Viser resultater 1 til 15 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,557

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Ifølge Mikkel Larsen fra Kvart i bold så har man forhørt sig på Iver Fossum

    https://twitter.com/mik1720/status/1549732306805563393
    Lige som man ikke troede det kunne blive værre end 25-årige Vallys, så bringes Fossum i spil😂

    Jeg forstår endelig hvad PC mente, da han sagde vi ville hente spillere fra en anden hylde, hvis vi henter Fossum og Vallys.

    Skulle der være sandhed i nogle af rygterne håber jeg inderligt vi går med Vallys frem for Fossum.


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Lige som man ikke troede det kunne blive værre end 25-årige Vallys, så bringes Fossum i spil��

    Jeg forstår endelig hvad PC mente, da han sagde vi ville hente spillere fra en anden hylde, hvis vi henter Fossum og Vallys.

    Skulle der være sandhed i nogle af rygterne håber jeg inderligt vi går med Vallys frem for Fossum.
    Køb nu til toppen.

    Bredden mener jeg er der, vores unge spillere skal have chancen. De her indkøb vil endnu en gang få strategien til at flimre. Vi køber kun til toppen og start-11er.

    Vallys og Fossum ?
    Goldbæks Højrefod

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Utroligt at jeg stadig bliver overrasket over folks forventninger til hvilke spillere vi kan købe, hvad er det helt seriøst folk regner med? Babacar lignede på papiret en spiller fra en højere hylde - ikke just en succes endnu.

    Skulle vi ikke prøve at kigge på spilleren i stedet for hvilken klub/liga de spiller for? Skulle vi prøve at kigge på at vi snakker om en spiller der scorede 11 mål og lavede 12 assist for ligaens nr. 3 sidste sæson - tilmed på et hold der vidst nok spillede noget af det flotteste offensive fodbold?

    Vallys handlen kan gå begge veje, men hvor er det dog en spiller man skal forhøre sig på med kun halvandet år tilbage af kontrakten - og vi har en kæmpe fordel i og med at han er stor FCK fan.

    Jeg ærger mig netop over at spillere som f.eks. en Casper Nielsen som lige er blevet solgt til Club Brügge for et stort milionbeløb efter en brandsæson i Union. En spiller som måske ikke var toppen af poppen i Superligaen, og hvor alderen måske ikke var ligeså tiltrækkende ift. videresalg - men hvor potentialet er kæmpestort og hvor muligheden er der. Her skal vi være bedre til at købe danske profiler, og for helvede - vi har nærmest lige set det ske med Jens Stage. Rigtig mange nedgjorde også den handel, og ser hvad det endte med.

    Fantastisk set med Vallys, og jeg håber virkelig at det sker!
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  5. De følgende 2 brugere er enige:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •