Side 40 af 138 FørsteFørste ... 30373839404142435090 ... SidsteSidste
Viser resultater 586 til 600 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #586
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Ift. forhandlinger med Boile, kan vi konstatere, at der bliver forhandlet med spillere i denne periode også spillere, der er med i landsholdssamlinger. Bare ikke Boile..
    Hvordan kan vi konstatere det? Der sker 1000 ting vi ikke hører om i medierne, og bare fordi at Boile har ytret at han ikke har hørt fra klubben, er jo ikke ensbetydende med at vi har forhandlet kontrakter med alle andre end ham imens.
    Hvis det er Claesson der henvises til, så ved vi jo i bund og grund ikke om den her kontrakt var på plads inden han tog med landsholdet.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #587
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Claesson er en fin spiller. Men umiddelbart svært at se, hvad det er for en ‘nøglerolle’ han skal spille fremadrettet. Som venstre Wing virker han ikke specielt meget bedre end Bøving , som givetvis har et langt større potentiale på sigt. Så hvad er ideen i at skubbe ham bagud i køen?

    Kan Claesson så spille en hovedrolle centralt? Måske hvis Biel som forventet rejser nu. Men her er historien lidt den samme med Hakon. Han virker allerede klart bedre end Claesson og har helt sikkert også et meget større potentiale.

    Så er der højre wing, hvor Mukairu har skuffet, men hvor vi har Roony og Amoo ventende i kulissen.

    Konklusion: Forlængelse med Claesson og udmeldingen om, at han bliver nøglespiller, giver kun for alvor mening, hvis der er en del afgange på vej. Også blandt de unge.

  4. #588
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Claesson er en fin spiller. Men umiddelbart svært at se, hvad det er for en ‘nøglerolle’ han skal spille fremadrettet. Som venstre Wing virker han ikke specielt meget bedre end Bøving , som givetvis har et langt større potentiale på sigt. Så hvad er ideen i at skubbe ham bagud i køen?

    Kan Claesson så spille en hovedrolle centralt? Måske hvis Biel som forventet rejser nu. Men her er historien lidt den samme med Hakon. Han virker allerede klart bedre end Claesson og har helt sikkert også et meget større potentiale.

    Så er der højre wing, hvor Mukairu har skuffet, men hvor vi har Roony og Amoo ventende i kulissen.

    Konklusion: Forlængelse med Claesson og udmeldingen om, at han bliver nøglespiller, giver kun for alvor mening, hvis der er en del afgange på vej. Også blandt de unge.
    Der er jeg ikke enig. Claesson havde et par dårlige kampe, men generelt var han på et markant højere niveau end Bøving, der var alt for svingende. Han er en solid signing fra en høj hylde uden dog at komme i nærheden af eks. Grønkjær hylden.

  5. De følgende 13 brugere er enige:

  6. #589
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Der er jeg ikke enig. Claesson havde et par dårlige kampe, men generelt var han på et markant højere niveau end Bøving, der var alt for svingende. Han er en solid signing fra en høj hylde uden dog at komme i nærheden af eks. Grønkjær hylden.
    Bemærk at jeg skriver som venstre wing. Hvis vi snakker kant i en flad firemands midtbane er Claesson langt foran pga. sin fysik og det overblik, der kommer med rutine. Men vil vi spille med sådan en midtbane? I så fald er købene af Singh og Amoo og Mukairu og satsningen på Roony lidt mystisk.

    På wingen er Bøving først og fremmest hurtigere og mere gennembrudsstærk end Claesson. Teknisk og ift. første touch virker de meget lige. Claesson fylder mere i feltet ig er mere snu og rutineret. Men på et markant højere niveau end Bøving som wing? Det har jeg svært ved at se so far.

  7. #590
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Måske er jeg bare den sædvanlige jubeloptimist omkring "nye" tilgange. Men det er måske heller ikke helt usandsynligt, at Claesson kan ramme endnu højere niveau, når han får en ordentlig opstart med os. Og ikke mindst når VK og dermed overlap er tilbage igen i venstresiden, såfremt Claesson fortsat skal spille der.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #591
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Måske er jeg bare den sædvanlige jubeloptimist omkring "nye" tilgange. Men det er måske heller ikke helt usandsynligt, at Claesson kan ramme endnu højere niveau, når han får en ordentlig opstart med os. Og ikke mindst når VK og dermed overlap er tilbage igen i venstresiden, såfremt Claesson fortsat skal spille der.
    Jeg glæder mig godt nok også til at se ham med VK. Claesson er rigtig dygtig til at komme ind i mellemrummene og spille med der, og det må både give ham plads, at VK kommer stormende frem, og det må give plads til VK, når Claesson lægger sig ind i midten. Jeg synes nemlig tit Diks endte med at trække ind i banen, når han kom frem som venstre back, der tror jeg en type som VK passer meget bedre til Claesson. Efter min mening er rigtig god signing, der også giver os et sikkert bundniveau i de store kampe.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #592
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    #1 Claesson

    Fint med forlængelse. Rutineret og har noget flair.
    Han skal dog vise meget mere end han har gjort, da han faldt ud i alt for mange kampe.
    Men mon ikke han er typen der kommer med mere? Og ikke mindst har en betydning i omklædningen?
    Uden tvivl. Sååå, afdæmpet glæde.

    #2 Boile

    Et eksempel på den svære virkelig balance.
    Mange har frabedt sig lange dyre kontrakter - selv med tidligere profiler (Bengtsson, Oviedo, Kvist), men her ser vi hvorfor det kan være så fristende.
    Vi beholder vel ikke Boile hvis ikke vi strækker os i en rimelig grad, og bør vi ikke gøre det?
    Hvis vi mener at 44 mio for Vavro giver mening, bl.a. grundet "plug and play" "kender systemet" "ikke lang tid til sæsonstart" osv.
    Så burde vi fandme også kunne strække os langt for vores eneste landsholdsspiller. Også selvom det måske koster et år hvor han måske i stigende grad kommer til at flirte med bænken.
    Kom nu i gang og luk den, PC!

    Zan

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #593
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Mange har frabedt sig lange dyre kontrakter - selv med tidligere profiler (Bengtsson, Oviedo, Kvist), men her ser vi hvorfor det kan være så fristende.
    Vi beholder vel ikke Boile hvis ikke vi strækker os i en rimelig grad, og bør vi ikke gøre det?
    Det er selvfølgelig fristende når man nu ser, hvordan Boile performer. Men jeg mener Også klubben bliver nød til at sætte en standard for Løn og længden af kontrakter fremadrettet og det er også det jeg tror PC har gang i. Ja vi vi skal strække os langt for at forlænge med Boile, men det skal ikke være urimeligt.

    Personligt mener jeg 5 år er alt for lang en kontrakt at tilbyde Boile også hans alder taget i betragtning, men altså mindre burde også gøre det, hvor Boiles bagland også burde kunne se sig selv i spejlet. Selvfølgelig går Boile efter at skumme fløden og sikre sig en "sidste" kontrakt, det har jeg stor respekt for, men jeg kan også se det fra klubbens perspektiv.

    Men altså i min bog stik manden en 3 årige kontrakt og lad ham være en af klubbens bedst betalte spillere sammen med Falk. Det vil i min bog være fair.
    Sidst redigeret af EraZ : 16.06.22 kl. 12:26

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #594
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    #1 Claesson

    Fint med forlængelse. Rutineret og har noget flair.
    Han skal dog vise meget mere end han har gjort, da han faldt ud i alt for mange kampe.
    Men mon ikke han er typen der kommer med mere? Og ikke mindst har en betydning i omklædningen?
    Uden tvivl. Sååå, afdæmpet glæde.

    #2 Boile

    Et eksempel på den svære virkelig balance.
    Mange har frabedt sig lange dyre kontrakter - selv med tidligere profiler (Bengtsson, Oviedo, Kvist), men her ser vi hvorfor det kan være så fristende.
    Vi beholder vel ikke Boile hvis ikke vi strækker os i en rimelig grad, og bør vi ikke gøre det?
    Hvis vi mener at 44 mio for Vavro giver mening, bl.a. grundet "plug and play" "kender systemet" "ikke lang tid til sæsonstart" osv.
    Så burde vi fandme også kunne strække os langt for vores eneste landsholdsspiller. Også selvom det måske koster et år hvor han måske i stigende grad kommer til at flirte med bænken.
    Kom nu i gang og luk den, PC!

    Zan
    Boile og Claesson er begge 30 år og jeg tænker egentlig, at de bør have nogenlunde samme løn. Boile har været her længere og er nok lidt højere i hierarkiet, hvilket giver ham et plus, imens Claesson nok er et lidt større navn og har formentlig haft flere tilbud fra udlandet, hvilket giver ham plusser.

    Det kunne være virkelig interessant og vide, hvad Claessons løn og evt. sign-on fee er på og også sammenlignet med tilbuddet til Boile. Det vil være mærkeligt, hvis vi har tilbudt Boile meget mindre end Claesson får nu - især når kontrakten er på 4 år. Omvendt vil det også være underligt, hvis Boile takker nej til en lignende løn.

    Den store forskel ligger måske i, at Claesson kan komme på en forskerordning, hvilket Boile ikke kan. I så fald må klub og Boile i fællesskab æde den forskel der i så fald må være til Claessons løn.

    Kom så i gang PC og Boile-lejr. Det kan sgu ikke være så svært at finde et rimeligt leje :-)

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #595
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er selvfølgelig fristende når man nu ser, hvordan Boile performer. Men jeg mener Også klubben bliver nød standard for Løn og længden af kontrakter fremadrettet og det er også det jeg tror PC har gang i. Ja vi vi skal strække os langt for at forlænge med Boile, men det skal ikke være urimeligt.

    Personligt mener jeg 5 år er alt for lang en kontrakt at tilbyde Boile også hans alder taget i betragtning, men altså mindre burde også gøre det, hvor Boiles bagland også burde kunne se sig selv i spejlet. Selvfølgelig går Boile efter at skumme fløden og sikre sig en "sidste" kontrakt, det har jeg stor respekt for, men jeg kan også se det fra klubbens perspektiv.

    Men altså i min bog stik manden en 3 årige kontrakt og lad ham være en af klubbens bedst betalte spillere sammen med Falk. Det vil i min bog være fair.
    Selvfølgelig skal det ikke være i hampen.

    Og såfremt 5 år har været på banen, ville det godt nok også være et voldsomt krav fra Boile. Enig.

    Når det så er sagt må der nogen gange noget ekstraordinært til.

    På samme måde som hvis vi ender med ca 45 mio for Vavro, hvad jeg også synes er lige lovligt ekstraordinært for FCK...

    Her har jeg dog købt ind i argumentet at lortet bare skal spille fra 16. juli, og den fuldstændigt sindssyge kval-kamp der ligger i august.

    Jeg mener også vi skal have det in-mente med Boile.

    Mon ikke også der kommer en tur til ved forhandlingsbordet. Det tror jeg, men kan godt have lidt noia over om PCs stædighed kommer før de rationelle aspekter...
    At miste Boile nu ville sgu være mega øv - specielt når nu manden rent faktisk - lader til! - at være interesseret i at blive, og ikke smutte på et sidste udlandseventyr.

    Zan

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #596
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Alligevel nogle pæne klubber Claesson har valgt fra, så han kan spille i vores smukke hvide trøje. Sassuolo, Stuttgart, Strasbourg og Augsburg er alle klubber fra større ligaer, og to af dem har pt. også en hvis hjemmelige succes. Jeg synes det er et tegn på, at FCK til tider godt kan konkurrere med midten af Italien, Frankrig, Spanien og Tyskland. Jeg er positiv overfor resten af vinduet.

    https://www.aftonbladet.se/sportblad...-nyfodde-sonen

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #597
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Alligevel nogle pæne klubber Claesson har valgt fra, så han kan spille i vores smukke hvide trøje. Sassuolo, Stuttgart, Strasbourg og Augsburg er alle klubber fra større ligaer, og to af dem har pt. også en hvis hjemmelige succes. Jeg synes det er et tegn på, at FCK til tider godt kan konkurrere med midten af Italien, Frankrig, Spanien og Tyskland. Jeg er positiv overfor resten af vinduet.

    https://www.aftonbladet.se/sportblad...-nyfodde-sonen
    Det er godt nok også noget af en løn han får. Ca. 6-7 mio kr efter skat.
    Det gør nok ikke Boiles krav mindre :)

  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  23. #598
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er godt nok også noget af en løn han får. Ca. 6-7 mio kr efter skat.
    Det gør nok ikke Boiles krav mindre :)
    Inden vi smelter sammen over det herinde. Farzam, som plejer at have meget gode kilder, afkræfter de oplysninger: https://twitter.com/F_Abolhosseini/s...15614716944386

    Ifølge ham er Claesson i top 5 lønmæssigt, og på en præstationsbaseret kontrakt, der gør, at vi skal vinde Champions League for at Claesson kommer op på 6-7 mio. efter skat.

  24. #599
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er godt nok også noget af en løn han får. Ca. 6-7 mio kr efter skat.
    Det gør nok ikke Boiles krav mindre :)
    Hehe, nej, men med denne information og en Falk der tjener ca 9-10 mio(?), skulle det ikke undre mig det er i dette lejde Boile og agent gerne vil henad.

    Det virker selvfølgelig også lidt voldsomt.

    But still, han har gode argumenter for i hvert fald at komme derop ad.

    * Landsholdsspiller
    * Snarligt udløb
    * Viceanfører
    * Loyal
    * Rimelig højt niveau.

    Han står godt og sådan er det jo for fa'en bare nogen gange på arbejdsmarkedet. PC, luk den.

    Zan

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #600
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Inden vi smelter sammen over det herinde. Farzam, som plejer at have meget gode kilder, afkræfter de oplysninger: https://twitter.com/F_Abolhosseini/s...15614716944386

    Ifølge ham er Claesson i top 5 lønmæssigt, og på en præstationsbaseret kontrakt, der gør, at vi skal vinde Champions League for at Claesson kommer op på 6-7 mio. efter skat.
    Lad os satse på, at Farzam har fat i den lange ende her. Det giver i hvert fald mening i forhold til, at han er lidt oppe i alderen. I så fald fint arbejde af PC.
    Jeg håber Boile for en lignende kontrakt tilbudt og at han tager imod.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •