Side 66 af 138 FørsteFørste ... 16566364656667686976116 ... SidsteSidste
Viser resultater 976 til 990 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #976
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det kan sagtens være, men hvis salg af Wind/Daramy/Stage tilskrives PC, så er vores bestyrelse mere håbløs end selv den værste kritiker tror :)
    Min pointe var mere at han fik sammensat en trup der hev mesterskabet på trods af salget af store profiler/salgsobjekter.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  2. #977
    Tilmeldingsdato
    Nov 2016
    Indlæg
    19

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af GameForReal Se meddelelser
    Du stemmer enhedslisten, og syntes Biden klarer det til Ace gør du ikke?
    Folk som ikke bare følger pøblen, og ikke bare retter ind.. Ih altså.. de må sq være bims.

    Sisto er 27 og spiller / er omkring landsholdet - så er nok blandt de bedste 35 spillere fra Danmark, og at jeg ikke vælger at se ned på en mand der ligger ned.. ja hold da op, tænk hvis vi nu støttede vores med mennesker.. nej føj..

    Citat Sisto:
    "»Jeg tror på, at man kan passe på sig selv og gøre mange ting for sin livsstil og være stærk i forhold til sit immunforsvar. Det er det, jeg repræsenterer, og det er det, jeg deler ud af. Så kan folk gøre, hvad de vil.«"
    Ved godt at mor Mette har sagt god for den og ikke svarer på tekniske spørgsmål og det må du bare leve med - Men nogen læser faktisk selv og manden tvinger jo ikke dig til at følge hans holdning.

    Hyg dig med reality tv, batman.
    tror måske godt jeg tør kalde dig bims også. holy sølvpapirshat.

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #978
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Dollbergs nye træner vil af med ham, den har aldrig været nere nærliggende!
    Helt sikkert for os! Spørgsmålet er nok, om ikke Dolberg kan finde noget sjovere. Men det ville være en fantastisk forstærkning!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #979
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,532

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Tvivler på, at Dolberg er en mulighed, men jeg mener sådan set heller ikke, at han er en spiller, vi bør gå efter. Jeg synes, at han er enormt ustabil i sine præstationer, og det er mit indtryk, at han har nemt til skader. Hans sukkersyge er heller ikke et plus, og så er jeg skeptisk ift. hans mentalitet. Selvom han givetvis ville have det nemmere i Danmark (bortset fra hypen), er det grund til bekymring, at flere af hans trænere har været ude med kritik af ham.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #980
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Tvivler på, at Dolberg er en mulighed, men jeg mener sådan set heller ikke, at han er en spiller, vi bør gå efter. Jeg synes, at han er enormt ustabil i sine præstationer, og det er mit indtryk, at han har nemt til skader. Hans sukkersyge er heller ikke et plus, og så er jeg skeptisk ift. hans mentalitet. Selvom han givetvis ville have det nemmere i Danmark (bortset fra hypen), er det grund til bekymring, at flere af hans trænere har været ude med kritik af ham.
    Diskussionen kan slutte hurtigt - han er ganske urealistisk tror jeg. Kan FCK få ham, så tror jeg vi om nogle år vil dømme ham som værende den bedste angriber i FCK’s historie, han ville knuse superligaen. Han ville faktisk også passe godt ind his FCK, men jeg synes simpelthen at han er for god og jeg er slet ikke nervøs for hans sukkersyge eller mentale tilstand. Hans mentalitet passer måske ikke super godt ind til professionel fodbold, men den træner som forstår det - vil få stor succes’s med ham

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #981
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Tanken om Dolberg til FCK er fuldstændig umulig, så længe FCK ikke er kvalificeret til Champions League. Og sådan må det næsten være med samtlige danske spillere i nærheden af landsholdet i dette efterår. Med Hjulmands nærmest aktive fravalg af spillere fra Superligaen, så giver det kun mening for spillere, der vil med til VM og som derfor har brug for kontinuerlig spilletid, at skifte til FCK, hvis de udover at spille i den "diskvalificerende" Superliga også skal spille Champions League mod modstandere af noget højere kvalitet.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. De følgende 10 brugere er enige:

  12. #982
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg er ved at være forholdsvis varm på Randers’ nr. 6

  13. #983
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Jeg er ved at være forholdsvis varm på Randers’ nr. 6
    Præstationen i aften var da højest i boldflytter kategorien.
    Goldbæks Højrefod

  14. #984
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Jeg er ved at være forholdsvis varm på Randers’ nr. 6

    Han er virkelig også fremragende. Super balancespiller, hurtig på fødderne med og.uden.bold, lavt tyngdepunkt, og umulig at få bolden fra.

    - Han minder mig meget om Stanislav Lobotka, tidligere Fcn-spiller

  15. #985
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Eiken88 Se meddelelser
    Han er virkelig også fremragende. Super balancespiller, hurtig på fødderne med og.uden.bold, lavt tyngdepunkt, og umulig at få bolden fra.

    - Han minder mig meget om Stanislav Lobotka, tidligere Fcn-spiller
    Typemæssigt har du helt ret, men han når endnu ikke Lobotka-niveau.. Men han er en rigtig dygtig spillende 6’er, Berg Johnsen, som helt sikkert ville blive endnu bedre, med bedre spillere omkring sig. Så jeg håber stadig vi lander ham. Det vil være et super fornuftigt køb.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #986
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Typemæssigt har du helt ret, men han når endnu ikke Lobotka-niveau.. Men han er en rigtig dygtig spillende 6’er, Berg Johnsen, som helt sikkert ville blive endnu bedre, med bedre spillere omkring sig. Så jeg håber stadig vi lander ham. Det vil være et super fornuftigt køb.
    Har det på samme måde. Det er næppe ham, der bare ødelægger ligaen, men han ser vildt solid ud. Han har ikke Zecas evne til at erobre bolde, men han er langt bedre på bolden, og vi må formodes at være dem, der primært har bolden, så der er det ret godt med en 6’er, som også kan spille. Ligner et klassisk tophold-køb, men så meget har jeg heller ikke set Randers.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #987
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    235

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Er det HELT fjollet at håbe på Daramy på en lejeaftale? Synes det ville give god mening for alle parter.
    h

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #988
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af hilarius Se meddelelser
    Er det HELT fjollet at håbe på Daramy på en lejeaftale? Synes det ville give god mening for alle parter.
    Udover vi har 3 spillere til hans plads. Tror næppe han kommer, han ryger nok til Club Brugge.

  22. #989
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    LBJ er en fin spiller, men ikke i nærheden af den nye hylde der snakkes om!
    -It is the dirty fucking wins-

  23. #990
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    LBJ er en fin spiller, men ikke i nærheden af den nye hylde der snakkes om!
    Undskyld mig, men ALT vi kigger på kan jo altså ikke være i “ny hylde kategorien” - Hvad tror du ikke det ville gøre ved balancen og stemningen i truppen hvis den udelukkende bestod af dyrt indkøbte stjerner med store egoer??!!

    Der er brug for rotations spillere, der er bruge for spillere som i perioder fint kan acceptere en bænkplads som eksempelvis Jens Stage….

    Jeg tror faktisk der render mange (danske) gode superligsspillere rundt som ville kunne være en gevinst for os. Du ved, ikke typer der spiller os i CL, men gode solide superligaspillere som med garanti vil have gode muligheder for at udvikle sig hvis de kom hertil….

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •