vel i og for sig Claesson, som nok bør betragtes som central offensiv midt, med Haraldsson som backup.

    Er dog forholdsvis skuffet over beløbet. Selvom vi nok ikke fik Daramy-penge for Pep, så havde jeg alligevel håbet på omkring 60 mio. kr.
    Falk kan vel også spille den fornuftigt. Ikke mindst nu hvor der er konsensus om at han ikke skal spille 6'er længere. Men alligevel lidt vildt hvis vi sælger Biel så billigt. Problemet er jo nok at der bare ikke er nok købere til ham.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1828
    Tilmeldingsdato
    Oct 2020
    Indlæg
    33

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg tror på, at PC med crew må være langt med indgående transfers, hvis de har overskud til at sælge årets spiller.
    PC er jo direkte "GAL".... Håbet er dog, at om et døgns tid dømmer vi ham alle "GENIAL" i stedet. Jeg har dog mine tvivl... hmm...

  22. #1829
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Både og. Afløseren er vel i og for sig Claesson, som nok bør betragtes som central offensiv midt, med Haraldsson som backup.

    Er dog forholdsvis skuffet over beløbet. Selvom vi nok ikke fik Daramy-penge for Pep, så havde jeg alligevel håbet på omkring 60 mio. kr.
    Problemet er jo, at der findes masser af Pep-typer i Sydeuropa og Sydamerika, og han er forbi talentalderen, så jeg ved ikke, hvor overraskende lav prisen er.

    Jeg er mere overrasket over, at Pep selv gider at flytte til Olympiacos lige nu. Det er vel sportsligt et skridt til siden, og de har færre tilskuere end os. Vejret er selvfølgelig bedre... Men mest af alt kan det undre, at han smutter lige før han endelig havde chancen for at spille CL. Det er svært ikke at tolke det ind i spekulationerne om Thorups greb om truppen og stemningen generelt, synes jeg.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  23. #1830
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det bliver spændende at gøre det samlede resultat op i morgen.

    At sælg vores topscorer i den nuværende situation, kan tyde på, at der er noget stort på vej.

    Fokuser på Delaney, Corner og JBL.

    Jeg tror på, at PC med crew må være langt med indgående transfers, hvis de har overskud til at sælge årets spiller.
    Jeg er meget enig. Og beløbets størrelse samt klubben vi sælger til, indikerer for mig, at der er tale om et "panik-salg", som vi selv har presset på for at få til at ske, fordi der skal gøres plads til en stor profil den anden vej, som man har linet op.

    Og den profil tror jeg ikke på er Corner, da han sagtens ville kunne spille med Pep bag sig. Det vil derfor for mig være chokerende, hvis den spiller alene viser sig at være Corner. Så giver det INGEN mening, og så bliver PC's stol da endnu varmere end den var i forvejen.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •