Side 87 af 138 FørsteFørste ... 37778485868788899097137 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,291 til 1,305 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1291
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Krydser fingre for det sker, men hvem trækker så nitten? Hvis Claesson spiller centralt, så er der ikke rigtig plads til Pep (når vi henter en angriber) - eller ofres Claesson? Alternativt fortsætter Pep som nr. 9 uden at vi henter en angriber.

    Så mangler vi bare en boldspillenes midt, en angriber og JBL på højrekanten.
    Jeg ville smide Claesson ind forrest. Pep Biel bag ham.

    Så kan Hákon få sig en lille pause som starter. Jeg elsker ham, men han har det med at falde ud, og ville være fin at sætte ind…

    Tror Claesson i front ville give noget dejlig fysik, og så kan Pep og Daramy bare begynde at tørre løs…

    Højrekanten må så gå til bedste mand på dagen. Roony, Isak, Bøving.

    Zan

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #1292
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg ville smide Claesson ind forrest. Pep Biel bag ham.

    Så kan Hákon få sig en lille pause som starter. Jeg elsker ham, men han har det med at falde ud, og ville være fin at sætte ind…

    Tror Claesson i front ville give noget dejlig fysik, og så kan Pep og Daramy bare begynde at tørre løs…

    Højrekanten må så gå til bedste mand på dagen. Roony, Isak, Bøving.

    Zan
    Først det vanvittige: kan Biel ikke også spille højre kant i JT systemet. (Hvor han jo nærmest spiller centralt). Jeg ved godt at han var elendig under Ståle, men der var bare så mange faktorer i det. Det er gratis at prøve i en kamp.

    Så spørgsmålet: hvad med Claesson på højre kant. Han er en intelligent spiller og jeg tror som sådan han sagtens kunne fungere.

    3 - Daramy som 9er. Ham ville i den grad kunne true i bagrummet og han ville også kunne holde på bolden, hvis den bliver spille top på ham.

    Men hvad jeg håber - at vi får en rigtig fysisk stærk 9er. Daramy, Biel, Claesson, Falk, Roony må veksle lidt.

    Det her er i øvrigt den mest logiske transfer i mands minde

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1293
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg ville smide Claesson ind forrest. Pep Biel bag ham.

    Så kan Hákon få sig en lille pause som starter. Jeg elsker ham, men han har det med at falde ud, og ville være fin at sætte ind…

    Tror Claesson i front ville give noget dejlig fysik, og så kan Pep og Daramy bare begynde at tørre løs…

    Højrekanten må så gå til bedste mand på dagen. Roony, Isak, Bøving.

    Zan
    Claesson er slet ikke mobil nok til at ligge forrest. Han er ideel som 10'er eller en af de to 8'ere, som holdet næsten altid spiller med. Alternativt til venstre. Og er der én ting, der er sikkert, så er det, at det ikke bliver et problem at have for 'mange' gode spillere.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #1294
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jamen det er jo perfekt.

    Det kun det jeg har skreget om i snart 2 uger. Det er jo en No-brainer det lejemål på 1 år. Når nu man ikke kan Scoute sig til den rigtige afløser, så kan man jo altid se på det der tidligere har virket :). Daramy, kan meget vel have reddet JTs job og måske også PCs i den nære fremtid. Det giver hvertfald PC ro til endnu engang at finde den rigtige profil efter endt lejemål.

    Jeg er med på der er spørgsmåls tegn ved Daramys form, men alt andet end lige så er formlen for succes rimelig stor. Det var JT der udløste Daramys potentiale og han kender i forvejen klubben.

    Så er spørgsmålet bare, hvor dyrt lejemålet bliver. Om det blev de 30-40 mill som jeg med et glimt i øjet mente, eller om det er langt billigere. Godt spørgsmål :)

  8. #1295
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Fedt med Daramy. Knap så fedt med de 800 spillere der lige nu ikke er i nærheden af spilletid. Det kan umuligt være godt for harmonien i en trup med så mange med så langt til spilletid
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #1296
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Fedt med Daramy. Knap så fedt med de 800 spillere der lige nu ikke er i nærheden af spilletid. Det kan umuligt være godt for harmonien i en trup med så mange med så langt til spilletid
    Så er det jo godt de kan lejes ud forhåbentligt. Vi har ikke tid og råd til til det venskabelige nu. Der skal performes og hurtigt

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #1297
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Den ser ud til at være på plads ifølge hollandske medier (som kalder ham et flop)

    https://www.telegraaf.nl/sport/11400...-fc-kopenhagen

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1298
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Den ser ud til at være på plads ifølge hollandske medier (som kalder ham et flop)

    https://www.telegraaf.nl/sport/11400...-fc-kopenhagen
    Hehe så er det vel op til Daramy og "Prove them Wrong" og sparke os i CL samt gøre det godt i gruppespillet.

    Fed udfordring. VM venter MO, sæt i gang
    Sidst redigeret af EraZ : 01.08.22 kl. 18:40

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #1299
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Den ser ud til at være på plads ifølge hollandske medier (som kalder ham et flop)

    https://www.telegraaf.nl/sport/11400...-fc-kopenhagen
    flop? Helt ærligt, jeg synes slet ikke de har givet ham chancen. Måske det også betyder at Biel er på vej væk?

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1300
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Desperation.

    Jo, Daramy er lige det vi mangler og han burde performe fra dag 1 og at vi ikke kan tjene flere penge på ham er fint nok, ift af han kan gøre forskellen for at komme i CL gruppespil og hente de flere millioner hjem, MEN - det er en desperation fordi vi/PC tilsyneladende ikke er gode nok til at scoute spillere som vi kan hente permanent og tjene penge på senere.

    Men jaja, som sådan vil jeg hellere have et FCK hold der spiller god fodbold og vinder kampe end at vi skal tjene penge på spillersalg.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #1301
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Desperation.

    Jo, Daramy er lige det vi mangler og han burde performe fra dag 1 og at vi ikke kan tjene flere penge på ham er fint nok, ift af han kan gøre forskellen for at komme i CL gruppespil og hente de flere millioner hjem, MEN - det er en desperation fordi vi/PC tilsyneladende ikke er gode nok til at scoute spillere som vi kan hente permanent og tjene penge på senere.

    Men jaja, som sådan vil jeg hellere have et FCK hold da spiller godt end at vi skal tjene penge på spillersalg.
    Jeg er fuldstændig enig.

    Som jeg også skriver i ovenstående indlæg. PC har "Lejet" sig til mere tid i og med han ikke har kunne finde selvsamme Daramys afløser. Misforstå mig ikke. Jeg klager ikke over Daramys ankomst.

    Men PC har virkelig et forklarings problem efterhånden.

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #1302
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Først det vanvittige: kan Biel ikke også spille højre kant i JT systemet. (Hvor han jo nærmest spiller centralt). Jeg ved godt at han var elendig under Ståle, men der var bare så mange faktorer i det. Det er gratis at prøve i en kamp.

    Så spørgsmålet: hvad med Claesson på højre kant. Han er en intelligent spiller og jeg tror som sådan han sagtens kunne fungere.

    3 - Daramy som 9er. Ham ville i den grad kunne true i bagrummet og han ville også kunne holde på bolden, hvis den bliver spille top på ham.

    Men hvad jeg håber - at vi får en rigtig fysisk stærk 9er. Daramy, Biel, Claesson, Falk, Roony må veksle lidt.

    Det her er i øvrigt den mest logiske transfer i mands minde
    Det må blive et stort 'nej tak' til Biel på kanten igen (kanten skal stadig med ned og forsvare) og Daramy som falsk 9'er. Højrekanten er en fuser i øjeblikket, men ingen grund til at smide bærende spillere væk fra deres vanlige pladser for at redde den.

  23. De følgende 10 brugere er enige:

  24. #1303
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det må blive et stort 'nej tak' til Biel på kanten igen (kanten skal stadig med ned og forsvare) og Daramy som falsk 9'er. Højrekanten er en fuser i øjeblikket, men ingen grund til at smide bærende spillere væk fra deres vanlige pladser for at redde den.
    Måske kan Haraldsson spille den. Når det er sagt, så bliver det rart, hvis vi får en bænk med et par spillere som rent faktisk kan gøre en forskel, når de skiftes ind. Pt er udskiftningerne næsten ligegyldige...

    Nå men jeg vil gerne se den offentliggjort før jeg jubler alt for meget. Men hvis det sker, så må interessen for Vallys endegyldigt være slut. Spædende om han så tager til fjenderne i stedet.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #1304
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det er meget sjovt - jeg ser det fuldstændig modsat.

    - PC køb virker ikke. Enig
    - Vi mangler fart og farlighed, det har Daramy
    - Vi kan aldrig komme frem til en realistisk frikøbsklausul, så ligegyldigt om den er der eller ej
    - Daramy kan slå til rigtig hurtigt
    - forhåbentlig koster han “kun” løn og derfor er der råd til en 9’er

    Det her er en virkelig oplagt transfer, som kan hjælpe FCK, Daramy og Ajax (den del er ligegyldig for os) og vi har i den grad brug for den.

    Selvom vores trup er skævt sammensat, så er der visse transfer vi ikke må lade glippe. Synd for Bøving, Haraldsson og hvem der nu får mindre spilletid, men det er trods alt en del af gamet

  27. De følgende 14 brugere er enige:

  28. #1305
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg ville smide Claesson ind forrest. Pep Biel bag ham.

    Så kan Hákon få sig en lille pause som starter. Jeg elsker ham, men han har det med at falde ud, og ville være fin at sætte ind…

    Tror Claesson i front ville give noget dejlig fysik, og så kan Pep og Daramy bare begynde at tørre løs…

    Højrekanten må så gå til bedste mand på dagen. Roony, Isak, Bøving.

    Zan
    Sådan får jeg ikke helt kabalen til at gå op :-) Et gammelt ordsprog siger, at en kæde ikke er stærkere end det svageste led. Det ordsprog synes jeg meget præcist beskriver vores problemer gennem de seneste par sæsoner. Vi har simpelthen været alt for svagt besat på den højrekant. Tilgangen af Mo ser jeg som en kærkommen mulighed for en gang for alle at stile med 11 mand med top-top kvalitet. Og en sådan start 11-er indbefatter bare hverken Bøving, Isak eller Roony. Så jeg ville bibholde Hakon i start 11 og spille med Biel, Claesson og Mo fremme. Mo til vesntre selvfølgelig. De to andre på slå sten saks papir om hvem der skal spille centralt både på papiret og på banen og hvem der skal spille centralt kun på banen :-)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •