Side 83 af 138 FørsteFørste ... 33738081828384858693133 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,231 til 1,245 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1231
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...fcm-modstander

    FCK skulle angiveligt have forhørt sig om Runarsson hos Arsenal.

  2. #1232
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...fcm-modstander

    FCK skulle angiveligt have forhørt sig om Runarsson hos Arsenal.
    Han var virkelig, virkelig ringe i de få kampe han fik i Arsenal. Så kan man ligeså godt bruge Kalle i 6 uger.

  3. #1233
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Han var virkelig, virkelig ringe i de få kampe han fik i Arsenal. Så kan man ligeså godt bruge Kalle i 6 uger.
    Men mon ikke, at han trods alt er bedre at have på bænken end de to unge?

  4. #1234
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men mon ikke, at han trods alt er bedre at have på bænken end de to unge?
    Muligvis, men så kan man lige så godt side på bænken i Arsenal. Jeg tror heller ikke han er interesseret i en bænkeplads.

  5. #1235
    David_T er online nu Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Muligvis, men så kan man lige så godt side på bænken i Arsenal. Jeg tror heller ikke han er interesseret i en bænkeplads.
    Han kommer ikke til at sidde på bænken i Arsenal. Tror en af udfordringerne ville blive at Arsenal vil af med ham og næppe vil være interesserede i et kortsigtet lån hvor han er tilbage efter et halvt år.

  6. #1236
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Muligvis, men så kan man lige så godt side på bænken i Arsenal. Jeg tror heller ikke han er interesseret i en bænkeplads.
    I så fald mangler vi stadig som minimum en brugbar reserve for Kalle.
    Vi sælger den forøvrigt nok heller ikke som en reservetjans, men som en chance for at kæmpe sig forrest i køen i bedste fald nogle CL kampe. Det kan i princippet være en kæmpe mulighed for en målmand i hans situation at vise sig frem på en stor scene, så han evt kan komme videre i karrieren uanset og det bagefter bliver i FCK eller et andet sted.

  7. #1237
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Verbic skiftet til Panathinaikos på en fri transfer... Har vi sovet i timen her eller er han bare dalet i niveau siden sin knæskade for et par år siden?

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1238
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Verbic skiftet til Panathinaikos på en fri transfer... Har vi sovet i timen her eller er han bare dalet i niveau siden sin knæskade for et par år siden?
    Vi mangler ikke kantspillere - Vi mangler en 9’er !!


  10. #1239
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Vi mangler ikke kantspillere - Vi mangler en 9’er !!
    Ikke på kvantitet nej… Snakker vi kvalitet… Har vi da reelt bare én kantspiller i truppen pt? Jeg er sgu begyndt at tænke om ikke vi burde sadle over i et 4-3-2-1 som Silkeborg. Vi har reelt ikke en eneste kantspiller som kan udfordre 1v1.. Og så giver det seriøst ingen mening at spille 4-3-3..

    Når det er sagt, så har vi jo placeret vores bet, så med tilgangen af Claesson er der jo reelt lukket for spil på venstre kantposition, og dermed er der bare ikke plads til Verbic. Men jeg havde nok gerne swoppet..

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1240
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ikke på kvantitet nej… Snakker vi kvalitet… Har vi da reelt bare én kantspiller i truppen pt? Jeg er sgu begyndt at tænke om ikke vi burde sadle over i et 4-3-2-1 som Silkeborg. Vi har reelt ikke en eneste kantspiller som kan udfordre 1v1.. Og så giver det seriøst ingen mening at spille 4-3-3..

    Når det er sagt, så har vi jo placeret vores bet, så med tilgangen af Claesson er der jo reelt lukket for spil på venstre kantposition, og dermed er der bare ikke plads til Verbic. Men jeg havde nok gerne swoppet..
    Kvaliteten kan sagtens diskuteres. Men vi kan bare ikke blive ved med at hente og hente til kanten, det er jo både et transfer budget løn budget som gerne skal overholdes….

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #1241
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Kvaliteten kan sagtens diskuteres. Men vi kan bare ikke blive ved med at hente og hente til kanten, det er jo både et transfer budget løn budget som gerne skal overholdes….
    Jeg er enig, selvom om nogle med rette ville kunne sige at vi - principielt - også er dækket ind på 9’eren. Rent numerisk (Babacar, Karamoko, Orri).

    Men selvfølgelig skal vi have en nu angriber der kan score nogle kasser, og selvfølgelig skal JT kunne finde en kant-konstellation af Mukairu, Claesson, Bøving, Isak, Amoo, Singh, Roony.

    Men hold nu op en Daramy ville pynte - for der er vel en del af dem hvor man sætter (stort) spørgsmålstegn ved om hvorvidt det nogensinde bliver godt….

    Zan

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1242
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Men hold nu op en Daramy ville pynte - for der er vel en del af dem hvor man sætter (stort) spørgsmålstegn ved om hvorvidt det nogensinde bliver godt….
    Præcis.

    Jeg har nævnt det tidligere. Vores helt store problem er, at vi faktisk kun har Mukairu, som viser potentiale med fart og kan afdrible modstander, det skaber simpelthen så mange farlige situationer at have sådan en spiller.

    Der er så stor en gulerod en økonomisk gulerod der venter lige rundt om hjørnet i form af CL og 240 mill, no risk no reward. Jeg er med på flere klubber er efter Daramy, men min mave fornemmelse er at jeg tror Daramy gerne vil tilbage på en leje aftale til FCK, såfremt lønnen er god. Ajax skal selvfølge kompenseres so be it. om det så koster 30-40 mill så vil mene det er alle pengene værd. Jeg tror ikke vi finder en spiller med Daramys kvaliteter til billigere penge som vi akut står og har brug for. PC må sluge en pille og punge ud og hurtigt.

    Jeg kan lige se det for mig at vores CL modstander i playoff ala Horsens stiller sig med 11 mand bag bolden og vi triller boldent rundt, fordi vi ikke har en mand som kan afdrible en modstander. Det er min spådom :)
    Sidst redigeret af EraZ : 30.07.22 kl. 08:57

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #1243
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Kvaliteten kan sagtens diskuteres. Men vi kan bare ikke blive ved med at hente og hente til kanten, det er jo både et transfer budget løn budget som gerne skal overholdes….
    Helt enig.. Det er også det jeg mener, når jeg skriver at vi allerede har placeret vores bet på den position i form af Claesson. Jeg ser også en større akut mangle på angriberpositionen og så gerne et alternativ til Falk. Dvs en virkelig dygtig central midtbane, som kan sætte spillet. Vi er ganske enkelt et korthus der falder sammen i det øjeblik Falk tages ud af holdet, og det dur bare ikke.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #1244
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Præcis.

    Jeg har nævnt det tidligere. Vores helt store problem er, at vi faktisk kun har Mukairu, som viser potentiale med fart og kan afdrible modstander, det skaber simpelthen så mange farlige situationer at have sådan en spiller.

    Der er så stor en gulerod en økonomisk gulerod der venter lige rundt om hjørnet i form af CL og 240 mill, no risk no reward. Jeg er med på flere klubber er efter Daramy, men min mave fornemmelse er at jeg tror Daramy gerne vil tilbage på en leje aftale til FCK, såfremt lønnen er god. Ajax skal selvfølge kompenseres so be it. om det så koster 30-40 mill så vil mene det er alle pengene værd. Jeg tror ikke vi finder en spiller med Daramys kvaliteter til billigere penge som vi akut står og har brug for. PC må sluge en pille og punge ud og hurtigt.

    Jeg kan lige se det for mig at vores CL modstander i playoff ala Horsens stiller sig med 11 mand bag bolden og vi triller boldent rundt, fordi vi ikke har en mand som kan afdrible en modstander. Det er min spådom :)
    Daramy og hans bagland går vidst efter udleje, til en klub i en af top fem ligaerne.

  21. #1245
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Lidt nedslående nyt om Cyriel Dessers hvis man skal tro belgiske medier:

    Noget kunne tyde på at Cyriel Dessers ikke er så tæt på som mange går og håber og tror.
    Han har trænet med hele ugen for at gøre sig klar til kamp i morgen hvor Genk møder Standard, og deres førstevalg (Poul Onuachu pt. er ude med en muskelskade)

    Derudover har Genks nye manager Wouter Vrancken udtalt at han personligt håber at Dessers vil blive, særligt da der er en hel del rift omkring Poul Onuachu.


    https://www.voetbalprimeur.be/nieuws...ngrijkste.html
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •