Side 50 af 138 FørsteFørste ... 404748495051525360100 ... SidsteSidste
Viser resultater 736 til 750 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #736
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvor stort skal beløbet være før FCK/PSE skal udgive en selskabsmeddelelse? Hvis beløbet på ca. 50 millioner er nogenlunde rigtig, vil det så ikke have en positiv virkning på årsresultatet?

  2. #737
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Tipsbladet skriver 45 millioner med mulighed for at stige til 60 mill

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...paa-jens-stage

  3. #738
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Og Hákon ej at forglemme :-)
    Bestemt. Han er jo favoritten.

    Ser ham bare mere offensiv - altså på Biels plads.

    Men true, han har også spillet CM, så lad os bare inkludere ham i gruppen :)

    Zan

  4. #739
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Hvor stort skal beløbet være før FCK/PSE skal udgive en selskabsmeddelelse? Hvis beløbet på ca. 50 millioner er nogenlunde rigtig, vil det så ikke have en positiv virkning på årsresultatet?
    Ikke hvis der i årsregnskabet er forventede transferindtægter i den størrelsesorden indskrevet
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #740
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Tipsbladet skriver 45 millioner med mulighed for at stige til 60 mill

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...paa-jens-stage
    Hvis det er sandt, er det en god handel for os.

  7. #741
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...beloeb/9320370

    Ifølge EB har det hele tiden været planen, at FCK skal hente en central midtbanespiller denne sommer.

    Hvem kan det mon være? Spekulér som vinden.. :)

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #742
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Den ærlige version er nok at jeg ikke græder mig selv i søvn.

    Med Falk, Lerager, Isak, Zeca bør vi have hvad vi skal bruge til at overleve det salg.

    Jeg har en lille udfordring med spillere der har svært ved at komme i gang - og når det så endelig sker, så vil de væk efter en sæsons tid. Det irriterer mig lidt.
    Men det er nok noget jeg selv må arbejde med ;-)

    Held og lykke til Stage.

    Zan
    Jeg er enig i første del, men synes faktisk Stage har været fornuftig med hans udtalelser - jeg synes faktisk det her er et klasseeksempel på hvordan det skal gøres. Han hentes i 2019 og skydes af i 2022 efter fint med succes og spilletid - han kan endda undværes, selvom jeg tror mange undervurdere hans kvalitet herinde

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #743
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...beloeb/9320370

    Ifølge EB har det hele tiden været planen, at FCK skal hente en central midtbanespiller denne sommer.

    Hvem kan det mon være? Spekulér som vinden.. :)
    Et sexet bud, som nok får de fleste op af stolen, er Lasse Berg Johnsen i Randers :-)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #744
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jens Stage var en fremragende trupspiller, en fighter og en ærlig spiler. Han var samtidig også en ret begrænset spiller, og en type jeg ikke håber der bliver købt i fremtiden. Misforstå mig ikke, jeg ser hjertens gerne, at holdet er fuld af spillere der altid gir alt hvad de har, men fremtidens FCK-spillere skal altså kunne mere teknisk, det må være tydeligt for alle.
    Hvem ville ikke bytte nuværende trup for TK på mål og 10*Stage ude på bane. Så skulle du se et forvirret modstanderhold.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #745
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ensson/9319988

    Er FCM i spil til Jens Jönsson så tror jeg sgu også PC er. Specielt efter salget af Stage. Jeg ved så ikke om det er en god idé. Det er sgu ikke meget mere fodbold man får med JJ, og så er han ikke lige så "polyvant" som Stage.

  16. #746
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg er enig i første del, men synes faktisk Stage har været fornuftig med hans udtalelser - jeg synes faktisk det her er et klasseeksempel på hvordan det skal gøres. Han hentes i 2019 og skydes af i 2022 efter fint med succes og spilletid - han kan endda undværes, selvom jeg tror mange undervurdere hans kvalitet herinde
    Ja, var måske lige lovligt hård ved Stage. 111 kampe er jo også en del.

    Det er fint og godt for ham han smutter, og kan godt blive en god Bundesliga-spiller.

    Zan

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #747
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ja, var måske lige lovligt hård ved Stage. 111 kampe er jo også en del.

    Det er fint og godt for ham han smutter, og kan godt blive en god Bundesliga-spiller.

    Zan
    21 mål og 11 assist i 111 kampe er ikke dårligt. Falk har nogenlunde samme antal mål/assist Per kamp og Biel har 26 mål og 25 assist i 119 kampe, bedre - men ikke så meget når man tænker på hans position og at han sparker frispark osv

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #748
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    21 mål og 11 assist i 111 kampe er ikke dårligt. Falk har nogenlunde samme antal mål/assist Per kamp og Biel har 26 mål og 25 assist i 119 kampe, bedre - men ikke så meget når man tænker på hans position og at han sparker frispark osv
    Læg dertil at han i første sæson laver 10 point i 48 kampe, mens han i 2. Og 3. Sæson laver 11 point i ca. 30 kampe/sæson. Han skulle vist lige spilles ind :) Det er meget stabilt og højt output for hans position. Gad vide om det har ændret sig nævneværdigt i forhold til han tidligere klubber eller om det ligger ret konstant. Som jeg skrev tidligere er det svært at gøre sig klog på hvad han er rigtig god til, men det er nok at være effektiv. Der er ikke meget flair. Han er om noget en money-ball spiller. Hvis Werder Bremen har hentet en midtbanespiller der leverer 10 mål og 30 kampe i kommende sæson i Bundesligaen og gør det igen året efter, så har FCK solgt alt alt alt for billigt.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #749
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Gad vide om vi prøver med Billing? Han har jo selv sagt at han gerne vil til FCK - og gerne dansk fodbold (især inden han er for gammel) og samtidig er han vel ret meget en "PC" spiller med meget løb og fysik?
    Så kan PC til gengæld få lov til at sprænge alle transferrekorder, for han bliver i givet fald voldsomt dyr (og derfor også meget urealistisk)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  23. #750
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Læg dertil at han i første sæson laver 10 point i 48 kampe, mens han i 2. Og 3. Sæson laver 11 point i ca. 30 kampe/sæson. Han skulle vist lige spilles ind :) Det er meget stabilt og højt output for hans position. Gad vide om det har ændret sig nævneværdigt i forhold til han tidligere klubber eller om det ligger ret konstant. Som jeg skrev tidligere er det svært at gøre sig klog på hvad han er rigtig god til, men det er nok at være effektiv. Der er ikke meget flair. Han er om noget en money-ball spiller. Hvis Werder Bremen har hentet en midtbanespiller der leverer 10 mål og 30 kampe i kommende sæson i Bundesligaen og gør det igen året efter, så har FCK solgt alt alt alt for billigt.
    Stage er en rigtig klog spiller... Placeringsstærk, gode løb + gudefysik (sagt med norsk fistelstemme :-) )

  24. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •