Side 21 af 138 FørsteFørste ... 11181920212223243171121 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 315 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #301
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg håber at Emil Forsberg på et tidspunkt bliver aktuel for os.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #302
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Øhmm ja... Forstår ikke helt forbindelsen til Botheim...?

    (Men ja bestemt, et ramaskrig ville der da lyde...)

    Zan
    Ingen sammenhæng forkert tråd, my bad. Det må være den Guld hype der er gået mig til hovedet :)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #303
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det er nok et long shot. Mildt sagt. En 21-årig, solgt for 75 mio, der nu er gratis... Men bevares, han skal da nævnes.

    Håber dog PC og co. har en bred vifte af fantastiske alternativer på blokken :-)

    Zan
    Jeg kunne nu sagtens se det. Han er 22, hurtig, fysisk stærk, teknisk god, god med låget og godt skoler under Kjetil Knutsen.

    Han vil passe perfekt til det FCK som påstås at blive bygget, derudover er der masser af videresalgspotentiale.

    Efter et rodet halvår i Rusland, kan det snildt forestilles, at han primært søger sikkerhed for spilletid og ro omkring sig.

    Tager man PC's udmeldinger om hylder og priser for pålydende, så kunne jeg godt se Botheim forsøgt hentet til en løn der med diverse bonusser, klausuler og ekstrabetalinger vil komme op omkring 10-11 mio. Det er måske meget, men lad os forestille os, at han får en løn som Falk, altså 750000 om måneden over 4 år. Det er 9 mio om året. Derudover kunne han få 10 til 15 mio for at skrive under. PC skal ikke betale en overgangssum, så selvom det er mange penge, så er det trods alt ikke urealistiske penge mere.

    Får han succes, hvilket jo gerne skulle være pointen, så kan han sendes afsted efter 2 til 3 år, med en ret god fortjeneste. Så summa summarum, det er måske ikke helt så urealistisk endda.

  6. #304
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg har egentlig hele tiden tænkt, at vi ikke skulle kigge mod SIF til trods for deres sæson, da jeg ser deres spillere overperforme pga. systemet, som de har været i længe. Men når landets dygtigste træner Kasper Hjulmand gentagende gange fremhæver Vallys som unik, og endda kan se ham interessant i landsholdssammenhæng, er det så en spiller, vi bør have på blokken? Vi mister jo nok Biel i det kommende vindue og måske Claesson.
    Jeg synes ikke, at Vallys er et dårligt bud, hvis Claesson vælger at gå efter den sidste store udlandskontrakt til sommer. Uden at de kalde dem totalt ens, er de begge lidt atypiske kantspillere med en kombination af god fysik og teknik, som primært opererer i mellemrummet frem for at udfordre én-mod-én med driblinger og fart, og som begge har fine relationelle færdigheder og er gode til at komme i feltet. Vallys er selvfølgelig 25 og dermed næppe et fremtidigt monstersalg, så derfor skal prisen også være rimelig, men taler vi fx noget i omegnen af 12-15 mio. kroner, så er jeg ikke negativt stemt. Men lige pt. foretrækker jeg stadig en Claesson-forlængelse pga. rutine og international erfaring, som jeg tror kan blive vigtig i vores europæiske kvalkampe efter sommerferien.
    Mvh.
    Dane

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #305
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Lad os sælge Babacar inden han bliver FULDSTÆNDIG usælgelig. Kan sagtens nøjes med købsprisen på ham...!

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...GI_vnr1toE8RkU
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  9. #306
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg synes ikke, at Vallys er et dårligt bud, hvis Claesson vælger at gå efter den sidste store udlandskontrakt til sommer. Uden at de kalde dem totalt ens, er de begge lidt atypiske kantspillere med en kombination af god fysik og teknik, som primært opererer i mellemrummet frem for at udfordre én-mod-én med driblinger og fart, og som begge har fine relationelle færdigheder og er gode til at komme i feltet. Vallys er selvfølgelig 25 og dermed næppe et fremtidigt monstersalg, så derfor skal prisen også være rimelig, men taler vi fx noget i omegnen af 12-15 mio. kroner, så er jeg ikke negativt stemt. Men lige pt. foretrækker jeg stadig en Claesson-forlængelse pga. rutine og international erfaring, som jeg tror kan blive vigtig i vores europæiske kvalkampe efter sommerferien.
    Jeg kunne nu godt tænke mig en venstre kant med lidt mere fut i støvlerne. Og hov, dem har vi jo faktisk to talentfulde styks af allerede! :-)

    Uden at kende det store til Vallys mener jeg, vi skal overveje, hvad vi har siddende på bænken/tribunen, før vi går ud og finder erstatninger for enhver spiller, der måtte forlade os til sommer. Jeg ville være helt tryg ved Mukairu og Bøving på venstre kant i den kommende sæson. Til gengæld ville det måske give ret stor mening at rykke Claesson ind centralt, hvis (når) Pep Biel bliver solgt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #307
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kunne nu godt tænke mig en venstre kant med lidt mere fut i støvlerne. Og hov, dem har vi jo faktisk to talentfulde styks af allerede! :-)

    Uden at kende det store til Vallys mener jeg, vi skal overveje, hvad vi har siddende på bænken/tribunen, før vi går ud og finder erstatninger for enhver spiller, der måtte forlade os til sommer. Jeg ville være helt tryg ved Mukairu og Bøving på venstre kant i den kommende sæson. Til gengæld ville det måske give ret stor mening at rykke Claesson ind centralt, hvis (når) Pep Biel bliver solgt.
    Enig. Biel må forventes at forlade os. Og kanterne er gode - der vil jeg heller ikke have nye ind.
    Men er det ikke præcis i den position Vallys er bedst? Jeg er blevet mere opmærksom på ham de seneste par kampe, så måske jeg tager helt fejl, men jeg ser ham som en rigtig oplagt afløser for Biel.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  11. #308
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Enig. Biel må forventes at forlade os. Og kanterne er gode - der vil jeg heller ikke have nye ind.
    Men er det ikke præcis i den position Vallys er bedst? Jeg er blevet mere opmærksom på ham de seneste par kampe, så måske jeg tager helt fejl, men jeg ser ham som en rigtig oplagt afløser for Biel.
    Nu må i stoppe med den Biel-afløser snak.

    Vi har sgu da en energisk lille skipper i Haraldsson. Er det ikke hans favoritposition…?

    Zan


  12. #309
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Nu må i stoppe med den Biel-afløser snak.

    Vi har sgu da en energisk lille skipper i Haraldsson. Er det ikke hans favoritposition…?

    Zan
    Haraldsson er virkelig spændende - ingen tvivl om det. Men der vil alt andet lige numerisk mangle én på positionen, hvis Biel skifter. Vallys og Haraldsson er interessante. Men jeg ville ikke være tryg ved Haraldsson som eneste Biel-afløser.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  13. #310
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Haraldsson er virkelig spændende - ingen tvivl om det. Men der vil alt andet lige numerisk mangle én på positionen, hvis Biel skifter. Vallys og Haraldsson er interessante. Men jeg ville ikke være tryg ved Haraldsson som eneste Biel-afløser.
    Jeg er ked af at skulle bringe det op.. Men sådan rent fodboldmæssigt, ville Marcondes altså være en yderst oplagt Biel-afløser.. Finder selv ud..

  14. #311
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er ked af at skulle bringe det op.. Men sådan rent fodboldmæssigt, ville Marcondes altså være en yderst oplagt Biel-afløser.. Finder selv ud..
    Håber aldrig, det kommer til at ske :(


  15. #312
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er ked af at skulle bringe det op.. Men sådan rent fodboldmæssigt, ville Marcondes altså være en yderst oplagt Biel-afløser.. Finder selv ud..
    Marcondes ALDRIG i livet.


  16. #313
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Haraldsson er virkelig spændende - ingen tvivl om det. Men der vil alt andet lige numerisk mangle én på positionen, hvis Biel skifter. Vallys og Haraldsson er interessante. Men jeg ville ikke være tryg ved Haraldsson som eneste Biel-afløser.
    Ikke hvis man rykker Claesson ind centralt, hvor han sikkert vil gøre bedre nytte. I øvrigt er den offensive midt vist også Johannessons foretrukne position.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #314
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er ked af at skulle bringe det op.. Men sådan rent fodboldmæssigt, ville Marcondes altså være en yderst oplagt Biel-afløser.. Finder selv ud..
    En spiller, der løber ud til Familietribunen og råber "Fuck jer!" gentagne gange til en flok børn, fordi hans holdkammerat har scoret til 1-1 i en relativt ligegyldig kamp, vil jeg personligt aldrig byde velkommen i FCK..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  19. #315
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er ked af at skulle bringe det op.. Men sådan rent fodboldmæssigt, ville Marcondes altså være en yderst oplagt Biel-afløser.. Finder selv ud..
    Marcondes er usympatisk på Fisse-Mike-niveau. Han skulle have et niveau som Messi i begyndelsen af 10'erne, før jeg kunne acceptere, at han skiftede til FCK.

  20. De følgende 11 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •