Side 62 af 138 FørsteFørste ... 12525960616263646572112 ... SidsteSidste
Viser resultater 916 til 930 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #916
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Uha alt den snak om Bollesen....jeg er sku mere bange for at klubben mister Birpjel ( forkert stavet) hvis klubben går med til at sælge ham er klubben rimelig lost, da han er en spiller som laver en del mål og oplæg.
    Uden en spiller som ham har jeg sku svært ved at se holdet klare sig godt i Europa og for at vinde mesterskabet igen.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #917
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Uha alt den snak om Bollesen....jeg er sku mere bange for at klubben mister Birpjel ( forkert stavet) hvis klubben går med til at sælge ham er klubben rimelig lost, da han er en spiller som laver en del mål og oplæg.
    Uden en spiller som ham har jeg sku svært ved at se holdet klare sig godt i Europa og for at vinde mesterskabet igen.
    Jeg er af en eller anden grund ikke så nervøs ved udsigten til Biels afgang. Forstå mig ret, han har været en vigtig spiller for os, men han er også en type, jeg tror, vi kan erstatte i truppen. Hans afgang ville åbne for at rykke Claesson ind centralt, hvilket jeg personligt tror ville gavne både Claesson og venstresiden, hvor hans manglende fart i virkeligheden nok hæmmer vores spil. Og vi har i Haraldsson, Johannesson og måske også Roony spillere, jeg tror, kunne vokse gevaldigt i den rolle.

    Endelig scorede Biel faktisk kun fire mål og lavede tre assists i 15 superligakampe i foråret. Det er fint, men heller ikke mere end det. Tre af målene var selvfølgelig mod Brøndby, hvilket i sig selv er forrygende, og jeg så ham naturligvis gerne blive. Men hvis han ryger, åbner det for nye spændende muligheder, tror jeg.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  4. #918
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Der er en gigantisk bonus ved at sælge Pep til en la liga-klub. Det viser spanske spillere og ikke mindst agenter, at FCK er en troværdig vej til en mellem/topklub i Spanien, hvis man ikke lige klarede cuttet i første omgang.

    Den del er særdeles relevant, da FC allerede nu kan overgå en del af de spanske klubber økonomisk.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  6. #919
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er af en eller anden grund ikke så nervøs ved udsigten til Biels afgang. Forstå mig ret, han har været en vigtig spiller for os, men han er også en type, jeg tror, vi kan erstatte i truppen. Hans afgang ville åbne for at rykke Claesson ind centralt, hvilket jeg personligt tror ville gavne både Claesson og venstresiden, hvor hans manglende fart i virkeligheden nok hæmmer vores spil. Og vi har i Haraldsson, Johannesson og måske også Roony spillere, jeg tror, kunne vokse gevaldigt i den rolle.

    Endelig scorede Biel faktisk kun fire mål og lavede tre assists i 15 superligakampe i foråret. Det er fint, men heller ikke mere end det. Tre af målene var selvfølgelig mod Brøndby, hvilket i sig selv er forrygende, og jeg så ham naturligvis gerne blive. Men hvis han ryger, åbner det for nye spændende muligheder, tror jeg.
    Jeg har også gået og tænkt det samme. Bevares Pep er god og der var en periode sidste sæson på 8-10 kampe, hvor han virkelig peaket og har sidenhen leveret stabilt, . Men syntes som dig også vi har fine arvetager som kan tage over og spille hans position.

    Jeg sidder hvertfald ikke med den følelse at sælger vi Pep så smider vi guldet.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #920
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    hvad sker der med de evnesvage øgenavne

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #921
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er af en eller anden grund ikke så nervøs ved udsigten til Biels afgang. Forstå mig ret, han har været en vigtig spiller for os, men han er også en type, jeg tror, vi kan erstatte i truppen. Hans afgang ville åbne for at rykke Claesson ind centralt, hvilket jeg personligt tror ville gavne både Claesson og venstresiden, hvor hans manglende fart i virkeligheden nok hæmmer vores spil. Og vi har i Haraldsson, Johannesson og måske også Roony spillere, jeg tror, kunne vokse gevaldigt i den rolle.

    Endelig scorede Biel faktisk kun fire mål og lavede tre assists i 15 superligakampe i foråret. Det er fint, men heller ikke mere end det. Tre af målene var selvfølgelig mod Brøndby, hvilket i sig selv er forrygende, og jeg så ham naturligvis gerne blive. Men hvis han ryger, åbner det for nye spændende muligheder, tror jeg.
    En af Biels vigtigste kompetencer, er en, som jeg selv tidligere har underkendt vigtigheden af, big time. Og det er hans evner i presspillet… Måske fordi de under Ståle var en mere “defensiv” form for pres vi praktiserede… I det “nye” system (det bliver snart lidt kedeligt at skulle referere til det, men jeg er stor fan), der er det første pres en væsentlig del af den offensive gameplan. Og her er Biel aldeles fremragende… Claesson vil ganske vidst kunne bidrage med nogle andre ting, men han vil ikke være en lige så effektiv presspiller. Selvfølgelig har han også en rolle som 7’er eller 11’er, men ikke i samme grad, som hvis han spiller Biels position. Derfor ser jeg faktisk Biel som en grundsten i det system vi skal praktisere her efter sommerferien… Derudover er der selvfølgelig venstrefoden og relationerne og hans generelle kvalitet på bolden - det tror jeg dog er nemmere at erstatte i en ny spiller..

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #922
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Åh nej.... Er Amoo ved at udvikle sig til Singh V2 :(...

  13. #923
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Som andre også har været mere eller mindre inde på, handler det ikke blot om, hvorvidt han smutter videre denne sommer - hvilket jeg er enig i, at der er flere ting, der taler imod. Det handler for mig også om to andre aspekter.

    Det ene er, at jeg har et stort ønske om at se Boilesen afslutte sin karriere hos os. Dels fordi jeg tror, der er mere end et enkelt godt år tilbage i ham, dels fordi han har været her i seks år nu, og jeg mener han er en vigtig erfaringsressource og et potentielt klubikon.

    Det andet - og mere presserende - er, at hvis Boilesen er så utilfreds med situationen, som rygterne siger, så kan vi jo godt tvinge ham til at blive her den kommende sæson, men får vi en topmotiveret og toppræsterende Boilesen ud af det, og giver det så mening?

    Derfor er det for mig at se væsentligt på flere planer at få afklaret hans situation.
    Jeg håber som mange andre da også at Boile forlænger og får en rigtig fin aftale for det har han fortjent. Han rigtig god og rigtig vigtig for vores spil. Men jeg håber også på at han ikke står hårdnakket på nogle principper om fx at nægte en delvist præstationsbaseret kontrakt, såfremt den er rimelig (vi aner jo intet om alle de faktiske forhold i forhandlingerne, så det er diskutere på baggrund af spekulationer).

    Jeg er vild med Boiles facon og personlighed, for den passer godt til København, men jeg kan også være bange for, at hans stolthed kan ende med at sætte ham og holdet i en situation som ingen af parterne ønskede i udgangspunktet.

    Mht. hans motivation, så tror jeg i hvert ikke den kommer til at fejle noget i efteråret, for der er et VM som han har en chance for at komme med til og den vil han nok gerne spille.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #924
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg vil meget gerne beholde Boilesen, og med lidt held, så kan han holde til den måde, vi spiller på, i 3-4 år endnu, inden alderen begynder at indhente ham. Men selv hvis vi forlænger med ham, så skal vi til at begynde at scoute på midterforsvarere, der kan spille positionen på en lignende måde, når vi har bolden.

    Netop det med at have en sådan type spiller i midterforsvaret frigiver spillere på midtbanen til at søge længere frem, fordi han kan med stor sikkerhed og ro kan drive bolden frem, kan spille den præcist frem i banen, både med lange og korte afleveringer, og som kan indgå i kombinationsspillet med godt overblik.

    Jeg har ikke en liste med forslag med hvem, der kunne spille den rolle, men jeg kunne godt forestille mig at der i Holland, Belgien og evt. Frankrig kan være forsvarsspillere, der kan spille positionen på samme måde med et lignende teknisk niveau og flair i spillet.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #925
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    8

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Åh nej.... Er Amoo ved at udvikle sig til Singh V2 :(...
    Eller er han i virkeligheden Dame N'Doye v2?

  18. #926
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    12

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    En af Biels vigtigste kompetencer, er en, som jeg selv tidligere har underkendt vigtigheden af, big time. Og det er hans evner i presspillet… Måske fordi de under Ståle var en mere “defensiv” form for pres vi praktiserede… I det “nye” system (det bliver snart lidt kedeligt at skulle referere til det, men jeg er stor fan), der er det første pres en væsentlig del af den offensive gameplan. Og her er Biel aldeles fremragende… Claesson vil ganske vidst kunne bidrage med nogle andre ting, men han vil ikke være en lige så effektiv presspiller. Selvfølgelig har han også en rolle som 7’er eller 11’er, men ikke i samme grad, som hvis han spiller Biels position. Derfor ser jeg faktisk Biel som en grundsten i det system vi skal praktisere her efter sommerferien… Derudover er der selvfølgelig venstrefoden og relationerne og hans generelle kvalitet på bolden - det tror jeg dog er nemmere at erstatte i en ny spiller..
    Men har Haraldsson ikke det samme pres?

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #927
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg synes folk tager det lidt for let, det at miste Biel og har en lidt for stor tiltro til at meget unge talenter kan stå igennem en lang sæson med svære europæiske kampe. Selvom Claesson ville være spændene centralt og Haraldsson virker enormt spændene, så er Biel godt nok god at have i alle spillets facetter.

    Hvis Biel bliver solgt, så er jeg glad - ikke pga vi mister ham, men fordi et projekt med en spiller fra Spanien er lykkedes. Det ville være enormt flot og som Devil skriver et fint signal at kunne sende til spanske talenter. På den måde skal vi også kende vores plads i fødekæden, men Biel må da gerne elske København så meget at han gerne vil lave en Falk.

  21. De følgende 12 brugere er enige:

  22. #928
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    192

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Er ærlig talt lidt i chok over, hvor villige folk er til at sælge Biel. Jeg ser ham som klart én af de vigtigste spillere (foruden Falk) i den måde vi spiller fodbold på under Thorup. Vi behøves ikke sælge ham for at vise overfor et spansk marked, at vi kan lykkes med deres spillere. Han er allerede en succes (omend han godt kan gå fuld Toutouh på den og sætte sig selv/ego alt for højt i en evt. salgssituation) og et 40-50 mil. salg ændrer altså ingenting. I kan sagtens kigge på assists/mål alene, men her imponerer Falk heller ikke lige.

    Vi spiller første kamp om 4 dage. Selvfølgelig skal vi ikke sælge Biel.
    "Tro kan flytte dværge."


  23. #929
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Foeniks Se meddelelser
    Er ærlig talt lidt i chok over, hvor villige folk er til at sælge Biel. Jeg ser ham som klart én af de vigtigste spillere (foruden Falk) i den måde vi spiller fodbold på under Thorup. Vi behøves ikke sælge ham for at vise overfor et spansk marked, at vi kan lykkes med deres spillere. Han er allerede en succes (omend han godt kan gå fuld Toutouh på den og sætte sig selv/ego alt for højt i en evt. salgssituation) og et 40-50 mil. salg ændrer altså ingenting. I kan sagtens kigge på assists/mål alene, men her imponerer Falk heller ikke lige.

    Vi spiller første kamp om 4 dage. Selvfølgelig skal vi ikke sælge Biel.
    Det handler ikke om Chok. Det er jo naturligt, at der er bud efter vores bedste spillere, så det kan jo ikke komme som en overraskelse, sådan har det altid været når der "performes". Det der er vigtigt i min bog er om klubben er blevet "bedre" til at indkøre erstatningerne, så vi ikke står med katten i sækken og skal bygge "Rom" på en dag, og her syntes jeg vi ser bedre ud end tidligere.

    Når det så er sagt, så har jeg også skrevet tidligere, hvis man skal sælge så vil jeg helst fortrække det sker efter CL kval, da vi har behov for så en intakt trup som mulig for så vigtige kampe.

  24. #930
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,427

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://www.bt.dk/superligaen/sisto-...uperligaholdet

    Måske lidt off topic, men det var vist godt at Sisto ikke havnede i FCK.

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •