Side 65 af 138 FørsteFørste ... 15556263646566676875115 ... SidsteSidste
Viser resultater 961 til 975 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #961
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Sisto er ikke interessant under nogle omstændigheder. Manden er bims. Hvornår går det op for de sidste?


  2. #962
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vil hellere have Steve de Ridder, Andreas Bjelland og Nicklas Bendtner på Ståle-lønninger, før jeg vil have Sisto..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  3. #963
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Sisto er ikke interessant under nogle omstændigheder. Manden er bims. Hvornår går det op for de sidste?
    Jeg er virkelig imponeret over, at du kan nøjes med bims. Bims kan man kalde dem der stadig tror på Sistos karriere. Sisto selv er klar til en juicekur på Skt. Hans.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #964
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg er virkelig imponeret over, at du kan nøjes med bims. Bims kan man kalde dem der stadig tror på Sistos karriere. Sisto selv er klar til en juicekur på Skt. Hans.
    Du stemmer enhedslisten, og syntes Biden klarer det til Ace gør du ikke?
    Folk som ikke bare følger pøblen, og ikke bare retter ind.. Ih altså.. de må sq være bims.

    Sisto er 27 og spiller / er omkring landsholdet - så er nok blandt de bedste 35 spillere fra Danmark, og at jeg ikke vælger at se ned på en mand der ligger ned.. ja hold da op, tænk hvis vi nu støttede vores med mennesker.. nej føj..

    Citat Sisto:
    "»Jeg tror på, at man kan passe på sig selv og gøre mange ting for sin livsstil og være stærk i forhold til sit immunforsvar. Det er det, jeg repræsenterer, og det er det, jeg deler ud af. Så kan folk gøre, hvad de vil.«"
    Ved godt at mor Mette har sagt god for den og ikke svarer på tekniske spørgsmål og det må du bare leve med - Men nogen læser faktisk selv og manden tvinger jo ikke dig til at følge hans holdning.

    Hyg dig med reality tv, batman.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #965
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af GameForReal Se meddelelser
    Du stemmer enhedslisten, og syntes Biden klarer det til Ace gør du ikke?
    Folk som ikke bare følger pøblen, og ikke bare retter ind.. Ih altså.. de må sq være bims.

    Sisto er 27 og spiller / er omkring landsholdet - så er nok blandt de bedste 35 spillere fra Danmark, og at jeg ikke vælger at se ned på en mand der ligger ned.. ja hold da op, tænk hvis vi nu støttede vores med mennesker.. nej føj..

    Citat Sisto:
    "»Jeg tror på, at man kan passe på sig selv og gøre mange ting for sin livsstil og være stærk i forhold til sit immunforsvar. Det er det, jeg repræsenterer, og det er det, jeg deler ud af. Så kan folk gøre, hvad de vil.«"
    Ved godt at mor Mette har sagt god for den og ikke svarer på tekniske spørgsmål og det må du bare leve med - Men nogen læser faktisk selv og manden tvinger jo ikke dig til at følge hans holdning.

    Hyg dig med reality tv, batman.
    Tonen på sådan en herlig fredag :-)

    Selvfølgelig har Sisto talent. Han er en fantastisk dygtig fodboldspiller - men faktummet er jo at han for 2 somre siden gav os en gevaldigt kold skulder. Jeg mener også at han udtalte i medierne efter første sejr med FCM over os; "Hvad fanden skal jeg i FCK?!"..... Det dér gamble(hvis det overhovedet var det) som ham og hans agent/bror udførte ifbm hans skifte, var simpelthen så ækelt at jeg håber at døren FOR EVIGT er lukket for deres lejr.

    På trods af Sisto's talent og evner, så er det jo ikke svært at se at den mand er gift for en trup. Han må have lige nøjagtigt den holdning han vil, politiske, juicekuriske såvel som holdninger om hvem der skal være de startende 11. Men når det ødelæggger trupharmoni og fællesskab, hvilket tydeligt er sket på heden, jamen så kan han jo være ligeså god som Ronaldo eller Mbappé.

    Vi er lidt ude i at det er en nr. 9 historie igen - (selvom han opførte sig eksemplarisk hos os) - her vil FCM nok højst sandsynligt bare grine deres røv i laser. For de er konsekvente af en grund mht til Sisto, fantastiske evner eller ej.

    Det blir' et kæmpe no-go.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.


  8. #966
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg blev nysgerrig, men synes et eller andet sted det er meget tomsnak. Jeg forstår godt at de ikke kan nævne alt, hvis de nu forsøger at have gode kilder tæt på klubben - men de kom da ind på PC taktik. Vi forhører os på utal af spillere uden for vores rækkevidde og håber på at lande en af dem… hvilket så igen ikke virker som scouting, men at lade sit haglgevær og skyde i alle mulige retninger og håbe på vi rammer en flot fugl.
    Det vil være beroligende, hvis der bare en gang i mellem dukkede en historie op, hvor man kunne læne sig tilbage og tænke - hold kæft hvor arbejder de professionelt og seriøst.

    Jeg synes, at hver gang der siver noget ud, så sidder jeg tilbage og tænker hva' pokker ... Der skal selvfølgelig trækkes fra og lægges til på de historier, men fraværet af beretninger, hvor man går bagover er ikke godt. Og transfers so far, efterlader meget plads til positive beretninger.

    Et ønske til fanmedier er, at de er noget mere opfølgende i deres interviews. Ofte synes jeg, at de efterlader indtryk, at være for benovede over at have adgang til klubbens personale. Jeg kunne også savne, at de var villige til at nævne navne, hvad er værdien af informationer for et medie, hvis ikke man vil formidle dem?
    Goldbæks Højrefod

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #967
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af GameForReal Se meddelelser
    Du stemmer enhedslisten, og syntes Biden klarer det til Ace gør du ikke?
    Folk som ikke bare følger pøblen, og ikke bare retter ind.. Ih altså.. de må sq være bims.

    Sisto er 27 og spiller / er omkring landsholdet - så er nok blandt de bedste 35 spillere fra Danmark, og at jeg ikke vælger at se ned på en mand der ligger ned.. ja hold da op, tænk hvis vi nu støttede vores med mennesker.. nej føj..

    Citat Sisto:
    "»Jeg tror på, at man kan passe på sig selv og gøre mange ting for sin livsstil og være stærk i forhold til sit immunforsvar. Det er det, jeg repræsenterer, og det er det, jeg deler ud af. Så kan folk gøre, hvad de vil.«"
    Ved godt at mor Mette har sagt god for den og ikke svarer på tekniske spørgsmål og det må du bare leve med - Men nogen læser faktisk selv og manden tvinger jo ikke dig til at følge hans holdning.

    Hyg dig med reality tv, batman.
    Øhhh! Sjældent har jeg læst et så usammenhængende og tåbeligt rant, og da slet ikke på sidelinien. Men jeg kan da betrygge dig med, at du i hvert fald tager fejl i alle dine antagelser.

    En lille tilføjelse kan jeg da komme med. Jeg kender faktisk folk med ret god viden om Sisto og Sistos ageren i FCM, og her er der reelt stor bekymring om mandens mentale tilstand, og det har intet med Corona eller mandens holdninger at gøre. Læser du lidt op på hans forløb i Celta og husker forløbet med FCK, læser man om frugtdiæten, der var ved at ødelægge hans fysik, hans støvle-gate, forholdet til medspillere, selvbilledet der er langt større end meritterne, så underbygger det jo, at manden på trods af et gudsbenådet talent, igen og igen knækker mentalt, så meget, at ingen seriøse klubber i dag vil røre ham med en ildtang. Men det var så det jeg ikke må skrive, uden at blive tilsvinet.

    Hyg dig på Truth Social, Robin.
    Sidst redigeret af Devil : 15.07.22 kl. 11:03


  11. #968
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det vil være beroligende, hvis der bare en gang i mellem dukkede en historie op, hvor man kunne læne sig tilbage og tænke - hold kæft hvor arbejder de professionelt og seriøst.

    Jeg synes, at hver gang der siver noget ud, så sidder jeg tilbage og tænker hva' pokker ... Der skal selvfølgelig trækkes fra og lægges til på de historier, men fraværet af beretninger, hvor man går bagover er ikke godt. Og transfers so far, efterlader meget plads til positive beretninger.

    Et ønske til fanmedier er, at de er noget mere opfølgende i deres interviews. Ofte synes jeg, at de efterlader indtryk, at være for benovede over at have adgang til klubbens personale. Jeg kunne også savne, at de var villige til at nævne navne, hvad er værdien af informationer for et medie, hvis ikke man vil formidle dem?
    Jeg er så enig. Jeg er ikke en stor fan af PC - men indrømmet det skyldes også uvidenhed. Jeg aner simpelthen ikke hvad manden laver og det er som regel et dårligt tegn på min arbejdsplads.

    Som fan er rygter super sjove og lidt indsigt i vores arbejdsmetoder kan næppe skade. Selvfølgelig behøver vi ikke fortælle hver gang vi byder på en spiller. Det lader til, at alle vores succeser siden PC kom, allerede var på vores radar og alt fyldet som blev solgt fra bare er erstattet af nyt fyld

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #969
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det vil være beroligende, hvis der bare en gang i mellem dukkede en historie op, hvor man kunne læne sig tilbage og tænke - hold kæft hvor arbejder de professionelt og seriøst.

    Jeg synes, at hver gang der siver noget ud, så sidder jeg tilbage og tænker hva' pokker ... Der skal selvfølgelig trækkes fra og lægges til på de historier, men fraværet af beretninger, hvor man går bagover er ikke godt. Og transfers so far, efterlader meget plads til positive beretninger.

    Et ønske til fanmedier er, at de er noget mere opfølgende i deres interviews. Ofte synes jeg, at de efterlader indtryk, at være for benovede over at have adgang til klubbens personale. Jeg kunne også savne, at de var villige til at nævne navne, hvad er værdien af informationer for et medie, hvis ikke man vil formidle dem?
    Mon ikke sagen en del af vejen er, at vi får det indtryk, som vi gerne vil have. Der er f.eks. intet underligt i, at vi forhører os på en masse spillere. Sådan har vi formentlig altid gjort, omend vi måske spørger lidt højere end tidligere. Det behøver ikke at handle om at skyde med spredehagl men om at undersøge mulighederne. Gør man ikke dette, så lander man nok heller ikke det store navn, som alle samtidig drømmer om.
    Mht historier om "at der arbejdes professionelt" så er der da masser at kigge på. Vi har lige fået ny mad i boderne, der er kæmpe tilskuerfremgang osv. Mht PC (som jeg går ud fra, at du primært tænker på), ja så har vi signet Claesson og Vavro begge spillere, hvor man næppe var kommet i mål som total amatør (hvilket en del herinde vist antager PC før at være). Derudover er der ganske stille i medierne i forhold til Ståle-dagene, men det er vel sådan set en god ting.
    Mht forlængelser med Boile og Roony (som sikkert straks vil blive nævnt), så lad os se, hvad der sker. Vi har stadig kun fået den ene side af historien fra Boile lejren.

    Mht fck-medierne, så synes jeg, at de langt hen af vejen gør et glimrende stykke arbejde. De er så vidt jeg ved stadig kun "hobby-journalister" og gør det bedste de kan. Og de navne de ikke nævner skyldes formentlig, at det ville afsløre deres kilder. Men her kan man selvfølgelig argumentere for, at det vil være bedre bare at lade være med at tease med rygter.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #970
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg er så enig. Jeg er ikke en stor fan af PC - men indrømmet det skyldes også uvidenhed. Jeg aner simpelthen ikke hvad manden laver og det er som regel et dårligt tegn på min arbejdsplads.

    Som fan er rygter super sjove og lidt indsigt i vores arbejdsmetoder kan næppe skade. Selvfølgelig behøver vi ikke fortælle hver gang vi byder på en spiller. Det lader til, at alle vores succeser siden PC kom, allerede var på vores radar og alt fyldet som blev solgt fra bare er erstattet af nyt fyld
    Der er forskel på, at være uvidende indenfor en arbejdsplads og udenfor. Jeg går stærkt ud fra, at ledelse og tætte medarbejdere har helt styr på, hvad PC går og laver. At vi som fans ikke får noget at vide (og her snakker vi rygter om spillere - selve arbejdsopgaver, strategi osv er fortalt) er vel langt hen af vejen “mere professionelt” end hvad vi så tidligere, hvor f.eks. Michel W Davidsen virkede til at vide alt, hvad Ståle arbejdede på.

    Mht at alle gode indkøb var på radaren inden PC og alt efter er “fyld” er simpelthen for let købt. For det første ville manden jo være idiot, hvis ham ikke brugte det info som var tilgængeligt i klubben også før ham. For det andet ved vi jo ikke, hvilke spillere vi reelt har kigget på før og hvilke som først er kommet til efter. En spiller som Claesson (og sikkert mange andre) har både FCK men nok også AGF vel haft på radaren i mange år, hvorfor man ikke kan sige, at det er før PC. FCK kan sagtens have luret på spillere før PC, men mon ikke AGF og PC har kendt til de samme? Derudover så var det vel også PC som “opdagede Diks og Grabara” og hentede dem til AGF?
    Vi er nødt til at bedømme PC på alle indkøb som kommer både dårlige og gode uanset, hvornår de er opdaget. Og her har Grabara, Diks, Vavro og andre været gode, imens Singh, Babacar og andre af forskellige årsager ikke har været gode.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #971
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der er forskel på, at være uvidende indenfor en arbejdsplads og udenfor. Jeg går stærkt ud fra, at ledelse og tætte medarbejdere har helt styr på, hvad PC går og laver. At vi som fans ikke får noget at vide (og her snakker vi rygter om spillere - selve arbejdsopgaver, strategi osv er fortalt) er vel langt hen af vejen “mere professionelt” end hvad vi så tidligere, hvor f.eks. Michel W Davidsen virkede til at vide alt, hvad Ståle arbejdede på.

    Mht at alle gode indkøb var på radaren inden PC og alt efter er “fyld” er simpelthen for let købt. For det første ville manden jo være idiot, hvis ham ikke brugte det info som var tilgængeligt i klubben også før ham. For det andet ved vi jo ikke, hvilke spillere vi reelt har kigget på før og hvilke som først er kommet til efter. En spiller som Claesson (og sikkert mange andre) har både FCK men nok også AGF vel haft på radaren i mange år, hvorfor man ikke kan sige, at det er før PC. FCK kan sagtens have luret på spillere før PC, men mon ikke AGF og PC har kendt til de samme? Derudover så var det vel også PC som “opdagede Diks og Grabara” og hentede dem til AGF?
    Vi er nødt til at bedømme PC på alle indkøb som kommer både dårlige og gode uanset, hvornår de er opdaget. Og her har Grabara, Diks, Vavro og andre været gode, imens Singh, Babacar og andre af forskellige årsager ikke har været gode.
    Jeg er meget enig.

    Jeg behøver ikke være Fan af PC eller, hvilken som helst anden Sportsdirektør i FCK. Det er dog vigtigt i min bog man har en vision for fremtiden og, hvilken retning man ønsker klubben skal udvikle sig i. Hvis vi ser på klubbens tilstand for bare 1-2 år siden, så var jeg ekstremt bekymret. Status dags dato er altså en helt anden. Udskiftning i hele organisationen/spillertrup/trænerstab er sket på rekord tid, samtidig med vi hentet DM guld. Derudover ser vi en spændende retning med unge talenter som levere. Det er altså Godkendt i min bog.

    Når det så er sagt. Nu er der kommet ro på de indre linjer, så skal PC som andre også nævnes bedømmes på indkøb. Der vil altid være Hit and miss, spørgsmålet er, hvor stor andelen af dårlig scoutet spillere bliver. Det er her PC på sigt kan knække nakken som CV også gjorde det i sin tid. Men det er jo en sportsdirektørs lod i alle klubber.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #972
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mon ikke sagen en del af vejen er, at vi får det indtryk, som vi gerne vil have. Der er f.eks. intet underligt i, at vi forhører os på en masse spillere. Sådan har vi formentlig altid gjort, omend vi måske spørger lidt højere end tidligere. Det behøver ikke at handle om at skyde med spredehagl men om at undersøge mulighederne. Gør man ikke dette, så lander man nok heller ikke det store navn, som alle samtidig drømmer om.
    Mht historier om "at der arbejdes professionelt" så er der da masser at kigge på. Vi har lige fået ny mad i boderne, der er kæmpe tilskuerfremgang osv. Mht PC (som jeg går ud fra, at du primært tænker på), ja så har vi signet Claesson og Vavro begge spillere, hvor man næppe var kommet i mål som total amatør (hvilket en del herinde vist antager PC før at være). Derudover er der ganske stille i medierne i forhold til Ståle-dagene, men det er vel sådan set en god ting.
    Mht forlængelser med Boile og Roony (som sikkert straks vil blive nævnt), så lad os se, hvad der sker. Vi har stadig kun fået den ene side af historien fra Boile lejren.

    Mht fck-medierne, så synes jeg, at de langt hen af vejen gør et glimrende stykke arbejde. De er så vidt jeg ved stadig kun "hobby-journalister" og gør det bedste de kan. Og de navne de ikke nævner skyldes formentlig, at det ville afsløre deres kilder. Men her kan man selvfølgelig argumentere for, at det vil være bedre bare at lade være med at tease med rygter.
    - Jeg synes også fan medierne gør det godt - generelt har jeg stor respekt for alle dem, som ligger meget tid i fan arbejde.
    - Gasolin er super fedt og jeg har ikke turdet lufte min skeptisk overfor det koncept og 20-30.000 fans, jeg håber det kan lykkedes.

    Mht til en sportsdirektør, så er mit ønske en som har en finger på pulsen og mange kontakter. Dvs man ved hvad der sker, hvilke spillere som søger nyt osv. vi skal have et godt scoutingsnetværk og så skal vi være klubben der ved alt om skandinaviske stjerner. Lidt eksempler
    - Falk, Skov, Gravgaard, Hangeland, Roony osv som kommer fra vores område
    - Pospech, Verbic, Biel osv udenfor vores “normale” område
    - Grønkjær, Linderoth, Peter Nielsen, Claesson osv som er stjerner der gerne vil “hjem”
    - Vavro, Lerager, Corner osv. spillere som er over niveau, men pga manglende spilletid bliver mulige

    Ofte så synes jeg at vi har budt på spillere, hvor vi realistisk set også har kunnet hente dem. Vi prioritere altså at bruge vores tid på spillere, som vi senere lander. Her mangler jeg (det er altså ikke en kritik som sådan) lidt input hvad Pc går og laver, når han påstår han vil hente fra en højere hylde:
    - vi forhørte os på Christian Eriksen og det skulle vi vel også selvom det var dybt urealistisk
    - vi brugte meget krudt på Skov Olsen som simpelthen ikke rigtigt ville FCK

    Så vidt jeg forstår, så var følgende på vores radar inden PC kom:
    Vavro, Khocholava, Claesson, Johannesson, Roony og man må formode at Grabara og Diks qua superligastatus også var.

    Disse havde jeg ikke hørt om eller er det ikke nævnt:
    Guadagno, Mukairu, Amoo, Singh, Babacar, Karamoko

    Jeg er med på at der ALTID vil være gode og dårlige køb og hvis man er i tvivl, så tænk bare på Coutinho i Barca og Hazard i Real. Her går min kritisk bestemt ikke - men jeg mangler personligt bare at se sammenhængen imellem hvad vi melder ud (køb fra højere hylde) og hvem vi rent faktisk køber. Jeg mangler ikke at se vi prøver, fordi PC prøver Eriksen og Skov Olsen…. Det ville jeg også gære i manager :)

    Edit: selvom spillere var på vores radar, så skal PC stadig roses for rent faktisk at få dem

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #973
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Der har bestemt været svipsere og alt har ikke spillet fra day one. Der har været Wind gate og et salg af Daramy der ikke var super timet osv.
    Bundlinjen er dog at han har sammensat en trup der blev mestre, med stort udviklings samt salgspotentiale samtidigt med at han har solgt spillere for over 200 millioner.
    Jeg er ret sikker på at evalueringen af PC ser noget bedre ud i bestyrelseslokalet end i tråden her.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show


  22. #974
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    Der har bestemt været svipsere og alt har ikke spillet fra day one. Der har været Wind gate og et salg af Daramy der ikke var super timet osv.
    Bundlinjen er dog at han har sammensat en trup der blev mestre, med stort udviklings samt salgspotentiale samtidigt med at han har solgt spillere for over 200 millioner.
    Jeg er ret sikker på at evalueringen af PC ser noget bedre ud i bestyrelseslokalet end i tråden her.
    Det kan sagtens være, men hvis salg af Wind/Daramy/Stage tilskrives PC, så er vores bestyrelse mere håbløs end selv den værste kritiker tror :). Jeg ved egentlig hellere ikke om jeg synes holdet er synderligt forbedret, men vi blev da mestre - hatten af for det. Er vi favoritter til et nyt mesterskab, hvordan klare vi Europa og hvad sker der i pokalen. Jeg er forsigtig optimist, men jeg er bestemt ikke rolig.

    Forsvaret ser solidt ud (dog mangler vi i mine øjne endnu en vestre back). Midten ser solid ud hvis Zeca rammer hans niveau (ellers er vi sårbare for skader/karantæner), men jeg tror på vi har alt på plads. De forreste pladser er interessant, men med nogle spørgsmålstegn pga alder blandt en del talenter og Babacar, Karamoko og Amoo slet ikke har vist nok.

    Dog tror jeg også ledelsen har fuld tiltro til PC, min tvivl står gerne for egen regning.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #975
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Dollbergs nye træner vil af med ham, den har aldrig været nere nærliggende!
    -It is the dirty fucking wins-

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •