Side 43 af 138 FørsteFørste ... 33404142434445465393 ... SidsteSidste
Viser resultater 631 til 645 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #631
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Må indrømme, jeg forstår heller ikke helt det der med at vi holder en pistol for panden af Lazio. Hvis de ikke kan se fordelen i en hurtig handel med en klub som de ved kan betale til tiden mod et nedslag i prisen, så har de altså tæt på 40 spillere på kontrakt som de kan vælge at sælge i stedet. Det står dem helt frit for hvordan de vil rejse de midler de muligvis får brug for, det kan da aldrig være vores ansvar at sørge for at de kan sælge så dyrt som muligt til os.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #632
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hår man driver forretning, så skal man være troværdig. PC skal balancere imellem at fremstå troværdig og samtidig udnytte de situationer, som nu opstår. Nu kan vi måske få Vavro lidt billigere, men spørgsmålet er hvad prisen er for at handle på den måde vi gør. Først laves en frikøbsklausul, som vi aldrig ville komme til at betale… dvs vi laver en utroværdig aftale for at “lokke” et lejemål igennem. Herefter udnytter du Lazios uheldige situation, det kan gøre det svære i fremtiden at lave handler med dem… men måske også klubber i deres netværk.

    Når det er sagt - ja, man kan sagtens forsvare at presse Lazio. De har selv sat sig i denne svære økonomiske position og der er åbenbart ikke andre interesseret i Vavro. Det er en balancegang, men en del af spillet

  4. #633
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vend situationen om, what would Lazio do?

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #634
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Vend situationen om, what would Lazio do?
    Er det ikke ligegyldigt?

    Jeg synes umiddelbart ikke PC gør noget forkert, men “de gør det også” er virkelig et ringe argument :)). However, PC har ikke ligefrem vundet mit hjerte, men

    - gratis Claesson
    - Vavro til under 30 millioner

    Er gode handler. Forlænger han med Boilesen, så er det 3 gode nyhed (omvendt så slagter jeg ham
    nådesløst hvis det ikke sker) og får styr på en god angriber…. Så har han lavet et flot vindue. Vi mangler dog en venstre back stadig og umiddelbart er nyheden omkring vi gerne vil beholde Biel god.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #635
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Nej, det er det ikke, det er jo bare at følge spillets regler. Omvendt, hvis PC er en sucker og giver Lazio 40 mil hvis han kunne have sluppet med 25 fordi hsn er en flink fyr, hvordan tror du så han står næste gang der skal forhandles om noget som helst, med spillere og sndre klubber?

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #636
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    I skal heller ikke fortælle mig, at mindre klubber ikke lige smider et par mio. ekstra på prisen, når vi kommer og bil have en spiller, kontra hvis fcm, bif eller lignende kommer. Sådan er gamet jo.

    Lazio har jo til at starte med proppet en fuldstændig vanvittig frikøbsklausul ind i aftalen for en spiller, der ikke har vist noget som helst i flere år. De kan jo bare sælge ham til en anden klub eller beholde ham og sælge nogle andre, hvis de ikke er tilfredse med vores bud. Det kan ikke hidse mig op, at PC spotter en god handel.

  11. De følgende 12 brugere er enige:

  12. #637
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    I skal heller ikke fortælle mig, at mindre klubber ikke lige smider et par mio. ekstra på prisen, når vi kommer og bil have en spiller, kontra hvis fcm, bif eller lignende kommer. Sådan er gamet jo.

    Lazio har jo til at starte med proppet en fuldstændig vanvittig frikøbsklausul ind i aftalen for en spiller, der ikke har vist noget som helst i flere år. De kan jo bare sælge ham til en anden klub eller beholde ham og sælge nogle andre, hvis de ikke er tilfredse med vores bud. Det kan ikke hidse mig op, at PC spotter en god handel.
    Enig. Jeg syntes også det er en underlig snak. Det en vel en sportsdirektør forbandet job i, hvilken som helst klub at lave en god handel til så få penge som overhovedet muligt. Vi kan da være total ligeglade med andre klubbers økonomi/følelser (Groft sagt, men sådan er gamet sgu).
    Sidst redigeret af EraZ : 18.06.22 kl. 22:47

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #638
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Enig. Jeg syntes også det er en underlig snak. Det en vel en sportsdirektør forbandet job i, hvilken som helst klub at lave en god handel til så få penge som overhovedet muligt. Vi kan da være total ligeglade med andre klubbers økonomi/følelser (Groft sagt, men sådan er gamet sgu).
    Helt generelt så hader mange at handle med hollændere fordi de tænker på den måde. Det at lave enhver handel, som var det den sidste skaber ikke glæde på begge sider af bordet. Man skal også opbygge relationer i denne branche og eftersom vi mest skal gøre os som sælgende klub, så skal man passe på hvilket ry man bygger op. FCK og PC skal gerne være stedet man gerne vil lave handler, stedet hvor store klubber får value for money og hvor de kan sende spillere til, hvis de ikke har det absolutte topniveau.

    Når alt det er sagt - så siger jeg ikke PC gør det dårligt (eller at Ståle hjorde det bedre - han solgte ofte for billigt) Jeg siger hellere ikke vi ikke skal presse Lazio mht Vavro. Det er bare en generel betragtning, hvordan jeg mener man skal bygge relationer og selvom det nødvendigvis ikke er målbart, så tror jeg, at det har en masse positive effekter.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #639
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    jeg mener man skal bygge relationer og selvom det nødvendigvis ikke er målbart, så tror jeg, at det har en masse positive effekter.
    Lazio bliver aldrig en venskabsklub - handler går igennem agenter og når først man når op over et vist niveau så er det her fokus ligger. Se selv på vores udgifter til agenter, og på klubber som fx Midtjylland - sådan er det når man er længere oppe i systemet, så handler det ikke længere bare om pris ind pris ud på spillere.

    Man skal heller ikke glemme at Vavro også selv har presset Lazio ganske meget - han meldte jo fx ud at han hellere ville stoppe karrieren end spille der, så hvis de gerne vil have penge for ham så er det op til dem at finde ud af hvad de kan få. Der er jo ikke tale om en Cardiff tur-retur hvor man måske lidt mere retteligt kan tale om en spiller hvis værdi ikke har ændret sig synderligt på en så kort periode, Lazio har jo selv smidt ham på bænken og lånt ham ud, så værditabet for dem må vel være at de har smidt så mange penge for en spiller de ikke kan finde ud af at få noget ud af. Det kan vi, derfor er vi interesserede i at hente ham permanent, og han vil gerne selv skifte - så det er helt 100 på Lazio at bide det tab i sig og se indad.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #640
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Apropos, så er HSV stadig interesseret i Kaufmann, men vil have ham billigere end den frikøbsklausul de fik i lejeaftalen.

  19. #641
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Apropos, så er HSV stadig interesseret i Kaufmann, men vil have ham billigere end den frikøbsklausul de fik i lejeaftalen.
    Hvad bilder de sig ind!?!

    En aftale er en aftale…

    ;-)

    Zan


  20. #642
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hvad bilder de sig ind!?!

    En aftale er en aftale…

    ;-)

    Zan
    Det er alt sammen PC’s skyld :)))

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #643
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Lazio bruger dog stadig penge, så helt i kælderen er de ikke

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ner-er-landet/

  23. #644
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Lazio bruger dog stadig penge, så helt i kælderen er de ikke

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ner-er-landet/
    En sydeuropæisk klub som bruger penge de ikke har, og som er presset fra kreditorer, staten og banker, men alligevel handler dyrt ind! Hvor har dog hørt om det før?! Det er godt vi har UEFA og FFP til at tage sig af den slags.
    Sidst redigeret af Devil : 20.06.22 kl. 18:15

  24. De følgende 12 brugere er enige:

  25. #645
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Er rygtebørsen virkelig stendød, eller viderebringer folk bare ikke de saftige bøffer herinde?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •