Side 96 af 138 FørsteFørste ... 468693949596979899106 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,426 til 1,440 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1426
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja med det interview virker det ret klart, at han har valgt Italien. Eneste chance ser næsten ud til at være, at vi byder mere for ham hos Genk end Cremone er villige til. Men ønsker han ikke at komme til FCK, så ændrer det næppe på meget.

    Lad os håbe, at PC har et spændende navn som næste på listen, og at vi er mere heldige her.
    Bare vi ikke skal vente til slut august med plan B for så bare at se hele listen af mulige angribere være blevet uaktuel. Jeg mistænker lidt PC for at det var DET som skete sidste sommer. Man ventede til allersidste øjeblik med plan B og da det så ikke lykkedes fik vi Johanneson i stedet for en kant.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1427
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Hvad har Farzam sagt, som vi skal glæde os til?
    HVIS der refereres til Farzams replik i Transfervinduet i onsdags, så sagde han, at "FCK køber en 9'er - og han bliver dyr". Det blev, som jeg husker det, sagt i en kontekst, der handlede om, hvorvidt Dessers kommer eller ej, altså underforstået, at "hvis ikke Dessers kommer, så er jeg overbevist om, at der kommer en anden, og han bliver dyr (ligesom Dessers)".
    Farzam lover altså i mine ører ingenting, han giver bare udtryk for, hvad han selv tror.
    Det er jo kun halvdelen af hvad han sagde. Han sagde også, at han havde hørt at PC arbejde på flere spændende ting, men at han ikke kunne bekræfte dem endnu. Så som sådan lover Farzam jo, at der kommer en 9'er og han bliver dyr.

  4. #1428
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    PC har selvfølgelig sine positive motiver for sine forhandlingsstrategier, som vel primært er at minimere prisen.

    Negativt synes jeg også, at det tæller, at det bliver synligt, at hvis ikke den første på listen landes, så går vi med andet valget osv. Jeg er mere tilhænger af Ståles transferstrategi, hvor han gik benhårdt efter de spillere han ønskede og så fik de nogle få dage til at acceptere/forhandle færdig. Hellere betale lidt for meget for den rette spiller end spare 5% på den forkerte.
    Goldbæks Højrefod

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #1429
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Link til interviewet??
    Kan findes, hvis du søger på #Dessers på twitter

  7. #1430
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Skal der ikke snart ske lidt afgange :)

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #1431
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Kan findes, hvis du søger på #Dessers på twitter
    Eller læs her: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...d-genk-fansene

  10. #1432
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg troede egentlig, at mange italienske klubber havde problemer med økonomi. Særligt i den nederste halvdel, men Cremonese er åbenbart ikke en af dem, siden de snildt kan smide 50 mio efter 1 spiller.

  11. #1433
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Når man googler lønninger i Cremonese, så får alle i omegnen af 300.000 eur men en enkelt outlier i Di Carmine som får 900.000 eur… så det er slet ikke løn vi ikke kan være med på…. Det må være fordi at han meget gerne ville bo i Cremona i Norditalien og gerne ville spille i en top 5 liga !
    Very Nice

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1434
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    Når man googler lønninger i Cremonese, så får alle i omegnen af 300.000 eur men en enkelt outlier i Di Carmine som får 900.000 eur… så det er slet ikke løn vi ikke kan være med på…. Det må være fordi at han meget gerne ville bo i Cremona i Norditalien og gerne ville spille i en top 5 liga !
    og det kan man helt ærligt ikke sige noget til. For ham er det nok også sidste mulighed for at spille i en af de store. Norditalien er nok meget sjovt sted at leve, så skal vi ikke bare kalde den transfer død

  14. De følgende 12 brugere er enige:

  15. #1435
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    Når man googler lønninger i Cremonese, så får alle i omegnen af 300.000 eur men en enkelt outlier i Di Carmine som får 900.000 eur… så det er slet ikke løn vi ikke kan være med på…. Det må være fordi at han meget gerne ville bo i Cremona i Norditalien og gerne ville spille i en top 5 liga !
    Præcis.

    Cremonese er sådan set en klub med masser af historie og inkarnerede fans.

    Han skal pludselig spille imod Juventus, Milan, Inter, Napoli, Fiorentina osv hver weekend.

    Her var der er meget (!) spinkelt håb om CL… That’s it.

    Forstår virkelig godt hans valg :-)

    Zan

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #1436
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det er jo kun halvdelen af hvad han sagde. Han sagde også, at han havde hørt at PC arbejde på flere spændende ting, men at han ikke kunne bekræfte dem endnu. Så som sådan lover Farzam jo, at der kommer en 9'er og han bliver dyr.
    Du kan sagtens have ret. Jeg opfattede bare den citerede kommentar som led i en afrundende fase, hvor det med den dyre 9'er blev sagt som en slags opsamling. Hvis det havde været sådan, at Farzam vidste, der var flere spændende ting på blokken, så tror jeg, det ville have fået mere plads i indslaget.

  18. #1437
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det interview er forkert oversat. Han nævner ikke cremonese med et ord. Han siger heller ikke topliga. ��
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

  19. #1438
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af vandr Se meddelelser
    Det interview er forkert oversat. Han nævner ikke cremonese med et ord. Han siger heller ikke topliga. ��
    Men damen som spørg ham nævner da vist Italien, så det virker da rimeligt åbenlyst, at det er Italien (formentlig Cremonese) som han forholder sig til (og som forhandler med Genk)

  20. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  21. #1439
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    og det kan man helt ærligt ikke sige noget til. For ham er det nok også sidste mulighed for at spille i en af de store. Norditalien er nok meget sjovt sted at leve, så skal vi ikke bare kalde den transfer død
    og så kan vi jo så spekulere i hvad det bizare offentlige optrin i tivoli gik ud på? FCK havde talt med agenten, spilleren rejste på en fridag. Jeg synes det lugter lidt af at agenten prøvede at presse flere lønkroner ud af cremonese

  22. #1440
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Du kan sagtens have ret. Jeg opfattede bare den citerede kommentar som led i en afrundende fase, hvor det med den dyre 9'er blev sagt som en slags opsamling. Hvis det havde været sådan, at Farzam vidste, der var flere spændende ting på blokken, så tror jeg, det ville have fået mere plads i indslaget.
    Han siger ordret, "jeg har hørt en del, men jeg mangler at få det bekræftet, så jeg vil ikke sige mere." Det siger han til sidst i indslaget. Jeg kan ikke forstå det anderledes.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •