Side 129 af 138 FørsteFørste ... 2979119126127128129130131132 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,921 til 1,935 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1921
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    22:40 og Farzam melder at der nok ikke sker mere i FCK i denne omgang.

    Jeg er sgu målløs hvis det virkelig passer...
    Det har han sagt 4 gange i aften for så at fortryde ;-)

  2. #1922
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    22:40 og Farzam melder at der nok ikke sker mere i FCK i denne omgang.

    Jeg er sgu målløs hvis det virkelig passer...
    Okay så, hvis Zeca går i stykker eller skal have en pause hver anden kamp, så har vi ingen ledere til at tage over? :). Jamen så kan vi da godt forberede os på en snitter rimelig ofte.

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #1923
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Okay så, hvis Zeca går i stykker eller skal have en pause hver anden kamp, så har vi ingen ledere til at tage over? :). Jamen så kan vi da godt forberede os på en snitter rimelig ofte.

    Det er håbløst det her.. Farzam melder vinduet lukket for os.
    Vi mangler seriøst en Stage afløser.
    Og indtil videre ser det ikke ud som, at vi kommer af med vores dødvægt.
    Fint at vi har gået efter Dolberg, men det kan vi jo ikke bruge til det vilde!

    Alt i alt.. Noget skuffende deadline day..

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #1924
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg forstår ikke særlig meget af det her. Jeg synes, det er tydeligt, at vi mangler en gardering for Zeca. Og så skal PC bare slappe af med sine høje hylder. Claesson kan vi få pga. krigen i Ukraine, og ellers er der Vavro og Corner som er gamle spillere, der vil hjem. Under normale omstændigheder havde jeg nok været ret tilfreds, men PC har selv skruet forventningerne voldsomt op, så nu er jeg skuffet…

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #1925
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg vil vente med at konkludere endeligt til i morgen, men umiddelbart blev det ikke vinduet, hvor PC overbeviste om, at han er rette mand for FCK.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #1926
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Tænk sig, på ind-fronten har det været et ret flot vindue. Det har det, hvis man skal være nøgtern, men salget af Pep og den manglende 6'er er i mine øjne et så stort selvmål af PC, at det fuldstændig smadret, hvad der kunne have været en manifestation af positionen i dansk fodbold. I stedet spiller man nu hasard med det hele, og sætter klubben i en situation, hvor det langt fra er givet, at man spiller med om mesterskabet næste forår. Specielt hvis man tager den håbløse begyndelse på sæsonen med i betragtning. At det så samtidig er PC's makværk af et januar-vindue, som ender med at ødelægge mulighederne i dette, udstiller kun PC's position som fejlcast endnu tydeligere. Jeg er pisse vred, skuffet og ... Ja, forhelvede fuck PC!

  11. De følgende 11 brugere er enige:

  12. #1927
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg vil vente med at konkludere endeligt til i morgen, men umiddelbart blev det ikke vinduet, hvor PC overbeviste om, at han er rette mand for FCK.
    Selvom Corner er kommet hjem, så er det muligvis det mest skuffende transfervindue i historien.
    Vi har et kæmpe økonomisk momentum og så udnyttes det ikke bedre. Er de virkeligt så dårligt strategisk i vores ledelse? Samtidigt forstærker vores konkurrenter sig markant med spillere som Vallys, Faghir m.m.

    Vores ledelse sover i timen
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #1928
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    531

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Farzam var i Kvartibold og nævnte interessen men nævnte også, at Babacar ikke vil skifte. Hvilket forøvrigt blokerer for yderligere indkøb i offensiven.
    Det ser desværre ud til, at der er lukket for indkøb. Jeg er godt nok lidt rystet over den manglende defensive midt ikke er blevet købt.
    Det er i sandhed virkelig dårlige nyheder.
    Var det i øvrigt ikke samme scenarie i sidste vindue mht CBerne, at man ikke købte een mere ind og satsede men hurtigt fik en meget ubelejlig skade. Det virker voldsomt risikabelt når nu man kører et så stort foretagende ikke at afdække sådan en flanke.

    Jeg vil ikke opgive håbet om en 6er endnu og jeg forstår ikke at så meget af PCs indkøb skal foregå på de absolut yderste timer hvor man risikerer at forkøbe sig fordi tiden for grundig research for længst er forpasset. Been there done that.
    Taler vi derimod om at parterne har aftalt at vente til sidst for at for at holde døren åben for andre muligheder så fair nok men medmindre en Delaney handel holdes hemmelig til det sidste så kan der her ende galt i en ellers historisk sæson, der skal trækkes en fed kanin op af hatten nu.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1929
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Tænk sig, på ind-fronten har det været et ret flot vindue. Det har det, hvis man skal være nøgtern, men salget af Pep og den manglende 6'er er i mine øjne et så stort selvmål af PC, at det fuldstændig smadret, hvad der kunne have været en manifestation af positionen i dansk fodbold. I stedet spiller man nu hasard med det hele, og sætter klubben i en situation, hvor det langt fra er givet, at man spiller med om mesterskabet næste forår. Specielt hvis man tager den håbløse begyndelse på sæsonen med i betragtning. At det så samtidig er PC's makværk af et januar-vindue, som ender med at ødelægge mulighederne i dette, udstiller kun PC's position som fejlcast endnu tydeligere. Jeg er pisse vred, skuffet og ... Ja, forhelvede fuck PC!
    Ja præcis.

    Altså, hvis vores helt fantastiske scouting ikke har et international netværk til at finde en kvalitet 6'er, hvor der er CL på programmet at lokke med så er det sgu galt.

    Ud fra JTs seneste udtalelser ovenpå Massakren i Nordsjælland så burde det sgu da være første prioritet.

    Falk skal IKKE spille defensiv 6'er og slet ikke Lerager. Hmmm kæft det op ad bakke mand.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #1930
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvis vi ikke får mere ind, må og skal det betyde, at vi trækker stikket på Biel-handlen. Det kan ikke være anderledes. At vi rent faktisk handler så velovervejet og fornuftigt, er jeg dog stærkt i tvivl om. Ender det som forventet med, at vi får Corner ind som erstatning for Biel, så har det i sandhed været et af de mest skuffende vinduer i mands minde, og vores sportsdirektør har spillet en gigantisk presbold til sig selv. Vi skal nærmest lave fuldt hus i ligaen i resten af efteråret, før kritikken forstummer.

    Så meget økonomisk og sportslig momentum, og så forvalter man det sådan. Håbløst.. Alt i mens er vi stuck på Baba, Mukairu, Isak og Amoo, der er voldsomt dyre offensiv-spillere, som vi bare slet ikke man regne med, kommer til at bidrage. Jeg mangler sgu næsten ord for, hvor ringe arbejde det er.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #1931
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    531

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja præcis.

    Altså, hvis vores helt fantastiske scouting ikke har et international netværk til at finde en kvalitet 6'er, hvor der er CL på programmet at lokke med så er det sgu galt.

    Ud fra JTs seneste udtalelser ovenpå Massakren i Nordsjælland så burde det sgu da være første prioritet.

    Falk skal IKKE spille defensiv 6'er og slet ikke Lerager. Hmmm kæft det op ad bakke mand.
    Må ærligt indrømme at med den "leder" kommentar fra JT så troede jeg i min naivitet han lagde op til Delaney blev signet men i virkeligheden kørte han bare minibussen over alle undt Zeca uden at komme med tiltrængt hjælp som leder over lederne.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #1932
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg forstår ikke særlig meget af det her. Jeg synes, det er tydeligt, at vi mangler en gardering for Zeca. Og så skal PC bare slappe af med sine høje hylder. Claesson kan vi få pga. krigen i Ukraine, og ellers er der Vavro og Corner som er gamle spillere, der vil hjem. Under normale omstændigheder havde jeg nok været ret tilfreds, men PC har selv skruet forventningerne voldsomt op, så nu er jeg skuffet…
    Det er muligt vi kun kan få Claesson pga krigen i Ukraine, men jeg er stadig ikke overbevist om hans kvaliteter. Han er hverken rigtig 8’er, 10’er eller kant. Heller ikke angriber. Når jeg stiller min ønske-start 11, ud fra vores nuværende trup kombineret med diverse spillere som rygtes hertil, er der aldrig rigtig plads til Claesson. Stage ud og Claesson ind ligner lidt det switch vi fik, og jeg er ikke overbevist om, at det var et godt et. Heller.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #1933
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er muligt vi kun kan få Claesson pga krigen i Ukraine, men jeg er stadig ikke overbevist om hans kvaliteter. Han er hverken rigtig 8’er, 10’er eller kant. Heller ikke angriber. Når jeg stiller min ønske-start 11, ud fra vores nuværende trup kombineret med diverse spillere som rygtes hertil, er der aldrig rigtig plads til Claesson. Stage ud og Claesson ind ligner lidt det switch vi fik, og jeg er ikke overbevist om, at det var et godt et. Heller.
    Nej, men han formår alligevel at dukke op, hvor han skal. Så en sammenligne ham med Thomas Müller, og det rammer egentlig ret godt. Men jeg er lidt enig med dig, men derfor er Claesson vel fra en hylde, vi normalt ikke kan handle fra?

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #1934
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    J
    Altså, hvis vores helt fantastiske scouting ikke har et international netværk til at finde en kvalitet 6'er, hvor der er CL på programmet at lokke med så er det sgu galt.
    Det kan umuligt være problemet. Det må udelukkende handle om et bevidst fravalg af positionen hos Pc og den sportslige ledelse, eller at man spillede for højt spil og satsede alt på en eller flere spillere som til sidst har fravalgt os.

  27. #1935
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det her vindue er voldsomt rystende. PC raus.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  28. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •