Side 89 af 138 FørsteFørste ... 39798687888990919299 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,321 til 1,335 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1321
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Mens vi venter på Daramy, en angriber, et brandudsalg, en ny træner og/eller en ditto sportsdirektør (alt efter temperament), havde Kvart i Bulle i morges nyheden om, at Roony er ved at købe lejlighed i København.

    Det er jo formentlig godt nyt for de af os, der stadig tror på, at han er et stortalent.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  2. #1322
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Dem der venter på dessers bliver måske skuffet, inklusiv mig.

    https://bold.dk/short/FCUn
    Sidst redigeret af Krc : 03.08.22 kl. 07:13

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #1323
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Måske old news, Men Tipsbladet skriver i dag, at Dessers har takket nej til FCK for at tage til Cremonese. Ærgerligt at vi ikke kan slå sådan en klub om spillere :-(

    Gad vide om vores pludselige aktivitet med Daramy kommer af dette nej. BT (tror jeg) skrev at vi først tog kontakt til ham mandag - det kan sagtens have været som reaktion på et Dessers nej.
    Jeg håber virkelig, at Daramy går i orden. Men jeg frygter godt nok, at det ikke er som supplement til en ny angriber, men at Daramy hentes i stedet for en "rigtig" angriber. I så fald løser det stadig ikke vores umiddelbare største problem....

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...italiensk-klub

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #1324
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022


  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1325
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Måske old news, Men Tipsbladet skriver i dag, at Dessers har takket nej til FCK for at tage til Cremonese. Ærgerligt at vi ikke kan slå sådan en klub om spillere :-(

    Gad vide om vores pludselige aktivitet med Daramy kommer af dette nej. BT (tror jeg) skrev at vi først tog kontakt til ham mandag - det kan sagtens have været som reaktion på et Dessers nej.
    Jeg håber virkelig, at Daramy går i orden. Men jeg frygter godt nok, at det ikke er som supplement til en ny angriber, men at Daramy hentes i stedet for en "rigtig" angriber. I så fald løser det stadig ikke vores umiddelbare største problem....

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...italiensk-klub
    Jeg tror bestemt, at vi stadig er i markedet for en 9'er. Det tror Kvart i Bold og CPH Sundays også, kan jeg læse mig til på Twitter. Alt andet ville da også være fuldstændig hjernedødt, når hverken Baba, Karamoko eller Orri er reelle alternativer, og vi i den grad har behov for det. Man kan også vende det rundt og sige, at hvis et Dessers-nej er lig med en leje med Daramy, så er der for alvor noget galt med den sportslige sektor, fordi de dækker jo på ingen måde det samme behov.

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #1326
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Nu hvor Dessers efterhånden ligner en Tivoli-and, er det interessant, at Daramy optræder som angriber i trupoversigten på fck.dk. Er det et tilfælde, eller er det mon et tegn på, at Daramy snarere skal lukke hullet på 9'er-positionen end på kanterne?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    Krc

  12. #1327
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det her lyder spændende

    - Det her er en god løsning for både os, Ajax og Mohamed. Vi får en spiller af meget høj kvalitet, som kender klubben indefra og kan bidrage med det samme i en periode, hvor vi har mange store ting på tallerkenen, siger PC.

    https://bold.dk/fodbold/nyheder/pc-d...v-for-os-igen/

  13. #1328
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    Det her lyder spændende

    - Det her er en god løsning for både os, Ajax og Mohamed. Vi får en spiller af meget høj kvalitet, som kender klubben indefra og kan bidrage med det samme i en periode, hvor vi har mange store ting på tallerkenen, siger PC.

    https://bold.dk/fodbold/nyheder/pc-d...v-for-os-igen/
    Ja det er da absolut en god løsning for os, nu hvor PC og scouting ikke har kunne finde hans direkte afløser :).

    Velkommen tilbage MO :)

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1329
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    Det her lyder spændende

    - Det her er en god løsning for både os, Ajax og Mohamed. Vi får en spiller af meget høj kvalitet, som kender klubben indefra og kan bidrage med det samme i en periode, hvor vi har mange store ting på tallerkenen, siger PC.

    https://bold.dk/fodbold/nyheder/pc-d...v-for-os-igen/
    Jeg tror nu nok, at PC hentyder til CL-kval og det tætte kamp-program. Men man kan da blive glædeligt overrasket!


  16. #1330
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Fagerlund Se meddelelser
    Jeg tror nu nok, at PC hentyder til CL-kval og det tætte kamp-program. Men man kan da blive glædeligt overrasket!
    Det kunne du selvfølgelig have ret i, jeg tænkte slet over den kommentar på den måde.

  17. #1331
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    Det kunne du selvfølgelig have ret i, jeg tænkte slet over den kommentar på den måde.
    Hehe, det er sjovt, jeg tænkte udelukkende på den kommentar på præcis den måde :)

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #1332
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    På FCK er Daramy allerede på spillertruppen med nummer 15, så giver da lidt anledning til at tro at vi stadigvæk er i market for en 9'er. Alt andet vil jo også være mærkeligt.
    - Torben

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1333
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg tror bestemt, at vi stadig er i markedet for en 9'er. Det tror Kvart i Bold og CPH Sundays også, kan jeg læse mig til på Twitter. Alt andet ville da også være fuldstændig hjernedødt, når hverken Baba, Karamoko eller Orri er reelle alternativer, og vi i den grad har behov for det. Man kan også vende det rundt og sige, at hvis et Dessers-nej er lig med en leje med Daramy, så er der for alvor noget galt med den sportslige sektor, fordi de dækker jo på ingen måde det samme behov.
    Jeg er enig med dig, men jeg er desværre ikke helt sikker på, at vores sportslige ledelse tænker på samme måde. Typemæssigt ser det ikke ud til, at vi leder efter en stor angriber (Dessers er ikke kæmpe). Jeg tror mere, at man leder efter en boldfast spiller som kan true i dybden, og den beskrivelse kan Daramy godt gå under, omend vi alle ser ham som kantspiller og ikke spidsangriber. Det er vist heller ikke udtalt direkte, at man leder efter en spidsangriber, men at man kigger på de offensive positioner (eller noget i den stil). Bare vent til de første interviews med PC/Thorup kommer - her skal det nok blive nævnt, at han også kan spille spidsangriber eller "alle offensive positioner" :-)

    Jeg håber dog inderligt, at jeg tager fejl, da vi i den grad savner en brugbar fuldblodsangriber.

    Edit:
    Og velkommen til Daramy - håber formen er nogenlunde på det niveau, som da han forlod os. Og så håber jeg, at han får spilletid fra start af, så han når at blive spillet ind og komme i omdrejninger inden CL-kvallen.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1334
    Tilmeldingsdato
    Aug 2019
    Indlæg
    19

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Er jeg den eneste, der er lidt lunken ved Daramy-aftalen? Jeg er med på, at han præsterede godt i nogle kampe, inden han blev solgt til Ajax. Jeg var sgu også begejstret dengang, og syntes, at det var tåbeligt, at han ikke lige blev lidt længere og skabte mere momentum. Nu er han tilbage efter et (for at sige det mildt) temmelig mislykket ophold i Ajax, hvor han ikke har spillet på højeste niveau længe. Hvad giver han os? Er han det, der øger chancerne for CL i kampene mod Trabzonspor? Er det ikke også en temmelig kortsigtet løsning med tanke på, at vi betaler hans løn, men ingen købsoption har?

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #1335
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Hubert Se meddelelser
    Er jeg den eneste, der er lidt lunken ved Daramy-aftalen? Jeg er med på, at han præsterede godt i nogle kampe, inden han blev solgt til Ajax. Jeg var sgu også begejstret dengang, og syntes, at det var tåbeligt, at han ikke lige blev lidt længere og skabte mere momentum. Nu er han tilbage efter et (for at sige det mildt) temmelig mislykket ophold i Ajax, hvor han ikke har spillet på højeste niveau længe. Hvad giver han os? Er han det, der øger chancerne for CL i kampene mod Trabzonspor? Er det ikke også en temmelig kortsigtet løsning med tanke på, at vi betaler hans løn, men ingen købsoption har?
    Jeg er ikke lunken overhovedet. Jeg syntes hans niveau var så ekstremt højt. Det korrekt han ikke har spillet kontinuerligt længe og gør selvfølgelig han ikke lander på samme høje niveau. Det er jo naturligt nok. Men lige her i starten vil jeg have det fint med han bare viser 40/50 % af det vi ved han kan.

    Ja det er da en god aftale for Ajax, ingen tvivl. Men igen PC har jo ikke kunne finde en kvalitets afløser. I længden er det måske billigere istedet for endnu en dyr lotto kupon.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •