Side 104 af 138 FørsteFørste ... 45494101102103104105106107114 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,546 til 1,560 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1546
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Er det ikke lige meget hvor gode spillere vi køber ?
    Så længe det er Jess og assistenterne der styrer showet, så bliver det ikke bedre.

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #1547
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Er det ikke lige meget hvor gode spillere vi køber ?
    Så længe det er Jess og assistenterne der styrer showet, så bliver det ikke bedre.
    Er det ikke ligemeget hvilken træner vi har? Så længe det er PC der styrer vores indkøb, så bliver det ikke bedre.


  4. #1548
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Spillere, som nødvendigvis ikke er på den famøse "højere hylde", men jeg tror stadig ville kunne løfte os. De har alle sammen været nævnt her i tråden tidligere, men tænker en lille opsummering ikke skader:

    Christian Sørensen: Manden er VB og er vel konsekvent Viborgs bedste spiller, så ved jeg godt han er 30 og selvfølgelig ikke har noget videresalgspotentiale. Jeg mener dog at hvis vi kan få 2-3 gode år ud af ham så er det fint.
    Alexander Scholz: Tror ingen her betvivler hans kvaliteter, problemet er nok nærmere at vi jo egentlig allerede har 3 gode CB'er.
    Lasse Berg Johnsen: Falk og Zeca bliver ikke yngre, og Lerager tror jeg desværre aldrig bliver den helt store succes hos os. Lasse Berg Johnsen kunne godt være en fremtidens mand her.
    Nicolai Vallys: Giver naturligvis ikke så meget mening nu hvor vi har Daramy tilbage. Dog skal vi jo have en løsning fra næste sæson så kan vi få sendt Bøving, Singh & Mukairu afsted så bør vi hente Vallys.

  5. #1549
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Rungsted93 Se meddelelser
    Spillere, som nødvendigvis ikke er på den famøse "højere hylde", men jeg tror stadig ville kunne løfte os. De har alle sammen været nævnt her i tråden tidligere, men tænker en lille opsummering ikke skader:

    Christian Sørensen: Manden er VB og er vel konsekvent Viborgs bedste spiller, så ved jeg godt han er 30 og selvfølgelig ikke har noget videresalgspotentiale. Jeg mener dog at hvis vi kan få 2-3 gode år ud af ham så er det fint.
    Alexander Scholz: Tror ingen her betvivler hans kvaliteter, problemet er nok nærmere at vi jo egentlig allerede har 3 gode CB'er.
    Lasse Berg Johnsen: Falk og Zeca bliver ikke yngre, og Lerager tror jeg desværre aldrig bliver den helt store succes hos os. Lasse Berg Johnsen kunne godt være en fremtidens mand her.
    Nicolai Vallys: Giver naturligvis ikke så meget mening nu hvor vi har Daramy tilbage. Dog skal vi jo have en løsning fra næste sæson så kan vi få sendt Bøving, Singh & Mukairu afsted så bør vi hente Vallys.
    Når jeg ser Christian Sørensen (og jeg har ikke lagt specielt meget mærke til ham før), så undre det mig gevaldigt at han ikke blev købt sidste år. Vi har i så lang tid manglet en venstre back og her har vi da en med udemærket kvalitet, til rimelig penge og som man sagtens kan have på plads 3-5 år. Han bliver ikke belastet af for mange kampe, han kommer ikke til at blive vidersolgt og endelig… når man sidder i Parken og ser hyldesten af Damen, så må enhver prof fodboldspiller i dk tænke “her vil jeg gerne hører hjemme”.

    Det FCK kan, det Parken kan, det vi fans kan (burde faktisk skrive I… så højlydt er jeg hellere ikke på familietribunen), det er så unikt i Danmark

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #1550
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg skal bare lige forstå noget, kan I hjælpe mig?

    Man vinder et mesterskab og kommer deraf i CHL playoff. Man trækker et stærkt hold, men er bestemt ikke uden muligheder. Man spiller om 200 mio. kr. og et kæmpe løft af hele fodbolddelen i København, hvad angår status, penge, tiltrækningskraft og omdømme i Europa.

    ... Og så går man ind til de to kampe uden en reel angriber, som man stoler på?

    Herudover bliver holdets eneste offensive taktiske åbning smadret med en skade til Daramy i fredags, mens 2 ud af 3 etablerede forsvarsspillere virker skadet.

    ... Og man vælger at sidde på hænderne weekenden over?

    Sorry, jeg bliver nødt til at sige det. Jeg synes, det udstiller hvor fumlet vores sportslige ledelse har fremstået de seneste to sæsoner. Du bruger næsten 1,7 år på at fastlægge dig på en spillestil. Det kan man jo høre på PCs interviews op til Randers kampen, hvor han siger, at en ny 9'er skal kunne passe ind i den stil, man nu har lagt. Altså refererende til de sidste 3 kampe i sidste sæson og starten på denne. Jeg kan egentlig se igennem fingre med sportslige udfald, hvis man er ved at bygge en ny stil op. SIF blev jo ikke så bolddominerende på en halv sæson, de har haft tid til at lære deres system. Men PC og JT er nu i gang med det 3. transfervindue sammen i streg, og at størstedelen af vores januar indkøb er på vej videre er jo en kæmpe joke og en udstilling af uafklarethed.

    Men ja ja, lad os da sætte vores lid til, at Valdemar Lund afviser Cornelius og at vores to 19-årige islændinge kan sparke os i CHL. Hvis de har en dårlig kamp, så kan Bøving og Amoo jo altid komme ind og hjælpe til.


  8. #1551
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    227

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg skal bare lige forstå noget, kan I hjælpe mig?

    Man vinder et mesterskab og kommer deraf i CHL playoff. Man trækker et stærkt hold, men er bestemt ikke uden muligheder. Man spiller om 200 mio. kr. og et kæmpe løft af hele fodbolddelen i København, hvad angår status, penge, tiltrækningskraft og omdømme i Europa.

    ... Og så går man ind til de to kampe uden en reel angriber, som man stoler på?

    Herudover bliver holdets eneste offensive taktiske åbning smadret med en skade til Daramy i fredags, mens 2 ud af 3 etablerede forsvarsspillere virker skadet.

    ... Og man vælger at sidde på hænderne weekenden over?

    Sorry, jeg bliver nødt til at sige det. Jeg synes, det udstiller hvor fumlet vores sportslige ledelse har fremstået de seneste to sæsoner. Du bruger næsten 1,7 år på at fastlægge dig på en spillestil. Det kan man jo høre på PCs interviews op til Randers kampen, hvor han siger, at en ny 9'er skal kunne passe ind i den stil, man nu har lagt. Altså refererende til de sidste 3 kampe i sidste sæson og starten på denne. Jeg kan egentlig se igennem fingre med sportslige udfald, hvis man er ved at bygge en ny stil op. SIF blev jo ikke så bolddominerende på en halv sæson, de har haft tid til at lære deres system. Men PC og JT er nu i gang med det 3. transfervindue sammen i streg, og at størstedelen af vores januar indkøb er på vej videre er jo en kæmpe joke og en udstilling af uafklarethed.

    Men ja ja, lad os da sætte vores lid til, at Valdemar Lund afviser Cornelius og at vores to 19-årige islændinge kan sparke os i CHL. Hvis de har en dårlig kamp, så kan Bøving og Amoo jo altid komme ind og hjælpe til.

    Jeg er helt enig i dit skriv.
    Dog vil jeg gerne tilføje til listen at jeg savner noget mere profesionelisme. Kan være jeg er gammeldags, men der er tit YouTube videoer med Zecas garderobe og hvem er bedst til fifa. Osv osv.
    Var det ikke en ide at have fokus på spillet og taktikken ? Skal ikke kunne sige om de bare agerer som andre store klubber, men det er mere signalet ud af til.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  9. De følgende 11 brugere er enige:

  10. #1552
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Jeg er helt enig i dit skriv.
    Dog vil jeg gerne tilføje til listen at jeg savner noget mere profesionelisme. Kan være jeg er gammeldags, men der er tit YouTube videoer med Zecas garderobe og hvem er bedst til fifa. Osv osv.
    Var det ikke en ide at have fokus på spillet og taktikken ? Skal ikke kunne sige om de bare agerer som andre store klubber, men det er mere signalet ud af til.
    Meget enig. De videoer kan måske lige gå an hvis man vinder sine kampe og signalerer overskud på banen.
    Men i dårlige perioder som nu bliver jeg også irriteret når jeg der det…..

    Mener det er et års tid siden spilleren blev spurgt om nogle ting omkring vores kommende modstander til en superliga kamp (husker ikke modstanderen, men et jysk provinshold)
    Der brillierede vores spillere med et respektløst syn på modstanderen som var tåkrummende dårligt….

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #1553
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    53

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Er det ikke ligemeget hvilken træner vi har? Så længe det er PC der styrer vores indkøb, så bliver det ikke bedre.
    Er det ikke ligemeget hvem der styrer vores indkøb, når vores scoutingafdeling har været uduelig siden Jesu fødsel?

    Lars Højer, kæmpe FCK legende. Men hvordan den mand har overlevet 20 år som Chefscout med alle de fejlskud er mig en kæmpe gåde.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #1554
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Ikke ligefrem en rocket science artikel.

    Men det passer mig fint at der kommer lidt pres på PC fra andre steder end sidelinien :-)

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...0955?fs=e&s=cl

    Zan


  15. #1555
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Korup Se meddelelser
    Er det ikke ligemeget hvem der styrer vores indkøb, når vores scoutingafdeling har været uduelig siden Jesu fødsel?

    Lars Højer, kæmpe FCK legende. Men hvordan den mand har overlevet 20 år som Chefscout med alle de fejlskud er mig en kæmpe gåde.
    Jeg har i mange år tænkt helt det samme.

    Der er da sikkert nogle aspekter af jobbet Højer er god til, men det ville undre mig om ikke der var nogle mega interessante muligheder for virkelig at udvikle sådan en afdeling.

    Det koster helt sikkert noget, men har svært ved at tro den afdeling ikke kan flyttes yderligere.

    Zan


  16. #1556
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg har i mange år tænkt helt det samme.

    Der er da sikkert nogle aspekter af jobbet Højer er god til, men det ville undre mig om ikke der var nogle mega interessante muligheder for virkelig at udvikle sådan en afdeling.

    Det koster helt sikkert noget, men har svært ved at tro den afdeling ikke kan flyttes yderligere.

    Zan
    Præcis.

    Jeg har også længe været meget kritisk overfor vores scouting afd. Det er jo en vital del af vores klub at netop den afdeling er top tunet. Dårlig scouting/indkøb kan virkelig fuucke en sæson op.

    Nu, hvor PC har været i gang med den store oprydning i organisationen, så kan han jo passende rette fokus den vej.

  17. #1557
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Præcis.

    Jeg har også længe været meget kritisk overfor vores scouting afd. Det er jo en vital del af vores klub at netop den afdeling er top tunet. Dårlig scouting/indkøb kan virkelig fuucke en sæson op.

    Nu, hvor PC har været i gang med den store oprydning i organisationen, så kan han jo passende rette fokus den vej.
    Jeg vil dog også etablere det "men" at det er en verden som er relativ "utilgængelig". Personligt aner jeg virkelig ikke hvordan tingene fungerer - sådan rigtigt - og der vil nok også være data der kan tolkes i en retning af at vores afdeling gør et flimrende stykke arbejde.

    Det er jo heller ikke kun i FCK vi rammer voldsomt forbi skiven, så det er nok en svær disciplin.

    Men for at være konkret, kunne jeg forestille mig at der var nogle derude (formentlig ikke danskere), som virkelig var uddannet i en moderne tilgang til transferdelen. Med et monster netværk og en gennem-hamrende nøje strategi.

    Og ja, de bedste er selvfølgelig nappet af diverse storklubber. Det er klart. Men det er vel det samme med fodboldspillere. Det er så vital en del af fodbolden både sportsligt og økonomisk - tjaa, hvis ikke altafgørende, så tæt på.

    Og der kan man måske godt være fristet til at tro at der kunne være større (og nok også markant dyrere) navne end Lars Højer...

    Men igen, aner ikke noget om det. Den der laver den dybdegående og informerende dokumentar om dette værdifulde og spændende univers, får en Menu 1 af mig ;-)

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 16.08.22 kl. 09:19

  18. #1558
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg vil dog også etablere det "men" at det er en verden som er relativt lyssky. Personligt aner jeg virkelig ikke hvordan tingene fungerer - sådan rigtigt - og der vil nok også være data der kan tolkes i en retning af at vores afdeling gør et flimrende stykke arbejde.
    Bortset fra at jeg ville bruge et andet ord end "lyssky" i denne sammenhæng, da jeg tvivler på, at det er det, du mener(?), er jeg enig i, at det er svært at sige noget intelligent udefra om, hvorvidt scouting-afdelingen gør det godt eller ej. Vi aner jo ikke, hvad Højer og co. lægger på PC's bord, og hvad PC så efterfølgende går efter og ikke går efter.

    Dertil vil jeg så gentage en pointe ovre fra "Skal Thorup fyres"-tråden: Vi aner jo heller ikke, hvor mange af de indkøb, som ikke slår igennem, der ville være slået igennem under en anden træner eller i et andet system. Med andre ord; der er ret mange variabler, der påvirker en nyindkøbt spillers succes, som det er svært at udtale sig om udefra.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1559
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Bortset fra at jeg ville bruge et andet ord end "lyssky" i denne sammenhæng, da jeg tvivler på, at det er det, du mener(?), er jeg enig i, at det er svært at sige noget intelligent udefra om, hvorvidt scouting-afdelingen gør det godt eller ej. Vi aner jo ikke, hvad Højer og co. lægger på PC's bord, og hvad PC så efterfølgende går efter og ikke går efter.

    Dertil vil jeg så gentage en pointe ovre fra "Skal Thorup fyres"-tråden: Vi aner jo heller ikke, hvor mange af de indkøb, som ikke slår igennem, der ville være slået igennem under en anden træner eller i et andet system. Med andre ord; der er ret mange variabler, der påvirker en nyindkøbt spillers succes, som det er svært at udtale sig om udefra.
    Nu er det i hvert fald rettet :-)

    Nej, det kan godt lyde som en fuldstændig uoverskuelig diskussion.

    Sååå, tilbage til JT og PC raus! Det er nemmere ;-)

    Zan

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1560
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det er jo heller ikke kun i FCK vi rammer voldsomt forbi skiven, så det er nok en svær disciplin.
    Jeg forestiller mig ikke, at nogen tror, det er nemt, men der har været uacceptabelt mange forbiere de seneste år.

    En del af forklaringen kan måske findes i, at vi befinder os et svært sted, hvor vi har internationale ambitioner rent sportsligt, men økonomien er ikke fulgt med. Det gør muligvis, at man tager nogle chancer i håb om, at man kan tilknytte spillere med internationalt niveau for relativt få penge. Dén øvelse er givetvis meget svær i dagens marked.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •