Side 135 af 138 FørsteFørste ... 3585125132133134135136137138 SidsteSidste
Viser resultater 2,011 til 2,025 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #2011
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Rungsted93 Se meddelelser
    Ja det er mystisk, Celtic er en fin klub det er slet ikke det. Men hvis jeg havde været i Rusland i en så kaotisk periode så havde jeg nok foretrukket at komme hjem i vante rammer for en stund.
    Måske er det meget rart for ham ikke at tage til DK, hvor han så skulle tage stilling overfor alle medierne, som vil spørge ham til Rusland og hvorfor han blev.
    Så er Celtic sikker federe med mange fans og CL-fodbold.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2012
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Far til 4 Se meddelelser
    Godt arbejde, PC !
    Det håber jeg også at du læser…..
    For du læser da med, ik ?
    Hvis du ikke er ironisk, bør det lige slås fast, at vi ikke har solgt Guadagno - han blev løst fra kontrakten: https://www.fck.dk/nyhed/johan-guadagno-stopper-i-fck
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #2013
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Xeka spøger endnu (tak til Skalten):

    FC Copenhagen makes final effort to convince player”

    https://mobile.twitter.com/Mercado18...JuDw093sg&s=19
    Ja tak !!! Han ser god ud :) men hvornår er det sidste mulighed for registrering til CL kampene ?

  6. #2014
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg glæder mig helt vildt til at vi efter salget af Biel, og med tilgangen af CS og Corner, nu begynder at spille offensivt, seværdigt og boldbesiddende fodbold, som vi blev lovet for 2 år siden. Mon det starter allerede i morgen mod SIF?

    Spørgsmål - må vi rykke U-spillere om til CL kampe, eller skal de være registreret som øvrige spillere? Tænkte om vi har noget ungt blod til 6’er positionen.
    Linderoth tilbage!

  7. #2015
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Sådan lidt off-topic, men er vores angribertilførsel med niveau gået helt i stå det seneste årti? Jeg erindrer kun Nico og Santander, som er kommet udefra med succes. Corner kom jo selv fra klubben og Damen kom første gang i slutningen af 00'erne. På en god dag kan Pieros måske også klemme sig ind.

    I 00'erne kan jeg nemt hive 8-9 angribere ud af røven, som kom til klubben og havde højt niveau.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  8. #2016
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Sådan lidt off-topic, men er vores angribertilførsel med niveau gået helt i stå det seneste årti? Jeg erindrer kun Nico og Santander, som er kommet udefra med succes. Corner kom jo selv fra klubben og Damen kom første gang i slutningen af 00'erne. På en god dag kan Pieros måske også klemme sig ind.

    I 00'erne kan jeg nemt hive 8-9 angribere ud af røven, som kom til klubben og havde højt niveau.
    Ja man kan undres. Jeg siger ikke det er nemt at finde en angriber der høvler 15-20 mål ind på en sæson, men jeg syntes også der er langt mellem snapsne. Corner er jo et meget godt billede, på man ikke tør hente en lotto kupon. Med Corner ved man hvad man har.

    Jeg siger det bare. Der er brug for nytænkning i hele vores Scouting og rekruttering. Når FCN kan finde uslebne hurtige 18 årige diamanter som får vores hold til at ligne statister så kan vi måske lærer noget.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #2017
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Med forbehold for, at der stadig kan blive solgt spillere til obskure lande, og at vi stadig kan hente transferfrie spiller, betragter jeg vores vindue for lukket. Jeg har valgt at sammenligne vores trup per dags dato med truppen i sidste runde af Superligaen forrige sæson.

    Markeret med rødt er spillere, der ikke længere er til rådighed eller helt væk fra klubben. Markeret med gult er oprykninger eller tilbagevenden fra udlån. Markeret med grøn er nye spillere til rådighed. Dvs. jeg har ikke fremhævet f.eks. et køb af Vavro, da det på papiret ikke udgør en ændring af truppen. Ift. afgange er det værd at bemærke, at kun tre er salg. Resten er diverse udløb, ophævelser og udlejninger.

    Aktuelt har vi faktisk en større trup, men fordelingen af spillere er måske en smule bedre.

    Ligeledes aktuelt, har vi en enkelt spiller i truppen, som må antages ikke at være i betragtning til spilletid overhovedet: Oikonomou. Han har kontrakt et år endnu, men er meldt på vej væk i noget tid. Jeg undrer mig over, at der ikke er sket noget allerede.

    Af andre ubrugelige spillere har vi Babacar, men ham er jeg bestemt ikke overrasket over, at vi stadig har fornøjelsen af. Sikke et fejlkøb. Mon ikke det ender med, at kontrakten rives over på et tidspunkt? Om det sker i morgen, et halvt år eller et år afhænger af, hvem der blinker først. Jeg kan ikke forestille mig, at bejlerne står i kø.

    Apropos fejlkøb finder jeg det vanvittigt, at man kunne slippe af med Mukairu, men valgte at holde på ham. Jeg skal ikke kunne udelukke, at han blive en habil fodboldspiller med et par års skoling men har vi den tid og tålmodighed, og hvorfor ofrer vi den i givet fald på udefrakommende i stedet for vores egne talenter?

    Vi har også andre spillere, hvor man kan være i tvivl om i hvilken grad, de er klar til at bidrage pt. eller i det hele taget: Óskarsson, Karamoko, Amoo, Bardghji... Johannesson... Haraldsson er inde i en dårlig stime.

    Isoleret set er sommerens vindue godkendt. Vinterens eksperimenter er droppet, og balancen i truppen er forbedret, men vi er stadig udfordrede.
    • Vi mangler fremfor alt en defensiv midt
    • Vi mangler også et alternativ til Cornelius i angrebet
      • Babacar er uduelig
      • Orri virker ikke klar til seniorbold (det kan selvfølgelig komme lige pludselig)
      • Karamoko er i bedste fald et kæmpe spørgsmålstegn

    • Daramy har ikke just imponeret efter sin tilbagevenden, men jeg antager, at han sætter sig solidt på venstrekanten
    • Højrekanten er et åbent spørgsmål


    Jeg frygter lidt, at Thorup rykker Claesson ud på højrekanten og spiller med Zeca, Lerager og Falk centralt. Dels er højrekanten næppe, hvor vi får mest glæde af Claesson; dels er Lerager en middelmådig spiller.

    Når jeg synes, at PC ultimativt dumper, skyldes det, at det ikke bare handler om navne ind og ud. Nok har vi lige vundet et mesterskab og er kommet i CL, men i Superligaen går det mildt sagt ad helvedes til. Vi har tabt fire ud af syv kampe, og er syv point efter førerholdet. Vi er blevet forstærket med Cornelius, men har til gengæld sagt farvel til vores topscorer. Balancen er måske blevet en smule bedre, men det er ikke åbenlyst, at nu er vores problemer løst. Jeg synes ganske enkelt, at PC har fejlet - igen. Han har ikke adresseret vores udfordinger, og for min skyld må det hellere end gerne være sidste gang, han skuffer som sportsdirektør for FCK.

    Som en sidebemærkning er min tro på mesterskabet i sagens natur ikke blevet større. Vi skal forbedre os helt vildt meget (og meget snart), og nogle af de andre hold skal helst skrue tempoet ned. Desværre har flere af konkurrenterne handlet fornuftigt ind denne sommer, så det bliver mere end svært. Men så kan vi jo altid lune os ved at ved et transferoverskud i et CL-år...

    Trup 1/9 Trup 22/5
    Grabara
    Johnsson
    Dithmer
    Ryan
    Diks
    Vavro
    Khocholava
    Sørensen
    Jelert
    Boilesen
    Ankersen
    Oikonomou
    Lund Jensen
    Kristiansen
    Claesson
    Jóhannesson
    Zeca
    Lerager
    Mukairu
    Amoo
    Haraldsson
    Falk
    Stamenic
    Bardghji
    Babacar
    Cornelius
    Daramy
    Óskarsson
    Karamoko
    Haarbo (udlån)
    Singh (udlån)

    Kaufmann (udlån)
    Grabara
    Johnsson
    Guadagno
    Diks
    Vavro
    Khocholava
    Oviedo
    Boilesen
    Ankersen
    Oikonomou
    Lund Jensen
    Kristiansen
    Stage
    Singh
    Jóhannesson
    Zeca
    Lerager
    Claesson
    Biel
    Mukairu
    Baldursson
    Amoo
    Bøving
    Haraldsson
    Falk
    Jørgensen
    Babacar
    Karamoko
    Bjelland (udlån)
    Mudražija (udlån)
    Kaufmann (udlån)

  11. De følgende 10 brugere er enige:

  12. #2018
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Xeka spøger endnu (tak til Skalten):

    FC Copenhagen makes final effort to convince player”

    https://mobile.twitter.com/Mercado18...JuDw093sg&s=19
    Hvis PC lander den, så går vinduet fra godkendt til klasse.

    At kunne få en 27 årig spiller ind med 200 kampe i den franske og portugisiske liga, ville kunne give ro i mange år frem. Derudover så ligner han lige præcis det vi mangler; en ledertype der har en vanvittig pondus i duellerne og et monster i luftrummet. Vavro, Kocholava, Diks, Cornelius og Xeca på et hjørnespark - ja tak.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  13. #2019
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Hvis PC lander den, så går vinduet fra godkendt til klasse.

    At kunne få en 27 årig spiller ind med 200 kampe i den franske og portugisiske liga, ville kunne give ro i mange år frem. Derudover så ligner han lige præcis det vi mangler; en ledertype der har en vanvittig pondus i duellerne og et monster i luftrummet. Vavro, Kocholava, Diks, Cornelius og Xeca på et hjørnespark - ja tak.
    Enig, men det lyder desværre ikke super realistisk i mine ører. En spiller som gerne vil til Porto, fordi han tror han kan spille sig på landsholdet (ifølge et tidligere tweet). Alene ambitionen om landsholdet holder ham formentlig fra FCK.

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #2020
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Enig, men det lyder desværre ikke super realistisk i mine ører. En spiller som gerne vil til Porto, fordi han tror han kan spille sig på landsholdet (ifølge et tidligere tweet). Alene ambitionen om landsholdet holder ham formentlig fra FCK.
    Ligner mere endnu et mislykket forsøg fra PC. På samme måde som Ekdal, JBL, Dolberg etc. Nu da Corner åbenbart kun kom fordi han savnede familien og selv tog kontakt til FCK, så ligner det mere og mere at PC ikke har et realistisk billede af hvem der vil til FCK. Forestil jer en katastrofe Biel ud og ingen Corner ville være.

    Jeg er rigtig glad for de spillere vi har fået - jeg er rigtig bekymret for baggrunden og hvad PC egentlig kan
    Sidst redigeret af superestrella : 02.09.22 kl. 09:44

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #2021
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Enig, men det lyder desværre ikke super realistisk i mine ører. En spiller som gerne vil til Porto, fordi han tror han kan spille sig på landsholdet (ifølge et tidligere tweet). Alene ambitionen om landsholdet holder ham formentlig fra FCK.
    Ret mig hvis jeg tager fejl - manden har aldrig spillet en landsholdskamp, ikke engang på U-holdene. Jeg forstår at man har ambitioner, men vejen til landsholdet er vel ikke kortere fra Porto end den er fra Lille? Så medmindre at vi konkurrerer med langt større klubber, så tænker jeg godt at vi kan være med.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #2022
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    [...]men vejen til landsholdet er vel ikke kortere fra Porto end den er fra Lille?
    Det er den jo nok i kraft af Portos europæiske deltagelse. CL-gruppespil er mere reglen end undtagelsen i Porto, og det er jo et udstillingsvindue - også for landstrænere.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #2023
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    7

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det er lidt spekulativt, men kan man lægge noget i, at der ikke er lavet et interview på hjemmesiden med PC/JT, hvor de gør status på truppen efter vinduet? Altså kunne man tænke sig, at det skyldes, at vi ikke er helt færdige med at handle (f.eks. Xeka)?

  22. #2024
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Ret mig hvis jeg tager fejl - manden har aldrig spillet en landsholdskamp, ikke engang på U-holdene. Jeg forstår at man har ambitioner, men vejen til landsholdet er vel ikke kortere fra Porto end den er fra Lille? Så medmindre at vi konkurrerer med langt større klubber, så tænker jeg godt at vi kan være med.
    Men den er vel kortere fra Porto end fra FCK. Jeg har i hvert fald meget svært ved at forestille mig, at en Portugisisk landstræner vil udtage en spiller fra FCK. Så skal han da i hvert fald totalt brænde CL af.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #2025
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ligner mere endnu et mislykket forsøg fra PC. På samme måde som Ekdal, JBL, Dolberg etc. Nu da Corner åbenbart kun kom fordi han savnede familien og selv tog kontakt til FCK, så ligner det mere og mere at PC ikke har et realistisk billede af hvem der vil til FCK. Forestil jer en katastrofe Biel ud og ingen Corner ville være.

    Jeg er rigtig glad for de spillere vi har fået - jeg er rigtig bekymret for baggrunden og hvad PC egentlig kan
    Fair nok at være bekymret. Men at man henter Corner er altså ikke nødvendigvis et tegn på, at PC ikke kan hente noget godt. Jeg kan altså heller ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at man havde sluppet Biel uden at have Corner eller lignende klar.

    Ja det ender nok som et mislykkedes forsøg med Xeca, men jeg er da personligt glad for, at PC undersøger muligheden for spillere med den kvalitet.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •