Side 76 af 138 FørsteFørste ... 26667374757677787986126 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,126 til 1,140 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1126
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Hvorfor er der så mange der ønsker at vi lejer en spiller? Ja det giver mening hvis nogle får en længere skade, som man kan tænke på målmand lige nu.

    Men i andre situationer, så er det køb, eller lejeaftale med en købsoption, som er rimelig, hvilket jeg tvivler på vi får med Daramy.
    Det giver mening i den forstand at Daramy er en spiller fra den "Høje Hylde", hvis han viser bare noget af samme niveau inden han forlod os. Vi kommer ikke i nærheden af noget af en spiller med samme kvalitet som vi akut står og mangler.

    Ja Leje er ikke optimalt, men hvis han er spilleren som kan gøre en afgørende forskel på vi ryger i CL og 200+ mill så syntes jeg en lejeaftale er alle pengene værd. Læg dertil at der lige kommer mange procenter på at vi genvinder DM med MO på holdet. Så god han han efter min mening.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1127
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Man kan samtidigt påpege, at vi har en del unge talenter, der kan udvikle sig eksplosivt med nok spilletid. Med det komprimerede kampprogram, vi har i efteråret, kommer de unge til at få masser af minutter i benene under alle omstændigheder, og hvis de lejede spillere er væk efter et halvt til et helt år, så kan de sagtens se sig selv blive i klubben lidt længere, og dermed med tiden blive en sportslig succes og et #FlotSalg.

    Så hvis vi via en lejeaftale kan hente en spiller fra en endnu højere hylde end hvad vi kan købe, så siger jeg "go for it". Det kan hurtigt blive en rentabel affære. En vundet kamp i et CL-gruppespil udløser 2,8 mio. euro. i præmiepenge, altså over 20 mio. kr., så det udbytte alene kan sagtens være med til at give afkast på en investering i en lejeaftale eller to.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1128
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det giver mening i den forstand at Daramy er en spiller fra den "Høje Hylde", hvis han viser bare noget af samme niveau inden han forlod os. Vi kommer ikke i nærheden af noget af en spiller med samme kvalitet som vi akut står og mangler.

    Ja Leje er ikke optimalt, men hvis han er spilleren som kan gøre en afgørende forskel på vi ryger i CL og 200+ mill så syntes jeg en lejeaftale er alle pengene værd. Læg dertil at der lige kommer mange procenter på at vi genvinder DM med MO på holdet. Så god han han efter min mening.
    Helt sikkert det giver mening på den korte bane, men så kan vi jo lige så godt blive rugeklub for Liverpool/Manchester City/vælg selv holdet her. Vi vil stå i samme situation næste år.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1129
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Helt sikkert det giver mening på den korte bane, men så kan vi jo lige så godt blive rugeklub for Liverpool/Manchester City/vælg selv holdet her. Vi vil stå i samme situation næste år.
    Jojo bevares, men så langt ude er vi jo slet ikke, at vi er på vej til at være rugeklub :). I Daramys situationen er der jo bare opstået en gylden mulighed, som jeg hvertfald syntes PC skal prøve at afsøge om kan lade sig gøre.

    Hvis det ikke bliver Daramy, hvor finder vi så en spiller som kan udfordre mand mod mand og lykkedes med det. Det er virkelig et problem vi har. Mukairu viser lidt af det tider og Amoo virker langt fra holdet. Bøving er lidt mere en spiller der kan sætte fart, men jeg ser ham sjældent gå forbi en modspiller i direkte konfrontation.

    Den type spiller er bare ekstremt dyre, hvis vi skal købe. Ja jeg tror faktisk slet ikke vi har råd til at købe sådan en spiller, medmindre vi selv avler dem :)

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1130
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    JT og PC spiser idag en dejlig frokost med ham her. Billede på Twitter. Kan ikke indsætte:

    https://www.transfermarkt.com/cyriel...spieler/317806

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 26.07.22 kl. 14:03

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #1131
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det lyder jo ret vildt. Feyenoord havde en købsoption på fire millioner euro på Dessers, men havde tilsyneladende ikke midler til at indløse den inden deadline. Det har de til gengæld nu, og de skulle stadig overveje at købe ham, ligesom Serie A-oprykkerne Cremonese meldes tæt på at hente ham.
    Derudover startede han inde for Genk i weekenden og scorede mod mestrene fra Club Brugge. Alt i alt lyder det totalt usandsynligt, at vi skulle signe ham, men sindssygt, hvis det lykkes!
    HIC SUNT LEONES

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #1132
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg linker lige tweetet: https://twitter.com/copenhansen/stat...WwwL4229yyixjw

    Det virker jo helt vildt, hvis vi kan lande ham.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #1133
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Det lyder jo ret vildt. Feyenoord havde en købsoption på fire millioner euro på Dessers, men havde tilsyneladende ikke midler til at indløse den inden deadline. Det har de til gengæld nu, og de skulle stadig overveje at købe ham, ligesom Serie A-oprykkerne Cremonese meldes tæt på at hente ham.
    Derudover startede han inde for Genk i weekenden og scorede mod mestrene fra Club Brugge. Alt i alt lyder det totalt usandsynligt, at vi skulle signe ham, men sindssygt, hvis det lykkes!
    Helt enig!

    Men en frokost i noget der ligner De Små Haver, er mere overbevisende end nogle af de tvivlsomme links man plejer at skulle nøjes med:-)

    Nu må vi se. Spændende.

    Zan

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1134
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Det lyder jo ret vildt. Feyenoord havde en købsoption på fire millioner euro på Dessers, men havde tilsyneladende ikke midler til at indløse den inden deadline. Det har de til gengæld nu, og de skulle stadig overveje at købe ham, ligesom Serie A-oprykkerne Cremonese meldes tæt på at hente ham.
    Derudover startede han inde for Genk i weekenden og scorede mod mestrene fra Club Brugge. Alt i alt lyder det totalt usandsynligt, at vi skulle signe ham, men sindssygt, hvis det lykkes!
    de skulle også have hævet prisen til 6 millioner euro nu

  18. #1135
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Der skal laves en statue af PC nu!!
    -It is the dirty fucking wins-

  19. #1136
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vi er vel med i kampen, hvor urealistisk det så end virker.
    Hvis den her går igennem, så har de sjældent holdt mere ord end når de snakkede om handler på en ny hylde.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1137
    Tilmeldingsdato
    Jul 2022
    Indlæg
    1

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvis PC lander ham, skriver jeg sgu til Dronning Margrethe og Beder hende om at stikke ham et ridderkors

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1138
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Er der nogle kloge fodbold hjerner der kan Be- eller afkræfte om Cyriel Dessers er fra den "Høje Hylde" ? :)

  24. #1139
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Er der nogle kloge fodbold hjerner der kan Be- eller afkræfte om Cyriel Dessers er fra den "Høje Hylde" ? :)
    Dessers er næsten som at købe Ndoye da vi solgte ham, minus 10%. Men når man tænker på, hvor god Ndoye var, så er det vel næste hylde, selvom PC-haderne nok skal komme og fortælle om særtilfældene Grønkjær og Laudrup. Men spiller som dem har en særlig historie og er danske, så jeg synes faktisk de bør udelades af historien.

    Henter OC virkelig godt Dessers og en tilsvarende midtbanespiller, ja så mener jeg, at han i den grad har købt fra nye hylder.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #1140
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Er der nogle kloge fodbold hjerner der kan Be- eller afkræfte om Cyriel Dessers er fra den "Høje Hylde" ? :)
    Hans stats er i hvert fald ganske imponerende.

    Bevares, det var Babacars også. But still… Kan vel ikke gå så galt 2 gange..?

    Zan

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •