Side 97 af 138 FørsteFørste ... 4787949596979899100107 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,441 til 1,455 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1441
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Han siger ordret, "jeg har hørt en del, men jeg mangler at få det bekræftet, så jeg vil ikke sige mere." Det siger han til sidst i indslaget. Jeg kan ikke forstå det anderledes.
    Vi er stadig med i kampen! Dessers is coming!
    -It is the dirty fucking wins-

  2. #1442
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Nogen som ved om vi fik en videresalgs klausul med i højlund salget

  3. #1443
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    14

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vi fik vist en ret fin en af slagsen.

  4. #1444
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Er Dessers lukket? Jeg synes flere af de danske medier beskriver det som en done deal i Italien, men jeg har ikke set noget officielt?

  5. #1445
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Siden der måske er en risiko for at Boilesens skade er lidt mere omfangsrig end først antaget (og altså ikke kun er tale om en krampe, men kunne være en begyndende fibersprængning), så har der været en udmelding om at vi måske også kigger efter en midterforsvarer (sammen med en angriber, en målmand, og måske en central midtbane..). Så kunne det måske være en god ide at kigge efter en spiller, der både kan dække midterforsvar og venstre back, så der er en venstrebenet gardering for VK.
    Hvem det så skulle være, det kan jeg ikke lige nævne..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. #1446
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Siden der måske er en risiko for at Boilesens skade er lidt mere omfangsrig end først antaget (og altså ikke kun er tale om en krampe, men kunne være en begyndende fibersprængning), så har der været en udmelding om at vi måske også kigger efter en midterforsvarer (sammen med en angriber, en målmand, og måske en central midtbane..). Så kunne det måske være en god ide at kigge efter en spiller, der både kan dække midterforsvar og venstre back, så der er en venstrebenet gardering for VK.
    Hvem det så skulle være, det kan jeg ikke lige nævne..
    Nu går der forhåbentlig ikke Barcelona i den, men presser vi ikke økonomien lidt? Vi vil ende med 5 målmænd, 6 centrale forsvarsspillere, 16 midtbanespillere og en trup på 35 hvis vi køber en til hver kæde. Det er ikke sådan at jeg synes vores reserver er super gode, men nogle gange skal man også sælge før man fyrre penge af - for netop ikke at ende som Barcelona.

    Jeg synes stadig vi må nøjes med Kalle til Grabara er klar og vi skal også kunne klare os uden Boile nogle kampe uden at panikke.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #1447
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Måske lidt for løst til nogens smag, men Tipsbladet citerer AS, der melder om interesse for Biel fra flere spanske klubber. De skriver så til gengæld også, at der er engelske klubber på banen. Jeg har dog lidt svært ved at se ham gøre noget væsen af sig i engelsk fodbold. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...or-fck-stjerne

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1448
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #1449
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det hilser jeg meget velkomment. Kalle har bare ikke niveauet mere desværre

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #1450
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Fra bænken i Sociedad til bænken i København. Det forstår jeg ikke helt, at han gider.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1451
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Fra bænken i Sociedad til bænken i København. Det forstår jeg ikke helt, at han gider.
    Han forventer vel, at han kan kæmpe sig op som starter her. Eller han har fået at vide, at Grabara forventes solgt formentlig næste sommer.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #1452
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det giver rigtig god mening.
    Så har vi to stærke keepere, når vi skal spille europæisk, mens Grabara er ude. Så er der lidt trangt i den halvanden måned, der går fra Grabara er kampklar igen frem til VM starter, og i vinterens transfervindue kan det være at enten Kalle eller Grabara bliver solgt. Under alle omstændigheder har Kalle kontraktudløb om et år, og er væk senest til den tid, og til sommer er det ikke utænkeligt, at Grabara også bliver solgt, efter han forhåbentlig har vist sig frem i Europa og til VM. Og så kan Matt Ryan tage førstekeeper-positionen derfra og frem i nogle år.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #1453
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Spændende! Jeg husker han var rigtig dygtig i Club Brügge og spillede fast i Premier League igennem en del sæsoner (indtil for et par år siden) + fast på det australske landshold. Han har dog ikke spillet så meget de seneste 2 år, hvilket måske er forståeligt nok da han trods alt var hos Arsenal og Sociedad.

    Interessant spiller at få ind. Giver noget konkurrence til Grabara, og kan tage over hvis Grabara bliver solgt til sommer.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #1454
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det giver rigtig god mening.
    Så har vi to stærke keepere, når vi skal spille europæisk, mens Grabara er ude. Så er der lidt trangt i den halvanden måned, der går fra Grabara er kampklar igen frem til VM starter, og i vinterens transfervindue kan det være at enten Kalle eller Grabara bliver solgt. Under alle omstændigheder har Kalle kontraktudløb om et år, og er væk senest til den tid, og til sommer er det ikke utænkeligt, at Grabara også bliver solgt, efter han forhåbentlig har vist sig frem i Europa og til VM. Og så kan Matt Ryan tage førstekeeper-positionen derfra og frem i nogle år.
    Ja, godt kaldt kiwi :-)
    Jeg hørte dig omtale ham i en podcast, lige efter Grabara blev slagtet i ålleren.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #1455
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg følger Arsenal tæt, og selvom Mat Ryan kun fik tre kampe, da han var lejet ud fra Brighton i foråret 2021, efterlod han et positivt og solidt indtryk. Han er ikke særligt høj (184 cm) for en målmand, hvilket selvfølgelig altid er en ulempe, men til gengæld er han meget vokal og god til at dirigere sit forsvar, og jeg vil vurdere, at han er væsentligt bedre med fødderne end både Grabara og Kalle Johnsson. Hvis Ryan ellers er i form til at spille med det samme, vil jeg mene, at han er en klar forstærkning frem mod de to CL-kvalkampe mod Trabzonspor.
    Mvh.
    Dane

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •