Side 36 af 138 FørsteFørste ... 26333435363738394686136 ... SidsteSidste
Viser resultater 526 til 540 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #526
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...-vaek-fra-fck/

    Ikke at det er en kæmpe overraskelse, og egentlig heller ikke rigtigt noget nyt i det.
    Men johnsson er klar til at skifte hvis det rigtige tilbud kommer, eller hvis muligheden opstår.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #527
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Gisle Thorsen melder på Mediano, at PC kigger på Lasse Berg Johnsen til 6'er-positionen. Jeg har set en del Randers-kampe, og tager man også hans stats i betragtning, så er tanken måske ikke så dum. Jeg synes i hvert fald, at han er en af få spillere i Suppen, som vil kunne bidrage positivt hos FCK.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #528
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Gisle Thorsen melder på Mediano, at PC kigger på Lasse Berg Johnsen til 6'er-positionen. Jeg har set en del Randers-kampe, og tager man også hans stats i betragtning, så er tanken måske ikke så dum. Jeg synes i hvert fald, at han er en af få spillere i Suppen, som vil kunne bidrage positivt hos FCK.
    Champions League, here we come........ :-)

    Jeg har ærlig talt aldrig lagt mærke til ham, men jeg har bemærket, at flere eksperter bl.a. i Mediano har nævnt ham som en spiller, der kan tage skridtet op til FCK eller FCM.
    Kvart-i-bold spekulerer i deres podcasts også i, at der skal hentes 3 spillere (central forsvar, central midt, 9'er). I det lys passer han da også godt ind som central midt (og backup til Zeca). Især hvis vi bruger en formue på Vavro og derfor skal bruge en lidt billigere løsning på midtbanen - så er der nok også luft i budgettet til en angriber.

    Men altså, Lasse Berg Johnsen kilder godt nok ikke nogen sjove steder....


  6. #529
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Gisle Thorsen melder på Mediano, at PC kigger på Lasse Berg Johnsen til 6'er-positionen. Jeg har set en del Randers-kampe, og tager man også hans stats i betragtning, så er tanken måske ikke så dum. Jeg synes i hvert fald, at han er en af få spillere i Suppen, som vil kunne bidrage positivt hos FCK.
    Det er at forlænge verden med brædder - hvis vi skal spille CL skal vi have spillere på et højt niveau. Han er ikke en gang udtaget til Norges A-landshold.

    Jeg husker en SL kamp med Randers, hvor en kommentator foreslog at FCK kunne købe ham. Så blev han hurtigt 'rettet' af ekspert-kommentatoren, der mente, at det ville være uambitiøst og at han var god i Randers, men ikke havde niveauet til FCK.

    Hvis han havde brændt ligaen af, ville jeg kunne forstå overvejelsen, men jeg tvivler på, at der er mange herinde, der kan huske hans præstationer og det siger for mig det hele.
    Goldbæks Højrefod

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #530
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det er at forlænge verden med brædder - hvis vi skal spille CL skal vi have spillere på et højt niveau. Han er ikke en gang udtaget til Norges A-landshold.

    Jeg husker en SL kamp med Randers, hvor en kommentator foreslog at FCK kunne købe ham. Så blev han hurtigt 'rettet' af ekspert-kommentatoren, der mente, at det ville være uambitiøst og at han var god i Randers, men ikke havde niveauet til FCK.

    Hvis han havde brændt ligaen af, ville jeg kunne forstå overvejelsen, men jeg tvivler på, at der er mange herinde, der kan huske hans præstationer og det siger for mig det hele.
    Jeg ser ham bestemt ikke som en optimal løsning, men som "billig" reserve for Zeca, der samtidig kan lære og blive testet på et højere niveau, så er det måske ikke så dumt.

    I øvrigt var han meget afgørende for Randers' succes i ECL. Jeg husker ham eksempelvis mod AZ, hvor han var enormt stærk defensivt, og virkelig dygtige til at fordele bolden.

    Når det så er sagt, så håber og ønsker jeg da også noget mere fra PC. Det har hans hylde-udtalelser jo ligesom lovet os.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #531
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Og ingen ungdomslandskampe. Det virker godt nok ophidsende på Johnny Thomsen-niveau...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #532
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    At foreslår Berg Johnsen til FC virker helt godnat og som noget uopfindsomme journalister skriver om for at få lidt kliks … mange var af en eller anden grund utilfreds med at vi ikke hentede Okosun da ham tog til FCM. Jeg vil sige de har ligheder i niveauer; det går for stærkt når man skal spille og ikke kun lukke huller
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #533
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    At foreslår Berg Johnsen til FC virker helt godnat og som noget uopfindsomme journalister skriver om for at få lidt kliks … mange var af en eller anden grund utilfreds med at vi ikke hentede Okosun da ham tog til FCM. Jeg vil sige de har ligheder i niveauer; det går for stærkt når man skal spille og ikke kun lukke huller
    Tror virkelig ikke jeg kender en eneste, som var skuffet over vi ikke hentede Simon Okosun. Så den har jeg aldrig hørt før.

  15. De følgende 14 brugere er enige:

  16. #534
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Synes Philip Billing virker som en god spiller.

    Kunne han være realistisk at hente for FCK?

  17. #535
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    At foreslår Berg Johnsen til FC virker helt godnat og som noget uopfindsomme journalister skriver om for at få lidt kliks … mange var af en eller anden grund utilfreds med at vi ikke hentede Okosun da ham tog til FCM. Jeg vil sige de har ligheder i niveauer; det går for stærkt når man skal spille og ikke kun lukke huller
    Jeg kender også en der var sur over at vi ikke hentede Sammy Skytte for næsen af Horsens..

    Okosun og Berg Johnsen tåler ingen sammenligning. Type-mæssigt er Berg Johnsen præcis hvad vi mangler på midtbanen og han vil kunne tåle at sidde en del på bænken i sit første år her.. Vi har ikke rigtig den der inteligente 6’er type, der positionerer sig godt og skiller sig sikkert af med bolden hver gang han erobrer den. Vi har stort set ikke andet end de der hidsige, buldrende typer. Jeg synes slet ikke det ville være en dum signing faktisk. Ja han er dygtig til at lukke huller, men er også samtidig ganske fornuftig på kuglen.

    Klart, hvis folk drømmer om at det er 6’eren vi henter en ny stjerne til 40-50 mio, så rimer det ikke på Berg Johnsen, men en sådan signing ville skabe en masse problemer i forhold til trup-harmoni. Lerager sluttede fremragende af og er lige landet på en permanent. Falk skal spille. Hákon skal spille. Zeca kommer tilbage. Stage er her stadig. Jeg ser simpelthen ingen mening i at brænde al krudtet af på en ny 6’er. Berg Johnsen er rettidig omhu og en mand for fremtiden..

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #536
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg kender også en der var sur over at vi ikke hentede Sammy Skytte for næsen af Horsens..

    Okosun og Berg Johnsen tåler ingen sammenligning. Type-mæssigt er Berg Johnsen præcis hvad vi mangler på midtbanen og han vil kunne tåle at sidde en del på bænken i sit første år her.. Vi har ikke rigtig den der inteligente 6’er type, der positionerer sig godt og skiller sig sikkert af med bolden hver gang han erobrer den. Vi har stort set ikke andet end de der hidsige, buldrende typer. Jeg synes slet ikke det ville være en dum signing faktisk. Ja han er dygtig til at lukke huller, men er også samtidig ganske fornuftig på kuglen.

    Klart, hvis folk drømmer om at det er 6’eren vi henter en ny stjerne til 40-50 mio, så rimer det ikke på Berg Johnsen, men en sådan signing ville skabe en masse problemer i forhold til trup-harmoni. Lerager sluttede fremragende af og er lige landet på en permanent. Falk skal spille. Hákon skal spille. Zeca kommer tilbage. Stage er her stadig. Jeg ser simpelthen ingen mening i at brænde al krudtet af på en ny 6’er. Berg Johnsen er rettidig omhu og en mand for fremtiden..
    Jeg er enig i din vurdering af de eksisterende CM og behovet for at få tilført den type, du beskriver, det skal bare være en spiller på et helt andet niveau. Jeg er ikke nødvendigvis enig i logikken om, at vi på så central plads skal spare os til succes. Skal vi ligge i toppen af EL og appellere til CL, så er Berg Johansen og hans niveau bare ikke i nærheden af noget, vi skal bruge.
    Goldbæks Højrefod

  20. #537
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Imens trækker det (måske) op til en uskøn afsked med Boilesen: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...vshed-fra-fck/

    Suk...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #538
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Imens trækker det (måske) op til en uskøn afsked med Boilesen: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...vshed-fra-fck/

    Suk...
    Jeg har skrevet det før, men gentager: Jeg mister alt for PC, hvis han formår at fucke en klokkeklar forlængelse med Boilesen up. Han er landsholdsspiller, dansker, kulturbærer, viceanfører og den eneste forsvarsspiller, der kan noget på bolden, hvilket er altafgørende for at være en dominerende faktor i Superligaen på bolden. Læg dertil, at han vil FCK rigtig meget, og at det virker til, at de værste skader er bag ham, efter han er kommet ind centralt. Jeg nægter simpelthen at tro på, at han er urimelig i sin forhandling. Mon ikke han jagter en 3 års forlængelse med en hyre, der får ham op i toppen af hierarkiet, hvilket kun er fair.

    Smider vi ham på porten for at spille med POWER spillere, der har VILDSKAB og DYNAMIK, så bliver jeg så pissetræt.'

    Jeg håber, at tavsheden fra FCK handler om, at man vil holde på ham i dette vindue lige meget hvad for at spille os i CL - og så enten forlænger man med ham i efteråret eller sælger ham til vinter. (stadigvæk kæmpe fejl i mine øjne, skulle det ske)

  23. De følgende 13 brugere er enige:

  24. #539
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Imens trækker det (måske) op til en uskøn afsked med Boilesen: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...vshed-fra-fck/

    Suk...
    Jeg vælger at tro, at PC er på ferie og først ser på det og andre køb/salg, når han er tilbage. Jeg synes ikke, at Bowle lignede en mand, der var på vej væk, eller som er voldsomt utilfreds, i de sidste kampe i slutspillet eller under fejringen. Det er i hvert fald det, jeg trøster mig ved.

  25. #540
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg har skrevet det før, men gentager: Jeg mister alt for PC, hvis han formår at fucke en klokkeklar forlængelse med Boilesen up. Han er landsholdsspiller, dansker, kulturbærer, viceanfører og den eneste forsvarsspiller, der kan noget på bolden, hvilket er altafgørende for at være en dominerende faktor i Superligaen på bolden. Læg dertil, at han vil FCK rigtig meget, og at det virker til, at de værste skader er bag ham, efter han er kommet ind centralt. Jeg nægter simpelthen at tro på, at han er urimelig i sin forhandling. Mon ikke han jagter en 3 års forlængelse med en hyre, der får ham op i toppen af hierarkiet, hvilket kun er fair.

    Smider vi ham på porten for at spille med POWER spillere, der har VILDSKAB og DYNAMIK, så bliver jeg så pissetræt.'

    Jeg håber, at tavsheden fra FCK handler om, at man vil holde på ham i dette vindue lige meget hvad for at spille os i CL - og så enten forlænger man med ham i efteråret eller sælger ham til vinter. (stadigvæk kæmpe fejl i mine øjne, skulle det ske)
    Tavsheden (hvis der rent faktisk ikke forhandles mellem agent og FCK) kan jo skyldes mange ting. Den kan selvfølgelig skyldes at PC er en klovn, men den kan sikkert også skyldes meget andet såsom forhandlingstaktik, for at give ham ro til at koncentrere sig om landsholdet, at man har andre ting som skal falde på plads/smudre først bl.a. omkring Vavro osv. Mon ikke at der kommer gang i forhandlinger senere på ferien, når FCK er tættere på en afklaring andre stedet og når Boile er hjemme fra ferie. Omend det er naturligt at forlænge nu, så har man trods alt ikke mere travlt, end at man kan gøre det i sensommeren. Jeg kan ikke forestille mig, at man lader Boile gå nu med en CL kval forude.

    Mht om PC er en klovn så skal vi nok vente med at konkludere noget indtil Boile eventuelt forlader klubben og vi ved noget nærmere omkring kontraktudspil. Vi aner stadig ikke, om PC var helt absurd skæv på den i første kontraktudspil, om Boile (nok nærmere hans agent) havde alt for høje krav til løn og måske især længde af kontrakt eller om det er en blanding, hvor man alligevel mødes til sidst. At Boile i landsholdspause nævner, at han ikke har hørt fra FCK, kan virkelig ikke hidse mig op.

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •