Side 48 af 138 FørsteFørste ... 38454647484950515898 ... SidsteSidste
Viser resultater 706 til 720 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #706
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    At PC har trawlet Australien for spillere og (som jeg husker det) har erklæret at Sydafrika er et interessant land at scoute i.
    Og lad mig spørge igen til proportionaliteten i dit udsagn vedr. Pogba? Kender du den sydafrikanske spiller? Er han et kæmpe talent der i samme grad som Pogba vil være for dygtig og ubetalelig? Eller hvad var din pointe?

    Edit: kommentar vedr. Australien er relavant, da den viser PC søger nye veje end de traditionelle.
    Min pointe var, at omtalte spiller ligner en, der max er aktuel for en oprykker, ikke FC København.

  2. #707
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Tak, det var bare derfor jeg spurgte, for jeg har aldrig hørt om ham før.

  3. #708
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    PC har da engang hentet en fra Sydafrika, så den ligger naturligvis lige til højrebenet.
    Jeg prøvede at finde lidt dokumentation for min antagelse om, at PC og Sydafrika er en ting. Jeg mener han har udtalt det på et tidspunkt. At BT’s Transfervinduet har en skiller med, hvori PC og Sydafrika nævnes i samme sammenhæng er et clue for mig og så faldt jeg over denne artikel https://dinavis.dk/nyheder/2015/08/1...il-randers-fc/ så jeg vil holde fast i der er mere end ét eksempel.

  4. #709
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Jeg prøvede at finde lidt dokumentation for min antagelse om, at PC og Sydafrika er en ting. Jeg mener han har udtalt det på et tidspunkt. At BT’s Transfervinduet har en skiller med, hvori PC og Sydafrika nævnes i samme sammenhæng er et clue for mig og så faldt jeg over denne artikel https://dinavis.dk/nyheder/2015/08/1...il-randers-fc/ så jeg vil holde fast i der er mere end ét eksempel.
    Det er jo alt sammen meget fint, men et hurtigt kig på PC's handler gennem tiden viser, at han har skrevet kontrakt med ca. 100 spillere, én af dem kom fra den sydafrikanske liga. To af de 100 var sydafrikanere. Så hvordan var det lige med PC's historik?

  5. #710
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    At han, som jeg husker det, har sagt han er interesseret i der sydafrikanske marked. Jeg har hurtigt googlet og kan ikke finde noget der underbygger det. Som sagt har BTs Transfervinduet et hint i deres skiller omkring FCK, men jeg kan sagtens tage fejl. Det var sådan det var med PCs historik.
    Nu der alligevel ikke sker så meget på transfer-fronten, kan du så ikke fortælle noget mere om ham den omtalte sydafrikaner som du har kendskab til? Så bliver tråden også relevant for emnet igen.

  6. #711
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    At han, som jeg husker det, har sagt han er interesseret i der sydafrikanske marked. Jeg har hurtigt googlet og kan ikke finde noget der underbygger det. Som sagt har BTs Transfervinduet et hint i deres skiller omkring FCK, men jeg kan sagtens tage fejl. Det var sådan det var med PCs historik.
    Nu der alligevel ikke sker så meget på transfer-fronten, kan du så ikke fortælle noget mere om ham den omtalte sydafrikaner som du har kendskab til? Så bliver tråden også relevant for emnet igen.
    Var det ikke i forbindelse med Singh-handlen at der blev nævnt noget om nogle kontakter på det sydafrikanske marked.. Ved godt at Luther ikke kom direkte fra sydafrika, men jeg mindes at PC havde prøvet før, hvor det ikke var muligt. Og i GF hentede han Links.. Tror ikke det er forkert, at det er et marked han holder øje med, men jeg har også svært ved at se det interessante i denne spiller, men altså, skal man virkelig skyde papegøjen, så skal man vel ned og hente spilleren direkte fra hans hjemland i en ung alder… At vi tager chancen med enkelte af sådanne spillere i ny og næ, gør mig intet. Det er hverken noget der slår bunden ud af vores økonomi eller optager alle pladserne for vores akademispillere..

  7. #712
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Truppen er udtaget til dagens træningskamp mod Silkeborg: https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-silkeborg-if-27

    Udover de endnu ferieramte er der nogle fravær, der springer i øjnene: Guadagno, Oikonomou, Stage, Mukairu, Bøving og Babacar.

    Er der nogen, der ved noget om småskader hos de nævnte? Babacar er muligvis stadig under forsigtig genoptræning efter sin operation. Ellers kunne de tre førstnævntes fravær vel meget godt tænkes at handle om, at de er på vej ud?

    Og i den forbindelse, halleluja for at Roony er med!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. #713
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Truppen er udtaget til dagens træningskamp mod Silkeborg: https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-silkeborg-if-27

    Udover de endnu ferieramte er der nogle fravær, der springer i øjnene: Guadagno, Oikonomou, Stage, Mukairu, Bøving og Babacar.

    Er der nogen, der ved noget om småskader hos de nævnte? Babacar er muligvis stadig under forsigtig genoptræning efter sin operation. Ellers kunne de tre førstnævntes fravær vel meget godt tænkes at handle om, at de er på vej ud?

    Og i den forbindelse, halleluja for at Roony er med!
    Bøving har lidt ekstra ferie, da han lige er blevet student. Stage kan handle om ikke at være 100% ovenpå skaden, men her gætter jeg bare.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #714
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Truppen er udtaget til dagens træningskamp mod Silkeborg: https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-silkeborg-if-27

    Udover de endnu ferieramte er der nogle fravær, der springer i øjnene: Guadagno, Oikonomou, Stage, Mukairu, Bøving og Babacar.

    Er der nogen, der ved noget om småskader hos de nævnte? Babacar er muligvis stadig under forsigtig genoptræning efter sin operation. Ellers kunne de tre førstnævntes fravær vel meget godt tænkes at handle om, at de er på vej ud?

    Og i den forbindelse, halleluja for at Roony er med!
    Var ude at se træningen, i går. Oikonomou trænede for sig selv, Babacar trænede uden bold, sammen med Valdemar Lund og Mukairu. Stage trænede med holdet og det gjorde Zeca også.

    Edit: Forlydender, på sidelinjen var at Zeca nok ikke var klar til kamp, fra starten af sæsonen, hørte ikke noget med Stage.

  11. #715
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Var ude at se træningen, i går. Oikonomou trænede for sig selv, Babacar trænede uden bold, sammen med Valdemar Lund og Mukairu. Stage trænede med holdet og det gjorde Zeca også.

    Edit: Forlydender, på sidelinjen var at Zeca nok ikke var klar til kamp, fra starten af sæsonen, hørte ikke noget med Stage.
    Tak for den status! Var Guadagno der slet ikke?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #716
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvad med Jelert?

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #717
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Tak for den status! Var Guadagno der slet ikke?
    Guadagno var der, mener også jeg så Jelert, men er ikke helt sikker (stod i skyggen, ved KB-Hallen).

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #718
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Kan vi ikke komme tilbage på sporet om transfers i stedet for at bruge tråden til at skrive om træning?

    Jordan Larsson er ledig på markedet:
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ver-i-rusland/
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #719
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Kan vi ikke komme tilbage på sporet om transfers i stedet for at bruge tråden til at skrive om træning?
    Nu kan fravær til træning og/eller træningskampe jo være en indikator på fremtidig afgang, hvilket er halvdelen af denne tråds emne. Men selv hvis du ikke kan se den kobling, forhindrede det dig ikke i at smide Henkes søn i rygtemøllen, så alt er godt, neh? :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #720
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vi jagter tilsyneladende 24-årig albaner

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-aarig-albaner

    Forhandlingstaktik ift. Lazio?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •