Side 28 af 138 FørsteFørste ... 18252627282930313878128 ... SidsteSidste
Viser resultater 406 til 420 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #406
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Vincent Vega Se meddelelser
    De kan også forsvinde
    —————
    Jens Stage
    Nicolai Jørgensen
    Denis Vavro
    Nicolai Boilesen
    Viktor Claesson
    Pep Biel
    Kamil Grabara
    Roony Bardghji
    Kalle Johnsson
    Kommer de ind på Falk i artiklen? For det er da fantastisk, hvis de har noget at have det i, at han ikke står på den liste!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #407
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg føler mig overbevist om, at vi ikke ser Alexander Scholz i FCK i dette vindue. Jeg er gode bekendte med et par folk i FCMs stab, og de har tidligere fortalt, hvordan Scholz netop vægter eventyret som det højeste. Og han spiller jo i Japan, hvorfor skulle han komme hjem? I hvert fald ikke for det sportslige. De har så også fortalt, at han ikke - ligesom det kan virke til med Dreyer og var det med Sisto - har store følelser for FCM, tværtimod køber han ikke nødvendigvis ind i hele FCMs kultur omkring at være underdogs fra Heden. Så når han gerne vil hjem, kan jeg sagtens se det blive FCK over FCM (såfremt han stadig har niveauet).

    Så... kan vi være ude i, at det er rettighed omhu ift. Boile med udløb om et år? Vavro og Khocho er team dørmand, men enhver med lidt erfaring fra nattelivet ved, at det jo ikke er dørmændene, der styrer klubben.

    Personligt ville jeg elske at se Scholz i FCK - fantastisk spiller - men det er måske den position, hvor vi er bedst besat, såfremt vi forlænger med Vavro. Boile, Vavro og Khocho er alle fantastisk dygtige (og dyre) fodboldspillere, ledere samt repræsentanter for klubben.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #408
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Kommer de ind på Falk i artiklen? For det er da fantastisk, hvis de har noget at have det i, at han ikke står på den liste!
    TV3 har et interview med Falk, der er lavet op til kampen mod Aab. Her siger han selv: "Jeg skal være der når vi vinder guld næste år".
    Så det virker ikke umiddelbart til der skulle være så meget tvivl om at han bliver.
    Sidst redigeret af Pooool : 25.05.22 kl. 13:57

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #409
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Scholz og Dreyer kunne være et rigtig fint “tak for sidst” til Herning, da de kaprede vores Sisto-handel…
    Var det nu også Herning der kaprede den handel?

    Jeg anser det som et af Ståles fineste øjeblikke som sportsdirektør, at han afbrød de forhandlinger.

    Kan slet ikke overskue hvad Sistos niveausvingninger, støvlesjusk og ikke mindst hans vaccineforskrækkelse a la Sasseline da Corona var allerværst, ville have gjort ved Parken. Jeg tror han var blevet pebet af banen efter ganske få kampe.
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges


  8. #410
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Som sportsdirektør skal PC vel forberede sig på lidt forskelligt. F.eks. hvis man ikke kan blive enig med Boile, så kan det være man kan blive enig om han bliver solgt og får det sidste eventyr. Her passer Scholtz perfekt ind. PC er jo en købmand, så tror (desværre) at PC hellere vil have Scholtz til 250.000 om måneden end 500.000 til Boile. Lige her vil de fleste af os fans nok hellere have klubmanden Boile til en højere pris.
    - Torben

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #411
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Kunne også være frækt med Boilesen og Scholtz sammen hvis PC ikke kan blive enig med Lazio.

    Så ville vi have 2 boldfaste spillende CB'er <3 <3

    Hvis muligheden er der for at hente Scholtz hjem fra Japan skal den udnyttes. Han er en klassespiller i mine øjne.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #412
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Vincent Vega Se meddelelser
    De siger farvel:
    —————
    Bryan Oviedo
    Andri Baldursson
    Mikkel Kaufmann
    Marios Oikonomou


    De kan også forsvinde
    —————
    Jens Stage
    Nicolai Jørgensen
    Denis Vavro
    Nicolai Boilesen
    Viktor Claesson
    Pep Biel
    Kamil Grabara
    Roony Bardghji
    Kalle Johnsson


    Her vil de forstærke sig:
    —————
    FC Københavns højeste prioritet er at få en central midtbanespiller og en frontangriber, mens der også er ønske om at hente en ekstra midterforsvarer foruden Denis Vavro.
    Håber godt nok at vi ikke skal af med alle de spillere. Så er vi jo slået tilbage til start i Ludo. PC tror vist han spiller football manager. Lad nu holde vokse med nogle få kvalitetsforstærkninger.
    - Torben

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #413
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Pooool Se meddelelser
    TV3 har et interview med Falk, der er lavet op til kampen mod Aab. Her siger han selv: "Jeg skal være der når vi vinder guld næste år".
    Så det virker ikke umiddelbart til der skulle være så meget tvivl om at han bliver.
    Nå, det lyder forrygende! Det har jeg ikke set. Kan du mon linke til det?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #414
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Intressant med at den højeste priotet er angriber dernæst en centrale midtbanespiller der kan jeg godt undre mig lidt
    for tænker at vi pt. har Falk, Stage, Lerager, Zeca, Isak og worst case Håkon. er lidt i tvivl om hvilken type man leder efter
    for hvis det både er en der skal gå direkte ind i start 11eren så skal man godt nok op på et vis niveue for at slå Falk, Stage, Lerager af
    med mindre selvfølgelig at man mere permenemt vil gå over til at spille 433 så vil der opstå den ekstra plads.

    I forhold til angriber, så kunne noget tyde på at Babacar er på vej ud, de nævner det blandt andet i BTs transferdækning.
    men at man vælger ikke at forlænge med NJ men dog stadig på trods starter med ham foran Babacar i de to kampe før de unge islændinge tog scenen.

    I forhold til forsvaret og midtstopperen der synes jeg det vil være en lidt risky vej at begynde og spille et nyt makkerpar sammen.
    Forstår ikke hvordan forlængelsen med Boilesen ikke kan være noget af det første man gør, det er trods alt et forsvar der har slået rekorder.
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #415
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nå, det lyder forrygende! Det har jeg ikke set. Kan du mon linke til det?
    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...i-fc-kobenhavn

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #416
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Pooool Se meddelelser
    TV3 har et interview med Falk, der er lavet op til kampen mod Aab. Her siger han selv: "Jeg skal være der når vi vinder guld næste år".
    Så det virker ikke umiddelbart til der skulle være så meget tvivl om at han bliver.
    Daramy og Wind var der jo også i år ;-) Jeg er pessimist indtil vinduet er lukket...
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  21. #417
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Vincent Vega Se meddelelser
    De siger farvel:
    —————
    Bryan Oviedo
    Andri Baldursson
    Mikkel Kaufmann
    Marios Oikonomou


    De kan også forsvinde
    —————
    Jens Stage
    Nicolai Jørgensen
    Denis Vavro
    Nicolai Boilesen
    Viktor Claesson
    Pep Biel
    Kamil Grabara
    Roony Bardghji
    Kalle Johnsson


    Her vil de forstærke sig:
    —————
    FC Københavns højeste prioritet er at få en central midtbanespiller og en frontangriber, mens der også er ønske om at hente en ekstra midterforsvarer foruden Denis Vavro.
    Ok, det var da nærmest de mærkeligste steder vi ønsker at forstærke os..?!

    Hvordan kan vi have brug for en CM når vi (som også boombastic nævner) har Falk, Lerager, Zeca, Stage og Isak. Jeg er med på Stage kan ryge, but still... Fatter det virkelig ikke.

    Og en CB, tjooo, hvis der er knaster med Vavro og/eller Boile, så naturligvis. Ellers har vi jo 3 stjerner der kæmper om 2 pladser, samt en ung Lund og en Diks der reelt kan gå ind og dække den i værste fald.

    Igen, jeg håber virkelig at vi:

    #1 Kommer af med dødvægten
    #2 Får forlænget med de vigtige
    #3 Derudover IKKE går shop-amok, men tilføjer en enkelt (primært angriber, tænker jeg).

    Igen, en disclaimer er selvfølgelig hvem og hvor mange vi sælger, og om der skulle opstå noget ekstraordinært vi ikke kan ignorere (Sholz feks).

    Men at højeste prio skulle være CM og CB - mærkeligt.

    Zan

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #418
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jøsses, et åndssvagt indslag, men tusind tak for det beroligende citat! Jeg ved ikke, hvordan andre har det, men Rasmus Falk er den spiller på holdet, jeg har frygtet mest, at vi skulle ud at erstatte, så jeg trækker vejret lettere nu.

    Men først helt let efter 1. september. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #419
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jøsses, et åndssvagt indslag, men tusind tak for det beroligende citat! Jeg ved ikke, hvordan andre har det, men Rasmus Falk er den spiller på holdet, jeg har frygtet mest, at vi skulle ud at erstatte, så jeg trækker vejret lettere nu.

    Men først helt let efter 1. september. ;-)
    Meget enig. Falk er spilleren vi simpelthen bare ikke kan erstatte, hverken 1:1, eller for den sags skyld i en eller anden form for kompensationsordning med 2:1. Lad ham endelig blive mange år endnu!

  26. De følgende 7 brugere er enige:

  27. #420
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Til- og afgange: Sommeren 202

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Kommer de ind på Falk i artiklen? For det er da fantastisk, hvis de har noget at have det i, at han ikke står på den liste!
    Jeg tror, de har glemt Falk. Han bliver slet ikke nævnt.

    PC har efter sigende VIRKELIG VIRKELIG VIRKELIG MANGE penge på kontoen, som han forventes at bruge på en god angriber (forståeligt nok), en central midnanespiller (underligt nok) og en midterforsvarer (hvilket sikkert er fornuftigt nok). Angriberen er - næppe overraskende - førsteprioritet sammen med en central midtbanespiller. Hvis vi har behov for sidstnævnte, må det betyde, at Biel stensikkert er væk, at Falk måske er på vippen, eller at Zeca har vist sig meget langt fra tidligere tiders styrke, for ellers drukner vi da helt på den position, hvor vi også har Lerager og de to islændinge. Der er udover det spekulationer i retning af at forlænge med Nikolai Jørgensen, fordi han åbenbart er billig, og at få købt Vavro fri. Der er overvejende sandsynlighed for, at Boilesen smutter, ligesom Stage gør, hvis prisen er rigtig. Rooney beholder vi med mindre, nogen smider et astronomisk beløb. Angående Claesson, så kommer fremtiden til at afhænge af, hvilke klubber der ellers kommer på banen. Forsvarsmæssigt har vi åbenbart kig på den tidligere midtjyde Alexander Scholz.

    PC’s primære mål i min optik må være at finde en ny Dame N’Doye, få skrevet med Claesson og Vavro, belønne Boilesen tilstrækkeligt og så ellers holde sig i ro indkøbsmæssigt. Pep Biel er nok desværre tabt for os, men jeg vil hade at se en eller anden tilfældig lottokupon stjæle spilletid fra vores talentfulde unge. Og så må PC for min skyld gerne se, om han kan få lejeaftaler i stand for dem, han troede skulle redde vores forår. Singh, Amoo, Karamoko og Mukairu vil sikkert alle have godt af lidt mere spilletid et andet sted, så de må for min skyld gerne spille sig i form et sted, hvor de kan opbygge lidt selvtillid. Vi har jo før haft held med at sende spillere til Esbjerg, så måske de kunne bygge på der? Babacar aner jeg ikke, hvad vi gør med, men heldigvis henter vi jo Orri Oscarsson op, så det kan være, det løser sig selv. Babacar er vel ikke kommet til Danmark for at sidde på bænken eller tribunen, så enten stepper han op, eller også finder han vel nye græsgange.

    Det er faktisk lidt underligt at håbe på, vi stort set ikke køber nye spillere ovenpå en sæson, som langt henad vejen har været på det jævne. Jeg synes bare, vi har været bedst spillende i de perioder, hvor de unge har fået chancen i stedet for PCs forstærkninger.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  28. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •