Side 131 af 138 FørsteFørste ... 3181121128129130131132133134 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,951 til 1,965 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1951
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Jeg er 100 % overbevist om at det her handler om jyderne i bestyrelsen. De vil sende et signal til aktionærerne om at der udbetales udbytte af CL millionerne. Yder mere har transferdelen nu et overskud efter sommerens handler og det er et signal til fremtidige/ måske snart købere af fodbolddelen at det er en forretning uden underskud. Sørgeligt for os fans som nu kan gå ind i en sæson uden DM og misset top 3. Plus 6 gange prygl udstillet på national tv. Fy for satan hvor er jeg skuffet.. nuff Said. :-(
    Jeg tror bestemt også forretningsdelen af klubben, har haft en stor finger med i spillet i år, meget enig i din analyse.
    Jeg skal slet ikke forsvare PC, syntes han er dumpet med et brag. Og hvis analysen med forretningsdelen er korrekt, så er det endnu mere imponerende, at han ikke har solgt dødvægt.
    Men tror, som du skriver, der foregår meget på de økonomiske gange for tiden, og målet er at fremvise en sund klub på papiret vedr et evt salg.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1952
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    .... og de ledere Thorup har efterlyst er ikke kommet til
    Well han har selv udtalt i går, at han var glad, fordi han havde fået to ledere ind. Så kan vi andre sagtens mene noget andet, men om ikke andet, så får Thorup svært ved at bruge den forklaring igen.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #1953
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg er glad for at Corner er kommet ind og Christian Sørensen syntes jeg også er fornuftigt, men det ændre ikke på at vi havde en enorm chance for at trække fra og bruge det økonomiske momentum. Faktisk så stor en chance, at det kunne have rettet op på en del af fortidens synder. Det skete dog ikke og tilbage er en følelse af at det nok er det mest skuffende transfervindue i historien. Tak for kaffe!
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #1954
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Godkendt vindue, men så heller ikke mere end det. Jeg mangler lige det sidste 'wow', men jeg kan sagtens se fornuften i at prøve 6 måneder mere med nogle af de indkøb vi foretog i vinters - det er for tidligt at afskrive både Amoo og Roony til højrekanten - det skal simpelthen lykkes en af dem af sætte sig på den plads med så stort talent som de besidder og dermed også et kæmpe videresalgspotentiale. Problemet er bare at vi har set så lidt til dem som vi har, så vi ved realt ikke helt hvor de står.

    Jeg savner nok mest en klasse 6'er på holdet, eller en 8'er der er bedre defensivt end Lerager og Falk. Cornelius og Sørensen havde ikke ændret noget som helst i en kamp som den mod Nordsjælland. Vi er ekstremt sårbare på midten...
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #1955
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg synes, jydekonspirationen lyder far-fetched, men lad os se, om de pludselig går udbytteamok. I hvert fald tvivler jeg på, at signalet om økonomisk sundhed virker særlig overbevisende, hvis man samtidig har et fodboldhold, der roder rundt i bunden af ligaen og ikke ligger til at kvalificere sig til den turnering, der vil bidrage suverænt mest til næste års økonomiske overskud.

    Og så håber jeg, at den her side er åben på PC's og Thorups computere: https://www.transfermarkt.com/statis...agslosespieler
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #1956
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Efter at have sovet på det har jeg følgende konklusioner på transfervinduet og FCK tilstand i det hele taget:

    - Mest skuffet over håndtering af klubbens egne talenter. Først Højlund i Januar vinduet, nu Bøving og tildels Haarbo i sommer vinduet. Højlund fik aldrig chancen for at byde igennem og i stedet for hænger vi nu på to middel angriber i Babacar og Karamoko. Bøving fik chancen men faldt i niveau og havde helt sikkert et formdyk. Det er dog hvad man kan forvente. Han er præcist en af de der skulle have mere spilletid nu, hvor Biel er solgt. Han er naturligvis ikke en Biel afløser, men en af dem som havde potentialet til at løfte sit spil og bidrage. En spiller som Thorup turde bruge. Haarbo udlejningen er også helt forkert når der nu ikke kom en 6'er. Han kunne have været med i rotationen og aflastet Falk, Zeca og Lerager.
    - Vi har fået nogle fine tilgang i dette vindue, men alle sammen, hvor at en hver kunne se at de vil passe ind. Hvad laver den scouting afdeling?
    - Biel salget gør ondt, men det gør profilsalg, så det kan jeg leve med.

    PC har nu haft 3 vinduer og lavet nogle flotte salg, MEN har vel endnu ikke haft en offensiv køb som har slået igennem. Det er altså ikke international klasse, så ham og Thorup må gerne smutte sammen med den ejerne, der skal skumme fløden og sikkert har bedt om at der kommer overskud på køb/salg i hvert eneste vindue.
    - Torben

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #1957
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg synes, jydekonspirationen lyder far-fetched, men lad os se, om de pludselig går udbytteamok. I hvert fald tvivler jeg på, at signalet om økonomisk sundhed virker særlig overbevisende, hvis man samtidig har et fodboldhold, der roder rundt i bunden af ligaen og ikke ligger til at kvalificere sig til den turnering, der vil bidrage suverænt mest til næste års økonomiske overskud.

    Og så håber jeg, at den her side er åben på PC's og Thorups computere: https://www.transfermarkt.com/statis...agslosespieler
    Ja, der er virkelig meget guf på den liste.

    Af en eller anden grund synes jeg dog aldrig vi benytter os af det?

    Derfor kan jeg også godt frygte vinduet er endeligt lukket.

    Det springende punkt for mig er om Biel bliver solgt. Gør han det, er det fesent. Gør han ikke, er det ret godt. Men den er vel 99 procent lukket.

    Og så forstår jeg godt det store ønske om et alternativ til Zeca.

    Zan

  14. #1958
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Opsummering:
    IND:
    - Jelert (U19)
    - Stamenic (U19)
    - Orri (U19)
    - Dithmer (U19)
    - Vavro (Lazio)
    - Claesson (kontraktfri)
    - Daramy (Ajax, leje)
    - Ryan (Real Sociedad)
    - Sørensen (Viborg)
    - Cornelius (Trabzonspor)

    UD:
    - Oviedo
    - NJ
    - Bjelland
    - Stage
    - Kaufmann (leje)
    - Singh (leje)
    - Bøving
    - Haarbo (leje)
    - Mudrazija
    - Pep Biel
    Der mangler nogle ind og ud:
    UD
    Vavro (retur efter endt leje)
    IND
    Kaufmann (retur efter endt leje)

    Claesson er vel en kontraktsforlængelse efter at han ankom på en korttidskontrakt som kontraktsløs, så han bør ikke stå som IND i dette vindue
    Øvre C'er

  15. #1959
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    For mig står og falder det hele med den manglende 6'er. Jeg synes, indtil salget af Pep, at PC havde lavet et flot vindue, og jeg troede oprigtigt, at det var det PC viłle bruge sin onsdag på. Det at 6'eren nu mangler, er simpelthen groteskt, og jeg forstår simpelthen ikke, at man vil gøre truppen så udsat og afhængig af fysikken hos en 34 årig, som lige er kommet tilbage fra en lang knæskade. Specielt ikke med antallet af kampe i efteråret in mente. Som jeg ser det, spiller PC hasard med hele sæsonen og næste sæsons Europaspil, ved ikke at styrke midtbanen centralt, og det er altså uhyggeligt skuffende.


  16. #1960
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og så forstår jeg godt det store ønske om et alternativ til Zeca.

    Zan
    Når man tænker tilbage skulle vi jo have haft et alternativ til Zeca allerede i vinters.
    Vi har i Falk ligaens absolut bedste offensive midtbanespiller, og så vælger vi at spilde hans enorme talent på 6er positionen.
    Alle med øjne i hovedet kan jo se hvad Falk har af kvaliteter længere fremme på banen. Og hans kvaliteter kan især være gode når vi møder modstandere som står dybt (som vi jo relativt ofte gør)

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #1961
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    g tilbage er en følelse af at det nok er det mest skuffende transfervindue i historien. Tak for kaffe!
    Det er alligevel en ret vild følelse efter et transfervindue, hvor vi får tilføjet Lerager (permanent), Vavro, Claesson, Daramy, Ryan, Sørensen og Cornelius. Det er næsten landsholdspillere eller boblere hele vejen rundt.

    PC gik ind i vinduet med det hovedformål, at vi skulle prøve at beholde holdet fra sidste år, og han lykkedes med at sikre Lerager (ikke så svært), Vavro og Claesson. Lige meget hvordan man vender og drejer det, så er det stærkt arbejde. Derefter får vi Daramy på leje, vi får løst målmandsproblemet med Ryan og på sidste dagen hentes Sørensen og Cornelius. Ud ryger desværre Stage, Biel og Bøving. Især de to første er tunge tab også selvom Stage ikke rigtigt nåede at spille meget i foråret.

    Der er dog ingen tvivl om, at mange (inkl jeg selv) sidder her dagen efter og er skuffet. Det skyldes for mit vedkommende, at jeg havde håbet på lidt ekstra efter CL-kvallen, ligesom salget af Biel virkelig er en streg i regningen. Jeg havde håbet på en tilføjelse og ikke et bytte. Og så har vi (jeg) måske lidt svært ved at se, hvor vild signingen af Corner egentlig er. Stjerne og topscorer for de tyrkiske mestre og en spiller, som Brentford eftersigende for bare en måned siden bød 15-20 mio pund for - han er i København nu! Og når nu der snakkes så meget om spillere fra en anden hylde (jeg hader den sætning), så må Corner betegnes som værende det, uanset om han har været her før eller kun kommer hjem pga familien.

    Sidst med ikke mindst så var jeg meget overrasket over, at vi ikke fik fat i en 6'er i går. Jeg forstår det ikke (kunne også se, at Kvartibold drengene nærmest var i chok), og jeg håber virkelig, at PC stiller op til nogle interviews med fanmedier de kommende dage, så der kan blive spurgt om dette. Det må enten betyde, at man missede noget til sidst, eller at man mener det kan løses med den nuværende trup (vi kunne godt forsvare sidste år uden Zeca). Det er i hvert fald endnu en presbold til Thorup, som bare har at finde en løsning også i kampene uden Zeca.

    Selvom vi er skuffede ovenpå i går, så synes jeg stadig vinduet er godkendt og "dumpet med et brag" (som flere herinde synes) er jeg meget uenig i. Helt oppe at ringe er jeg dog heller ikke, dertil gør Biel lidt for ondt, og den manglende 6'er er en streg i regningen. Men Thorup skal kunne løse 6'er udfordringen enten med en spiller internt eller med justering i taktik.

    Mht ejerne som nævnes herinde, så tror jeg ikke, at de har været et problem mht indkøb. Det er nævnt flere steder, at man f.eks. til det sidste prøvede med Dolberg og Jacob Bruun og at det var tænkt som en tilføjelse og ikke i stedet for Corner. I så fald har pengene åbenbart været til stedet for PC. Niels Christian Holmstrøm nævnte dog i går i hans interview, at man nok har været nødt til at tænke lidt på de sidste års corona-krise og fylde bankbogen igen. Han nævnte forøvrigt også, at vi nok skal være glade for vores ejere - så er der i hvert fald et lidt andet perspektiv, hvis vi alle tror at det blot er et par griske jyder som blot vil hive penge ud.

  19. De følgende 12 brugere er enige:

  20. #1962
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    PC har endnu engang vist at han ikke er kvalificeret til at sidde i den stilling han sidder i. Sikke dog en amatør.

    Den høje hylde...

    Ja, vi kan alle blive enige om at Corner er fra en meget høj hylde, men nu har jeg set det fantastiske interview på Discovery, og der siger Corner jo lige ud, at det var ham der tog fat i FCK, fordi han havde er brændende ønske om at vende hjem, så det er altså på ingen måde et køb som PC kan tage nogen som helst ære for. Han har ageret stik i rend dreng mellem Corner og bestyrelsen.
    Hvis jeg hører PC én eneste gang udtale sig om, at han har hentet Corner fra en høj hylde, så brænder jeg helt sammen, for han har vitterligt ikke gjort en skid.

    Nej, istedet for at købe ind på den højeste hylde, så har han for andet vindue i træk solgt ud fra vores egen højeste hylde uden nogen som helst brugbar erstatning.

    Mht Christian Sørensen, så er jeg ikke utilfreds med købet, jeg synes han virker spændende og sympatisk, og jeg tror nok han skal få succes, men hvorfor i alverden vente til transfervinduets sidste dag med at signe ham? I interviewet på Discovery er det tydeligt, at interessen er opstået indenfor de seneste 48 timer, hvad skyldes det? Havde PC en anden back i tankerne og endte CS som backup? Det nægter jeg simpelthen at tro. Han kunne være blevet købt inden sæsonstart, men der vidste PC måske ikke engang hvem han var. Det virker panisk.

    Overvej lige hvad det havde endt med, hvis ikke Corner selv havde gjort alt arbejdet for at vende hjem. Så havde vi stået med CS og mistet vores største offensive profil for andet vindue i træk og det var det.

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #1963
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    PC har endnu engang vist at han ikke er kvalificeret til at sidde i den stilling han sidder i. Sikke dog en amatør.

    Den høje hylde...

    Ja, vi kan alle blive enige om at Corner er fra en meget høj hylde, men nu har jeg set det fantastiske interview på Discovery, og der siger Corner jo lige ud, at det var ham der tog fat i FCK, fordi han havde er brændende ønske om at vende hjem, så det er altså på ingen måde et køb som PC kan tage nogen som helst ære for. Han har ageret stik i rend dreng mellem Corner og bestyrelsen.
    Hvis jeg hører PC én eneste gang udtale sig om, at han har hentet Corner fra en høj hylde, så brænder jeg helt sammen, for han har vitterligt ikke gjort en skid.

    Nej, istedet for at købe ind på den højeste hylde, så har han for andet vindue i træk solgt ud fra vores egen højeste hylde uden nogen som helst brugbar erstatning.

    Mht Christian Sørensen, så er jeg ikke utilfreds med købet, jeg synes han virker spændende og sympatisk, og jeg tror nok han skal få succes, men hvorfor i alverden vente til transfervinduets sidste dag med at signe ham? I interviewet på Discovery er det tydeligt, at interessen er opstået indenfor de seneste 48 timer, hvad skyldes det? Havde PC en anden back i tankerne og endte CS som backup? Det nægter jeg simpelthen at tro. Han kunne være blevet købt inden sæsonstart, men der vidste PC måske ikke engang hvem han var. Det virker panisk.

    Overvej lige hvad det havde endt med, hvis ikke Corner selv havde gjort alt arbejdet for at vende hjem. Så havde vi stået med CS og mistet vores største offensive profil for andet vindue i træk og det var det.
    Tror lige du skal tage en dyb indånding. Det er fair nok, at du er frustreret over at miste Biel eller ikke synes, at der er købt nok.
    Men selvfølgelig har PC da en del af æren for at have købt Corner. Der er et pænt stykke fra, at Corner siger at han gerne vil hjem (mon ikke man også selv har spurgt ham?) til at en aftale med Trabzonspor er mulig. Altså hvad fa'en skal manden gøre i dette tilfælde? Køber han Corner, så er han en klovn som ikke selv kan finde spillere - køber han ikke Corner, så er han en kæmpe klovn fordi han har forpasset muligheden for en FCK legende.

    Jeg overvejer gerne, hvad det var endt med, hvis Corner ikke var kommet hjem. Jeg gætter på et andet ret stort navn og hvis ikke det var lykkedes, så gætter jeg på, at Biel ikke var solgt.

    Mht CS så har man nok hele tiden overvejet en backup til venstre back. Men han blev bare lidt mere interessant med salget af Biel og indkøbet af Corner (dødbolde, indlæg osv), hvorfor jeg tror, at man er rykket her til sidst.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #1964
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tror lige du skal tage en dyb indånding.
    Hehe okay Kasper, jeg tager lige en dyb indånding. Sikke en moden måde at indlede et ellers helt fint indlæg på. Det er flot at du konstant skal sidde og belære alle andre om almindelig pli, men selv har så svært ved ikke konstant at være nedladende overfor alle med en anden mening end din egen.

    Prøv at se interviewet på Discovery, der går Corner igennem det præcis, som det er foregået og nej, PC har ikke forhørt sig på noget tidspunkt, det er noget som Corner og agenten helt selv har sat i værk, og det er heller ikke PC der har slået kolbøtter for at forhandle prisen ned, det er derimod Trabzonspor, der har været meget flinke ved Corner, fordi han ikke havde det godt mentalt. Hvis PC finder 100 kroner på gaden vil du så også rende rundt og påstå, at det nogle penge, han helt selv har tjent?

    Jeg vil mene at vi skal ligge på en solid førsteplads inden vinterpausen, hvis vi kan tale om, at det her vindue er godkendt.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #1965
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser

    Sidst med ikke mindst så var jeg meget overrasket over, at vi ikke fik fat i en 6'er i går. Jeg forstår det ikke (kunne også se, at Kvartibold drengene nærmest var i chok), og jeg håber virkelig, at PC stiller op til nogle interviews med fanmedier de kommende dage, så der kan blive spurgt om dette. Det må enten betyde, at man missede noget til sidst, eller at man mener det kan løses med den nuværende trup (vi kunne godt forsvare sidste år uden Zeca). Det er i hvert fald endnu en presbold til Thorup, som bare har at finde en løsning også i kampene uden Zeca.
    Jeg synes ikke helt at man kan tale om at forsvare sidste år uden Zeca. Ja vi blev mestre, men det var med nød og næppe fordi vores konkurrent heldigvis også var ustabile.
    Falk skal IKKE spille dernede - Han har været spildt ALT for længe dernede nu... Vi så hjemme imod Trabzon hvad han bidrager med offensivt, ligesom vi så hvor vigtigt det er for os med en leder på 6er positionen.

    Jeg frygter et ustabilt efterår hvis Zeca bliver skadet eller kun kan spiller hver anden kanp...

  27. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •