Side 98 af 138 FørsteFørste ... 48889596979899100101108 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,456 til 1,470 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1456
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg følger Arsenal tæt, og selvom Matt Ryan kun fik tre kampe, da han var lejet ud fra Brighton i foråret 2021, efterlod han et positivt og solidt indtryk. Han er ikke særligt høj (184 cm) for en målmand, hvilket selvfølgelig altid er en ulempe, men til gengæld er han meget vokal og god til at dirigere sit forsvar, og jeg vil vurdere, at han er væsentligt bedre med fødderne end både Grabara og Kalle Johnsson. Hvis Ryan ellers er i form til at spille med det samme, vil jeg mene, at han er en klar forstærkning frem mod de to CL-kvalkampe mod Trabzonspor.
    Det er i hvert fald et vink med en vognstang til Kalle, hvis Matt Ryan går direkte i start-11 startende mod Randers på Fredag og den efterfølgende kamp mod Trabzonspor.

    Som person kan jeg godt lide Kalle, men min mavefornemmelse, når jeg ser Kalle spille er altså bare ikke god. Det gælder både indlæg, hvor han skal vise dominans i feltet samt på langskud. Læg dertil hans spil med fødderne. Det skaber altså bare usikkerhed, når de konstant ryger ud over sidelinjen.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #1457
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er i hvert fald et vink med en vognstang til Kalle, hvis Matt Ryan går direkte i start-11 startende med Randers på Fredag og efterfølgende mod Trabzonspor.

    Som person kan jeg godt lide Kalle, men min mavefornemmelse når jeg ser Kalle spille er altså bare ikke god. Det gælder både indlæg, hvor han skal vise dominans i feltet samt på langskud.
    Min mavefornemmelse er også, at Kalles egen mavefornemmelse heller ikke er god. Jeg synes ganske enkelt, at han ligner en keeper, der ikke har selvtillid, og han har jo også selv udtalt, at hans to store drop mod PSV har siddet i ham længe. Dem mente han så selv, at han fik ud af systemet i Aalborg, men bedømt på gårsdagens derby tillader jeg mig at tvivle.
    Mvh.
    Dane

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1458
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Kan han spille 9’er?
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #1459
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Kan han spille 9’er?
    Han blev glemt efter EL Pepsis præstation i går :)

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1460
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvis Ryan kommer, så er han næsten nødt til at spille mod Randers bare så han får lidt mulighed for at spille med førsteholdet, hvis han på nogen måde skal være i spil til Trabzonspor kampene.


  10. #1461
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Hvis Ryan kommer, så er han næsten nødt til at spille mod Randers bare så han får lidt mulighed for at spille med førsteholdet, hvis han på nogen måde skal være i spil til Trabzonspor kampene.

    Jeg frygter lidt at han er en kende for lav, synes aldrig vi har haft held med de små keepere, 1,84m ifølge Transfermarkt 4 centimeter lavere end Grytebust,
    Der ikke har spillet meget de seneste halvandet år, det er noget af en risiko at lade ham starte mod Trapzanspor så mon ikke han står mod Randers med mindre han er hentet ind som fast andetvalg, men så kunne han vel ligeså godt ha blevet i det spanske?
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    Thb

  12. #1462
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Jeg frygter lidt at han er en kende for lav, synes aldrig vi har haft held med de små keepere, 1,84m ifølge Transfermarkt 4 centimeter lavere end Grytebust,
    Der ikke har spillet meget de seneste halvandet år, det er noget af en risiko at lade ham starte mod Trapzanspor så mon ikke han står mod Randers med mindre han er hentet ind som fast andetvalg, men så kunne han vel ligeså godt ha blevet i det spanske?
    TåSten har aldrig været 1,87 - kun hvis han også står på tå, når han skal måles. Men en ‘mindre’ målmand kan sagtens kompensere for manglende højde, hvis han har springstyrke og hurtige reaktioner - og man får vel ikke så mange PL-kampe, hvis man har så korte arme som TåSten?
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1463
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Beklager hvis den har været oppe at vende.

    Men er der nogen der ved om vi har en fræk lille videresalgsklausul hos Victor Nelsson?

    Hvis han ryger til Sevilla (BT) kunne det da være sjovt.

    Zan

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1464
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Kan se Ryan har kæmpet preseason med betændelse i knæ og derfor slet ikke været med. Så spændt på om det er en keeper der kan byde ind allerede nu. Men det er vel nu vi har brug for ham. Så forhåbentlig viser lægetjekket at der ikke er det store i det.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...hele-preseason

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1465
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Kan se Ryan har kæmpet preseason med betændelse i knæ og derfor slet ikke været med. Så spændt på om det er en keeper der kan byde ind allerede nu. Men det er vel nu vi har brug for ham. Så forhåbentlig viser lægetjekket at der ikke er det store i det.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...hele-preseason
    Ja, det vil ikke være alt for godt med en rusten keeper, når nu vores behov er så akut. Når det så er sagt, så er det ellers en keeper med et flot cv, som kunne være spændende at tilknytte.

  19. #1466
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Ja, det vil ikke være alt for godt med en rusten keeper, når nu vores behov er så akut.
    Det er mildt sagt. Det vil være decideret tåbeligt at købe en ny målmand, der ikke er klar, når den primære grund til, at vi overhovedet diskuterer et sådant køb, er en pludselig skade hos vores førstemålmand.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #1467
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Med en Peter Vindahl på bænken i AZ begriber i al fald ikke jeg, at man ikke har kunnet få en lejeaftale på ham. Men jeg håber sføli det bedste omkring Ryan nu!! Jeg afventer sgu spændt startopstillingen på fredag :-)

  22. #1468
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Med en Peter Vindahl på bænken i AZ begriber i al fald ikke jeg, at man ikke har kunnet få en lejeaftale på ham. Men jeg håber sføli det bedste omkring Ryan nu!! Jeg afventer sgu spændt startopstillingen på fredag :-)
    Jeg er ret sikker på Ryan starter mod Randers på Fredag og dermed også tiltænkt at starte mod Trabzonspor. Jeg tror ikke der er tiltro til Kalle mere for JT og trænerteamet. Det er sådan jeg tolker dette køb.

    Det må være en hård en at sluge for Kalle, men sådan er gamet.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #1469
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Også sådan jeg ser det. Grabara er vel kun ude i 4-6 uger mere, så selvfølgelig bør vores 2. og 3. målmænd kunne klare de uger. Så den eneste forklaring må jo være, at ikke har tiltro til især Kalle, og det kan jeg godt forstå, selvom jeg holder virkelig meget af ham og ønsker ham kæmpe succes, men han er desværre for svag og spiller formentlig helt uden selvtillid.

    Jeg undrer mig dog lidt over, at kontrakten kun er på 2 år. Jeg troede faktisk, at Grabara skulle afsted til sommer og så kunne Ryan jo tage over der.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #1470
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Med en Peter Vindahl på bænken i AZ begriber i al fald ikke jeg, at man ikke har kunnet få en lejeaftale på ham. Men jeg håber sføli det bedste omkring Ryan nu!! Jeg afventer sgu spændt startopstillingen på fredag :-)
    Mon ikke det enten er fordi, at man ikke synes han er god nok (rutineret nok), eller fordi man ikke har ønsket en kortere lejeaftale men derimod en lidt længere løsning med en bedre reservemålmand, som måske endda kan overtage fra Grabara ved et eventuelt salg til sommer.

    CPH Sundays melder forøvrigt, at han er tiltænkt som starter fredag, så det bliver (som du skriver) spændende at se. Forhåbentlig er der ikke for meget rust at banke af,

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •