Side 73 af 138 FørsteFørste ... 23637071727374757683123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,081 til 1,095 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1081
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vallys skal hentes nu. Han er kampafgørende.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #1082
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vallys bliver en kæmpe stjerne! Se at få lukket den handel inden det er for sent!!
    -It is the dirty fucking wins-

  4. #1083
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    I post match interviewet både med Kent Nielsen og Vallys selv sagde Kent først at han var lidt irriteret over timingen nærmest som om handlen var tæt på at være lukket.
    og da Vallys blev interviewet kunne han nærmest ikke stoppe med at smile da snakken faldt på FCK synes det lugter langt væk af Vallys snart kan kalde sig FCK spiller,
    spørgsmålet er nok bare hvor lang tid der går?
    Forhåbentlig ikke længe. Hvis vi er hurtige, kan Vallys liiiige nå at få lidt ekstra minutter i benene i Aalborg på søndag ;) Jeg tror, han bliver et kæmpe hit!

    I forhold til at lande de helt store navne er der for mig at se en ekstra dimension ud over god scouting og økonomi. For altså: De fleste i og omkring FCK ved jo nok, hvem af bare nogenlunde potentielle topnavne, der vil kunne løfte vores spil. Udfordringen er om vi p.t. er i stand til at sælge den helt store vision til dem.

    Når vi i slut 90'erne og 00'erne begyndte at kunne hive store navne som Laudrup, Grønkjær, Linderoth og Allbäck ind, er jeg ganske sikker på, at duoen Don Ø/NCH skal tilskrives en stor del af æren. De var virkelig gode til at formulere en meget klar vision for FCK. At man turde tænke stort, satse stort og blive en del af noget stort. Man ville spille kirsebær med de helt store og tænkte i den grad Europa først. Det kræver en verdensmand at hente et verdensnavn :)

    Umiddelbart virker det for mig lidt vel defensivt, hvis en god del af vores transferstrategi er bygget op om, hvorvidt vi kommer i CHL i år. Jeg er med på, at det kan frigive store økonomiske midler og gøre os ekstra sportsligt attraktive på den korte bane. Men det er forhåbentlig den lange bane, vi vil købe A-navne ind til. Det er de spillere, der skal løfte holdet et niveau op - ikke 'blot' brillere på det niveau, vi allerede er på.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #1084
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Så blev alle Vallys fan efter aftens kamp :). spøg til siden. Jeg vil også gerne have Vallys, men det har jeg noget skrevet og sagt længe. Jeg tror han kunne passe godt ind, såfremt JT har tillid til ham og bruger ham rigtigt. Der er ingen garantier for han bare slår igennem med det samme. Det så vi også med Robert Skov. Han skulle lige bruge en halvsæson. Derudover har han spillet på et hold uden forventninger.

    Bliver Vallys hentet, så skal der også noget ud den anden vej. Evt. lejeaftale for Bøving til Silkeborg?.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #1085
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    I post match interviewet både med Kent Nielsen og Vallys selv sagde Kent først at han var lidt irriteret over timingen nærmest som om handlen var tæt på at være lukket.
    og da Vallys blev interviewet kunne han nærmest ikke stoppe med at smile da snakken faldt på FCK synes det lugter langt væk af Vallys snart kan kalde sig FCK spiller,
    spørgsmålet er nok bare hvor lang tid der går?
    Aarh, lad os nu se. På dette interview har piben i hvert fald fået en anden lyd fra alle de tre involverede SIF parter, og den virker ikke så sikker: https://www.bt.dk/fodbold/efter-fck-...-fast-i-profil

  9. #1086
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Ajax vil udleje Daramy - virker helt oplagt:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...-makker-til-ac

    Jeg ville foretrække frikøbsklausul, men kan godt leve uden. Flere penge til nr 9 og et stort problem løst denne sæson

    - tror godt vi kan overtale ham om FCK fremfor Brugge
    - han vil mere eller mindre virke fra dag 1
    - han har fart, fart og fart

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #1087
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ajax vil udleje Daramy - virker helt oplagt:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...-makker-til-ac

    Jeg ville foretrække frikøbsklausul, men kan godt leve uden. Flere penge til nr 9 og et stort problem løst denne sæson

    - tror godt vi kan overtale ham om FCK fremfor Brugge
    - han vil mere eller mindre virke fra dag 1
    - han har fart, fart og fart
    Ja, hvorfor ikke

    Læg dertil at Ajax forhåbentlig får ham til at spille CL gruppespil, så han får mere erfaring, inden han evt. skal tilbage til Ajax. Det ville være et sikkert valg.

    Lige her skal PC så ikke være nærig med lønnen til Daramy. Stik ham en fed lejekontrakt.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #1088
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vallys ja tak :-) Kent Nielsen ja tak :-)

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #1089
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Vallys ja tak :-) Kent Nielsen ja tak :-)
    Hehe Kent Nielsen har det bedst at arbejde med en gruppe af spillere som han haft i lang tid og hvor der er ro på bagsmækken. Han ville aldrig fungere i en klub som FCK.

    Så snart SIF begynder at sælge ud, får de store problemer. Bare mit gæt :)

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #1090
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Nyt rygte på Twitter:
    Exclusive: Danish side, @FCKobenhavn is ready to make an offer to Young Boys for their striker, Jean-Pierre Nsame. Copenhagen thinks that he is the perfect player for their team, and they’ll rush to sign him in the coming days. #FCK #Youngboys #FCCopenhagen
    https://youtu.be/yN6geJTVjO0

  18. #1091
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Nyt rygte på Twitter:
    Exclusive: Danish side, @FCKobenhavn is ready to make an offer to Young Boys for their striker, Jean-Pierre Nsame. Copenhagen thinks that he is the perfect player for their team, and they’ll rush to sign him in the coming days. #FCK #Youngboys #FCCopenhagen
    https://youtu.be/yN6geJTVjO0
    Ku' være meget fedt med et link til tweetet, så man selv kan vurdere validiteten. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. #1092
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022


  20. #1093
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg ser at "Christian" har slettet hans tidligere tweet om at Pione Sisto var på vej til Young Boys. Den var der nok ingen der bed på.

    Men fair play til ham for at finde en troll-niche som jeg ikke tror andre har spottet før, sådan målrettet at basere det på den schweiziske liga.

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #1094
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Et par kommentarer til Vallys.

    Jeg mener ikke, at vi har noget at bruge ham til.

    Principielt mener jeg, at denne sommers transfers grundlæggende skal opfylde fire kriterier.

    1. De skal have international rutine, så de kan tilføre holdet CL-niveau

    2. De skal være nemt integrerebare ift. Byen, klubben og skandinavisk fodboldkultur

    3. De skal typemæssigt passe ind i holdets spillestil og system

    4. De skal supplere holdet, hvor der er mangler

    Vallys opfylder 2’eren men det er bare ikke nok. Et par ord på det.

    Han er 26 år lige om lidt og har aldrig spillet en international kamp. Han er en udpræget pasningsspiller, der er stærk i relationerne, bevæger sig centralt i banen og har en spidskompetence i at løbe begavet igennem kæderne og ind i feltet. Hans svagheder er, at han er langsom, mangler gennembrudsstyrke, har meget få 1:1 kompetencer og kommer ikke over kanterne. Han mangler groft sagt alt det vi mangler, mens han har det, vi har i forvejen.

    Han er på et hold, der er kendetegnet ved at spille 433 meget anderledes end vi gør. Holdet spiller bredt og dybt i banen. De kommer meget over kanterne, trækker modstander bredt ud, skaber plads foran mål vha. af decideret 9’er. Desuden spiller de meget kontrafodbold, hvor hans store force - løb gennem kæderne – har gode betingelser. Vores 433 spilles fuldstændig anderledes. Stort set alt Silkeborg gør, gør vi modsat.

    Vi kan købe ham og det tror jeg også, at vi ender med at gøre, men vi har ikke brug for ham. Hvis vores transferstrategi er at købe alle de spillere i superligaen, der ligger i toppen, så kan jeg pege på 5 fra FCM, 2 fra Brøndby, 3 fra FCN, 2 fra Silkeborg og 1 fra Randers. Hvis vi derimod skal købe nogen, der bare i en eller anden udstrækning opfylder ovenstående kriterier, så kan jeg få øje på to spillere (Isaksen og Rasmus Carstensen) måske tre (Stephen Odey).

    Vallys er en rigtig fin spiller, intet ondt i det, men vi har ikke brug for ham. Signer vi ham – det tror jeg, vi gør. PC har lavet så mange fuck ups, at han vil købe en spiller, som han tror på ikke vil være endnu et total fuck up. Og det vil Vallys med garanti ikke være, jeg er til gengæld ret overbevist om, at han heller ikke kan løfte holdet.

    Uanset om han spiller godt i denne runde og næste runde og næste … så er han bare ikke det vi har brug for.
    Goldbæks Højrefod

  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #1095
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Han er 26 år lige om lidt og har aldrig spillet en international kamp. Han er en udpræget pasningsspiller, der er stærk i relationerne, bevæger sig centralt i banen og har en spidskompetence i at løbe begavet igennem kæderne og ind i feltet. Hans svagheder er, at han er langsom, mangler gennembrudsstyrke, har meget få 1:1 kompetencer og kommer ikke over kanterne. Han mangler groft sagt alt det vi mangler, mens han har det, vi har i forvejen.

    Han er på et hold, der er kendetegnet ved at spille 433 meget anderledes end vi gør. Holdet spiller bredt og dybt i banen. De kommer meget over kanterne, trækker modstander bredt ud, skaber plads foran mål vha. af decideret 9’er. Desuden spiller de meget kontrafodbold, hvor hans store force - løb gennem kæderne – har gode betingelser. Vores 433 spilles fuldstændig anderledes. Stort set alt Silkeborg gør, gør vi modsat.
    Det er skarpt set. Hvis bare vi havde en ledelse i klubben med nogenlunde samme intelligens.
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •