Side 136 af 138 FørsteFørste ... 3686126133134135136137138 SidsteSidste
Viser resultater 2,026 til 2,040 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #2026
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men den er vel kortere fra Porto end fra FCK. Jeg har i hvert fald meget svært ved at forestille mig, at en Portugisisk landstræner vil udtage en spiller fra FCK. Så skal han da i hvert fald totalt brænde CL af.
    Det er jeg da bestemt enig i. Tesen gik på at han aldrig har været på landsholdet, ikke engang i truppen mens han har spillet på et sub top hold i verdens 5' bedste liga. At han så skifter til Porto burde da ikke gøre muligheden større - derfor bør det ikke være muligheden for landsholdet der trækker - men simpelthen bare at Porto er en større og bedre klub end FCK.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  2. #2027
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det er jeg da bestemt enig i. Tesen gik på at han aldrig har været på landsholdet, ikke engang i truppen mens han har spillet på et sub top hold i verdens 5' bedste liga. At han så skifter til Porto burde da ikke gøre muligheden større - derfor bør det ikke være muligheden for landsholdet der trækker - men simpelthen bare at Porto er en større og bedre klub end FCK.
    Hov, hov! Seier sagde vi er Porto - eller noget...

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #2028
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det er jeg da bestemt enig i. Tesen gik på at han aldrig har været på landsholdet, ikke engang i truppen mens han har spillet på et sub top hold i verdens 5' bedste liga. At han så skifter til Porto burde da ikke gøre muligheden større - derfor bør det ikke være muligheden for landsholdet der trækker - men simpelthen bare at Porto er en større og bedre klub end FCK.
    Det har du muligvis ret, omend en Portugisisk landstræner måske følger spillerne i Portugal tættere end i Frankrig.
    Men hvis det er mandens ambition at komme på landsholdet, så får vi ham aldrig hertil uanset hvor realistisk ambitionen er eller ej.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #2029
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det er jeg da bestemt enig i. Tesen gik på at han aldrig har været på landsholdet, ikke engang i truppen mens han har spillet på et sub top hold i verdens 5' bedste liga. At han så skifter til Porto burde da ikke gøre muligheden større - derfor bør det ikke være muligheden for landsholdet der trækker - men simpelthen bare at Porto er en større og bedre klub end FCK.
    Igen, i Porto ville han skulle spille Champions League-gruppespil i denne sæson. I Lille står den slet ikke på europæisk i år. Og generelt er chancen for CL meget større i Porto end i Lille. Så hvis man tror (hvilket jeg gør), at en god præstation i CL kan bringe en tættere på landsholdet, er det nok ikke uden betydning for Xekas overvejelser.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. #2030
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Igen, i Porto ville han skulle spille Champions League-gruppespil i denne sæson. I Lille står den slet ikke på europæisk i år. Og generelt er chancen for CL meget større i Porto end i Lille. Så hvis man tror (hvilket jeg gør), at en god præstation i CL kan bringe en tættere på landsholdet, er det nok ikke uden betydning for Xekas overvejelser.
    men Så er spørgsmålet om han ville få fast spilletid i porto i CL eller han ville være indskifter. Vejen til spilletid er nok kortere i FCK end i porto. Så det kan jo tale os op. Men vi må se hvad der sker han er interessant.
    jeg vælger dog at tro delaney kommer til næste sommer. Så vi skal ikke have for mange midtbanespillere til den tid :) men ja vi mangler en gardering for zeca. Vi burde have fundet en vi kunne leje.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #2031
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Hov, hov! Seier sagde vi er Porto - eller noget...
    .oO(Xeka signer for FCK. Udtaler sig; "Jeg vidste ikke at de var = Porto, før rige fedeberg sagde det")

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #2032
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    men Så er spørgsmålet om han ville få fast spilletid i porto i CL eller han ville være indskifter. Vejen til spilletid er nok kortere i FCK end i porto. Så det kan jo tale os op. Men vi må se hvad der sker han er interessant.
    jeg vælger dog at tro delaney kommer til næste sommer. Så vi skal ikke have for mange midtbanespillere til den tid :) men ja vi mangler en gardering for zeca. Vi burde have fundet en vi kunne leje.
    Det er klart, at spilletid er afgørende, uanset hvor han ender. Diskussionen ovenfor handlede i øvrigt om Lille vs. Porto, for der er næppe tvivl om, at Porto er mere ophidsende end FCK på de fleste parametre.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #2033
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Fair nok at være bekymret. Men at man henter Corner er altså ikke nødvendigvis et tegn på, at PC ikke kan hente noget godt. Jeg kan altså heller ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at man havde sluppet Biel uden at have Corner eller lignende klar.

    Ja det ender nok som et mislykkedes forsøg med Xeca, men jeg er da personligt glad for, at PC undersøger muligheden for spillere med den kvalitet.
    Altså for eksempel sælge Daramy uden at hente noget kvalificeret? :)).

    Når det har været et godt vindue, så vil jeg jo gerne klappe PC på skulderen, men der er bare nogle signaler som gør det svært

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #2034
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Sidste udkald for at registrere spillere til Champions League er midnat i aften. Så mon ikke der er en officiel afklaring på Xeka senest i morgen tidlig.

  16. #2035
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Derudover så ligner han lige præcis det vi mangler; en ledertype der har en vanvittig pondus i duellerne og et monster i luftrummet. Vavro, Kocholava, Diks, Cornelius og Xeca på et hjørnespark - ja tak.
    Så er det bare ærgerligt, at vi har solgt ham, der kunne sparke et ordentligt hjørne ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #2036
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,427

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://www.fck.dk/nyhed/amoo-ude-resten-af-saesonen

    Amoo er alvorligt skadet, og ude resten af sæsonen. Det er godt nok ikke meget, vi har fået ud af ham indtil videre..

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #2037
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Nej, mildest talt, og næppe nogensinde får!! Ståle.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #2038
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/amoo-ude-resten-af-saesonen

    Amoo er alvorligt skadet, og ude resten af sæsonen. Det er godt nok ikke meget, vi har fået ud af ham indtil videre..
    Ham ser vi sgu nok ikke mere... 30 mio med et par vinger på.

    Så hedder den vel Isak, Roony, (Claesson), (Hákon) på den højre kant - minimum indtil vinter.

    Zan

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #2039
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det er nemt at være bagklog, men Amoo er for mig endnu et eksempel på, at vi ikke skal bruge så mange penge på spillere, der ikke er klar til at gå direkte ind på holdet. Usikkerheden er simpelthen for stor. Og så er jeg helt med på, at der findes talrige eksempler på spillere, der er hentet hertil som profiler uden at slå til. Ingen nævnt, ingen glemt.

    Jeg er med på, at potentiale koster, men når vi taler en glorificeret u-spiller, er man også nødt til at spørge sig selv, hvad der giver mening. Et andet eksempel er Johannesson, som helt sikkert også har et potentiale, men endnu ikke gør holdet bedre. Det er muligt, at han er en stjerne om et par sæsoner, men det er noget af sats, og giver han os noget, som vi ikke kunne have fået fra talentafdelingen?

    Lidt i samme genre, men med et andet udgangspunkt: Pep Biel kom til som et rekordindkøb, men det krævede et træner- og systemskifte at få glæde af ham. Det havde vi så i 1,5 sæson. Vi fik ét mesterskab (og et CL-gruppespil) ud af satsningen. Og kun med nød næppe. Selvfølgelig står Biel i dag ikke tilbage som en dårlig case, men jeg mener faktisk, at han var den forkerte løsning dengang. Hvem ved, med en naturlig højrekant på holdet i 19/20-sæsonen, var Ståle måske stadig træner i FCK i dag.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #2040
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er nemt at være bagklog, men Amoo er for mig endnu et eksempel på, at vi ikke skal bruge så mange penge på spillere, der ikke er klar til at gå direkte ind på holdet. Usikkerheden er simpelthen for stor. Og så er jeg helt med på, at der findes talrige eksempler på spillere, der er hentet hertil som profiler uden at slå til. Ingen nævnt, ingen glemt.

    Jeg er med på, at potentiale koster, men når vi taler en glorificeret u-spiller, er man også nødt til at spørge sig selv, hvad der giver mening. Et andet eksempel er Johannesson, som helt sikkert også har et potentiale, men endnu ikke gør holdet bedre. Det er muligt, at han er en stjerne om et par sæsoner, men det er noget af sats, og giver han os noget, som vi ikke kunne have fået fra talentafdelingen?

    Lidt i samme genre, men med et andet udgangspunkt: Pep Biel kom til som et rekordindkøb, men det krævede et træner- og systemskifte at få glæde af ham. Det havde vi så i 1,5 sæson. Vi fik ét mesterskab (og et CL-gruppespil) ud af satsningen. Og kun med nød næppe. Selvfølgelig står Biel i dag ikke tilbage som en dårlig case, men jeg mener faktisk, at han var den forkerte løsning dengang. Hvem ved, med en naturlig højrekant på holdet i 19/20-sæsonen, var Ståle måske stadig træner i FCK i dag.
    til dels enig.
    Synes det er fedt vi tager nogen sats med talenter og håb om de slår til. Tror faktisk Amoo var på vej tættere på holdet så det er pisse ærgerligt det her. Men så længe det ikke bremser for start elleve indkøb så skal man fortsætte at prøve at få talenter ind og få dem bygget op til forhåbentlig profiler og store salg. Det er det vi som klub skal leve af. Og det Ajax har gjort vældig længe og de er vel kommet et skridt op nu i Ajax i forhold til år tilbage. Så sålænge der er råd til det synes jeg det skal fortsætte og så vælger jeg at tro det giver gevinst på den lange bane.

  27. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •