Side 59 af 138 FørsteFørste ... 9495657585960616269109 ... SidsteSidste
Viser resultater 871 til 885 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #871
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvorfor er Roony stadig ikke en del af førsteholdstruppen på FCK.dk? Og hvad mon planen er på målmandsposten? Tror man overhovedet på Guadagno eller er han træningskegle? Hvis Grabara ryger, er Kalle så førstemålmand eller skal der hentes ind udefra?

  2. #872
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvorfor er Roony stadig ikke en del af førsteholdstruppen på FCK.dk? Og hvad mon planen er på målmandsposten? Tror man overhovedet på Guadagno eller er han træningskegle? Hvis Grabara ryger, er Kalle så førstemålmand eller skal der hentes ind udefra?
    Tror simpelthen de har sat en prop i afgange. Så tæt på sæsonstart og CL - de sælger ikke medmindre det er et helt uhørt beløb.

    Til gengæld gad jeg virkelig godt have en afklaring på Boile og ikke mindst Roony. Sidstnævnte skal jo helst skydes af nu, hvis han ikke vil forlænge. Mega frustrerende.

    Zan

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #873
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Tror simpelthen de har sat en prop i afgange. Så tæt på sæsonstart og CL - de sælger ikke medmindre det er et helt uhørt beløb.

    Til gengæld gad jeg virkelig godt have en afklaring på Boile og ikke mindst Roony. Sidstnævnte skal jo helst skydes af nu, hvis han ikke vil forlænge. Mega frustrerende.

    Zan
    Hvis Boilesen og Roony bliver solgt bliver det først efter CL kampene tror jeg. Desuden er spørgsmålet ikke også om Boilesen har mere værdi i truppen selvom hans kontrakt udløber end hvad vi kan få for ham. Så selvom han ikke vil forlænge tror jeg ikke han forlader klubben før udløb.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #874
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Hvis Boilesen og Roony bliver solgt bliver det først efter CL kampene tror jeg. Desuden er spørgsmålet ikke også om Boilesen har mere værdi i truppen selvom hans kontrakt udløber end hvad vi kan få for ham. Så selvom han ikke vil forlænge tror jeg ikke han forlader klubben før udløb.
    Jo, ville nærmest også beholde Boile uanset hvad.

    Det er Roony der så må afsted, så vi ikke ender med at stå med en bøjet 5-øre efter al den hype…

    Zan

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #875
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvorfor er Roony stadig ikke en del af førsteholdstruppen på FCK.dk? Og hvad mon planen er på målmandsposten? Tror man overhovedet på Guadagno eller er han træningskegle? Hvis Grabara ryger, er Kalle så førstemålmand eller skal der hentes ind udefra?
    Har paven en sjov hat? Kunne man også spørge… Selvfølgelig skal der hentes en afløser for Grabara hvis han sælges. Kalle er en dejlig sympatisk person som er tæt på optimal at have som 2. keeper, men han har simpelthen ikke klassen til at være vores 1. valg..

  9. #876
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Wat
    Overvej afsender + passér gaden.
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #877
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    - Dreyer spillede 9'er hele foråret for FCM med Isaksen og Chilifya på kanterne. Herfra lavede han 28 point til dem, målt på mål og assists, stort set alle mod top 6 hold. Han ville passer perfekt som 9'er i vores system, såfremt systemet er det, som vi sluttede med. Her ville en Biel eller Håkon ligge bagved på 10'eren, mens Roony og Amoo fortsat kan slås om at slå igennem på kanten.
    Jeg skal være ærlig og indrømme, at jeg ikke nærstuderer FCM's kampe i en grad, så jeg har styr på, hvilke positioner Dreyer spillede i alle kampene i foråret, men jeg ved, at han i hvert fald spillede en del af dem fra kanten, hvilket Transfermarkt i øvrigt bekræfter. 10 kampe til højre, 9 centralt og 3 i venstre side: https://www.transfermarkt.com/anders...s=&trainer_id=

    Bortset fra det mener jeg bestemt, at Dreyer ville være en god signing. Jeg påpeger bare, at der - udover de økonomisk/politiske komplikationer, der måske har afholdt PC fra at forsøge sig - måske også har været overvejelser i retning af, at vi altså har en hel røvfuld talentfulde, unge, offensive spillere i truppen, som uvægerligt kommer længere fra spilletid, hvis vi henter flere stjerner til deres pladser.

    Jeg er principielt også fuldstændigt ligeglad med, hvor målene kommer fra, hvis bare de kommer, og det er oplagt, at hvis Thorups plan er at spille denne sæson uden egentlige centerforward-typer, så ville der være meget bedre plads til en Dreyer. Men det vil jeg gerne se, før jeg tror det - altså at det er planen. Vi har i hvert fald tre klassiske 9'er-typer i truppen lige nu, som vi så hellere må se at få solgt, hvis de i bedste fald skal være bænkevarmere.

    Mht. talenternes niveau er det selvfølgelig behæftet med usikkerhed at satse på dem, men jeg er nu ret optimistisk. Roony er et kæmpe talent, hvilket mange tilsyneladende allerede har glemt på grund af en håndfuld mindre gode kampe. Jeg håber virkelig meget på en forlængelse her, så vi kan se ham blomstre. Amoo har allerede vist i Sverige, at han kan meget mere, end hvad han har vist i København indtil videre. Forløser han det? Hvem ved, men der er utvivlsomt potentiale. Og Mukairu kan meget mere, end hvad han viste i sin forkerte side. Og så er der jo Bøving, som også er et klart talent, som nok mest af alt har brug for spilletid. Alt i alt: Dreyer ville da være en forstærkning, men jeg har tillid til det eksisterende kantmateriale. Men vi mangler en 9'er - hvis vi skal spille med sådan en, hvilket jeg tror, vi skal.
    Sidst redigeret af Garneren : 07.07.22 kl. 21:52
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #878
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,855

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    På Twitter linkes FCK til Vitor Carvalho fra Gil Vicente. https://twitter.com/TransferDovi/sta...rV1omoK3w&s=19

    Personligt kender jeg ham ikke, men et rygte med kilder i medierne er jo relevant, og PC er jo på jagt efter en defensiv midtbanespiller.

    I samme klub spiller det tidligere Valencia-talent Fran Navarro. Han har fået kampe for Spaniens U21, og minder som type om Pep Biel med fart. Ham gad jeg godt se i FCK. Der er et link til ham her. Og ja, det er YouTube, men...

    https://youtu.be/ezceo8stVGI

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #879
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Efter dagens træningskamp, så håber jeg virkelig at vi også kigger efter en venstre back, der kan supplere på positionen som back-up for VK34.
    Jelert er god på positionen ift. det rent defensive, men hvis han skal være på venstre side, hvad angår det offensive, så skal det være som kant, der kan trække ind i banen. Skal han spille back, så skal det være i højre side, så han kan holde bredden i spillet. Det kan han ikke på samme måde i venstre side som højrebenet. Så må man se, hvordan der kan skabes plads i truppen til at han udelukkende fungerer som højre back.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #880
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Efter dagens træningskamp, så håber jeg virkelig at vi også kigger efter en venstre back, der kan supplere på positionen som back-up for VK34.
    Jelert er god på positionen ift. det rent defensive, men hvis han skal være på venstre side, hvad angår det offensive, så skal det være som kant, der kan trække ind i banen. Skal han spille back, så skal det være i højre side, så han kan holde bredden i spillet. Det kan han ikke på samme måde i venstre side som højrebenet. Så må man se, hvordan der kan skabes plads i truppen til at han udelukkende fungerer som højre back.
    Jeg er ikke uenig i, at det hæmmer vores offensiv i venstre side, når Jelert spiller backen, men som nævnt tidligere fortæller Jelert her, at de på træningslejren specifikt har trænet hans venstreben, så det kunne tyde på, at han er tiltænkt rollen som VK's backup: https://www.fck.dk/nyhed/pre-season-...a-elias-jelert

    Men man kan jo håbe på, at der kommer et bud på Ankersen, så der kan hentes en venstreback ind.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #881
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Efter dagens træningskamp, så håber jeg virkelig at vi også kigger efter en venstre back, der kan supplere på positionen som back-up for VK34.
    Jelert er god på positionen ift. det rent defensive, men hvis han skal være på venstre side, hvad angår det offensive, så skal det være som kant, der kan trække ind i banen. Skal han spille back, så skal det være i højre side, så han kan holde bredden i spillet. Det kan han ikke på samme måde i venstre side som højrebenet. Så må man se, hvordan der kan skabes plads i truppen til at han udelukkende fungerer som højre back.
    Jeg synes slet ikke det er lige så udtalt, som når Diks spiller VB.. Men selvfølgelig giver det en anden dimension, når venstre backen er venstrebenet. I Jelerts tilfælde får jeg dog alvorlige Mæhle-vibes, og det er ikke så ringe endda! Jeg så også træningskampen i dag, og jeg vil mene at det er mere hæmmende for vores offensive spil i venstresiden, at Claesson spiller derude.. Jeg har godt nok stadig svært ved at se hvad han skal bringe, som en William Bøving eksempelvis ikke også ville kunne.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #882
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Claesson så fin ud i kampen mod Feyenoord, netop fordi han havde en venstrebenet back bag sig. Men jeg gad nu godt se Claesson spille falsk 9'er, med Pep Biel som 10'er, og så med Bøving og VK34 på venstre side, og så Roony og Jelert på højre side.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #883
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Claesson så fin ud i kampen mod Feyenoord, netop fordi han havde en venstrebenet back bag sig. Men jeg gad nu godt se Claesson spille falsk 9'er, med Pep Biel som 10'er, og så med Bøving og VK34 på venstre side, og så Roony og Jelert på højre side.
    Jeg så desværre ikke kampen mod Feyenoord, men det er jeg glad for at høre.. Håber virkelig vi får ham i gang.

  24. #884
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Claesson så fin ud i kampen mod Feyenoord, netop fordi han havde en venstrebenet back bag sig. Men jeg gad nu godt se Claesson spille falsk 9'er, med Pep Biel som 10'er, og så med Bøving og VK34 på venstre side, og så Roony og Jelert på højre side.
    Jeg tror, der kommer til at mangle afslutningsstyrke med Claesson og Pep Biel som 9'er og 10'er. Men det bliver spændende, hvad Thorups plan er. I dag mod Brugge startede han uden egentlige angribere; gad vide, om det er et hint...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #885
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,431

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Efter kampen mod Club Brugge i dag blev det endnu mere tydeligt, at vi mangler en dygtig 9’er.

    Desuden ville en offensiv midt, der kan aflaste Falk, pynte.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •