Side 72 af 138 FørsteFørste ... 22626970717273747582122 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,066 til 1,080 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1066
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Sådan! Den er altså vigtig både for den defensive stabilitet, den offensive opbygning og omklædningsrummet.

    Så mangler vi bare Roony, og så kan PC begynde at kigge på den dersens hylde.
    Perfekt.

    Fornuftig 3 årige aftale. Boile bliver en af de bedst betalte i klubben. Det var egentlig også det de fleste var enige om skulle ske.

    Det kan være PC læser lidt med her på linien :)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1067
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Og til sidst en lille bemærkning om den evige “på en højere hylde” kommentar som klæber sig til alle rygter om spillere. Jeg kan sagtens forstå, at rygtede nye spillere holdes op mod de(n) kommentar(er) fra PC, men jeg er ganske sikker på, at den overfortolkes herinde.
    Jeg er enig med dig i, at alle nyindkøb ikke kan hæve overliggeren, og at PC i øvrigt ikke har lovet, at der ville blive hentet fra den højere hylde denne sommer. På den anden side, har han selv talt om en højere hylde, om at sætte nye standarder og at hente internationale topspillere, og den slags forpligter naturligvis. Jeg forstår, at han inden kampen i søndags gav udtryk for, at Vavro lever op til disse kriterier, hvilket er latterligt. Jeg er godt tilfreds med tilgangen af Vavro, men en spiller med fortid i klubben, fra en lille fodboldnation, der er blevet skoddet i Italien, sprænger naturligvis ikke rammerne for, hvad der er muligt i en klub som FCK. Vavro er ikke i nærheden af, at være det største navn, vi har haft i klubben, og selvom at han næppe har været billig, er det heller ikke mit indtryk, at han rykker på de økonomiske grænser. Det er ærlig talt lidt pinligt, hvis PC forsøger at skærme sig bag Vavro, fordi han skulle føre sig frem i et tv-program. Købet af Vavro er om noget en FCK Classic - og det sikre valg PC havde brug for efter en række af elendige indkøb.

    Hvis PC's udtalelser ikke skal gå over i historien som en joke, kræver det som minimum indkøb i Grønkjær-klassen. Dvs. spillere, som har stærke internationalle meritter, er i deres bedste fodboldalder og rent faktisk vil FCK.

  4. De følgende 11 brugere er enige:

  5. #1068
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Hvis PC's udtalelser ikke skal gå over i historien som en joke, kræver det som minimum indkøb i Grønkjær-klassen. Dvs. spillere, som har stærke internationalle meritter, er i deres bedste fodboldalder og rent faktisk vil FCK.
    I så fald kommer PC's udtaleser til at gå over i historien som en joke. Vi kommer ikke til at hente en spiller der fra dag ét går ind og bliver en så stor forstrækning, som Grønkjær og som markerer sig som den måske bedste spiller i klubbens historie.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #1069
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Hvis PC's udtalelser ikke skal gå over i historien som en joke, kræver det som minimum indkøb i Grønkjær-klassen. Dvs. spillere, som har stærke internationalle meritter, er i deres bedste fodboldalder og rent faktisk vil FCK.
    Det var også sådan jeg tolket PCs statement om en "højere hylde". Hvis Vavro betagnes som som dette, så må jeg have drukket for meget snaps :). Nu stikker vi lidt til PC omkring den "høje hylde", Men han er satme også selv ude om det. Hvis det stod til mig, så hellere holde kæft omkring det fra start af.

    inderst inde ved vi jo alle samme godt, hvor svært det er at finde den type spillere. Det er dyrt og samtidig skal en Topspiller overbevises om at spille i lille Danmark på Lyngby stadion og i Jylland. Det er ikke nemt at sælge :)

  8. #1070
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det er under alle omstændigheder katastrofalt ringe købmandskab, at samtlige offensive indkøb blev skoddet til sæsonåbneren mod Horsens.

    - Babacar fik det sidste kvarter, og virker fortsat uengageret og lad.

    - Karamoko har tilspillet sig en fast plads på bænken.

    - Amoo er skadet - igen.

    - Mukairu var helt ude af truppen.

    - Lotto-æslet Jørgensen kunne heldigvis sendes videre.

    Jeg kan simpelthen ikke gennemskue den røde tråd i Thorups game plan og PCs shopping spree. Hvad er den grundlæggende plan? Snakker de sammen og forstår de hinanden?

    Nu er vi så ude efter Valleys…?
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #1071
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg vil gerne have Vallys ind.
    Østerbro-dreng, der faktisk gerne vil FCK (som vælger FCK også med det såkaldte hjerte og dermed ikke kun motiveret af økonomien i skiftet).
    Han spiller med stor glæde - lidt som at se Falk. Den glæde og lyst holder jeg som fan meget af; den giver sgu noget til mig, og jeg bilder mig ind at det også giver noget til holdet.

    Han har virkelig taget nogle steps, og skal han hentes, så er det nu. Vi har før set spillere, der bare boomer vildt og så er toget kørt hvorefter - i hvert fald jeg selv - er forfærdelig ærgerlig over ikke at få signet.
    Vallys er sulten og vil komme for at få en masse oplevelser - i sin egen barndommens gade <3
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #1072
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg har ikke fulgt Silkeborg godt nok til at kunne kloge mig på kvaliteterne hos Vallys, men jeg er betænkelig med at vi skulle hente spillere fra netop Silkeborg, da af det jeg har set, så er meget af deres gode spillestil er bundet op på relationer. kunne han nok godt passe ind med den måde, vi bruger vores kanter på aktuelt, men er han ikke kun aktuel hvis han kan spille i højre side? Eller kan han vikariere på venstrebacken? Ellers er vi godt i gang med at opbygge et overskudslager.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #1073
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg har ikke fulgt Silkeborg godt nok til at kunne kloge mig på kvaliteterne hos Vallys, men jeg er betænkelig med at vi skulle hente spillere fra netop Silkeborg, da af det jeg har set, så er meget af deres gode spillestil er bundet op på relationer. kunne han nok godt passe ind med den måde, vi bruger vores kanter på aktuelt, men er han ikke kun aktuel hvis han kan spille i højre side? Eller kan han vikariere på venstrebacken? Ellers er vi godt i gang med at opbygge et overskudslager.
    Mon ikke der er en del københavnere, der skal se kampen i morgen?
    Goldbæks Højrefod

  15. #1074
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg er virkeligt skuffet over PC, hvordan kan det være man altid skal vente til allersidst i vinduet og så alligevel ende op med ubrugelige panik indkøb. Vallys er for mig en kontra-spiller. Han står altid meget højt på banen. 70 % af de mål han har lavet er tap-ins, mål han aldrig vil lave for Fck, fordi modstanderen næsten altid forsvarer sig dybt. Han er 25 år og chancen for at han skulle udvikle sig og vi skulle kunne tjene penge på ham er ikke så stor. Ivar Fossum er ligeså uambitiøst. Jo han er en god superliga spiller, og han har et kæmpe løbepensum. Han er meget lille og har store mangler i duel-spillet. Han har fejlet i Tyskland og igen et indkøb hvor chancen for at tjene på videresalg er minimal.

    Jeg må indrømme at jeg er rasende. Jeg mener vi bør satse på at bygge et hold op der kan hæve sig op over superliga-niveau. Vi har et utroligt spændende hold, der med de rette forstærkninger bør kunne udrette store ting. Men det kommer ikke til at ske med indkøb som dem her. Jeg er sgu ved at være bekymret for PC's mentale sundhed.
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1075
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Gentleman Finn Se meddelelser
    Jeg er virkeligt skuffet over PC, hvordan kan det være man altid skal vente til allersidst i vinduet og så alligevel ende op med ubrugelige panik indkøb. Vallys er for mig en kontra-spiller. Han står altid meget højt på banen. 70 % af de mål han har lavet er tap-ins, mål han aldrig vil lave for Fck, fordi modstanderen næsten altid forsvarer sig dybt. Han er 25 år og chancen for at han skulle udvikle sig og vi skulle kunne tjene penge på ham er ikke så stor. Ivar Fossum er ligeså uambitiøst. Jo han er en god superliga spiller, og han har et kæmpe løbepensum. Han er meget lille og har store mangler i duel-spillet. Han har fejlet i Tyskland og igen et indkøb hvor chancen for at tjene på videresalg er minimal.

    Jeg må indrømme at jeg er rasende. Jeg mener vi bør satse på at bygge et hold op der kan hæve sig op over superliga-niveau. Vi har et utroligt spændende hold, der med de rette forstærkninger bør kunne udrette store ting. Men det kommer ikke til at ske med indkøb som dem her. Jeg er sgu ved at være bekymret for PC's mentale sundhed.
    Jeg har aldrig været sportsdirektør, så jeg ved jo ikke om det er sandt. Men tesen er, at skal vi have et virkelig stort navn, så opstår muligheden typisk først til sidst, når spillerens "større" muligheder går i vasken, og vi derfor får chancen. Og sker det ikke, ja så må vi jo også selv lidt længere ned af listen. Om det så er panikkøb må man selv konkludere, men det var i hvert fald det som skete med Johansson. Her valgte man det store talent, da de ønskede kantspillere ikke lykkedes bl.a. pga dumpet lægetjek. Jeg kan faktisk ikke huske andre "panikkøb" af PC kort før deadline, men det kan sagtens være, at jeg har glemt en.

    Mht PC's mentale sundhed, så skal du nok ikke være bekymret. Mon ikke det snarere er et udtryk for, at markedet ikke er så nemt som vi måske tror, og at han satser stort f.eks. på Skov Olsen i sidste vindue og ifølge rygterne på Bruun Larsen i dette. Så du kan da nemt stå med endnu et paniknavn til slut i dette vindue, når Bruun Larsen selvfølgelig ikke lykkes ; -)
    Alternativet til denne taktik er forøvrigt nok at satse på mindre store navne, som man måske kan hente tidligere i vinduet. Så er spørgsmålet, hvad vi helst vil herinde?

  18. #1076
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har aldrig været sportsdirektør, så jeg ved jo ikke om det er sandt. Men tesen er, at skal vi have et virkelig stort navn, så opstår muligheden typisk først til sidst, når spillerens "større" muligheder går i vasken, og vi derfor får chancen. Og sker det ikke, ja så må vi jo også selv lidt længere ned af listen. Om det så er panikkøb må man selv konkludere, men det var i hvert fald det som skete med Johansson. Her valgte man det store talent, da de ønskede kantspillere ikke lykkedes bl.a. pga dumpet lægetjek. Jeg kan faktisk ikke huske andre "panikkøb" af PC kort før deadline, men det kan sagtens være, at jeg har glemt en.

    Mht PC's mentale sundhed, så skal du nok ikke være bekymret. Mon ikke det snarere er et udtryk for, at markedet ikke er så nemt som vi måske tror, og at han satser stort f.eks. på Skov Olsen i sidste vindue og ifølge rygterne på Bruun Larsen i dette. Så du kan da nemt stå med endnu et paniknavn til slut i dette vindue, når Bruun Larsen selvfølgelig ikke lykkes ; -)
    Alternativet til denne taktik er forøvrigt nok at satse på mindre store navne, som man måske kan hente tidligere i vinduet. Så er spørgsmålet, hvad vi helst vil herinde?
    Det kommer an på hvordan truppen er og hvilket navn. Jeg tror ikke at JBL kommer, han spillede trods alt en del sidste år og har trods alt fået et mindre gennembrud i en stor liga - det er fedt at han er FCK fan og hvis han ikke havde spillet sidste sæson - så havde det været oplagt.

    Robert Skov er nævnt et eller andet sted, men han kommer nok hellere ikke. Han spillede ikke pga skade, men har ellers fået spilletid og er 26 år.

    Så hvis vi for eksempel jagtede to usandsynlige navne, så vil jeg egentlig hellere have alternativerne på plads tidligt. Man kan også sagtens fortælle JBL at man sindsygt gerne vil have ham (første prioritet), men give ham en deadline som hedder 1/8 til at bestemme sig pga Europa.

    Endelig kan man sige, at hvis navnet er stort nok Grønkjær/Laudrup. Så er det ligegyldigt hvornår de kommer og hvor stor truppen er - så siger man naturligvis ikke nej tak og så er det måske ærgerligtligt at have købt en anden 2 uger før… men part of the game

  19. #1077
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg har meget svært ved, at så mange herinde insisterer på at vurdere vores vindue her næsten 6 uger, før det er afsluttet. At forholde sig til januar, helt fair - og her vi alle enige om, at strategien med at købe ind, så vi nummerisk var dækket ind, mens kvaliteten var lottokuponer, den fejlede. At vores scouting afdeling har tilført så få offensive spilminutter, som har været tilfældet, det er under al kritik.

    Men vi kan simpelthen ikke vurdere dette vindue endnu. Hvad hvis PC har nået samme konklusion, at januarsatsningerne har været en fejl, så giver det da god mening at få ryddet op på det værelse, sælge det værste fra ASAP og i stedet supplere med mindre eksotiske, men driftsikre spillere, som kan give konkurrence og spilminutter. Vallys som godt eksempel. Fossum som et andet, ham er jeg dog ikke så lun på. Og nej, vi kommer aldrig til at give 30 mio. for Vallys, det burde alle vide, der bare følger PCs gøren og laden det mindste.

    Ovenstående skal ses som ét spor - at rydde op (af egne fuckups ganske vist) og tilføre spilminutter, konkurrence og selvfølgelig kvalitet til gruppen. Spor nr. 2 løber samtidigt, og det handler om den højere hylde. En offensiv spiller (kunne være JBL) og måske en CM (Kvart i Bold har hørt noget). Her ser vi tiden an for at få det bedste af det bedste.

    Jeg synes egentligt, at det er meget tydeligt, at det er det, som foregår lige nu.

    Fejler PC på et eller på begge spor, så skal jeg være den første til at kritisere ham og finde høtyven frem. Men det bliver et øjebliksbillede lige nu.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1078
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg har meget svært ved, at så mange herinde insisterer på at vurdere vores vindue her næsten 6 uger, før det er afsluttet. At forholde sig til januar, helt fair - og her vi alle enige om, at strategien med at købe ind, så vi nummerisk var dækket ind, mens kvaliteten var lottokuponer, den fejlede. At vores scouting afdeling har tilført så få offensive spilminutter, som har været tilfældet, det er under al kritik.

    Men vi kan simpelthen ikke vurdere dette vindue endnu. Hvad hvis PC har nået samme konklusion, at januarsatsningerne har været en fejl, så giver det da god mening at få ryddet op på det værelse, sælge det værste fra ASAP og i stedet supplere med mindre eksotiske, men driftsikre spillere, som kan give konkurrence og spilminutter. Vallys som godt eksempel. Fossum som et andet, ham er jeg dog ikke så lun på. Og nej, vi kommer aldrig til at give 30 mio. for Vallys, det burde alle vide, der bare følger PCs gøren og laden det mindste.

    Ovenstående skal ses som ét spor - at rydde op (af egne fuckups ganske vist) og tilføre spilminutter, konkurrence og selvfølgelig kvalitet til gruppen. Spor nr. 2 løber samtidigt, og det handler om den højere hylde. En offensiv spiller (kunne være JBL) og måske en CM (Kvart i Bold har hørt noget). Her ser vi tiden an for at få det bedste af det bedste.

    Jeg synes egentligt, at det er meget tydeligt, at det er det, som foregår lige nu.

    Fejler PC på et eller på begge spor, så skal jeg være den første til at kritisere ham og finde høtyven frem. Men det bliver et øjebliksbillede lige nu.

    Når vinduet lukker, så har vi spillet 10 kampe. 7 i ligaen, 2 kval kampe og 1 gruppekamp. Inden spillerne må formodes at være spillet nogenlunde ind, så er kampantallet nærmest fordoblet.

    Jeg er delvist enig, men resultaterne indtil vinduet lukker har også indflydelse på hvor succesfulde vi har været. Vi er jo gået igang med turneringen med tanke på, at truppen er god nok til ikke at ødelægge sæsonen fuldstændig og det bør den også,være, men den er ikke god nok til Europa og inden de nye er spillet ind, så er vi igennem kvalen og det giver sku lidt grå hår

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #1079
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Så kampen FCM-Silkeborg her til aften, og efter min mening var Vallys klart banens bedste spiller.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #1080
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Så kampen FCM-Silkeborg her til aften, og efter min mening var Vallys klart banens bedste spiller.

    I post match interviewet både med Kent Nielsen og Vallys selv sagde Kent først at han var lidt irriteret over timingen nærmest som om handlen var tæt på at være lukket.
    og da Vallys blev interviewet kunne han nærmest ikke stoppe med at smile da snakken faldt på FCK synes det lugter langt væk af Vallys snart kan kalde sig FCK spiller,
    spørgsmålet er nok bare hvor lang tid der går?
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •