Side 99 af 138 FørsteFørste ... 498996979899100101102109 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,471 til 1,485 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1471
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Først og fremmest velkommen til Ryan:

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-henter-mathew-ryan

    Jeg håber han bliver en kæmpe gevinst og alle pengene værd. Det er en god alder og er fint CV og med mange PL kampe, så er min nervøsitet omkring højden minimal. Jeg forstår ikke købet og jeg forstår ikke, at vi åbenbart har 3 målmænd i truppen, som man ikke finder gode nok i 4-6 uger. Mantraet om færre køb af højere kvalitet er i hvert fald i direkte modstrid med 5 målmænd. Ved 1-1 målet i søndags, så var min første tanke “ok - vi bliver nød til at finde en ny målmand”, men da jeg kom hjem og så målet, så må jeg konstatere at det ikke var godt nok, men ikke et drop. Kalle smed også for mange bolde væk, men det synes jeg bare generelt vi gjorde de første 20-30 minutter.

    Han skal godt nok imponere for at stå imod Randers. Kalle har i den grad også brug for kamptræning og Eyan lyder trods alt til at være endnu mere rusten end Kalle. Det bliver spændene at se - men jeg tror JT starter med ham

  2. #1472
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Først og fremmest velkommen til Ryan:

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-henter-mathew-ryan

    Jeg håber han bliver en kæmpe gevinst og alle pengene værd. Det er en god alder og er fint CV og med mange PL kampe, så er min nervøsitet omkring højden minimal. Jeg forstår ikke købet og jeg forstår ikke, at vi åbenbart har 3 målmænd i truppen, som man ikke finder gode nok i 4-6 uger. Mantraet om færre køb af højere kvalitet er i hvert fald i direkte modstrid med 5 målmænd. Ved 1-1 målet i søndags, så var min første tanke “ok - vi bliver nød til at finde en ny målmand”, men da jeg kom hjem og så målet, så må jeg konstatere at det ikke var godt nok, men ikke et drop. Kalle smed også for mange bolde væk, men det synes jeg bare generelt vi gjorde de første 20-30 minutter.

    Han skal godt nok imponere for at stå imod Randers. Kalle har i den grad også brug for kamptræning og Eyan lyder trods alt til at være endnu mere rusten end Kalle. Det bliver spændene at se - men jeg tror JT starter med ham
    Mon ikke han nærmest bare skal kunne binde sine snørrebånd for at starte fredag. Jeg havde stadig en smule tillid til Kalle, da Grabara udgik, men det er væk. Uanset hvordan vi vender og drejer det, så er Kalle altså færdig som topmålmand. Han havde et par gode år her med mange store redninger, men han er alt for dårlig til at dirigere forsvaret og fylder for lidt i feltet. Nu er der desværre ikke længere de store redninger.
    Havde vi snakket 3-4 kampe uden CL, så kunne vi sagtens leve med Kalle. Men en længerevarende skade (den kan sagtens blive mere end 6 uger) og årets vigtigste kampe lige om hjørnet, så er det i mine øjne et kæmpe must med en forstærkning - og er det ikke muligt at finde en bedre end Kalle, så i hvert fald en rutineret målmand som kan være reserve. Guadagno er måske i truppen, men chancen for spilletid til ham er vel mindre end chancen for at Marius, Singh og Mudraziha spiller samtidig. Han er ikke et alternativ. Så er der 17-årige Dithmer. Han er uden tvivl med i truppen for at lære og udvikle sig - ikke for at spille kampe på højeste niveau. Selv hvis han kunne spille på ok nievau, så risikerer man at smadre ham psykisk, hvis han er årsag til f.eks. et CL-exit.

    Jeg kender ikke Ryan udover af navn, ligesom man godt kan være bekymret for rust. Men man var immervæk nødt til at gøre noget, og Ryan har trods alt et godt CV og fremfor alt meget rutine, og så var han til at betale. Jeg håber, at det bliver en succes.

  3. De følgende 10 brugere er enige:

  4. #1473
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mon ikke han nærmest bare skal kunne binde sine snørrebånd for at starte fredag. Jeg havde stadig en smule tillid til Kalle, da Grabara udgik, men det er væk. Uanset hvordan vi vender og drejer det, så er Kalle altså færdig som topmålmand. Han havde et par gode år her med mange store redninger, men han er alt for dårlig til at dirigere forsvaret og fylder for lidt i feltet. Nu er der desværre ikke længere de store redninger.
    Havde vi snakket 3-4 kampe uden CL, så kunne vi sagtens leve med Kalle. Men en længerevarende skade (den kan sagtens blive mere end 6 uger) og årets vigtigste kampe lige om hjørnet, så er det i mine øjne et kæmpe must med en forstærkning - og er det ikke muligt at finde en bedre end Kalle, så i hvert fald en rutineret målmand som kan være reserve. Guadagno er måske i truppen, men chancen for spilletid til ham er vel mindre end chancen for at Marius, Singh og Mudraziha spiller samtidig. Han er ikke et alternativ. Så er der 17-årige Dithmer. Han er uden tvivl med i truppen for at lære og udvikle sig - ikke for at spille kampe på højeste niveau. Selv hvis han kunne spille på ok nievau, så risikerer man at smadre ham psykisk, hvis han er årsag til f.eks. et CL-exit.

    Jeg kender ikke Ryan udover af navn, ligesom man godt kan være bekymret for rust. Men man var immervæk nødt til at gøre noget, og Ryan har trods alt et godt CV og fremfor alt meget rutine, og så var han til at betale. Jeg håber, at det bliver en succes.
    Jeg bider også mærke i, at flere beskriver ham som en god kommunikator, der dirigerer sit forsvar godt samt at han er målmand, der er god med fødderne. Uden at tage højde for niveau, så slår han mig af type som en Kasper Schmeichel - de er ca. samme højde, verbale og gode med fødderne. Med hans alder, så kan han jo sagtens være vores førstemålmand langt længere end blot to sæsoner, hvis alt går vel. Fordi ja, vi sælger sgu nok Grabara senest til sommer.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #1474
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Mens vi venter på Dessers. Sandsynligheden er faldet til 29%, men den er ikke død endnu.
    https://www.transfermarkt.com/cyriel...1#anchor_11339

  7. #1475
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Claesson
    Vavro
    Daramy
    Ryan

    Nu bliver der talt meget om den famøse 'højere hylde' - men isoleret set er det vel fire spillere der er fra en højere hylde end vi normalt henter på. Så ved jeg godt at der har været en krig der gjorde situationen speciel for Claesson og at Vavro og Daramy er tidligere FCK spillere. Men det er godt nok fire spillere med et uhyrt højt niveau FØR de kom til os.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #1476
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Siden der måske er en risiko for at Boilesens skade er lidt mere omfangsrig end først antaget (og altså ikke kun er tale om en krampe, men kunne være en begyndende fibersprængning), så har der været en udmelding om at vi måske også kigger efter en midterforsvarer (sammen med en angriber, en målmand, og måske en central midtbane..). Så kunne det måske være en god ide at kigge efter en spiller, der både kan dække midterforsvar og venstre back, så der er en venstrebenet gardering for VK.
    Hvem det så skulle være, det kan jeg ikke lige nævne..
    Den kan jeg da løse for dig. Jacob Lungi Sørensen. Er 6'er men har spillet VB og CB med succes for Norwich. Ham har jeg længe været lun på. Syntes det er en genial signing, da han han dække 3 pladser hvor vi pt er mere eller mindre tynde. 6'eren er vi måske ikke så tynde alligevel med Zeca's indhop. Men han er stadig oppe i årene, og lidt tidligt at sige hvor han står nu eller om et år?
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1477
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Tror, uden at vide noget som helst om det, at der er en forhåndsaftale med Silkeborg om Vallys, men at den afhænger af at man får skippet Bøving af sted på en lejeaftale, og måske får solgt Mukairu og/eller Singh. Noget, man prøver at få på plads inden torsdag aften kl. 23:59, så man kan indregistrere Vallys inden deadlinen for indregistreringen af nye spillere til CL play-off.
    Hvis ikke det kommer på plads inden torsdag, lader man Vallys blive i Silkeborg indtil efter play-off kampene er spillet.
    Igen, det er bare et bud, som er hevet ud af röven.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1478
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Tror, uden at vide noget som helst om det, at der er en forhåndsaftale med Silkeborg om Vallys, men at den afhænger af at man får skippet Bøving af sted på en lejeaftale, og måske får solgt Mukairu og/eller Singh. Noget, man prøver at få på plads inden torsdag aften kl. 23:59, så man kan indregistrere Vallys inden deadlinen for indregistreringen af nye spillere til CL play-off.
    Hvis ikke det kommer på plads inden torsdag, lader man Vallys blive i Silkeborg indtil efter play-off kampene er spillet.
    Igen, det er bare et bud, som er hevet ud af röven.
    Jeg må simpelthen bare igen påpege at det ville være en super uopfindsom og mærkelig beslutning.

    Jeg er med på der kommer en tid efter Daramy. Men løsningen er ikke Vallys. Vi skal have fart, teknik og uforudsigelighed på de kanter, det må efterhånden stå klart for de fleste.

    Nu har scouting-afdelingen, PC og JT fået minimum et halvt år til at finde sådan en type på markedet. Men den opgave er måske for voldsom for dem…

    Zan

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #1479
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg må simpelthen bare igen påpege at det ville være en super uopfindsom og mærkelig beslutning.

    Jeg er med på der kommer en tid efter Daramy. Men løsningen er ikke Vallys. Vi skal have fart, teknik og uforudsigelighed på de kanter, det må efterhånden stå klart for de fleste.

    Nu har scouting-afdelingen, PC og JT fået minimum et halvt år til at finde sådan en type på markedet. Men den opgave er måske for voldsom for dem…

    Zan
    Ret beset er det vel det man har "købt" med Amoo, Mukairo og Singh... At ingen af dem rigtig er slået igennem endnu er bare ærgeligt... Men ja jeg savner også dengang vi havde to hurtige og udfordrende kanter... Grønkjær, Bolanos, Sionko

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1480
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022


  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #1481
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Så håber jeg bare, at Peps hattrick forleden ikke betyder, at man har droppet at finde en anden rigtig angriber.

    I øvrigt, angående Tivoli-gate: Jeg har generelt ikke nødvendigvis stor fidus til PC, men man kan jo forestille sig, at Tivoli-mødet var et "hail mary" fra hans side, fordi man godt vidste, at chancen for at få fingrene i Dessers var lille. Den gik så ikke, men jeg har svært ved at se, at den historie var vildt pinlig for FCK eller PC. Heller ikke selv om Dessers og hans agent måske også havde en anden dagsorden med det møde. Det var vel mest Genk, der blev ydmyget der.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1482
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Så håber jeg bare, at Peps hattrick forleden ikke betyder, at man har droppet at finde en anden rigtig angriber.

    I øvrigt, angående Tivoli-gate: Jeg har generelt ikke nødvendigvis stor fidus til PC, men man kan jo forestille sig, at Tivoli-mødet var et "hail mary" fra hans side, fordi man godt vidste, at chancen for at få fingrene i Dessers var lille. Den gik så ikke, men jeg har svært ved at se, at den historie var vildt pinlig for FCK eller PC. Heller ikke selv om Dessers og hans agent måske også havde en anden dagsorden med det møde. Det var vel mest Genk, der blev ydmyget der.
    Genk der blev mest ydmyget? Dessers har jo rimeligt offentligt været til salg, så det er pinligt at de ikke har ‘styr’ på deres spiller, men det er da 100% os det har været mest pinligt for? Vi holder et offentligt møde med en spiller uden aftale med hans klub, og så ryger han videre til en anden klub alligevel. Det er da så pinligt som det kan blive, og umiddelbart ret skadeligt for vores ry overfor andre klubber?
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #1483
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Så håber jeg bare, at Peps hattrick forleden ikke betyder, at man har droppet at finde en anden rigtig angriber.

    I øvrigt, angående Tivoli-gate: Jeg har generelt ikke nødvendigvis stor fidus til PC, men man kan jo forestille sig, at Tivoli-mødet var et "hail mary" fra hans side, fordi man godt vidste, at chancen for at få fingrene i Dessers var lille. Den gik så ikke, men jeg har svært ved at se, at den historie var vildt pinlig for FCK eller PC. Heller ikke selv om Dessers og hans agent måske også havde en anden dagsorden med det møde. Det var vel mest Genk, der blev ydmyget der.
    Hvad havde man tabt ved at afholde det møde et mindre offentligt sted end midt i Tivoli?

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #1484
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvad havde man tabt ved at afholde det møde et mindre offentligt sted end midt i Tivoli?
    Måske klubben var interesseret i at vise fans og omgivelser at vi var tæt på dyrere spillere, selvom vi reelt set ikke var tæt på. Så vidt jeg ved blev der aldrig fra Fck's side budt på Dessers. Der er heldigvis masser af angribere til rådighed i det prisleje, så lad os se. Hvis det ender med at der ikke kommer nogen er jeg tilbøjelig til at tro at det hele er spin fra klubbens side, men den ikke så prangende økonomi i mente.
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #1485
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Singh er fraværende fra træning da han er ved at undersøge muligheden om evt klubskifte.
    PC siger det enten kan blive permanent eller leje. Men vigtigst af alt Singh skal have noget spilletid.

  28. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •