Side 32 af 138 FørsteFørste ... 22293031323334354282132 ... SidsteSidste
Viser resultater 466 til 480 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #466
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Hvilke af de spillere PC har købt passer ind i den beskrivelse?
    Ud over Vavro som alle vel er enige om på alle andre parametre var en konge signing.
    Her er listen, hvis du har glemt hvem der er kommet ind det seneste år:
    https://www.transfermarkt.com/fc-kop...ers/verein/190
    Det er selvfølgelig noget pjat, at PC skulle have købt specielt mange af den type til FCK. Det er nok også noget pjat, at AGF-spillerne specielt skulle have den tendens i forhold til andre holds spillere. Selvfølgelig er en Nicolai Poulsen (nok i virkeligheden mere langsom og dårlig end decideret over-geared) et kapitel for sig selv, men ellers er det vel næsten svært at pege på spillere, som altid er over-geared selv i AGF. Mon ikke det handler mere om træneres tilgang til kampene end spillerne som sådan, hvor David og Bo Henriksen (især i Horsens tiden) er kendt for at kunne gejle spillerne op til netop det overgearede niveau. Jeg gætter på, at David tager AGF's renomé som over-aggressive med til næste klub han skal træne.... Ja det er vel set ude fra nærmest hans primære force som træner.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #467
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er selvfølgelig noget pjat, at PC skulle have købt specielt mange af den type til FCK. Det er nok også noget pjat, at AGF-spillerne specielt skulle have den tendens i forhold til andre holds spillere. Selvfølgelig er en Nicolai Poulsen (nok i virkeligheden mere langsom og dårlig end decideret over-geared) et kapitel for sig selv, men ellers er det vel næsten svært at pege på spillere, som altid er over-geared selv i AGF. Mon ikke det handler mere om træneres tilgang til kampene end spillerne som sådan, hvor David og Bo Henriksen (især i Horsens tiden) er kendt for at kunne gejle spillerne op til netop det overgearede niveau. Jeg gætter på, at David tager AGF's renomé som over-aggressive med til næste klub han skal træne.... Ja det er vel set ude fra nærmest hans primære force som træner.
    Jon Dagur, Patrick Olsen, Mikael Andersson smider jeg da gerne i puljen af overgennemsnits overgearede spillere

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #468
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Jon Dagur, Patrick Olsen, Mikael Andersson smider jeg da gerne i puljen af overgennemsnits overgearede spillere
    Jeg gætter på det var k@sper du svarede, for de er endnu ikke fck-spillere heldigvis

  6. #469
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Jon Dagur, Patrick Olsen, Mikael Andersson smider jeg da gerne i puljen af overgennemsnits overgearede spillere
    Patrick Olsen har jeg egentlig aldrig rigtigt tænkt på i den retning. De to andre kan jeg godt være enig i. Især Mikael Andersson havde jeg lykkeligt glemt, men ham har PC ikke købt til AGF, så han kan dårligt bruges som tegn på, at PC er ved at køre alt i sænk her.....eller hvad diskussionen nu udsprang af.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #470
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Fra Tipsbladet tirsdag 2. Juni 7:45:

    “Denis Vavro fra Lazio til FC København
    Note: Det trækker efterhånden op til et køb af Denis Vavro, der bringer ham retur til Danmark. Slovakken var udlejet fra Lazio til FC København i foråret, hvor han har overbevist ledelsen om at åbne tegnebogen. Italienerne og FC København er angiveligt blevet enige om en pris på knap 45 millioner kroner, der sender forsvarsspilleren til FCK. Flere italienske medier - herunder Tuttomercatoweb - har tidligere skrevet, at klubberne havde aftalt en købsoption på omkring 60 millioner kroner. Den pris ser det ud til, at Lazio er villige til at vige fra for at komme af med stopperen.
    Kilde: Radio Sei
    Sandsynlighed: Middel”

    45 millioner - ok så. Er det der vi lander, så er barren vel skubbet lidt må man sige.
    .. Vincent Vega ..

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #471
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Det synes jeg godt nok er en høj pris.

    Det virker til at være 15 mill for meget......... efter min personlige mening.
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  11. De følgende 12 brugere er enige:

  12. #472
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    I såfald glæder jeg mig til hvad vi har at lægge for en top proven goal scorer :-) lad det ske PC.

  13. #473
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg troede, at snakken gik på at FCK ville betale 4 mio euro og Lazio ville have 5 mio euro - og nu skulle man så være blevet enige om en pris på -6- mio euro??

    Det lugter lidt....

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #474
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Mener også at hvis man ikke vil kaste 35 -45 mio efter en klasse angriber så skal vi slet ikke hente noget til den position. Vores islandske unge skal nok klare den og ny oprykket Orri har bevist at han ved hvor målet står

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #475
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgehrcke Se meddelelser
    Mener også at hvis man ikke vil kaste 35 -45 mio efter en klasse angriber så skal vi slet ikke hente noget til den position. Vores islandske unge skal nok klare den og ny oprykket Orri har bevist at han ved hvor målet står
    Orri er slet slet ikke klar.. Ja han laver mål. Men der mangler alt for meget i de andre facetter af spillet, til at han kan spille pladsen for 1. holdet. Men jeg har det også meget vanskeligt med den der type “Wilczek-angribere” som kan være helt usynlige i 90 minutter, og alligevel putte en enkelt ind. Jeg håber vi er i markedet efter en Wind-type. Altså en type som er god for ca 15-sæsonkasser, men som qua sine spillemæssige kvaliteter gør sine holdkammerater (og holdet) bedre.

    Mit bud på en sådan angriber er Jens Odgaard, selvom jeg nok står ret alene med den holdning :-)

  18. #476
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Orri er slet slet ikke klar.. Ja han laver mål. Men der mangler alt for meget i de andre facetter af spillet, til at han kan spille pladsen for 1. holdet.
    De angribere som har fået spilletid i den forgangne sæson mangler også en hel del i mange facetter af spillet... Ingen tvivl om at Orri skal suge til sig og lære at spille seniorbold, men det ville ikke undre mig hvis han er tættere på førsteholdsbold, end du regner med. Det bliver i hvert fald spændende at følge hans udvikling.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #477
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    De angribere som har fået spilletid i den forgangne sæson mangler også en hel del i mange facetter af spillet... Ingen tvivl om at Orri skal suge til sig og lære at spille seniorbold, men det ville ikke undre mig hvis han er tættere på førsteholdsbold, end du regner med. Det bliver i hvert fald spændende at følge hans udvikling.
    Det er jo et faktum, at Orri er i førsteholdstruppen efter ferien, så han må siges at være tæt på førsteholdsfodbold. Men det er selvfølgelig ikke ham, man hænger sin hat på i jagten på endnu et mesterskab og CL-gruppespil.

    At vi kommer til at hente en angriber, der har (eller bør have) niveauet til at gå direkte ind i startopstillingen er der vel næppe mange, der ikke regner med. Selv hvis ledelsen håber på, at både Babacar og Karamoko kan løfte sig efter nu at have haft lidt tilvænningstid, ryger Nicolai Jørgensen temmelig sikkert videre, og man skal være helt sikker på at have minimum én kvalitetsspiller oppe foran.

    For mig virker det mest spændende at se, om man efter succesen i de sidste kampe med den nye stil med bevægelige typer på alle pladser oppe foran går efter en angriber med en anden profil end de tre, man købte i vinter. Vi ville mangle fysikken i en targettype, men en spiller som Dolberg ville formentlig passe ret godt ind i den nye stil. Jeg ved godt, at vi desværre ikke har en chance for at få Dolberg, men en teknisk stærk, bevægelig og ikke mindst afslutningsstærk angriber som ham kunne være en fornuftig tilføjelse.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. #478
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Der er en angriber plads og udover den falske 9'er løsning, har vi Babacar, Karamoko, Orri og sansynligvis også Kaufmann. Sidstnævnte var en kæmpe investering som oven i købet passer langt bedre ind i den spillestil vi så sidst i sæsonen med højt pres og masser af dybdeløb, end nogle af de andre, ligesom det nok også passer ham bedre end Ståles statiske skabelon bold. Vi mangler altså ikke nogle angribere, med mindre at en af dem ryger videre. Jeg ville være tryg ved falsk 9'er som førstevalg og de 4 andre som plan B.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #479
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Der er en angriber plads og udover den falske 9'er løsning, har vi Babacar, Karamoko, Orri og sansynligvis også Kaufmann. Sidstnævnte var en kæmpe investering som oven i købet passer langt bedre ind i den spillestil vi så sidst i sæsonen med højt pres og masser af dybdeløb, end nogle af de andre, ligesom det nok også passer ham bedre end Ståles statiske skabelon bold. Vi mangler altså ikke nogle angribere, med mindre at en af dem ryger videre. Jeg ville være tryg ved falsk 9'er som førstevalg og de 4 andre som plan B.
    Det vil jeg bestemt ikke. Jeg synes det er godt at have flere strenge at spille på, så vi bliver svære at læse eller kan ændre vores spilmønstre fra tid til anden. I starten af sæsonen havde vi enormt succes med cutback afleveringer, efter 3-4 kampe var vi læst og holdene lukkede effektivt ned for det.

    Der vil altid blive lavet fejl, hvilket der intet farligt er i - men man skal rette sine fejl. Pt er vores angribere alle fejl og hvis man ikke tror det kan blive bedre, så må vi købe en ny til pladsen og forsøge at minimere vores udgift på førstnævnte fejl. Det kan være Babacar skal gives væk, Karamoku lejes ud og NJ ikke skal forlænges med. Så må vi jo forsøge igen

  24. #480
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Den offensive centrale del med Biel og alle 9'erne bliver nok der, hvor vi kommer til at se flest ændringer. Her er mit bud på hvad der kommer til at ske:

    - Biel bliver solgt og primært afløst af spillere vi har i forvejen. Hakon vil være oplagt, men Bøving, Falk, Isak, Claesson m.fl. kan godt spille den. Kan også være kampe, hvor vi kommer til at spille med 2x 9'eren. Biel's sæson har gjort at man primært har gået efter den anden opstilling som jeg dog tror stadigvæk er den fortrukne
    - Man vil forsøge at sælge Babacar. Lidt svært når han lige har fået en operation. Forhåbentligt er den en mindre af slagsen.
    - Karamoko bliver men som 3. eller 4. angriber
    - NJ for en kort forlængelse (bemærk han IKKE fik blomster efter sidste kamp. Hvilket vil sige at man på det tidspunkt ikke har udlukket at han også er her i næste sæson. Tror han bliver vist det lykkedes at sælge Babacar. Hvis Babacar bliver så er der ikke nogen forlængelse med NJ
    - En top 9'er købes.

    Så hierarkiet på 9'er positionen bliver:
    - Ny 9'er
    - Orri
    - NJ/Karamoko
    -
    - Torben

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •