Side 71 af 138 FørsteFørste ... 21616869707172737481121 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,051 til 1,065 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1051
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Vallys handlen (skulle den ske) giver god mening:

    - Ja, vi har mange kantspillere, men ikke kvalitativt. Amoo, Singh og Mukairo spiller slet ikke og er vel alle på vej videre på den ene eller anden aftale, i hvert fald kortsigtet. Isak spiller kant på Stage måden, hvilket kan virke nogle gange og andre gange ikke. Roony er stadig 16 år og kan ikke trække et hold. Og Bøving er ung og ustabil. Med Vallys ville vi have Claesson, Vallys, Isak, Bøving og Roony til at dække kanterne. Måske med Amoo som joker, skulle han blive i efteråret.
    - Det giver os mulighed for at spille Claesson som falsk 9’er og biel, Isak eller Håkon ned på Falks plads, når han er ude.
    - Han har god acceleration, kender ligaen, god 1v1, godt spark.
    - Han er kæmpe københavner.

    Rygtet om Bruun Larsen vidner i øvrigt også om, at vi slet ikke er færdige, skulle vi signe Vallys. Dette skal nok mere ses som PC, der anerkender sit kæmpe fiaskovindue i januar ved at rydde op og så supplere med en spiller, der kender ligaen og kan levere flere minutter til førsteholdet end Mukairo, Amoo og Singh til sammen.

    Jeg tror, at vi ser os hente en offensiv spiller mere på høj hylde samt eventuelt en CM (Kvart i Bold har hørt rygter om en vild spiller)
    Jeg er enig. Mon ikke at vi på nuværende tidspunkt han indset, at Singh og Mukairu aldrig bliver godt og arbejder med at få dem videre. Endvidere lugter det lidt af Biel salg. Der har været rygter om interesse, han har efterhånden udtjent sin værnepligt her og han bliver næppe mere værd end nu. Og bruger vi ham alligevel bare som (falsk) 9’er, så vil vi i mine øjne være bedst tjent med et salg og et indkøb af en angriber i stedet. Set i det lys, så giver et evt køb af Vallys fin mening. Han kan dække alle de offensive positioner (jeg tror ikke, at han skal spille 8’er) og ryger de tre andre (eller har man blot opgivet Singh og Mukairu) så ser det egentlig ok ud numerisk på de tre pladser bag angriberen og vi har gode muligheder for at rokere rundt imellem disse.
    Interessen for Bruun Larsen passer også godt med det PC og Thorups ønsker. Han kan spille topangriber og har den fart, som vi savner på positionen. Endvidere kan han også spille f.eks. højre kant, såfremt vi ønsker en stor angriber på banen også. Det kunne være et spændende køb, men jeg er dog i tvivl om, hvorvidt han har lyst til en permanent kontrakt i Danmark og om Hoffenheim vil sælge - han spillede forholdsvis meget sidste år. Endvidere har jeg aldrig rigtig været solgt mht hans niveau, ligesom jeg personligt ville foretrække en NDoye klon i stedet - men jeg er sgu også lidt gammeldags :-)

    Mht Fossum som der gøres lidt grin med her i tråden. Det er blot en forespørgsel og han står næppe øverst på vores liste. Men hvis vi er i markedet for en central midtbanespiller, så giver det i mine øjne selvfølgelig mening at spørge indtil hans status, pris osv. Får man ikke drømmespilleren fra udlandet, ja så kan Fossum være et relativt billigt og driftssikkert alternativ. Han er blandt ligaens bedste midtbanespillere og kan formentlig hurtigt gå ind på holdet og aflaste på midtbanen ved skader og karantæner. Det er et drøn usexet navn, men derfor kan det godt være en fornuftig tilføjelse på pladsen alligevel.

    Og til sidst en lille bemærkning om den evige “på en højere hylde” kommentar som klæber sig til alle rygter om spillere. Jeg kan sagtens forstå, at rygtede nye spillere holdes op mod de(n) kommentar(er) fra PC, men jeg er ganske sikker på, at den overfortolkes herinde. Der er flere ting i dette:
    1) Alle køb kan ikke være “fra en højere hylde” - langt fra. Så når Vallys og Fossum rygtes til FCK så er de åbenlyst ikke fra en højere hylde, men det er der altså ikke noget galt i.
    2) PC har vist blot nævn, at vi skal arbejde mod at hente spillere på en højere hylde. Han har så vidt jeg husker ikke lovet, at det skulle være i dette vindue.
    3) Vores definition og PC’s definition er formentlig ganske forskellige. Jeg er meget sikker på, at PC både tænker Claesson og Vavro (og især Bruun Larsen, hvis det en dag sker) som spillere på hylden over det normale. Claesson da han kommer fra en fast plads i en større klub fra en større liga (han var jo aldrig endt her uden krigen i Ukraine) og Vavro nok grundet hans prisskilt.
    Forventer man som fan, at hylden er højere end Claesson og Vavro, så er jeg bange for, at man bliver ganske skuffet. PC’s kommentarer var selvfølgelig populære i fankredse og gav håb, men der var også en tease for noget, hvor han nu kun kan skuffe. Når vi har haft spillere som Grønkjaer, Allbäck, Linderoth og endda Laudrup, så kommer man nu (i en tid, hvor vi aldrig ville kunne hente den slags spillere mere pga økonomi) jo aldrig til at hente spillere på en hylde højere. Han skulle nok nærmere have nævnt, at vi kommer til at hente spillere i en for FCK tidligere uset prisklasse. Det tror jeg kommer til at ske - måske ikke i dette vindue, men formentlig indenfor et par vinduer. Men formuleringen om spillere fra en højere hylde kommer til at bide ham i røven. For det vil han ikke komme til at opfylde i fanøjne.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1052
    David_T er online nu Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det mærkelige med Fossum er at hvis han stadig var i Hannover, så havde han været et oplagt FCK køb. Skandinav, 14 landskampe, Bundesliga erfaring, løbestærk selv på Bundesliga-niveau, i sin bedste alder.

    I stedet kommer han fra tre sæsoner i Superligaen med 19 mål og 13 assists til sammen, hvilket er Pep Biel-agtige tal, og så er han ubrugelig.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1053
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...fck-paa-vallys

    Ifølge Midtjyllands Avis har Silkeborg afvist et tocifret millionbud på Vallys fra FCK.

  6. #1054
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Som mange andre så begriber jeg simpelthen ikke at PC bruger tid på at forhandle om Vallys når truppen SKRIGER på en fuldblods angriber...
    ALLE kan se det, både fans og eksperter.....

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #1055
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...fck-paa-vallys

    Ifølge Midtjyllands Avis har Silkeborg afvist et tocifret millionbud på Vallys fra FCK.
    Det er nok i den lave ende af de to--cifrede, men det er jo også der prisen på Vallys bør være. Alt over det, vil være en voldsom overpris, og en direkte tåbelig handling af PC.

    PC blev netop hentet, fordi de fleste kunne se, at der var for mange groteske handler under Ståle, Kaufmann som et tydeligt eksempel. Nu er Vallys langt bedre end Kaufmann nogensinde har været, men derfor skal han stadigvæk vise, at han ikke blindt følger Ståle ned af den sti, hvor pris og kvalitet ikke hænger sammen.

  9. #1056
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Og til sidst en lille bemærkning om den evige “på en højere hylde” kommentar som klæber sig til alle rygter om spillere. Jeg kan sagtens forstå, at rygtede nye spillere holdes op mod de(n) kommentar(er) fra PC, men jeg er ganske sikker på, at den overfortolkes herinde. Der er flere ting i dette:
    1) Alle køb kan ikke være “fra en højere hylde” - langt fra. Så når Vallys og Fossum rygtes til FCK så er de åbenlyst ikke fra en højere hylde, men det er der altså ikke noget galt i.
    2) PC har vist blot nævn, at vi skal arbejde mod at hente spillere på en højere hylde. Han har så vidt jeg husker ikke lovet, at det skulle være i dette vindue.
    3) Vores definition og PC’s definition er formentlig ganske forskellige. Jeg er meget sikker på, at PC både tænker Claesson og Vavro (og især Bruun Larsen, hvis det en dag sker) som spillere på hylden over det normale. Claesson da han kommer fra en fast plads i en større klub fra en større liga (han var jo aldrig endt her uden krigen i Ukraine) og Vavro nok grundet hans prisskilt.
    Forventer man som fan, at hylden er højere end Claesson og Vavro, så er jeg bange for, at man bliver ganske skuffet. PC’s kommentarer var selvfølgelig populære i fankredse og gav håb, men der var også en tease for noget, hvor han nu kun kan skuffe. Når vi har haft spillere som Grønkjaer, Allbäck, Linderoth og endda Laudrup, så kommer man nu (i en tid, hvor vi aldrig ville kunne hente den slags spillere mere pga økonomi) jo aldrig til at hente spillere på en hylde højere. Han skulle nok nærmere have nævnt, at vi kommer til at hente spillere i en for FCK tidligere uset prisklasse. Det tror jeg kommer til at ske - måske ikke i dette vindue, men formentlig indenfor et par vinduer. Men formuleringen om spillere fra en højere hylde kommer til at bide ham i røven. For det vil han ikke komme til at opfylde i fanøjne.
    Mht. 1) og 2); du har ret i 1), men alle spillere skal være til start 11'eren, er det udtalt. Så den præmis har han sat. Fsva. 2) så sagde PC i interviewet med ham og Steinlein, at han ville købe de dyreste spillere til sommer, for det var en del af strategien, at klubben ville sætte en ny standard for ...

    Jeg gider ikke 'trække fra' i hans udtalelser. Klubben har notorisk været kendt for at kunne sætte nye standarder for økonomi og spillere, resultater, niveau i Europa mm. Fordi man havde ambitioner, så muligheder, ikke spekulerede i begrænsninger.

    Det er derfor vi er FCK. At begynde at sige, Arrghh men det er også svært, sagde han nu det mm., så er vi ikke længere FCK. Hvilket jeg oprigtigt også begynder at tvivle på. Ikke kun pga. PC/JT, men i høj grad også pga. af en ejerkreds, der giver mig myrekryb. En højere hylde end det er set før. Levér, vis du er FCK.

    3) Jeg tror du har ret, men som jeg skrev tidligere, hvis det er den højere hylde, så har PC været frosset ned i et Kvart århundrede. Så fremstår han bare utroværdig.
    Goldbæks Højrefod

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #1057
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det er nok i den lave ende af de to--cifrede, men det er jo også der prisen på Vallys bør være. Alt over det, vil være en voldsom overpris, og en direkte tåbelig handling af PC.

    PC blev netop hentet, fordi de fleste kunne se, at der var for mange groteske handler under Ståle, Kaufmann som et tydeligt eksempel. Nu er Vallys langt bedre end Kaufmann nogensinde har været, men derfor skal han stadigvæk vise, at han ikke blindt følger Ståle ned af den sti, hvor pris og kvalitet ikke hænger sammen.
    Enig - forskellen var selvfølgelig, at Kaufmann var 19 år og Vallys 25 år. Det er mange penge for en 25-årig spiller uden nævneværdig CV.
    Goldbæks Højrefod

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1058
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det er nok i den lave ende af de to--cifrede, men det er jo også der prisen på Vallys bør være. Alt over det, vil være en voldsom overpris, og en direkte tåbelig handling af PC.

    PC blev netop hentet, fordi de fleste kunne se, at der var for mange groteske handler under Ståle, Kaufmann som et tydeligt eksempel. Nu er Vallys langt bedre end Kaufmann nogensinde har været, men derfor skal han stadigvæk vise, at han ikke blindt følger Ståle ned af den sti, hvor pris og kvalitet ikke hænger sammen.
    Tænkte også det var den lave ende.

    Så læste jeg dette.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...fL8x&fs=e&s=cl

    30 mio for Vallys!?!?!?!?!

    Det gør du simpelthen bare ikke, PC!

    Er dog glad for der står vi vil have det et godt stykke ned under 20.

    Så er det da ikke helt endt i ren klovneskole. Endnu.

    Zan

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #1059
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Tænkte også det var den lave ende.

    Så læste jeg dette.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...fL8x&fs=e&s=cl

    30 mio for Vallys!?!?!?!?!

    Det gør du simpelthen bare ikke, PC!

    Er dog glad for der står vi vil have det et godt stykke ned under 20.

    Så er det da ikke helt endt i ren klovneskole. Endnu.

    Zan
    Nu står der så også, at PC ser realistisk på prisen, præcist som os, men man kan godt frygte, at SIF kan få ham lokket til at se det fatamorgana, som de selv ser.

    Hvis de virkelig forlanger så meget, så er det bare at sige "Tak for grineren!" PC.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #1060
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vally kan sagtens give mening, det giver også mening at gå efter JBL, Men

    - truppen er allerede dårligt sammensat og nu køber vi spillere, hvor vi har flest. Det var slemt til sidst under Ståle og er slet ikke blevet bedre. Der er vel nærmest flere med ringe kvalitet.
    - højeste prioritet SKAL være en angriber. Det er skammeligt at misbruge Biel på en forkert plads og vi er for nemme at spille imod uden noget råstyrke oppe foran.

    Til midten har vi pt 14 spillere og 10 af dem kunne godt spille kant (ikke alle lige godt). Så begynd og sælg: Mukairu, Singh, Mudra, Amoo (måske) og så skaf noget kvalitet.

    Kan vi blive ved med at koge mere suppe på “højere hylde”? PC har sagt det og med mindre han beviser det, så er det ikke andet end varm luft (og sådan ca alt hvad jeg ser i ham - varm luft) og naturligvis forstår alle breddeindkøb…. Men det mangler en trup på 30 ikke, vi har rigeligt med fyld:

    Guadagno
    Dithmer (pga alder, talentet er stort nok)
    Valgfri højre back
    Oikonomou
    Lund Jensen
    Mukairu
    Amoo
    Bøving
    Singh
    Stamenic (talent)
    Mudra
    Babacar
    Karamoko
    Oskarsson (kæmpe talent, men næppe klar endnu - disse spillere er der plads til, men mere for at vise hvem der ikke er klar til start 11 pt)

    Læg dertil Zeca og Johannesson, som vi kan stille spørgsmål ved på hver sin måde.

    Jeg vil påstå, at hvis vi solgte:
    Johnsson eller Guadagno
    Ankersen
    Oikonomou
    Zeca
    Mukairu
    Amoo
    Singh
    Mudra
    Babacar
    Karamoko

    I morgen, altså 10 spillere og stod tilbage med en smal trup på 20 og så købte:
    - venstre back
    - Fossum
    - Valley
    - JBL
    - en eller anden boksangriber

    Så ville ALLE klappe i deres hænder og det er simpelthen for dårligt sammensat en trup, når vi kan hælde 10 ud… uden rigtigt at det gær ondt. Åbent spørgsmål, havde AGF ikke også altid en alt for stor trup?

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #1061
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vally kan sagtens give mening, det giver også mening at gå efter JBL, Men

    - truppen er allerede dårligt sammensat og nu køber vi spillere, hvor vi har flest. Det var slemt til sidst under Ståle og er slet ikke blevet bedre. Der er vel nærmest flere med ringe kvalitet.
    - højeste prioritet SKAL være en angriber. Det er skammeligt at misbruge Biel på en forkert plads og vi er for nemme at spille imod uden noget råstyrke oppe foran.

    Til midten har vi pt 14 spillere og 10 af dem kunne godt spille kant (ikke alle lige godt). Så begynd og sælg: Mukairu, Singh, Mudra, Amoo (måske) og så skaf noget kvalitet.

    Kan vi blive ved med at koge mere suppe på “højere hylde”? PC har sagt det og med mindre han beviser det, så er det ikke andet end varm luft (og sådan ca alt hvad jeg ser i ham - varm luft) og naturligvis forstår alle breddeindkøb…. Men det mangler en trup på 30 ikke, vi har rigeligt med fyld:

    Guadagno
    Dithmer (pga alder, talentet er stort nok)
    Valgfri højre back
    Oikonomou
    Lund Jensen
    Mukairu
    Amoo
    Bøving
    Singh
    Stamenic (talent)
    Mudra
    Babacar
    Karamoko
    Oskarsson (kæmpe talent, men næppe klar endnu - disse spillere er der plads til, men mere for at vise hvem der ikke er klar til start 11 pt)

    Læg dertil Zeca og Johannesson, som vi kan stille spørgsmål ved på hver sin måde.

    Jeg vil påstå, at hvis vi solgte:
    Johnsson eller Guadagno
    Ankersen
    Oikonomou
    Zeca
    Mukairu
    Amoo
    Singh
    Mudra
    Babacar
    Karamoko

    I morgen, altså 10 spillere og stod tilbage med en smal trup på 20 og så købte:
    - venstre back
    - Fossum
    - Valley
    - JBL
    - en eller anden boksangriber

    Så ville ALLE klappe i deres hænder og det er simpelthen for dårligt sammensat en trup, når vi kan hælde 10 ud… uden rigtigt at det gær ondt. Åbent spørgsmål, havde AGF ikke også altid en alt for stor trup?
    Virkelig en fremragende illustration på vores situation og udlægning af, hvad PC skal gøre. Så når vi taler køb, så er salg mindst lige så vigtigt.
    Goldbæks Højrefod

  20. #1062
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-forlaenger-med-boilesen

    Officielt: FCK forlænger med Boile.


  21. #1063
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vally kan sagtens give mening, det giver også mening at gå efter JBL, Men

    - truppen er allerede dårligt sammensat og nu køber vi spillere, hvor vi har flest. Det var slemt til sidst under Ståle og er slet ikke blevet bedre. Der er vel nærmest flere med ringe kvalitet.
    - højeste prioritet SKAL være en angriber. Det er skammeligt at misbruge Biel på en forkert plads og vi er for nemme at spille imod uden noget råstyrke oppe foran.

    Til midten har vi pt 14 spillere og 10 af dem kunne godt spille kant (ikke alle lige godt). Så begynd og sælg: Mukairu, Singh, Mudra, Amoo (måske) og så skaf noget kvalitet.

    Kan vi blive ved med at koge mere suppe på “højere hylde”? PC har sagt det og med mindre han beviser det, så er det ikke andet end varm luft (og sådan ca alt hvad jeg ser i ham - varm luft) og naturligvis forstår alle breddeindkøb…. Men det mangler en trup på 30 ikke, vi har rigeligt med fyld:

    Guadagno
    Dithmer (pga alder, talentet er stort nok)
    Valgfri højre back
    Oikonomou
    Lund Jensen
    Mukairu
    Amoo
    Bøving
    Singh
    Stamenic (talent)
    Mudra
    Babacar
    Karamoko
    Oskarsson (kæmpe talent, men næppe klar endnu - disse spillere er der plads til, men mere for at vise hvem der ikke er klar til start 11 pt)

    Læg dertil Zeca og Johannesson, som vi kan stille spørgsmål ved på hver sin måde.

    Jeg vil påstå, at hvis vi solgte:
    Johnsson eller Guadagno
    Ankersen
    Oikonomou
    Zeca
    Mukairu
    Amoo
    Singh
    Mudra
    Babacar
    Karamoko

    I morgen, altså 10 spillere og stod tilbage med en smal trup på 20 og så købte:
    - venstre back
    - Fossum
    - Valley
    - JBL
    - en eller anden boksangriber

    Så ville ALLE klappe i deres hænder og det er simpelthen for dårligt sammensat en trup, når vi kan hælde 10 ud… uden rigtigt at det gær ondt. Åbent spørgsmål, havde AGF ikke også altid en alt for stor trup?
    Enig indtil jeg læser Fossum.. Sådan et indkøb kunne smadre mit humør det næste halve år. Jeg ved ikke rigtig hvor det rygte er kommet fra udover lidt løse rygter på FB, det ville absolut ingen mening give, at vi hentede en aldrende og dybt middelmådig superligaspiller ind.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1064
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Enig indtil jeg læser Fossum.. Sådan et indkøb kunne smadre mit humør det næste halve år. Jeg ved ikke rigtig hvor det rygte er kommet fra udover lidt løse rygter på FB, det ville absolut ingen mening give, at vi hentede en aldrende og dybt middelmådig superligaspiller ind.
    Jeg er ikke uenig - ville egentlig bare pointere, at hvis truppen var trimmet ordentligt ind og der kom et breddekøb a la Fossum, så havde ingen sagt noget til det (ingen havde råbt højere hylde). Men reelt mangler vi jo den 6er. Falk er stadig bedre længere fremme og farligere i mellemrummet.

  24. #1065
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/fck-forlaenger-med-boilesen

    Officielt: FCK forlænger med Boile.
    Sådan! Den er altså vigtig både for den defensive stabilitet, den offensive opbygning og omklædningsrummet.

    Så mangler vi bare Roony, og så kan PC begynde at kigge på den dersens hylde.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •