Side 41 af 138 FørsteFørste ... 31383940414243445191 ... SidsteSidste
Viser resultater 601 til 615 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #601
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Inden vi smelter sammen over det herinde. Farzam, som plejer at have meget gode kilder, afkræfter de oplysninger: https://twitter.com/F_Abolhosseini/s...15614716944386

    Ifølge ham er Claesson i top 5 lønmæssigt, og på en præstationsbaseret kontrakt, der gør, at vi skal vinde Champions League for at Claesson kommer op på 6-7 mio. efter skat.
    Pyha :-)

  2. #602
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Inden vi smelter sammen over det herinde. Farzam, som plejer at have meget gode kilder, afkræfter de oplysninger: https://twitter.com/F_Abolhosseini/s...15614716944386

    Ifølge ham er Claesson i top 5 lønmæssigt, og på en præstationsbaseret kontrakt, der gør, at vi skal vinde Champions League for at Claesson kommer op på 6-7 mio. efter skat.
    Tænker at PC har tilbudt Boilesen en meget mere præstation betinget løn, end han har nu. Og det er derfor de er så langt fra hinanden, hvilket jeg synes er godt arbejde af PC, så vi ikke ender med at alle vores lønkroner sidder på bænken eller spiller på lån i andre klubber

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #603
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Inden vi smelter sammen over det herinde. Farzam, som plejer at have meget gode kilder, afkræfter de oplysninger: https://twitter.com/F_Abolhosseini/s...15614716944386

    Ifølge ham er Claesson i top 5 lønmæssigt, og på en præstationsbaseret kontrakt, der gør, at vi skal vinde Champions League for at Claesson kommer op på 6-7 mio. efter skat.
    Det må vi håbe - og så synes jeg stadig, at det er en voldsom løn. PC udtalte ved sin tiltrædelse, at vi skulle have mere for pengene, og han har i hvert fald nogle gange nu sprængt Ståles lønramme.

    Der var en, der spurgte til NCH's udtalelser i Købmændenes klub:

    Han er i studiet med Mette Cornelius og Lynge Jacobsen. MC spørger til, hvad de vil huske sæsonen for. LJ er lidt positiv omkring Silkeborg og så tager NCH over. Han roser rammerne omkring kampene, udviklingen i fans og stemning, som han er meget imponeret over. Så kommenterer han på spillerne og tilkendegiver, at der har været en meget lav kvalitet. Han savner, at det basale håndværk er plads, at de kan tæmme en bold, spille den videre og bevæge sig rigtigt. Så giver han trænerne en kommentar og siger at kvaliteten generelt har været meget lav og med det mener han at holdene har manglet tydelige koncepter og bevægelser mellem spillerne, så man kan se at det er et gennemtrænet hold, hvor det, der sker til træning, også viser sig på banen som et stærkt koncept. Og det mener han gælder alle hold - Silkeborg undtaget. Han mener, at der er et stort rum for forbedring, før niveauet på banen matcher den positive udvikling på tribunerne. Personligt sætter jeg pris på den gamle, ægte FCK-stil, hvor vi selv er de mest kritiske i stedet for, at vi roser os selv, når vi har ridser i lakken.

    Senere be'r MC de to om at give deres bud på sæsonens værste transfer i SL. NCH sætter ikke en specifik transfer på, men tilkendegiver en sarkastisk undren over, hvor mange spillere i FC København, der skal have en så lang indkøringsperiode for at kunne spille på holdet.
    Goldbæks Højrefod

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #604
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg er personligt ikke overrasket over lønnen. Som jeg har skrevet før, så er jeg ret sikker på, at FCK runder både de 10 mio i årsløn og 50 mio i transfer senest næste sommer. Alternativt får vi simpelthen ikke de spillere til toppen som vi drømmer om.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #605
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det vil være dejligt at lave en Claesson agtig kontrakt med Boile, men man skal jo også huske at han jo rent faktisk har et år tilbage. Så spørgsmål er nok ikke så meget omkring næste år, men mere omkring fra efteråret 2023 om man stadigvæk ønsker Boile som en meget vigtig del af holdet, da en forlængelse med en høj løn vil betyde dette. Kunne godt forestille mig at man bliver enig med Boile om ikke at forlænge og så må vi jo se, hvor vi står næste sommer. Her kan han jo så enten tage et sidste eventyr eller han kan forlænge på kortere kontrakter med FCK.

    Hvis man kigger på transfermarket, så er der stor forskel på antallet af skader på Boile versus Claesson, så kan bestemt godt forstå PC og han ikke ønsker at give Boile en 4-5 årige kontrakt til en høj løn.
    - Torben

  9. #606
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    God pointe omkring Boile jo har et år tilbage af sin kontrakt. Det giver i hvert ikke mening at sælge ham nu ( med mindre man kan få +25 mio for ham, hvilket jeg tvivler på), da hans sportslige og personlige værdi langt overstiger det. Så hvis han for nuværende ikke vil acceptere en solid og rimelig præstationsbaseret forlængelse, så lad os fortsætte med det der er aftalt og så må man se om man kan få enderne til at mødes om et halvt eller et helt år. Jeg er ikke overbevist om at markant bedre tilbud står i kø og venter på en transferfri Boile.

  10. #607
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det sætter tanker i gang om, hvilke lønninger, der vil blive betalt til de stjernespillere, som PC vil hente.
    Goldbæks Højrefod

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #608
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det sætter tanker i gang om, hvilke lønninger, der vil blive betalt til de stjernespillere, som PC vil hente.
    Kan det forrentes og flytter det holdet og klubben sportsligt, er det vel ikke et problem?

  13. #609
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det sætter tanker i gang om, hvilke lønninger, der vil blive betalt til de stjernespillere, som PC vil hente.
    Hvorfor? Er det ikke helt naturligt, at en profil på det niveau ender blandt de højestlønnede?

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #610
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Kan det forrentes og flytter det holdet og klubben sportsligt, er det vel ikke et problem?
    Helt enig - jeg opfatter ham bare ikke som voldsom ekstraordinær. Spillemæssigt har han ikke gjort indtryk. På landsholdet synes jeg, at han har nogle fine highlights, men jeg har endnu til gode at se ham som en 90 minutters spiller. Videresalg der er han trods alt 29 år
    Goldbæks Højrefod

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #611
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    [QUOTE=Goldbæks Højrefod;719598]Det må vi håbe - og så synes jeg stadig, at det er en voldsom løn. PC udtalte ved sin tiltrædelse, at vi skulle have mere for pengene, og han har i hvert fald nogle gange nu sprængt Ståles lønramme.
    [/QUOT
    Var det ikke Ståle, der skrev med Falk, som stadig er højst lønnede? Så hvilke lønrammer er sprængt?
    Claesson er en svensk landsholdsspiller, så self ligger han på et højt niveau lønmæssigt. Ellers spiller han ikke for os.

  18. #612
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    [QUOTE=TopM;719607]
    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det må vi håbe - og så synes jeg stadig, at det er en voldsom løn. PC udtalte ved sin tiltrædelse, at vi skulle have mere for pengene, og han har i hvert fald nogle gange nu sprængt Ståles lønramme.
    [/QUOT
    Var det ikke Ståle, der skrev med Falk, som stadig er højst lønnede?
    Nej det var Kvist
    Goldbæks Højrefod

  19. #613
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Helt enig - jeg opfatter ham bare ikke som voldsom ekstraordinær. Spillemæssigt har han ikke gjort indtryk. På landsholdet synes jeg, at han har nogle fine highlights, men jeg har endnu til gode at se ham som en 90 minutters spiller. Videresalg der er han trods alt 29 år
    Jeg er så ret sikker på, at vi langt fra har set det bedste fra Claesson. Han fik 10 kampe i foråret på en koldstart, men producerede trods det 1 mål, 3 assists og have 3. fod på 4 yderligere mål. Han var desuden hæmmet af ikke at have en naturlig venstre back bag sig.

    Derudover tror jeg, at hans bedste position er som 10'er, og jeg kunne snildt se ham som den reelle erstatning for Pep, hvis han da bliver solgt. Jeg ser nemlig markedet for Pep Biel være Rusland/Ukraine, og her er der visse begrænsninger pt. Spanien tror jeg ikke på, for de klubber som kan smide det FCK vil have, vil ikke have Pep.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #614
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022


  22. #615
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det helt store spørgsmål for mig er stadig angriber positionen. Man kan jo håbe Babacar som så mange andre blot skulle bruge det famøse 6-12 måneders tilvænningsperiode, men jeg tvivler.

    Vi står og er 1 kamp fra CL, mod en modstander og 200 mill (Forhåbentlig ikke Trabzonspor) som vi burde kunne måle os med, PC burde komme op med det check hæfte og få købt noget klasse til den vigtige position. Jeg er med på der ingen garantier er, men guleroden er simpelthen for stor. Går det galt har vi stadig trøste præmien i EL og 100 mill.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •