Side 123 af 138 FørsteFørste ... 2373113120121122123124125126133 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,831 til 1,845 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1831
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Både og. Afløseren er vel i og for sig Claesson, som nok bør betragtes som central offensiv midt, med Haraldsson som backup.

    Er dog forholdsvis skuffet over beløbet. Selvom vi nok ikke fik Daramy-penge for Pep, så havde jeg alligevel håbet på omkring 60 mio. kr.
    Det undrer mig sgu også lidt at Biel gider tage til Olympiakos.

    Han kunne spille f…. Champions League, som stjerne på vores hold, og skride til vinter…

    Med på der er lidt flere gryn, men stadig lidt besynderligt, synes jeg.

    Zan

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #1832
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Meget løst rygte om at Makienok er set med sin agent ved Parken:

    https://mobile.twitter.com/crackholm...409326595?s=21
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  4. #1833
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    ... Men mest af alt kan det undre, at han smutter lige før han endelig havde chancen for at spille CL. Det er svært ikke at tolke det ind i spekulationerne om Thorups greb om truppen og stemningen generelt, synes jeg.
    Det er ikke fordi at jeg ikke er på "Anti-Thorup"-holdet, men den der er alligevel lidt for søgt, synes jeg... CL er vigtigt for os, ikke sikkert at det vigtigt for Peb? Hans værdi bliver vel heller ikke højere af at vi bliver skampulet i 6 kampe...

    Der har nok ligget en aftale mellem Peb's lejr og klubben omkring det her.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  5. #1834
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Ang. Makienok: Og? Helt ærligt :-)

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #1835
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    CL er vigtigt for os, ikke sikkert at det vigtigt for Peb? Hans værdi bliver vel heller ikke højere af at vi bliver skampulet i 6 kampe...

    Der har nok ligget en aftale mellem Peb's lejr og klubben omkring det her.
    Det er mit klare indtryk, at CL er ret stort for langt de fleste fodboldspillere. Men jeg skal selvfølgelig ikke kunne udelukke, at det lige præcis ikke gælder Pep Biel. Hans værdi, og hvad der har ligget af aftaler, er irrelevant for min undren over, at Pep har lyst til at flytte til Olympiacos netop nu.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #1836
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Nå, satser hele butikken på at Corner lige har lavet et opkald til Delaney; “remember the good old days, mate?”.

    Derefter ringede Delaney til JT og PC; “jeg napper Falks plads, og så rykker i bare Falk lidt frem”.

    PC; “Ok, så smider vi lige Biel afsted, så vi får penge til dig, Delaney”.

    Problem solved… ;-D

    Zan

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #1837
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    535

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Problemet er jo, at der findes masser af Pep-typer i Sydeuropa og Sydamerika, og han er forbi talentalderen, så jeg ved ikke, hvor overraskende lav prisen er.

    Jeg er mere overrasket over, at Pep selv gider at flytte til Olympiacos lige nu. Det er vel sportsligt et skridt til siden, og de har færre tilskuere end os. Vejret er selvfølgelig bedre... Men mest af alt kan det undre, at han smutter lige før han endelig havde chancen for at spille CL. Det er svært ikke at tolke det ind i spekulationerne om Thorups greb om truppen og stemningen generelt, synes jeg.
    Havde håbet CL deltagelsen ville holde Biel her mindst en halv sæson mere men det har vel længe ligget i luften at han skulle videre og jeg forstår ham godt eftersom han desværre på det seneste har været misbrugt placeringsmæssigt og vores hjemmebane alt for tit har lignet en pløjemark som ikke ligefrem fremmer hans ellers rigtig gode teknik og spil langs jorden.

    Men underligt vi "kun" får en Jens Stage pris for årets spiller.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #1838
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er meget enig. Og beløbets størrelse samt klubben vi sælger til, indikerer for mig, at der er tale om et "panik-salg", som vi selv har presset på for at få til at ske, fordi der skal gøres plads til en stor profil den anden vej, som man har linet op.

    Og den profil tror jeg ikke på er Corner, da han sagtens ville kunne spille med Pep bag sig. Det vil derfor for mig være chokerende, hvis den spiller alene viser sig at være Corner. Så giver det INGEN mening, og så bliver PC's stol da endnu varmere end den var i forvejen.
    Jeg frygter lidt, at I er for optimistiske. Jeg tror ikke, at det er et paniksalg som sådan. Tiden var nok kommet for et Biel-salg (han har været her en del år, har to år tilbage af kontrakt og vil nok gerne selv videre) og qua hans alder, så får man nok ikke mere end de 45 mio. Til vinter eller næste sommer ville beløbet være markant mindre, så skal der cashes in, så skulle det være nu. Jeg tror desværre, at Corner (hvis det overhovedet bliver ham) bare er den direkte afløser for Biel. På den måde har PC konverteret en midtbanemand med den angriber vi mangler.

    Jeg håber dog, at I har ret i, at der kommer mere. Med Bøving også solgt, så vil det give mening med en spiller som JBL, der kan dække forskelige offensive positioner (kant + spids). Jeg er dog ikke sikker på, at jeg tør håbe på så stort et navn. Og så håber jeg virkelig stadig, at man kigger på den defensive midtbane.
    Kom så PC - lad dagen i morgen blive en dag vi aldrig glemmer.....på den gode måde!

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #1839
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Problemet med Pep er jo, at han ikke rigtig har nogle spidskompetencer, som man betaler vildt mange penge for. Og hvad er egentlig den optimale position til ham?
    Angriber: For lille, langsom og lidt svagt spark.
    10’er: Mangler vel nogle egenskaber i sine driblinger og noget i sit langskud.
    8’er: Ikke god nok i det defensive.
    Kant: For langsom og mangler driblefærdigheder.

    Der findes bare mange af hans type spiller, som er meget yngre, og dem snupper man nok i stedet. Samtidig har han kun 2 år tilbage og vil han ikke forlænge, så var det nok tid til at få penge for ham nu.

    Og efter at have tygget lidt på det, så melder jeg lige noget kontroversielt ud. Jeg tror det er godt for os at komme af med ham, så vi kan droppe det her med en falsk 9’er. Jeg synes han er for svær at placere og Claesson/Hakon spiller vel fint 10’er. Men kræver self en ny angriber.

  16. De følgende 14 brugere er enige:

  17. #1840
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Og efter at have tygget lidt på det, så melder jeg lige noget kontroversielt ud. Jeg tror det er godt for os at komme af med ham, så vi kan droppe det her med en falsk 9’er. Jeg synes han er for svær at placere og Claesson/Hakon spiller vel fint 10’er. Men kræver self en ny angriber.
    Jeg syntes ikke det er kontroversielt overhovedet. Jeg har haft samme tanke.

    Misforstå mig ikke, Biel er en god spiller, men jeg har altid haft den fornemmelse med ham at vi ikke heeeeeelt har fået udløst det potentiale han har. Og det siger jeg om en spiller som fik et hav af titler som F.eks. "årets" spiller sidste år. Meget underligt ja.

    Meget af det har hellere ikke været Biels skyld. Han har været brugt forkert i meget af hans tid i FCK vil jeg mene.


  18. #1841
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,431

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-enige-m...elius-transfer

    Bekræftet: Cornelius er på vej til København.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #1842
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vi er åbenbart i markedet efter en stopper:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  21. #1843
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    “Biel får kæmpe lønpakke”.

    Kæmpe ligefrem? Det er vel ikke noget vi ikke kan matche, hvis vi virkelig vil.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...empe-loenpakke

    Men vil vi så - virkelig - det…?
    Eller har den sportslige sektor det på lidt samme måde som Eraz og Qwert…
    Har Biel en SÅ stor udlængsel at Olympiakos er da shit (lige før en CL-kampagne)?

    Spændende dag.

    Personligt er der også (en hel del) spillersalg i historien der har ramt mig hårdere, end hvis vi mister Biel.

    Zan

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1844
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    “Biel får kæmpe lønpakke”.

    Kæmpe ligefrem? Det er vel ikke noget vi ikke kan matche, hvis vi virkelig vil.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...empe-loenpakke

    Men vil vi så - virkelig - det…?
    Eller har den sportslige sektor det på lidt samme måde som Eraz og Qwert…
    Har Biel en SÅ stor udlængsel at Olympiakos er da shit (lige før en CL-kampagne)?

    Spændende dag.

    Personligt er der også (en hel del) spillersalg i historien der har ramt mig hårdere, end hvis vi mister Biel.

    Zan
    Tja, ifølge den her, er det over en fordobling: https://www.888sport.dk/blog/de-beds...rliga-spillere

    Men jeg tror også sagtens vi kunne have bevæget os godt op, hvis han ville forlænge. Han har trods alt udviklet sig til en af vores største profiler og bevist sit værd, så en betragtelig lønstigning måtte være at forvente. Samtidig venter CHL lige om hjørnet, hvor han kunne have bevist sig på den helt store scene og fået tilbud fra langt større hold, så jeg har personligt svært ved at forstå hans valg, men kan jo være, at der er andre ting, der betyder mere for ham. Olympiakos er jo også et hold, der er okay gode til at komme i CHL, og så kan det være, at han savner noget varme. Det er svært at sige.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #1845
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    4

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    13.52 lander Corner i Roskilde

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •